Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen, doel voor doel (met tabel)

30-04-2019 20:31 843 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Even een nieuw topic, zodat we nu een tabel hebben. Allemaal zijn we druk bezig om kilo's kwijt te raken en om gemotiveerd te blijven doen we dat doel voor doel. Met dit topic willen we elkaar steunen, motiveren, tips uitwisselen en ons verhaal delen.
NaamStartgewichtStreefgewichtHuidige gewichtAfgevallenTussendoel
Rodetandenb.91kilo71kilo72,5 kilo-18,5 kilo71 kilo met kerst
MeredithGrey84 kilo65 kilo70,7 kilo-13,3kilo70 kilo op 15 november
Snoesje96 kilo70 kilo89 kilo-7 kiloGewoon dóórgaan
Helene012196 kilo65 kilo61 kilo-35 kiloFitter worden
CindieY96,5 kilo75 kilo74,9 kilo-21,6 kilodoel behaald! :cheer2:
Jemmer^81,7 kilo60/58 kilo81,1 kilo-0,6 kilo-80 kilo
Soerloo73,5kilo60 kilo68,6kilo-4,9 kilo67 kilo
Muggenbult83 kilo70 kilo76 kilo-7 kilo-
Goudlokje91,4 kilo75 kilo87, kilo-4,3 kilo84,7 kilo
Voor de tabel:
Geef op zondag of maandag je gewicht vetgedrukt door. Ook als je andere dingen aangepast wilt hebben. Dan is het op dinsdag verwerkt. Uiteraard mag je een andere weegdag aanhouden. Maar om het overzichtelijk en werkbaar te houden, graag op deze dagen doorgeven. :nerd:

Tabel is vol! Meeschrijven mag natuurlijk wel. Zodra er een plekje vrij is en je schrijft een tijdje mee, mag je er natuurlijk bij.

Heb je vier weken niets doorgegeven zonder tegen bericht. Dan word je uit de tabel verwijderd. Wil je in de tabel? Schrijf dan eerst een tijdje mee. Dit om het topic levend te houden.

Hier nog het linkje naar het vorige deel: lijf-lijn/afvallen-doel-voor-doel-wie-d ... ges/440360
anoniem_292651 wijzigde dit bericht op 15-10-2019 17:07
26.73% gewijzigd
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
@Rodetandenborstel, ik kwam moeilijk mijn bed uit, maar heb inmiddels gesport en gedoucht. Sporten ging ook niet zo heel lekker, maar op zich wel weer een overwinning dat ik toch ben geweest. Het was super druk en daar heb ik altijd een hekel aan want ik kon daardoor ook helemaal niet mijn normale sportroutine doen, of iets dat daar in de buurt komt. Dus maar wat extra cardio gedaan en uiteindelijk toch nog wat krachtapparaten vrij gelukkig.

Jij bent ook lekker bezig met sporten zo te zien! Goed van je!
Alle reacties Link kopieren
@rodetandenborstel:
Ja, lekker gesport! Morgen weer, ik probeer 4 keer te gaan deze week. Vanmorgen ook een uurtje gewandeld met de hond, dat was ook fijn. Ik ben al enorm veel afgevallen, en ik merk nu dat iedere kilo echt een gevecht is. Maar ik wil er echt graag nog 20 vanaf. Even doorzetten maar!
Alle reacties Link kopieren
:hello:

Hier gaat het allemaal wel oké. Inmiddels dag twee op de vakantiebestemming en begin een beetje bij te komen.

Eerste twee dagen heel veel gelopen (rond de 20.000 stappen) en doe braaf squats en buikspieroefeningen.

Qua eten houd ik het op wat drankjes ma eigenlijk ook goed vol.

Merk dat ik
Reageren via de
Mobiel wel lastig vind, vandaar even wat kortere berichten. Tabel komt zodra ik een computer heb
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
@ Meredith 20.000 stappen, lekker bezig zeg! Al een plons in de zee genomen?

@ Jemmer en @ Reiwa Lekker bezig met het sporten! Ik heb vandaag m'n Fitchannelles van vorige week in de herhaling gegooid om het weer op te bouwen na het ziek zijn vorige week.

@ Schatkaart Welkom! Ik ben net een centimeter kleiner dan jij en mijn eerste tussendoel was ook onder de 90. Dat voelde goed toen ik het haalde :mrgreen:

@ Zwaantje Ook welkom! Ik heb een tijd lang mijn calorie-inname en -verbruik bijgehouden. Niet zozeer een vast aantal per dag, maar afhankelijk van hoeveel ik verbrand had per dag. Mijn inname ligt in het weekend juist lager, omdat ik dan vaak minder (intensief) beweeg ;) Inmiddels doe ik dat niet meer (actief), omdat ik aardig aanvoel hoeveel ik kan eten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook een beetje flauw van mijn app.
Na drie maanden heb ik hierdoor wel redelijk inzicht in wat ik kan/mag eten op een dag.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Warm onthaal! Fijn en leuk! :-) Ik ben het gezonder en bewuster eten vandaag gaan toepassen.
Vanochtend wel begonnen met iets halfvolle vanille yoghurt met cruesli, lunch 2 gebakken eieren met zilveruitjes, taugé en champignons, avondeten bloemkool met weinig aardappelen en iets verse worst en vanavond 2 kiwi’s en een zoete puntpaprika. Ik vind als je net de draad weer oppakt, het zó lastig om die knop zo om te zetten, maar het begin is er. Daarnaast ook +10.000 stappen gezet voor vandaag. Was geen straf overigens met dat heerlijke weer!

Ik lig nu een beetje rammelend van de trek in bed. Ik heb daarnaast zooooveel zin in cola (superslecht, weet ik). Ik heb dat de laatste tijd namelijk best veel gedronken. Ik heb begin vorig jaar 3 maanden personal training gedaan en tegen het ‘snaaien’ heb ik nu pure chocolade Tony’s Chocolonely in huis en een bakje ongezouten noten. Hebben jullie nog meer gezonde tips voor (of eigenlijk tegen ;-) ) het snaaien?
schatkaart wijzigde dit bericht op 11-06-2019 22:45
12.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie trouwens, Meredith!
Alle reacties Link kopieren
@Cindy: ja dat is ook wel een goede tactiek maar vind het lastig om te bepalen hoeveel ik dan verbrand... Hoe bepaalde jij dat dan? En ik snap dat je inderdaad na een tijdje het wel weet, maar nu is voor mij die houvast wel fijn.

@schatkaart: begin is altijd moeilijk! Cola is inderdaad verslavend door de suiker maar dat wordt vanzelf minder hoor!
Alle reacties Link kopieren
Cola Zero van de Lidl is lekker.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
@Jemmer: De drukte in een sportschool trekt mij ook niet. Mijn dochter wil binnenkort graag naar de sportschool, maar mag qua leeftijd alleen nog met begeleiding, dus ik ben nu aan het kijken maar een combi-abonnement.
Wel heel goed dat je toch gegaan was!!

@reiwa: nog 20 kilo is ook best veel natuurlijk. Mooi streven om 4x per week te gaan sporten!

Lekker veel gelopen @Meredith!!

@Schatkaart: Je lijkt direct goed bezig te zijn!!
Kies je bewust vanille yoghurt of koos je dat omdat je geen gewone in huis had?
Ik eet mijn cruesli met warme melk. Mijn dochter gruwelt daarvan, maar ik vind het echt heel erg lekker:)
Voor mijn momenten dat ik zin in zoetigheid heb, heb ik altijd cola light en 7up mojito (=ook light) in huis. Ik drink bijna dagelijks een glaasje en dat mag ook gewoon van mezelf. Mede hierdoor heb ik absoluut geen trek in andere zoetigheden. Ben dus blij met mijn keuze.
Rauwkost kan ook helpen bij snaaizin. Bijvoorbeeld worteltjes/paprika/komkommer. Het is natuurlijk geen chips of chocola, maar je kunt wel lekker "knabbelen" en dat glaasje cola light er naast helpt dan voor/tegen je zoet-kik.

Vanavond weer 2,2km gelopen. Bevalt erg goed om nu om de dag ruim 2km hard te lopen. Dit staat ook voor de komende week op mijn planning.
Alle reacties Link kopieren
@Zwaantje/Snoesje: misschien toch maar de cola van de Lidl aanschaffen of de 7-up mojito. Ik vind het echt lastig namelijk, de fles coca cola staat me echt aan te staren wanneer ik de deur van de proviand kast opendoe. 🙈

@Rodetandenborstel: nee, niet echt een bewuste keuze, was gewoon in huis (ik woon nog bij mijn ouders namelijk 🙈). Maakt het overigens vrij lastig aangezien ze altijd iets te snaaien in huis hebben. Ik heb nu wel komkommer en zoete puntpaprika in huis om in ieder geval iets te kunnen ‘snaaien’, al definieer ik snaaien nog anders, maar oké, het is te doen 🤪. Hopelijk heeft het effect wanneer ik over een paar dagen weer op de weegschaal ga staan...
Hardlopen, ja! Goed bezig! Ik heb in het verleden 8 km. achtereen kunnen hardlopen, helaas is dat compleet weggezakt. Zonde eigenlijk. Ik moet er weer aan beginnen, aangezien ik in september mee ga doen aan een obstakelrun...
Alle reacties Link kopieren
@schatkaart: Wat leuk dat je mee gaat doen aan een obstakelrun! En 8 km is nog echt een ver van mijn bed show. Ik zou over een tijdje graag 5 km willen lopen, maar houd het de komende tijd bij ruim 2km.

Ik wilde vandaag hardlopen, maar er kwam wat tussen. Wil op zich morgen wel lopen, maar weet even niet of het in mijn planning past. Zondag lukt anders sowieso wel. En ik wil graag 3x p/week lopen, dus dat komt wel goed.
Ik heb vanavond 30minuten (3x 10) gehoelahoept. Had het nog nooit zo lang gedaan en het ging prima. Ik merk echt dat mijn conditie aan het verbeteren is.

Mijn zoon (19) kwam vandaag thuis en zei dat hij echt kon zien dat ik was afgevallen :) :)

Waar is iedereen trouwens...???

Jullie komen vast 1 dezer dagen wel weer even jullie gewicht doorgeven :)
Hoop dat het allemaal goed gaat momenteel. En een fijn weekend!!
Alle reacties Link kopieren
@Meredith, ik hoop dat je lekker aan het genieten bent van je vakantie!

@Cindie, thanks! Afgelopen dagen wel een beetje laten afweten qua sporten... Ik probeer morgen weer gewoon te gaan en dan dinsdag en donderdag weer.

@Snoesje, fijn dat je inzichten hebt gekregen door het invullen van de eet-app. Ik heb nu de afspraak met mijn diëtiste dat ik dat ook zou doen, en ik heb echt voor elk eetmoment herinneringen in mijn telefoon en toch vergeet ik het elke keer. Misschien vind ik het makkelijker om een notitieboek in mijn keuken te leggen en het daarin te schrijven, alleen weet ik niet of dat ook mag ipv de app aangezien een notitieboek natuurlijk niet aangeeft hoeveel calorieën etc. Maar vind het best lastig. En daarbij komt ook nog de enorme schaamte die ik heb als ik weer eens een eetbui heb gehad en dat ook dus moet noteren. Vind ik echt super naar.

@Rodetandenborstel, ja als het zo druk is in de sportschool word ik er ook helemaal niet blij van. Goed en leuk dat je dochter binnenkort wil beginnen! Ik heb inmiddels een beetje door welke tijden en dagen van de week het wat rustiger is (voornamelijk wat vroeger op de ochtenden doordeweeks) en sport liever op die momenten, zodat ik niet hoef te wachten bij apparaten. Scheelt zo veel voor mij. Maar weet niet of jij en je dochter qua rooster 's ochtends doordeweeks kunnen sporten. Maar hey, heel lekker bezig met hardlopen zie ik steeds, goed!! En ook echt gegund dat je merkt dat je conditie vooruitgaat, je bent ook zo hard ervoor aan het werk. En helemaal leuk om van je 19-jarige zoon zo'n compliment te krijgen. Koesteren zou ik zeggen. :D

Tja bij mij gaat het nog steeds niet zo goed. Merk dat ik op de een of andere manier niet de knop om krijg om het allemaal om te gooien zoals ik dat driekwart jaar terug wel kon doen. Terwijl ik me nu eigenlijk nog veel naarder voel over mijn lichaam. Als iemand tips heeft om toch de knop om te zetten hoor ik het heel graag, voel echt zo ontzettend veel zelfhaat momenteel. Mede daardoor wel echt een rotweek gehad. Het moet echt echt echt echt echt veranderen. En nee, ik kom niet verder door van mezelf te balen maar ik doe het wel. Ik snap mezelf ook gewoon niet waarom ik het niet kan.
Alle reacties Link kopieren
Ik geef vandaag alvast mijn gewicht door, aangezien ik er de komende 2 dagen niet aan toe kom. Er zit daardoor geen week tussen de laatste keer, maar dat is niet erg :)

huidig: 87,5
Afgevallen: 9


Nog maar 1 kilo tot mijn volgende tussendoelen en nog een halve maand te gaan. :mrgreen:

@ jemmer ik denk dat je juist liever voor jezelf moet zijn. Met zelfhaat kan ik me voorstellen dat je er dan maar helemaal de brui aan geeft en dan juist gaat lopen snaaien of op de bank blijft hangen. Jouw doel was toch 3 keer per week sporten? Als je jezelf niet naar de sportschool gesleept krijgt, misschien een rondje wandelen of fietsen of tig keer de trap op en neer gaan?

@ rodetandenborstel fijn die complimenten van je zoon!

@ zwaantje zowel calorieinname als verbruik hield ik bij met Lifesum in combinatie met Google Fit. Wel belangrijk dat je die apps goed instelt: lengte, gewicht, mate van beweging.

Fijn weekend iedereen! Ik kom maandagochtend wel weer even bijlezen. Vanaf maandag werk ik niet meer in mijn eigen stad, maar in een heel andere stad, dus meer reistijd, vroeger weg, later thuis, dat soort dingen. Ik vind het qua eten wel spannend, want zoals ik al eerder vertelde, vind ik het lastig om gezond avondeten te eten als ik moe ben. Morgen goed plannen en boodschappen doen.
anoniem_144493 wijzigde dit bericht op 17-06-2019 20:24
Reden: Verkeerd gewicht
0.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Druk geweest hier en geen puf om uitgebreid te reageren hier. Leuk zo'n Pinksterdag vrij, maar het werk wordt er niet minder om. Dus gisteren ook nog (thuis) gewerkt. Vandaag even niet!

Welkom aan de nieuwe schrijvers :redrose:

En Cindie, mooi resultaat weer! De dagen dat ik werk buiten de deur zijn lastig. Het is altijd rennen hollen vliegen. Ik heb dan ook behoorlijk wat reistijd en voor dochter zijn die dagen ook lang met VSO/school/BSO. Ik pak op die dagen meestal een eerder gemaakte maaltijd uit de vriezer. Nasi of pastasaus ofzo. Misschien is dat een idee? Gezond eten is wel mijn doel, maar het moet ook wel haalbaar zijn. En door af en toe iets in bulk te koken, heb ik altijd wel iets in de vriezer.

Qua eten gaat het hier 'mwah'. Heb weer een paar dagen geklungeld met zin in lekkers. Trek in 'slechte' dingen. Die drukte maakt dat ik me er makkelijk vanaf wil maken. Dan vind ik ineens dat ik iets lekkers verdien enzo :-D

Ik weeg me volgende week weer. Wil me iets minder fixeren op de weegschaal en wat meer op een gezond eetpatroon. Vandaag weer keurig in het gareel en vanmiddag mag ik een waterijsje in het zonnetje :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik geef nu alleen even m'n gewicht door en dan lees ik vanavond even bij.

Ik woog vanmorgen 81,5kg. Weer een kilo eraf! Nu in totaal 9,5 kilo afgevallen

dit hoeft nog niet in de tabel, zie bericht van maandag
anoniem_383420 wijzigde dit bericht op 17-06-2019 09:29
Reden: Op maandag meer afgevallen
16.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal,
Heb alweer een tijd niets geschreven. Het gaat hier nog altijd goed.
Ik heb een aardige balans waarbij ik af en toe best eens wat lekker neem, (Maar dan nooit met suiker) waarna ik dan gewoon zorg dat ik me op een ander moment weer inhoud.
Inmiddels nog maar 66.7kg
Wat ik wel lastig vind is dat ik nog steeds niet tevreden ben met mijn spiegelbeeld. Ik wil eigenlijk helemaal geen vet of putje meer hebben.
Nog 4 weken tot mijn vakantie. Ik ga proberen om de 65kg te halen en dan bedenken hoe ik dat op/na de vakantie vast kan houden.
Alle reacties Link kopieren
O kilo.

Slechte week gehad.
Op de één of andere manier heel veel behoefte aan warm en zoet, dus elke avond twee bekers anijsmelk.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
@Cindie, misschien heb je daar wel gelijk in hoor. Maar weet niet zo goed eerlijk gezegd hoe ik ineens liever voor mezelf kan zijn. Het voelt ook zo tegenstrijdig om liever voor mezelf te zijn als ik juist zo veel dingen verkeerd doe. En je tip voor als het sporten niet lukt is ook wel een goeie, ga ik onthouden. Het wordt zo te zien voor jou ook een uitdaging met werken in een andere stad, maar ook hierin vind je vast wel weer je eigen draai als het routine wordt.

@Snouth, het klinkt alsof jij super goed bezig bent!!! Wel lastig dat je zelfbeeld nog niet helemaal lekker meewerkt, heb je een idee hoe dat beter kan worden? Want wachten tot alles perfect is lijkt me ook helaas niet de meest realistische optie.

Ik ga net als @Nicksen volgende week pas weer even wegen, want ben bang dat ik er een klein beetje onderdoor ga als ik nu bijvoorbeeld ben aangekomen of zoiets (mn stemming is al niet al te best). Dus even beter van niet.
Alle reacties Link kopieren
@Jemmer: Elke dag is een nieuwe kans om er weer positief tegenaan te gaan hè! Ook al ging de vorige dag heel slecht, je kunt steeds weer een nieuwe start maken. Ik hoop dat je snel weer in de goede eetmodus belandt. Het lastige is, dat jij de enige bent die daar daadwerkelijk voor kan zorgen. Wees niet te boos op jezelf! Even balen mag en daarna weer door! Wat ik fijn vond op moeilijke momenten om het topic "dingen die zo fijn zijn nu ik niet meer zo veel weeg" te lezen hier op viva. Daar staan zulke mooie ervaringen in, dat je denkt: dat wil ik ook!
Misschien heb je er wat aan.

@cindy: Ik denk dat je huidige gewicht 87,5 moet zijn :) Bijna je doel bereikt, wat heerlijk!
Succes met je nieuwe baan/ nieuwe werkplek!

@nicksen: Heb je genoten van je ijsje?

@snouth: Fijn hè die balans! Ik heb hem ook gevonden en dat maakt het allemaal zoveel makkelijker! En ook het niet tevreden zijn met je spiegelbeeld herken ik... Ik zou zo graag willen dat het nog sneller gaat, terwijl het momenteel qua kilo's al snel gaat. Ik wil gewoon zo graag nog meer resultaat zien, maar ik weet dat ik nu op de juiste manier bezig ben, dus ik ga gewoon zo door en moet nog maar een paar maanden geduld hebben totdat ik echt op mijn uiteindelijke gewicht zal zitten.

@snoesje: Balen dat je een slechte week hebt gehad... Heb je nog wel een lekkere fietstocht gemaakt? Heb je nog last van je borstspieren?

Omdat gisteren de weegschaal al net onder de 81,5 aan gaf, ben ik vanmorgen nog een keer op de weegschaal gaan staan en ik woog 81kg! Ik ben nu dus 10 kg afgevallen en heb mijn doel voor 1 juli bereikt! Nieuw doel: 78kg op 1 augustus daar heb ik 6,5 week de tijd voor, dus dat gaat hoogstwaarschijnlijk wel lukken. En met 78kg heb ik een gezond bmi! Fijn dat dat nu binnen handbereik ligt!

Ik heb gistermiddag 2km hardgelopen. Ik kwam erachter dat het voor mij veel te warm was om hard te lopen. Ik merkte het na een paar 100 meter al aan m'n ademhaling dat het niet lekker ging. Uiteindelijk de 2km volgemaakt en toen rustig uitgelopen. Nu weet ik dat ik dus niet moet gaan hardlopen als het nog erg warm is. Dat wordt dus in de vroege ochtend of late avond hardlopen op warme dagen.

Ik was gisteren op een verjaardag en heb daar lekker een half stukje kwarktaart gegeten. Was erg lekker en ik heb er van genoten. We gingen uit lunchen en toen heb ik lekker een salade gegeten. We eten de laatste tijd heel vaak buiten de deur en ik neem tegenwoordig bijna altijd een salade. Dit bevalt goed en ik ontdek allemaal nieuwe lekkere combinaties. Ik ga voor vanavond thuis een salade met rode biet, ui, feta en rucola maken. Heb er nu al zin in :)
Alle reacties Link kopieren
Ziek gemeld op het werk. Ze zagen dat ik het niet meer trok.

Mijn man heeft me opgehaald en we zijn een warm broodje gaan eten. Brie, ham, ananas, honingmosterdsaus. Niet dieetvriendelijk wel lekker.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Beterschap snoesje!
Hoop dat je snel weer opknapt!
Alle reacties Link kopieren
Gisterochtend gewogen. Start: 90.5. Huidig: 88.5 Afgevallen: -2.0 Eerste doel: 85 en streef is 75

Ik ben niet ontevreden! Zal vast veel vocht zijn maar toch...

@Cindie: heb je een nieuwe baan? Of ben je van locatie gewisseld?

@Snoes: Sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
@ Rodetandenborstel Goed dat je het zegt. Had ik mezelf 10 kilo zwaarder gemaakt O_O En je gaat ook lekker vooruit zeg! Halverwege de maand alweer een nieuw tussendoel.

@ Jemmer Een uitdaging wordt het. Vandaag goed gegaan: keuring m'n semi-voorbereide quinoasalade gehad. Dingen die al gesneden of afgewogen konden worden van te voren, lagen al klaar, dus kon zo een en ander in de pan of de schaal mikken. Er komt in ieder geval een vaatwasser :mrgreen: , heb ik besloten, want het is bij mij ook de én-én. En nog koken en daarna ook nog afwassen met de hand. M'n ouders zeiden heel terecht: je kunt je die luxe in je eentje veroorloven, dus waarom niet? Na meer dan 10 jaar met de hand ben ik er wel aan toe.

@ Snoesje beterschap! Je mag best een beetje lief zijn voor jezelf als je niet fit bent.

@ Zwaantje nieuwe locatie vooral. Maar dankzij/door de nieuwe locatie ook een nieuwe functie aangeboden gekregen :mrgreen: Enneh, elk begin is een begin hé. Of het nou vocht of vet is, geniet van je lichaam min 2 kilo.

Vanwege de nieuwe locatie was er vanochtend een ontbijtje bestaande uit een croissant en een flesje jus en later op de ochtend was er nog een klein taartje voor bij de koffie. Dat wist ik al, dus ik heb daarin keuzes gemaakt, dus alleen voor het kleine taartje gegaan ;). Ik was van te voren nog wel bang dat ik minder zou bewegen, omdat ik nog maar de helft aan fietsafstand heb, maar mijn hemel, ik zit op 2 x zoveel stappen als een normale kantoordag. Niet bij stil gestaan dat ik op het station ook nog aardig wat stappen maak, inclusief een aantal trappen. Dat had ik voorheen dan weer niet. Hopelijk blijft dat zo, elke dag, want dan heb ik me zorgen om niks gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat ik het nu laat weten. Gisteren kwam ik uit de nachtdienst en had ik dus al het één en ander gegeten en gedronken.
Start: 94,1 kg. (bij 181 cm.)
Streef: 80 kg.
Huidig: 91,8 kg.
Afgevallen: 2,3 kg. (Denk dat ik vorige week niet goed heb gewogen. Lijkt me sterk namelijk.)
Eerste tussendoel: onder de 90 kg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven