Lijf & Lijn alle pijlers

BBL operatie? (Brazilian Butt Lift)

31-08-2019 00:10 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo😋

Ik weet niet of dit het juiste forum is voor dit topic.. Maar zijn er hier vrouwen die een BBL operatie ondergaan hebben ?

En ben je blij met het resultaat ?
Ik ben van me zelf best dun maar heb wel wat een beetje buikvet ...

In Nederland zijn de richtlijnen erg streng maar in het buitenland gaat deze operatie met mijn lichaamsbouw dan weer wel.

Het is niet geheel risicoloos dus een goede arts is belangrijk.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

🤗
Alle reacties Link kopieren
Ik had het al het idee dat Viva niet het juiste forum was ... :hihi:

So i rest my case🤭
Maar waarom? Waarom wil je die ronde billen?
Wat verwacht je ervan?
Alle reacties Link kopieren
Waarom is iedereen hier toch zó tegen plastische chirurgie?
Een liposuctie en vet injectie in je derrière is een vrij simpele procedure.
Dit zou ik trouwens niet in Nederland laten doen, maar in Amerika of Colombia. Daar weten ze wat ze doen met mooie resultaten.
En ja, het lost geen emotionele problemen op. Maar het is wel mooi. Smaken verschillen.
Let’s go Brandon!
havermout1 schreef:
31-08-2019 16:16
En ja, het lost geen emotionele problemen op. Maar het is wel mooi. Smaken verschillen.
Nou ik heb voor de gein eens wat voor en na foto’s opgezocht maar eh mooi...?
Tja. Smaken verschillen misschien.

En ik heb zelf echt een behoorlijke kont. Maar zo’n neppe te grote bil dat staat gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
havermout1 schreef:
31-08-2019 16:16
Waarom is iedereen hier toch zó tegen plastische chirurgie?
Een liposuctie en vet injectie in je derrière is een vrij simpele procedure.
Dit zou ik trouwens niet in Nederland laten doen, maar in Amerika of Colombia. Daar weten ze wat ze doen met mooie resultaten.
En ja, het lost geen emotionele problemen op. Maar het is wel mooi. Smaken verschillen.
Wat TO wil, is gewoon geen goed idee
Nederlandse artsen doen het al niet
En zelfs bij een goeie arts, heb je een buik vol littekens

Vandaar dus
Alle reacties Link kopieren
Ik begreep uit een ander topic dat je wilde verhuizen. Kun je je geld dan niet beter daaraan besteden?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
31-08-2019 16:36
Wat TO wil, is gewoon geen goed idee
Nederlandse artsen doen het al niet
En zelfs bij een goeie arts, heb je een buik vol littekens

Vandaar dus
Met een goede arts hou je helemaal geen buik vol littekens over na een lipo!
Nederlandse artsen hebben weinig ervaring en doen het maar zelden omdat het in Nederland niet populair is.
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
havermout1 schreef:
31-08-2019 17:05
Met een goede arts hou je helemaal geen buik vol littekens over na een lipo!
Nederlandse artsen hebben weinig ervaring en doen het maar zelden omdat het in Nederland niet populair is.
Ach. Ken je iemand die borstreconstructie (Zijn artsen erg bekend mee) moest
Gebeurde met buikvet
Ze had een mooi buikje... nu soort slagveld
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
31-08-2019 17:08
Ach. Ken je iemand die borstreconstructie (Zijn artsen erg bekend mee) moest
Gebeurde met buikvet
Ze had een mooi buikje... nu soort slagveld
Dat komt door slechte lipo en klunzige artsen.
Goede lipo zie je helemaal niets van.
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
havermout1 schreef:
31-08-2019 17:24
Dat komt door slechte lipo en klunzige artsen.
Goede lipo zie je helemaal niets van.
Sure...
Maar droom lekker verder in je maakbare wereldje
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
31-08-2019 17:26
Sure...
Maar droom lekker verder in je maakbare wereldje
Ik heb tientallen meiden met lipo gezien, daar zie je helemaal niets van.
Let’s go Brandon!
havermout1 schreef:
31-08-2019 16:16
Waarom is iedereen hier toch zó tegen plastische chirurgie?
Een liposuctie en vet injectie in je derrière is een vrij simpele procedure.
Dit zou ik trouwens niet in Nederland laten doen, maar in Amerika of Colombia. Daar weten ze wat ze doen met mooie resultaten.
En ja, het lost geen emotionele problemen op. Maar het is wel mooi. Smaken verschillen.
Ik vind het spuuglelijk. Zo zonde om een mooi slank figuurtje te laten vernachelen door een dikke reet die over een poosje weer 'uit' is.
Alle reacties Link kopieren
havermout1 schreef:
31-08-2019 17:49
Ik heb tientallen meiden met lipo gezien, daar zie je helemaal niets van.
Tientallen???
Sure
Ik denk dat havermout bij een plastisch chirurg werkt. En dat die man de laatste tijd heeft laten horen dat er eigenlijk te weinig werk is om haar misschien nog in dienst te kunnen houden ....
Misschien kun je zoiets eens proberen? :) https://www.curvqueen.nl/collections/billen-lifters
Travelgirl90 schreef:
31-08-2019 19:28
Misschien kun je zoiets eens proberen? :) https://www.curvqueen.nl/collections/billen-lifters
Dan ben je voor 30 euro klaar.
Of veel squatten!
Alle reacties Link kopieren
Klopt ook ! is niet zo dat je er wat van ziet idd wat havermout zegt en ja ik ben slank maar nu ik ouder word vind ik bepaalde verhoudingen niet meer zo mooi....

en ik zeg ook niet ik een dikke kont wil.. ik wil iets meer heup en iets meer volume in mijn bil het kan nog gewoon mooi in balans blijven dat je niet eens ziet ik die operatie ondergaan heb. less is more dat vind ik wel...

ik ben niet van plan een kim k te worden want zo”n lichaams bouw heb ik niet en je kunt van een kip ook geen aap maken ...

Wat ik wil is haalbaar en realistisch...

Maar van rechte heupen en vierkante platgeslagen pannenkoek billen word ik persoonlijk niet blij .. (terwijl ik wel gewoon een beetje buikvet en love handels is nja niet de meest mooiste plek en daarom is dat vet verplaatsing ideaal)

Zal wel een beetje overdrijven maar iets rondere /volle billen en daardoor ook wat meer heup zou wel zo leuk en mooi zijn en daar word ik dan zeker blij van! Alles zou gelijk een stuk mooier staan dus heb je ook gelijk veel meer kleding keuze leuke jurkjes en body”s

Op dit moment houd mijn lichaam mij tegen bodys te dragen terwijl ik die super leuk vindt... Maar omdat ik dat rechte aan mijn heupen en redellijke vierkante billen niet mooi vindt doe ik dat niet want een body accentueert dat .
linnylow wijzigde dit bericht op 31-08-2019 23:31
41.73% gewijzigd
linnylow schreef:
31-08-2019 23:18
Klopt ook ! is niet zo je er wat van ziet idd wat havermout zegt en ja ik ben slank maar nu ik ouder word vind ik bepaalde verhoudingen niet meer zo mooi.
Linny, je bent 27!
Pommeline van Temptation Island heeft ook haar billen laten vergroten dmv. haar eigen vet, heb ik gelezen. Ze was er in eerste instantie wel tevreden mee, maar het vet was snel weer verdwenen, dus was ze weer terug bij af. Het resultaat is dus niet per se blijvend!

Vervolgens heeft ze implantaten laten plaatsen. Ze had nog nooit zo veel pijn gehad en de kosten van zo'n ingreep bedragen zo'n 6000 euro.

Ik zou dus toch gaan voor sporten en goed corrigerend ondergoed. Bespaart je een hoop geld, pijn en risico's!
anoniem_63c1a7da1d907 wijzigde dit bericht op 31-08-2019 23:39
5.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
31-08-2019 23:23
Linny, je bent 27!
Ja maar juist omdat ik nu nog redelijk jong ben wil ik het doen.
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
31-08-2019 23:37
Ja maar juist omdat ik nu nog redelijk jong ben wil ik het doen.
Je bent nu op je mooist!
Probeer eens te zien, hoe prachtig je bent
Alle reacties Link kopieren
Travelgirl90 schreef:
31-08-2019 23:34
Pommeline van Temptation Island heeft ook haar billen laten vergroten dmv. haar eigen vet, heb ik gelezen. Ze was er in eerste instantie wel tevreden mee, maar het vet was snel weer verdwenen, dus was ze weer terug bij af. Het resultaat is dus niet per se blijvend!

Vervolgens heeft ze implantaten laten plaatsen. Ze had nog nooit zo veel pijn gehad en de kosten van zo'n ingreep bedragen zo'n 6000 euro.

Ik zou dus toch gaan voor sporten en goed corrigerend ondergoed. Bespaart je een hoop geld, pijn en risico's!
Ja klopt maar soms moet je de operatie ook herhalen voor een optimaal resultaat las ik.

Zij heeft het in Nederland gedaan en dat is nu nog strenger geworden want volgens mij zouden zij mij niet opereren omdat er niet voldoende vet is.. Nederland is daar heel streng in en tuurlijk het is geen risicoloze operatie maar ik zou wel een goede arts pakken die deze operaties vaak uitvoert .

Een risico loop je wel met meer dingen in het leven ... het kan idd mis gaan als dat het vet bijv. verkeerd gespoten wordt...
Maar het zou in het vliegtuig ook al mis kunnen gaan mocht ik het in Amerika laten doen.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
31-08-2019 23:43
Je bent nu op je mooist!
Probeer eens te zien, hoe prachtig je bent
Haha en je hebt me geen eens gezien 😋🤭
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
31-08-2019 23:49
Haha en je hebt me geen eens gezien 😋🤭
Vrouw van 27. Echt hoor
Je bloeitijd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven