Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen in stappen

05-07-2018 13:39 77 berichten
Ik wil graag wat afvallen, maar elke keer als ik begin met op mijn eten letten valt het me op dat ik al snel weer in mijn oude gedrag verval. Daarom wil ik het nu eens anders gaan aanpakken: elke week een nieuwe stap erbij. Dus bijvoorbeeld beginnen met bepaalde voedingsmiddelen schrappen, of één bepaalde maaltijd eens kritisch bekijken en aanpassen naar een gezondere variant. Om mezelf langzaam te laten wennen aan een nieuw eetpatroon en niet over 2 weken weer op te geven omdat het teveel in één keer is.

Zijn er misschien dames die dit ook wel zien zitten om het op deze manier aan te pakken? :) En dan elke week een nieuwe stap erbij....
QueenArachnia schreef:
17-07-2018 09:37
Lekker!!! :high5:
Ik weet het nog niet, zondag weer weegdag.
Knap dat je maar 1 keer per week op de schaal gaat. Ik ben toch elke dag wel weer nieuwsgierig, maar schrijf het alleen op zaterdag ook echt op.
Alle reacties Link kopieren
snorriemorrie schreef:
17-07-2018 12:27
Knap dat je maar 1 keer per week op de schaal gaat. Ik ben toch elke dag wel weer nieuwsgierig, maar schrijf het alleen op zaterdag ook echt op.
Ik koop expres geen batterijen voor mijn weegschaal (om niet in de verleiding te komen :proud: ), dus dan moet ik me wegen bij mijn vader thuis. Daar ben ik iedere zondag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven