Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen (strakker worden) met de Wii fit

12-07-2010 01:21 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb net een Wii fit gekregen en heb hier geen ervaring mee. Ik wil wat kilo's kwijt en vooral weer wat strakker in mijn vel komen! (net bevallen). Wie heeft ervaring met de Wii fit en wil haar ervaring delen?? Tips zijn van harte welkom!!!

Alvast bedankt;-)

liefs Ziza
Alle reacties Link kopieren
Even uppen.



@mayou: EA Active sports speel je ook op de wii.



Daar ben ik deze week mee begonnen, heb nu vier uur "getraind" en vind het helemaal super.

Flink wat spierpijn, ik doe een trainingsprogramma van een maand en vul dat dagelijks aan met wat extra cardio.



Zijn er hier mensen die active sports 2 hebben? Hoe bevalt dat?
Alle reacties Link kopieren
Leuk om al jullie berichten te lezen ..



Heb de WII afgelopen donderdag gekregen. WII fit heb ik nog niet, maar wel Just Dance 2.. Na 3 nummers loopt het zweet langs mijn lichaam. Misschien word je er niet strakker door, maar je verbrand er wel veel calorieën mee :D..



Ik ga me nu eens verdiepen in EA Active en ik zag ook dat Zumba voor de Wii binnenkort beschikbaar is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een Wii fit (ligt helaas al een tijdje stof te verzamelen onder de bank), maar deze gaf elke keer aan dat ik juist extra kilo's aan moest komen... Heel frustrerend, want ik zie mezelf (ik ben erg klein) niet zomaar 10 kilo aankomen als ik compleet tevreden ben met m'n figuur! Ik denk dat hij daarom erg snel onder de bank is verdwenen ;)



@citycop Zumba voor de Wii? Die ga ik zeker kopen, dat lijkt me nou een leuke work-out :D
Alle reacties Link kopieren
@ deborah dat zal hij helaas niet tegen mij zeggen ;) ha ha..



Ik zag zumba voor de wii bij bol.com. Volgens mij is hij in april beschikbaar. Dan hebben ze bij deze al twee kopers ;)



Ga morgen de wii fit proberen. Mag hem lenen van een collega, dus ben benieuwd!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven