Lijf & Lijn alle pijlers

Borstvergroting dual plane

17-01-2019 18:57 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
gesloten
anoniem_381623 wijzigde dit bericht op 18-01-2019 08:50
94.06% gewijzigd
nee
chrys schreef:
17-01-2019 19:42
nee
.
Wat is dit nou weer? Beetje vriendelijker reageren mag best.
Alle reacties Link kopieren
chrys schreef:
17-01-2019 19:42
nee
Ik ook niet maar kan jij beter formulieren wat je van de dames met ervaring wilt weten.
Hoe oud ben jij en waarom wil jij je borsten laten vergroten?
Alle reacties Link kopieren
Ja hier, het gaat pijn doen ja.
Alle reacties Link kopieren
Brunette84 schreef:
17-01-2019 20:16
Ik ook niet maar kan jij beter formulieren wat je van de dames met ervaring wilt weten.
Hoe oud ben jij en waarom wil jij je borsten laten vergroten?
Doet er toch niet toe waarom ze dat wil.
En ze vraagt of het pijn gaat doen.
Alle reacties Link kopieren
Brunette84 schreef:
17-01-2019 20:16
Hoe oud ben jij en waarom wil jij je borsten laten vergroten?
Waarom moet ze zich verantwoorden?
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
17-01-2019 20:54
Waarom moet ze zich verantwoorden?
Gewoon nieuwsgierigheid.
Alle reacties Link kopieren
Brunette84 schreef:
17-01-2019 20:16
Ik ook niet maar kan jij beter formulieren wat je van de dames met ervaring wilt weten.
Hoe oud ben jij en waarom wil jij je borsten laten vergroten?
Denk eens na. Waarom zou iemand haar borsten willen laten vergroten?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik laat ze vergroten omdat mijn borsten nu gewoon niet bij m’n lichaam passen. Ik mis gewoon wat vrouwelijks op dat vlak.
Alle reacties Link kopieren
Nou bereid je dan maar voor op veel pijn. Het is echt niet niks hoor.
Alle reacties Link kopieren
meisjeijsje1 schreef:
18-01-2019 00:10
Ik laat ze vergroten omdat mijn borsten nu gewoon niet bij m’n lichaam passen. Ik mis gewoon wat vrouwelijks op dat vlak.
Kijk ook eens naar hydrogel implantaten.
De hydrogel vulling is natuurlijk en biologisch afbreekbaar
Borstvergroting met een Hydrogel-implantaat is het beste alternatief voor ‘siliconenborsten’.

Een hydrogel borstimplantaat bestaat uit een siliconenomhulsel met een ‘suikerwatervulling’ van 3,7% methylcellulose en 96,3% fysiologisch serum – een mengsel van zuiver water en zout.

Hydrogel prothesen hebben een licht verhoogde kans op lekkage, maar de vulling is natuurlijk en dus niet schadelijk voor de gezondheid. De gel zal het lichaam eenvoudig via de natuurlijke weg verlaten. Bij lekkage wordt de borst eerst vaak iets groter, doordat de ontsnapte hydrogel lichaamsvocht aanzuigt. Hierdoor kan het borstimplantaat wat zwellen en moet het vervangen worden.

Door de gel-achtige substantie benadert de hydrogel-borstvergroting de zachte ‘look-and-feel’ van een borstvergroting met siliconen-implantaten. Bovendien is de kans op kapselcontractie (het ongewenst samentrekken van weefsel rond het implantaat) zeer klein. (5% bij siliconen en 0,8% bij hydrogelimplantaten van het merk Monobloc).

1,98% van onze patiënten kiest voor implantaten met hydrogelvulling. Mocht u een hydrogel prothese verkiezen dan is het Monobloc Hydrogel implantaat van Laboratoires Arion het meest geschikt.
https://www.wellnesskliniek.nl/borsten/ ... mplantaten
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Waarom nog een zelfde topic openen? En dit topic zou gesloten zijn maar kan hier toch echt nog wel reageren. O wacht: je hebt openingspost weggehaald en daarvoor in de plaats gesloten er neer gezet.
Alle reacties Link kopieren
riranneke, het is mijn eerste keer hier op viva dus ik weet niet hoe ik een topic moet sluiten dus vandaar. Ik snap niet zo goed dat je op een aanvullende manier reageert.
Alle reacties Link kopieren
aanvullend moet natuurlijk aanvallend zijn.
1 je kunt niet zelf een topic sluiten
2 openingsbericht leeghalen wordt zeker niet gewaardeerd
3 iedereen reageert anders, probeer van de beste intenties uit te gaan en niet alles als aanvallend te zien (behalve die eerste “nee” reactie dan, die was gewoon flauw)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven