Lijf & Lijn alle pijlers

Ben jij knap?

12-12-2018 13:08 358 berichten
Geïnspireerd door een ander topic vroeg ik mij het volgende af:
Ben jij knap. En dan bedoel ik: algemeen genomen en door het grote merendeel knap bevonden.
Dus een beetje het standaard knap. We kunnen het hebben over 'wat knap is' en dat ' smaken verschillen' maar ik denk dat men wel weet wat ik bedoel. Het zgn perfecte plaatje. Mag best iets afwijken. Maar je weet denk ik wel of je knap gevonden wordt door de meute. En je mag ook best tevreden zijn met wat je ziet in de spiegel denk ik. Ik heb zelf nogal een broertje dood aan valse bescheidenheid namelijk.

Maar doe eens geen sociaal wenselijk antwoorden zoals: iedereen heeft wel wat knaps of uiterlijk boeit mij niks. Want dat bedoel ik niet in dit topic en kan je een ander topic over openen. Ik bedoel echt: ben jij knap! Puur buitenkant. En word jij als knap gezien door de meeste mensen. Want meestal weet je dat zelf wel denk ik.
En je kan hier gewoon eerlijk zijn. We zijn toch anoniem. Ook als je jezelf doorsnee of misschien zelfs juist lelijk vindt kan je dat gewoon zeggen. Ik ben hier niet om te oordelen. Het is gewoon another oppervlakkig topic ter vermaak :-)

TO begint: ja ik denk dat ik wel knap ben. En ook door de meeste mensen wel knap word gevonden. Is dat een deugd? Absoluut niet. Het is in dit topic dan ook niet de bedoeling om politiek correct te gaan doen.

Shoot!
anoniem_376869 wijzigde dit bericht op 12-12-2018 13:16
9.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
jep
Ergens tussen klassieke schoonheid en lekker-ding in
Maxima maar met een maatje 36 zeg maar
Check het hier: https://www.prettyscale.com/
Alle reacties Link kopieren
Ze zeggen van wel. Goede make-up, elke week kapper, heb wel wat laten doen en zo, slank. Had wel wat dikkere benen willen hebben.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik ben niet knap, geloof ik. Overgewicht, helaas, al ben ik redelijk in proportie. Wel heb ik mooie ogen en een grote bos prachtig haar. Ik heb regelmatig gehoord dat ik intimiderend ben qua uitstraling, en 'koninklijk' (qua houding en ik kleed me altijd chique), maar dat maakt me mogelijk niet specifiek mooier maar juist wat minder aantrekkelijk, omdat ik niet zo toegankelijk overkom. Beetje koud, geloof ik. En dat is helaas precies hoe ik niet ben ;-)
Alle reacties Link kopieren
Als ik d’r genoeg geld voor had, liet ik me een compleet ander gezicht aanmeten. Het enige dat hier niet lelijk te noemen is, is de kleur van mijn ogen. Voor de rest is werkelijk niks om aan te zien. Qua lichaam heb ik helaas ook al het een en ander meegemaakt dat zijn sporen achter heeft gelaten.
Maar helaas, niet genoeg geld. Dus kabbelen we maar door in dit lijf.
Het leven gaat niet over bier en bitterballen.
Theamuts schreef:
12-12-2018 13:40
Check het hier: https://www.prettyscale.com/
Ik kom op 70% good looking.
Alle reacties Link kopieren
Ik was vroeger beeldschoon, zag het toen zelf niet zo, met terugwerkende kracht zie ik het wel.

Inmiddels volledig afgetakeld.

Dus prachtige jonge dames; geniet zo lang het kan!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
12-12-2018 13:40
Check het hier: https://www.prettyscale.com/
Grappig!
74%
Er staat 'good symmetry'. Ik typte net dat ik niet zo symmetrisch ben. :-D
Geeft niet, het droogt wel weer op.
Zireael schreef:
12-12-2018 13:58
Grappig!
74%
Er staat 'good symmetry'. Ik typte net dat ik niet zo symmetrisch ben. :-D
Had je een foto gebruikt waar je schuin op staat?
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
12-12-2018 14:00
Had je een foto gebruikt waar je schuin op staat?
Nee, recht van voren, met de webcam via de site. Het is vooral mijn kaak waar ik niet blij mee ben, maar misschien zie ik het in de spiegel erger dan het eigenlijk is?
Geeft niet, het droogt wel weer op.
Alle reacties Link kopieren
In de selfiecam van de iPhone ben ik niet zo knap. Verder zie ik er wel goed uit.

Heb wel het idee dat ik als ik wat molliger ben wat minder bekijks heb op straat. Of misschien komt het door de wallen tot op m’n enkels en het kind in mijn armen :P

Maar verder: grote ogen, geproportioneerd gezicht, volle bos lang haar, niet sluik maar wel steil, grote borsten, duidelijke taille, ronde kont. Ben best tevreden :) man ook volgens mij. Volgens de prettyscale 80% pretty.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
vandale schreef:
12-12-2018 13:57
Ik was vroeger beeldschoon, zag het toen zelf niet zo, met terugwerkende kracht zie ik het wel.

Inmiddels volledig afgetakeld.

Dus prachtige jonge dames; geniet zo lang het kan!
heel herkenbaar
Zireael schreef:
12-12-2018 14:04
Nee, recht van voren, met de webcam via de site. Het is vooral mijn kaak waar ik niet blij mee ben, maar misschien zie ik het in de spiegel erger dan het eigenlijk is?
Dan ben je dus knapper dan je had gedacht :-D
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ben knap. Sommige weken hoor ik het iedere dag weleens (van huisgenootjes, vriendinnen, familie en natuurlijk mijn vriend). Met mijn gezicht ben ik erg tevreden, behalve mijn neus die aan de grote kant is. Haar: ik heb een bos gezond, lang (geverfd) blond, krullend haar (doe ik ook veel moeite voor). Lichaam is ook goed: iets kleiner dan gemiddeld, slanke taille met buikspieren, gespierde benen en ronde kont. Alleen borsten mochten wat groter ;)

Ik hoorde gisteren van mijn vriend dat mijn mannelijke huisgenoot (dronken) tegen hem had gezegd dat ik een 12/10 ben. Goed voor mijn ego, natuurlijk, maar ik kan er verder weinig mee.

Ik weet dat ik knap ben, maar ik ben het al heel mijn leven dus voor mij is mijn uiterlijk vanzelfsprekend, dus normaal. Vermoedelijk heb ik wel wat privileges in vergelijking met een lelijk persoon (bestaan ook onderzoeken over) maar ik ben nu eenmaal zo dus ik sta er niet echt bij stil. Totdat mensen me complimenten geven over mijn uiterlijk natuurlijk. Dan denk ik wel: leuk, maar is niet mijn verdienste, behalve mijn lichaam door het sporten en mijn haar door bepaalde behandelingen.
Veritas vos liberabit
Nee ik ben niet knap.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mezelf gewoon. Niet knap en niet lelijk.
Mensen draaien zich niet om als ik langsloop. Ik word niet nagefloten.
Ik vind mezelf tegenwoordig prima. Ik heb geen maatje 38, maar goed. Ik ben intussen wel redelijk tevreden met wie ik ben en hoe ik eruit zie.
Ja! De laatste jaren (ben nu net 60) wel met wat meer hulpmiddeltjes als Botox en een enkel fillertje. Maar tevreden:)
Ik vind mezelf wel knap.
Vooral met mijn maten en lichaam heb ik geluk gehad. Ik doe wel moeite om er goed uit te zien, extensions, goed verzorgd etc. Ben nu de 30 gepasseerd dus moet er wel moeite voor blijven doen.
Ik hoor wel is dat ik knap ben. Ook heb ik vaak aandacht van de mannen.
Ik vind het erg lastig om te zeggen dat ik knap ben merk ik. Er zullen ook vast mensen zijn die dat niet vinden.
Wat ik zelf vind? Ik vind mezelf niet lelijk. Maar knap? Dat vind ik dan weer een groot woord.
Alle reacties Link kopieren
Voor een oudere vrouw (60) zie ik er redelijk goed uit, vind ik zelf. Heb nog best sjans. Zit er niet op te wachten, want ben gelukkig getrouwd, maar wel goed voor mn zelfvertrouwen.
Mooi grijs haar in een goede coupe. Krijg er regelmatig complimentjes over.
Weinig rimpels. Omdat ik wat dikker ben, maar dat zie ik als een geluk bij een ongeluk. Goede rechte tanden, Lang van stuk met lange benen.
Ik kleed me goed en maak me op. Zeker nu ik grijs ben, heb ik make-up nodig.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind sommige onderdelen van mijn gezicht wel mooi, en sommige onderdelen vink ik lelijk maar het totaal plaatje kan er wel mee door denk ik.
Van anderen krijg ik vaak te horen dat ik mooie, bijzondere ogen heb en mijn vriend vindt mijn mond/lippen heel mooi.

Heb een hele hoekige bovenlip met een duidelijk 'snotgootje' al had ik zelf graag liever iets vollere lippen gehad en mijn tanden staan niet helemaal recht.
Mijn neus is te groot voor mijn gezicht, wel kaarsrecht maar toch vind ik dit het lelijkste deel.
Ogen vind ik zelf ook wel mooi, amandel-vormig noemen ze dat geloof ik, aparte groene kleur met bruin randje en donkere wimpers en wenkbrauwen.
Heb wel wimper vulling/extensions dus ik speel wel een beetje vals maar heb van mezelf vrij korte wimpers.

Sinds ik 60 kilo ben afgevallen vind ik de vorm van mijn wangen en jukbeenderen een stuk mooier, mijn ogen een stuk 'opener' en frisser maar mijn kin weer net iets te puntig.
Dus ja, zo heb ik mijn plus en minpunten.
Ik krijg eigenlijk nooit echt van mensen te horen dat ik heel knap of lelijk ben maar ik heb in 'ruststand' nog al een norse blik dus als ik al een opmerking krijg is het vaak dat ik niet zo boos moet kijken.
Grappig. Op die prettyscale is hoe onflatteuzer de foto, hoe mooier ik ben. Ik kom alleen niet hoger dan 60% vanwege dubieuze criteria, mijn neus is te breed en mijn mond te wijd.
Op een foto die door een fotograaf is gemaakt en waar ik op mijn best opsta kom ik niet verder dan 34% vanwege te brede neus en te grote mond.
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
12-12-2018 13:40
Check het hier: https://www.prettyscale.com/
0%
You are very ugly

:-(
Alle reacties Link kopieren
Charlotte717 schreef:
12-12-2018 14:18
Ja, ik ben knap. Sommige weken hoor ik het iedere dag weleens (van huisgenootjes, vriendinnen, familie en natuurlijk mijn vriend). Met mijn gezicht ben ik erg tevreden, behalve mijn neus die aan de grote kant is. Haar: ik heb een bos gezond, lang (geverfd) blond, krullend haar (doe ik ook veel moeite voor). Lichaam is ook goed: iets kleiner dan gemiddeld, slanke taille met buikspieren, gespierde benen en ronde kont. Alleen borsten mochten wat groter ;)

Ik hoorde gisteren van mijn vriend dat mijn mannelijke huisgenoot (dronken) tegen hem had gezegd dat ik een 12/10 ben. Goed voor mijn ego, natuurlijk, maar ik kan er verder weinig mee.

Ik weet dat ik knap ben, maar ik ben het al heel mijn leven dus voor mij is mijn uiterlijk vanzelfsprekend, dus normaal. Vermoedelijk heb ik wel wat privileges in vergelijking met een lelijk persoon (bestaan ook onderzoeken over) maar ik ben nu eenmaal zo dus ik sta er niet echt bij stil. Totdat mensen me complimenten geven over mijn uiterlijk natuurlijk. Dan denk ik wel: leuk, maar is niet mijn verdienste, behalve mijn lichaam door het sporten en mijn haar door bepaalde behandelingen.
Als je avatar een foto van jezelf is ben jij idd wel heel mooi ja
Alle reacties Link kopieren
Tuingravin schreef:
12-12-2018 13:27
Knap... neuh. Ik ben een ukkie, maar ik heb de rondingen op de juiste plek. Ik ben helemaal geen klassieke schoonheid. Maar als ik anderen mag geloven ben ik wel woest aantrekkelijk. Dat komt niet door mijn fotomodellenuiterlijk, maar wel door mijn ondeugende blik, scheve maar zeer brede lach en enthousiasme.

Van mezelf vind ik dat ik mooi haar heb, man is dol op mijn boezem.
Kortom: niks te klagen, al zie ik mijn onvolkomenheden heel goed.
Ik vind mensen mooi als ze tevredenheid uitstralen, en blij met zichzelf zijn. Ik ken genoeg mensen die op zich een prachtig plaatje zijn, maar toch niet mooi door hun ontevreden uitstraling.
Zo zonde vind ik dat...
wat leuk geschreven! Ik herken me hierin. Ik ben ook niet echt knap maar ik merk wel dat ik aantrekkelijk ben. Er wordt in ieder geval erg veel met me geflirt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven