Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen: start 8 januari 2018

05-01-2018 14:19 581 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel van dit topic zegt het al maar doe je mee?!

We starten 8 januari 2018 met afvallen door middel van het toepassen van een gezonde levensstijl

Elke maandag is het weegmoment en zal ik t lijstje up to date houden! Als je 1 keer niet hebt gereageerd zonder afmelding, gaat je plekje naar iemand anders..

Laat je naam, leeftijd, lengte, gewicht en doel hier achter.
😊

1. Naam: Chocoladetaartjeee
Leeftijd: 20 jaar
Lengte: 173 cm
Gewicht: 78,5
15 januari: 78,0 kilo
22 januari: 78,5 kilo
Doel: 70 kilo

2. Naam: Kattenkop
Leeftijd: 30 jaar
Lengte: 172 cm
Gewicht: 88 kilo
15 januari: 87,5 kilo
22 januari: 87,2 kilo
Doel: 73 kilo

3. Naam: sinsfromthylips
Leeftijd: 25 jaar
Lengte: 173 cm
Gewicht: 67 kilo
15 januari: 65,6 kilo
22 januari: 64,1 kilo
Doel: 60 kilo

4. Naam: Ruby125
Leeftijd: 27
Lengte: 172 cm
Gewicht: 75 kilo
15 januari: 74 kilo
22 januari: 72,0 kilo
Doel: 65 kilo

5. Naam: aankleefsjaan
Leeftijd: 32 jaar
Lengte: 181 cm
Gewicht: 94 kilo
15 januari: 94,0 kilo
Doel: 80 kilo

6. Naam: 7hemels
Leeftijd: 39 jaar
Lengte: 168 cm
Gewicht: 74.5 kilo
15 januari: 73,5 kilo
22 januari: 72,2 kilo
Doel: 65 kilo

7. Naam: Vliegertje12
Leeftijd: 40 jaar
Lengte: 167 cm
Gewicht: 70,5 kilo
15 januari: 69,9 kilo
22 januari: 68,9 kilo
Doel: 65 kilo

8. Naam: Frantic
Leeftijd: 32 jaar
Lengte: 172 cm
Gewicht: 73 kilo
15 januari: 71,7 kilo
22 januari: 70,5 kilo
Doel: 65 kilo

9. Naam: Scratte
Leeftijd: 42 jaar
Lengte: 167 cm
Gewicht: 83 kilo
15 januari: 82,6 kilo
22 januari: 83,0 kilo
Doel: 75 kilo

11. Naam: MadameShort
Leeftijd: 30 jaar
Lengte: 158 cm
Gewicht: 72,3 kilo
15 januari: 73,2 kilo
22 januari: 73,2 kilo
Doel: 60 kilo

12. Naam: Barnabas
Leeftijd: 24 jaar
Lengte: 180 cm
Gewicht: 88 kilo
15 januari: 87,7 kilo
22 januari: 88,4 kilo
Doel: 75 kilo

13. Naam: JessyM
Leeftijd: 50 jaar
Lengte: 165 cm
Gewicht: 81,4 kilo
15 januari: 81,0 kilo
22 januari: 80,2 kilo
Doel: 69 kilo

14. Naam: bergje1
Leeftijd: 40 jaar
Lengte: 174 cm
Gewicht: 73 kilo
15 januari: 70,0 kilo
22 januari: 70,1 kilo
Doel: 67 kilo

15. Naam: Zoë26
Leeftijd: 35 jaar
Lengte: 176 cm
Gewicht: 87,8 kilo
15 januari: 85,3 kilo
Doel: 78 kilo

16. Naam: roeptoeter
Leeftijd: 43 jaar
Lengte: 175 cm
Gewicht: 78.4 kilo
15 januari: 78,3 kilo
22 januari: 78,3 kilo
Doel: 70 kilo

17. Naam: Autimama
Leeftijd: 34 jaar
Lengte: 172 cm
Gewicht: 83,8 kilo
15 januari: 82,7 kilo
22 januari: 82,5 kilo
Doel: 68 kilo

18. Naam: afvalEs
Leeftijd: 31 jaar
Lengte: 163 cm
Gewicht: 75 kilo
15 januari: 74,0 kilo
22 januari: 72,0 kilo
Doel: 65 kilo

19. Naam: Neoderma
Leeftijd: 29 jaar
Lengte: 165 cm
Gewicht: 57 kilo
Streef gewicht: 50 kilo

20. Naam: Deeeemilove
Leeftijd: 21 jaar
Lengte: 165 cm
Gewicht: 110,6 kilo
15 januari: 109,8 kilo
22 januari: 109,9 kilo
Streefgewicht:

21. Naam: Bumba1985
Leeftijd:
Lengte:
Gewicht:
15 januari: - 1,2 kilo
22 januari: zelfde als 15 januari?
Streefgewicht:
anoniem_361923 wijzigde dit bericht op 23-01-2018 14:18
76.47% gewijzigd
If there is a will, you will find a way
Alle reacties Link kopieren
Als je met autorijden in een storm veel calorieën zou verbranden dan heb ik vandaag heel veel calorieën verbrand. Wat spannend. Maar ik ben heelhuids thuisgekomen en het etentje is ook gecanceld dus dat scheelt ook weer calorieën.

Je hebt helemaal gelijk Barnabas dat je beter een glas water of een kop thee kunt drinken. Gisteren had ik keurig en gezond gegeten en dan ga ik mezelf trakteren op een glaasje wijn. Hoe stom kun je zijn. Ik moet mezelf echt nog beter in de hand houden. Ik lees vaak hier dat jullie graag chocolade eten en dat dat een grote verleiding is. Gelukkig heb ik daar geen 'last' van.

Voor alle meiden die ongesteld zijn een dikke knuffel.

Eigenlijk verdienen jullie allemaal een knuffel, want iedereen is zo goed bezig ook al gaat het af en toe een beetje minder goed.
Alle reacties Link kopieren
@JessyM; Oh nee, zo bedoelde ik het niet hoor! Af en toe een glaasje rode wijn is helemaal niet slecht. Ik bedoelde de tip eigenlijk meer voor het etentje, maar dat gaat dus niet meer door, haha.
Alle reacties Link kopieren
Haha JessyM, ik weet niet of dat telt.. maar kan me voor stellen dat het spannend was..
En chocoladetaartje, die 2 uur heb je mooi in de pocket!!
Lief dat je het vraagt. Manlief heeft veel pijn maaar goed komt ook wel goed. Voor mij veel extra bewegen vanalles halen en verzorgen.

Vanmorgen gewogen wel aangekomen van gister uiteraard maar goed vandaag weer een redelijke dag.

Vanaf volgende week is het minder streng. Dan is het fase 2 van sourh beach en mag je ook fruit eb melk. Eventueel crackers dus dan is het minder eentonig.

Wijn is bij mij wel echt een dooddoener hoor. Rode wijn is niet slecht maar wel eeb lekker zoete rose ofzo. Ik moet dat echt late. Mijn man is zateedag jarig en volgend weekend de verjaardag van mijn dochter... dus word lastiger maar ga niet alles schrappen... lijnen moet geen straf zijn anders hou ik t niet vol zo.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook de storm doorgekomen was blij dat ik vandaag niet de snelweg op moest voor het werk... maar al die omgewaaide bomen pfff heftig hoor als je het ziet op filmpjes...

Het bewegen schiet er nog erg bij in merk ik. Ik volleybal wel maar dat is 1 keer per week trainen of wedstrijd dus zou wel nog iets anders moeten gaan doen maar ja met dit weer wandelen 🤔

Eten is vandaag goed gegaan al heb ik iets meer calorieën gegeten als andere dagen doordat ik honger had en een extra snack een banaan heb genomen.. en vanavond macaroni gegeten. Maar we gaan het zien... voor dit weekend niet veel verleidingen dinsdag wel een teamuitje met eten natuurlijk...maar dat is pas na het weegmoment 😁😂
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen avond een keer proefsporten bij een sportschool. Kijken of dat de sportschool zal worden waar ik naartoe wil gaan!
Alle reacties Link kopieren
Pfff, echt een rotdag vandaag.
Heb sinds paar dagen acuut meer pijn gekregen. Huisarts doet niets en kon gelukkig vandaag terug naar neuroloog maar die zei ga maar naar revalidatie arts en leer leven met de pijn.
Nou, mooi niet. Ik wil de oorzaak weten. Ben er behoorlijk depressief van. Vanochtend een gebakje gekozen in ziekenhuis en van genoten maar nu blijf ik snaaizin hebben, moeilijk........
Alle reacties Link kopieren
Ik trek me voorlopig even terug. Helaas slecht nieuws gekregen waardoor ik me niet kan en wil focussen op gezond eten en sporten, dat kost me nu teveel. Veel succes allemaal!
Bloemetjefresia sterkte !

Autimama ik herken het helemaal. Als ik 1x over die grens ben gegaan is het daarna veel makkelijker.
Morgen gewoon opstaan met nieuwe moed.

Hier gaat het wel maar voel me er op 1 of andere manier niet prettig bij. Dik zijn is ook niet prettig maar ik vvind de laatste dagen lastig de motivatie om het door te zetten zeg maar.

Geld ook voor mij morgen nieuwe moed en ik ben blij als ik het weekend met verjaardagsfeest en geen snacks en wijn heb overleefd !
Alle reacties Link kopieren
spannende autoritjes vandaag!
was leuk geweest als dat cal zou verbranden ;-)

het wijngesprek: af en toe wijntje lijkt me niets mis mee

@zoe gelukkig dat weer in orde komt, wel balen vd pijn
@afvales misschien anders een workout via youtube ofzo? hoef je deur niet voor uit?

niet zoveel te melden hier, het gaat goed met eten en water drinken.
Morgen weer ff hardlopen (niet in het bos) en een tijdschrift kopen omdat ik deze week elke dag 1,5 liter water heb gedronken haha!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte bloemetjefresia!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte voor iedereen die dat nodig heeft!

Zelf gaat t hier wel goed, al moet ik zeggen dat ik nu eigenlijk wel zin heb in iets lekkers. Vandaag weer taart en chocola afgeslagen op t werk, dat ging me gelukkig wel makkelijk af, maar nu toch weer die avond he. Zo maar vast tanden poetsen en nog wat water drinken. Heb zelfs zo'n zin in uit eten gaan dat ik net al de menukaart heb bekeken van het restaurant waar ik pas over een week met vriendinnen naar toe ga en heb zitten bedenken wat ik ga nemen, erg he, haha :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Haha vluggertje dan ga je er zeker van genieten.

Bloemetjefresia Sterkte!

Ja ik moet misschien maar weer eens zo'n app downloaden met oefeningen...
Waar ik dan aan herinnert kan worden
Alle reacties Link kopieren
Sterkte bloemetjefresia!!!!!

Vluggertje :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Zie opeens nog geschreven zaken boven m’n eigen stuk staan, die heel niet heb gezien voordat ging typen...

@bloemetjefresia sterkte

@autimama vreemd zeg! Leggen ze ook waarom bij neer moet leggen?
Ingewikkeld toch dat niet snoepen op rot momenten. Sterkte!

@zoe gek he dat tijdens afvallen dat je dan opeens opvalt “goh ben best dik” ...ik probeer mezelf op momenten van geen motivatie te zeggen dat ik altijd iets kan doen ook al heb ik niet motivatie. Vaatwasser moet ook leeg heb ik ook meestal geen zin, maar doe het wel...

@vliegertje haha! Heerlijk vooruitzicht !

Moet nog wel wat aan m’n hoeveelheid slaap per nacht doen 😅😅
Alle reacties Link kopieren
Sterkte bloemetjesfresia, dan staat je hoofd idd niet nr afvallen.
En autimama sterkte met je pijn, waar heb je precies last van? Rug? En al langere tijd begrijp ik?
Heb een slechte dag vandaag, kwam er achter dat een croissant 280 calorieën bevat, voorlopig ff afblijven dus want we eten vandaag ook nog friet. En ik heb ook nog chocolade gehad😩 Fitnesspall, erg confronterend, wel goed om een tijdje bij te houden.
Nou ja een cheatday dus, morgen een frisse start.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik denk dat ik mijn nick maar ga veranderen in vluggertje12 :rofl:

Hmmm een croissant 280 calorieën?? inderdaad goed om bij te houden, als je die aantallen ziet, dan bedenk je je nog wel een keer. Maar natuurlijk gewoon ook een keertje eten als je er zin in hebt, dat moet blijven kunnen.

Hier overdag weer goed te doen, nu weer trek. Het lijkt wel of ik na het avondeten veel sneller zin heb in nieuw eten dan na de lunch.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag Combat gedaan en dat was mega intensief, maar wel heel leuk! Heb me helemaal rot gezweet, dus hopelijk heeft dat wat effect.
Alle reacties Link kopieren
@7hemels heftig ja zo’n croissant! En ach 1 mindere dag zal ook niet wereld op z’n kop zetten

@barnabas dat klinkt Al intensief, lekker bezig!
anoniem_356702 wijzigde dit bericht op 11-04-2018 21:41
55.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het is rustig hier! Het is echt niet erg om af en toe te zwichten voor wat lekkers hoor, zolang je de volgende dag maar gewoon weer verder gaat in je gezonde modus. Dat is waar het bij mij vaak misgaat als ik mezelf laat gaan, dat ik het dan gelijk weer opgeef.

Hier gaat het nog goed! Zometeen voor de 5e x sporten deze week en verder goed gegeten deze week. Ben zo benieuwd naar maandag weegmoment!!!
Alle reacties Link kopieren
Wow Ruby, voor de 5de keer sporten deze week. Respect. Ik ga zo voor de eerste keer, maar ga morgen ook. Dat is dan al twee keer :-). Hoe ging het proefsporten bij jou Deeeemilove?

Sterkte autimama, ik had je berichtje even over het hoofd gezien.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vandaag ook weer met frisse moed verder! Afgelopen werkweek zijn toch ook bij mij weer de nodige chipjes en koekjes naar binnen gegaan..

Vanmiddag een verjaardag en afgesproken met mezelf dat als ik iets echt heel lekker vind, dat ik het dan mag. Maar niet in de zin van taart hoort bij een verjaardag, alleen als ze mijn lievelings hebben!

Verder heb ik echt een drukke werkweek gehad en staat dit weekend het ontspannen voorop!
If there is a will, you will find a way
Alle reacties Link kopieren
Het proefsporten is niet doorgegaan. Ik had zo’n hoofdpijn na een lange dag school tot half 6. En zou ook alles gehaast moeten doen omdat ik zou worden opgehaald door mijn vriend. Dus ik ga het maandag avond doen. Dan heb ik ook de tijd om rustig rond te kijken etc.
Alle reacties Link kopieren
Wow Ruby, 5x sporten, heftig! Ik ben 3x gegaan en meer trek ik ook niet... gister wel goed bezig geweest.. ik had late dienst en collegas gingen pizza bestellen (zeer uitzonderlijk), ik heb niet meegedaan en mn eigen meegebrachte prakkie op gegeten! :D vandaag een rare dag omdat ik de nachtdienst in ga, hij duurt daarom erg lang, meer eten dus ook. Niet zo erg, zolang het maar gezond is, maar wel een uitdaging dus!
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen een keer geen broodje gegeten maar gewoon mijn doordeweekse ontbijt yoghurt met granola alleen mijn bosbessen waren op...
Lunch was wel een zachtbroodje gezond zonder mayo of zoiets...
En mijn runderstoofpot staat nu op het fornuis te garen ruikt dan zo lekker in huis
Hier gaat het goed weegschaal is me goed gezind tot nu toe al bijna 1.5 kg eraf. Vanmorgen met de jongste wezen peuterzwemmen en dat is best actief rond rennen in het water en een kind van 13 kg de lucht in gooien 💪😁

Ook niet echt verleidingen dit weekend dat is wel fijn voor het afvallen...
Vooral genieten van wat ik eet en het lekker maken wat goed gaat deze week

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven