Lijf & Lijn alle pijlers

Borstvergroting

20-10-2019 22:07 113 berichten
.
anoniem_64df181e87a22 wijzigde dit bericht op 28-12-2019 12:31
Reden: .
99.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
smcyes schreef:
20-10-2019 23:34
Klopt, veel extra vet heb ik niet. Maar ik zou op z'n minst een intake gesprek aan kunnen gaan. En wellicht zijn er andere opties dan siliconen of lipofilling? Weet iemand dat toevallig?
Beha's met vulling. Heel veilig. Een stuk goedkoper ook.
Alle reacties Link kopieren
Loekie12345 schreef:
21-10-2019 08:08
Hi! Ik ben ongeveer jouw leeftijd en heb ook kleine borsten (a of kleine b). Eerder heb ik ook wel eens nagedacht over vergroten. Met een heel gek incident ben ik daar helemaal overheen gekomen. Ik had ooit een hoorcollege van een docent, een vrouw van eind 30 denk ik, en die had dus echt bijna geen borsten. Maar ze was zo'n leuk mens gewoon! Ze zeg er ook ontzettend mooi uit, leuke kleren, ze was professor aan de universiteit en gewoon heel spontaan. Toen dacht ik ineens 'ja, zonder borsten kun je ook heel leuk zijn'. Nu zie ik wel vaker vrouwen met mini-borsten. Kijk eens kritisch naar het instagramaccount van Doutzen Kroes. Bij victoria secret lijkt het allemaal heel wat, want daar hebben ze allerlei trucjes (push up, speciale spray tan en shaping technieken) om het groter te laten lijken. Maar kijk eens gewoon naar de foto's in een dun triangeltbikinitje zonder vulling: cup a. Niks mis mee.
Ook als ik nu mezelf zie in bepaalde kleding, dan denk ik: het staat veel leuker met kleine borsten. Denk aan een coltrui of een boothals. Allebei heel elegant en mooi met kleine borsten. Voor sommige model kleding gebruik ik een push up bh, een soort maximizer, maar dat doe ik bij uitzondering.

Ga zelf eens op zoek naar plaatjes van vrouwen die jou inspireren en kleine borsten hebben. Modellen of celebrity's genoeg! Misschien dat je dan een positiever beeld krijgt bij kleine borsten en zo jouw eigen ook meer kunt omarmen.
Hier ben ik het helemaal mee eens! Een paar keer heb ik vrouwen gezien die 'niks' hadden ( ik let namelijk op plat want cup a haal ik niet eens) die gewoon wel een knappe uitstraling hadden. Ze waren gewoon leuk.

Goede tip om eens op celebs te zoeken. Best wel inspirerend!
Alle reacties Link kopieren
Borsten worden niet altijd groter met het ouder worden hoor. Okay, ik heb nooit kinderen gekregen maar ben nu tegen de 50 en ze zijn nog steeds klein.

Toen ik in de 20 was wilde ik dolgraag grotere borsten en was ik altijd in de weer met push ups. Ik was ook graatmager. Kan me nu niet voorstellen dat dat er goed uit zag.

Nu zie ik alleen maar de voordelen. Ik kom weg met bralettes of gewoon een hemdje en ben heel blij dat ik er nooit aan heb laten sleutelen.

Vriendin van mij heeft het wel gedaan. Ging van een AA naar een B en is daar al 30 jaar heel gelukkig mee.

Het is zo persoonlijk dus niemand hier kan je vertellen of je het moet doen of niet. Over de risico's kun je voldoende lezen op internet.
Beschuitmetjam schreef:
21-10-2019 08:55
Hier ben ik het helemaal mee eens! Een paar keer heb ik vrouwen gezien die 'niks' hadden ( ik let namelijk op plat want cup a haal ik niet eens) die gewoon wel een knappe uitstraling hadden. Ze waren gewoon leuk.

Goede tip om eens op celebs te zoeken. Best wel inspirerend!
Ja je moet gewoon de Kardashians overslaan, haha. Al vind ik die dames sowieso al weinig inspirerend. Mooi zijn zit wat mij betreft niet alleen in het uiterlijk.
Andere leuke dames om eens te bekijken, zijn Emma Watson en Keira Knightley.
Alle reacties Link kopieren
Natalie Portman, Alexa Chung, Vanessa Paradis, Doutzen Kroes - allemaal prachtige vrouwen zonder een flinke bos hout voor de deur.
Loekie12345 schreef:
21-10-2019 08:08
Hi! Ik ben ongeveer jouw leeftijd en heb ook kleine borsten (a of kleine b). Eerder heb ik ook wel eens nagedacht over vergroten. Met een heel gek incident ben ik daar helemaal overheen gekomen. Ik had ooit een hoorcollege van een docent, een vrouw van eind 30 denk ik, en die had dus echt bijna geen borsten. Maar ze was zo'n leuk mens gewoon! Ze zeg er ook ontzettend mooi uit, leuke kleren, ze was professor aan de universiteit en gewoon heel spontaan. Toen dacht ik ineens 'ja, zonder borsten kun je ook heel leuk zijn'. Nu zie ik wel vaker vrouwen met mini-borsten. Kijk eens kritisch naar het instagramaccount van Doutzen Kroes. Bij victoria secret lijkt het allemaal heel wat, want daar hebben ze allerlei trucjes (push up, speciale spray tan en shaping technieken) om het groter te laten lijken. Maar kijk eens gewoon naar de foto's in een dun triangeltbikinitje zonder vulling: cup a. Niks mis mee.
Ook als ik nu mezelf zie in bepaalde kleding, dan denk ik: het staat veel leuker met kleine borsten. Denk aan een coltrui of een boothals. Allebei heel elegant en mooi met kleine borsten. Voor sommige model kleding gebruik ik een push up bh, een soort maximizer, maar dat doe ik bij uitzondering.

Ga zelf eens op zoek naar plaatjes van vrouwen die jou inspireren en kleine borsten hebben. Modellen of celebrity's genoeg! Misschien dat je dan een positiever beeld krijgt bij kleine borsten en zo jouw eigen ook meer kunt omarmen.
Fijne tip! :)
Alle reacties Link kopieren
smcyes schreef:
20-10-2019 23:34
Klopt, veel extra vet heb ik niet. Maar ik zou op z'n minst een intake gesprek aan kunnen gaan. En wellicht zijn er andere opties dan siliconen of lipofilling? Weet iemand dat toevallig?
Monobloc Hydrogel
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Tickel schreef:
21-10-2019 12:58
Monobloc Hydrogel
Geen enkel implantaat is veilig, over deze bestaat ook een hele klachtenlijst

https://sites.google.com/site/klachtens ... mplantaten
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
20-10-2019 23:13
De dames in het minnaartopic hebben dat, een relatie met een lichaamsdeel... :proud:
:lol:
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
20-10-2019 23:14
die kunnen beter inzetten op een relatie met een psycholoog
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
21-10-2019 00:15
Ik ken echt niemand waarbij ze groter gebleven zijn, inclusief mezelf. Nog steeds cup A na 2 zwangerschappen, terwijl ze tijdens de zwangerschappen cup C waren.
Eens.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
21-10-2019 19:13
Geen enkel implantaat is veilig, over deze bestaat ook een hele klachtenlijst

https://sites.google.com/site/klachtens ... mplantaten
Ze vroeg naar alternatieven voor lipofilling of siliconen. Alleen de breiboezem is veilig.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Lady_Day schreef:
21-10-2019 10:35
Natalie Portman, Alexa Chung, Vanessa Paradis, Doutzen Kroes - allemaal prachtige vrouwen zonder een flinke bos hout voor de deur.
Klopt! Al heeft Doutzen Kroes een B-cup.

Vrouwelijkheid komt inderdaad lang niet alleen van borsten. Zolang een kleine cup in verhouding is met verder slank lichaam, kunnen kleine borsten net heel sexy zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven