Lijf & Lijn alle pijlers

Borsten groeien na 30e nog?

03-06-2020 00:45 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op mijn 18e had ik ondergewicht en een A cup. Op mijn 20e een normaal gewicht en een B. Van mijn 25e tot 29e licht te zwaar geweest en een C cup. Nu 5 kg afgevallen en ipv een C zit ik nu op een volle D. Is dit normaal? Ik dacht op mijn 18e dat ik de kleine borsten van mijn moeder zou erven.

Overigens heb ik last van hyperthyroidism, maar niet erg genoeg om medicatie te slikken. Naar mijn weten is een schildklier niet gelinkt aan borstgroei. Ook slik ik al jaren dezelfde pil, nooit klachten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 50+ en ze groeien nog...
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
03-06-2020 01:09
Ik ben 50+ en ze groeien nog...
Ik hoop niet dat ik tegen die tijd cup G heb... :@@:
Alle reacties Link kopieren
Is je omtrek gelijk gebleven? Dat verschilt ook. 60A en 90A is niet dezelfde borst grootte
Alle reacties Link kopieren
FlurryAC schreef:
03-06-2020 01:19
Ik hoop niet dat ik tegen die tijd cup G heb... :@@:
:rofl:

Toen ik jonger was had mijn moeder cup DD/E.

Nu 20 jaar later heeft ze cup I.

Dus berg je maar xD
Ik begon met AA, rond mijn 18de A/ kleine B, nu flinke C. Mijn moeder had dat ook. Wat kilo’s erbij en je voorgevel groeit. Al ben je wat afgevallen je zal toch zwaarder zijn dan toen je B had. Na het krijgen van kinderen dacht ik echt dat het gedaan was met mijn borsten. Ik had niets meer. Toch zijn het nu echt geen slappe tetten. Hormonen doen gekke dingen.
Alle reacties Link kopieren
Hier als puber/jong volwassene 70D en ben nu 30 en 75E (dus 2 maten meer). Ik ben wel in de tussentijd van 54 kilo als mager scharminkel naar zelfs 75 en weer terug naar nu 69 gegaan. Dat doet ook wel iets natuurlijk. Na 2,5 jaar borstvoeding ben ik nog heel blij met hoe ze eruit zien.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Cupmaat verandert al bij dezelfde borsten, minder omvang.
Ik weet het niet precies maar 80B wordt iets van 75C. Omdat het om het verschil omtrek romp/ omtrek borsten gaat.
Nu in de overgang, ja helaas
Alle reacties Link kopieren
Ik heb, vergeleken met toen ik 18 was, misschien een pietsie borstgroei gehad nog. Nu ik een jaar weer aan de pil ben zijn ze wel iets groter geworden nog. Het grootste verschil merk ik de week voor ik ongesteld moet worden, dan heb ik echt bijna een cupmaat meer. Tja, hormonen he ... Nu heb ik een 80A cup en wilde ik vanaf mijn 18e eigenlijk direct een borstvergroting omdat ik ze veeel te klein vond, maar durfde niet (plus mijn vriendjes sloegen altijd op tilt met 'alsjeblieft niet!' als ik het zelfs maar voorstelde), maar ik ben er momenteel wel blij mee. Ze passen bij me :-)
Alle reacties Link kopieren
Het komt inderdaad vaak voor dat ze wel groter worden als je in gewicht aankomt, en niet weer net zoveel kleiner worden als je daarna weer afvalt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn borsten zijn na 2 kinderen en wat afvallen alleen maar geslonken. Van de volle E-cup die ik had is nog maar een treurig C-tje over. Dat is op zich geen probleem, maar wel dat volume verlies bovenop, echte theezakjes helaas.

Maar volgens mij blijven je borsten je hele leven een beetje ‘in beweging’, sowieso afhankelijk van je cyclus, maar ook je gewicht en andere factoren spelen een rol.

Ik hoop dat de mijne nog een beetje bijtrekken ;-D
Alle reacties Link kopieren
Als jij eerst 85C had, dan kan het zijn dat je nu 80D hebt. Omvang naar beneden met dezelfde borst is een tot cup groter
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij mij niet hoor. Na borstvoeding een cupmaat minder en die is nooit meer teruggekomen.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
De maat van borsten verandert gemiddeld 7 keer in een volwassen vrouwenleven. Dus niks geks.
Alle reacties Link kopieren
Ik had in mijn tienerjaren een C. Daarna kwam ik aan en mijn borsten groeiden mee naar D. Na mijn zwangerschap blijven steken bij E, soms F. En daar heeft 20kilo afvallen niks aan geholpen.
Alle reacties Link kopieren
Ze veranderen steeds, komt mede doordat zodra ik aankom of afval dat gelijk aan mn borsten te zien is. Van A naar E, weer terug naar A naar C. En ze hangen niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik begon in jonge jaren met 75 DD. Zit inmiddels (wel 12 kilo zwaarder) op 75H.
Alle reacties Link kopieren
als ik mijn dochters zie denk ik: ohja, zo weinig had ik ooit!
Oudste van 20, is hardstikke plat. Vreselijk vond ik dat

En nu heb ik gewoon een mooie B-cup, passend bij mijn verder slanke lichaam.
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te horen dat het normaal is. De omtrek is gelijk gebleven. :D
Ik heb nog steeds dezelfde borsten (of eigenlijk geen dus) als toen ik 10 was (20 jaar geleden). Zo plat als een dubbeltje. Tijdens zwangerschappen ietsiepietsie voller, daarna weer terug naar oude toestand. Jammer hoor. :P
Alle reacties Link kopieren
Borsten bestaan grotendeels uit vetweefsel. Dus het is heel normaal dat borsten komen en gaan. Het is gewoon geel belangrijk dat je de juiste bh maat draagt, dan komt dat wel goed.
Alle reacties Link kopieren
Ach, ik ben blij met deze cup. Mogen wel blijven. :-D
Alle reacties Link kopieren
FlurryAC schreef:
07-06-2020 02:23
Ach, ik ben blij met deze cup. Mogen wel blijven. :-D
Haha, en ik vind ze ook bij je lichaamstype passen 😅 ...
Was het maar zo'n feest. Die van mij worden alleen maar leger en kleiner. Wel twee keer ruim een jaar borstvoeding gegeven, maar het zijn nu echt hele zielige kleintjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven