Ben jij op zoek naar een gezonde leefstijl?

dinsdag 14 februari 2017 om 15:01
"Het is lactose en glutenvrij."
En niemand weet waarom, want een mens zonder allergieen hiervoor kan lactose en gluten gewoon goed gebruiken in zn dieet. Zeker wanneer je een dieet aan wil houden dat past bij een sportprogramma (dus meer eiwit).
Bijzonder ook dat je beweert dat je allergieen vermindert. Wat voor allergieen dan? En hoe verminder je die precies?
En niemand weet waarom, want een mens zonder allergieen hiervoor kan lactose en gluten gewoon goed gebruiken in zn dieet. Zeker wanneer je een dieet aan wil houden dat past bij een sportprogramma (dus meer eiwit).
Bijzonder ook dat je beweert dat je allergieen vermindert. Wat voor allergieen dan? En hoe verminder je die precies?
dinsdag 14 februari 2017 om 15:16
dinsdag 14 februari 2017 om 15:18
quote:ladygaga_xx schreef op 14 februari 2017 @ 15:16:
ohja want als je geen alergiëen hebt ga je dood aan lactose. is juist goed voor je, je bent een vrij slechte voedingscoach, ik vraag me sterk af hoe jij je diploma hebt gehaald.Gluten zijn slecht! Dat is echt waar, want het heb op facebook gestaan!
ohja want als je geen alergiëen hebt ga je dood aan lactose. is juist goed voor je, je bent een vrij slechte voedingscoach, ik vraag me sterk af hoe jij je diploma hebt gehaald.Gluten zijn slecht! Dat is echt waar, want het heb op facebook gestaan!
Oh dear, how sad, never mind.

dinsdag 14 februari 2017 om 15:28
je hebt een plaatje gepost dat zegt: beiing healty and fit isnt a trend, instead its a lifestyle. Kom op nicky, een trend die zeker nu aan de gang is, is toch wel anti gluten/lactose. Vind je dit zelf nou ook niet heel erg ironisch?
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
dinsdag 14 februari 2017 om 15:37