Lijf & Lijn alle pijlers

Cambridge 500 - Deel 6

26-12-2017 11:19 2534 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben deel 5 helemaal vol-gecambridged, dus gaan we hier verder!
Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!
We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.
Succes iedereen!

Deel 5 kun je hier terug vinden als je wilt terug lezen: lijf-lijn/cambridge-500-deel-5/list_messages/315765

NaamLftd/lengteStartdStapStartgVorigVorigHuidigStreefTotaal
MiniMe334 / 1.7004-113/4117,390,5------7526,8
Witherwings27 / 1.6930-014114,279,878,177,57536,7
Kloekje35 / 1.7009-111109,176,377,176,57532,6
Muisje_8532 / 1.6026-04288,179,677,576,16513,4
Bijenkoningin34 / 1.7202-0919692,490,189,2806,8
Eefsel210926 / 1.6712-09489,574,975,173,567,516
Sophiie1926 / 1.6313-091122,6109,81071058517,6
Pixymama38 / 1.5218-10173696866,6556,4
Vloerkleed--- / 1.6231-10187,978,8------689,1
Ariel14934 / 1.6922-01187,5---------75---
anoniem_205093 wijzigde dit bericht op 30-01-2019 12:36
60.25% gewijzigd
Zozo,
Klinkt goed allemaal dames! Pipo lekker borrelen (bedankt voor het compliment overigens =D) en kloekje biertjes. Vouwgordijn, ga jij nog iets leuks doen? Renske lekker bbqen- veel plezier allemaal!
Hoe is het met de rest?

Hier even een klein dipje, ik ben in een halve week tijd niet afgevallen. Ik hoop dat het het water vasthouden is door de hitte, heb ik al eerder last van gehad, maar je hoopt toch dat het echt zo is.
Ook schrok ik gisteren na het douchen flink van mijn haar, dat is echt mega dun aan het worden nu... hebben jullie nog tips tegen de haaruitval?
Ik voel me een beetje een ziek persoon nu, met hoe heftig het is. Nog net geen kale plekken, zo voelt het.
Gelukkig over twee weken drie weken op vakantie zonder CB dus ik hoop dat dat een en ander doet.
Alle reacties Link kopieren
:-o heb vanmiddag heerlijk zitten borrelen met manlief en genoten van m'n wijntjes. En m'n dessert :facepalm:
Maar weet je, f*ck it, soms moeten we ook kunnen genieten zœnder schuldgevoel.
Morgen balansen met alleen 3 CB producten en dinsdag zie ik wel wat de schade is. Ik heb een heerlijke middag/avond gehad met m'n man :yes:
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!! Even snel een hoi. Gaat niet zo goed met cb bij mij. Was aan gekomen. Ben nu 5 kilo van mijn streefgewicht af maar kom maar niet dichterbij en ben cb eigenlijk wel zat. Doe stap 3. Nog steeds erg druk. Maar lees wel zo nu en dan met jullie goede en minder goede momenten mee. Voor mij zijn zonnige gezellige weekenden zooo moeilijk. Zet hem op allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen meiden!!
Ook hier best wel een dip, qua streng in de regels blijven. Ik sport weer lekker 4 keer per week nu. Voel ik me heerlijk bij!!
Maar net als wat Mauvi beschrijft.. deze warme gezellige dagen. Etentjes. Terrassen, borrelen. Ik vind het ook HEEEEUL moeilijk.. cb + zomer is niet voor mij weggelegd. :rofl:
Qua gewicht gaat het zn gangetje. Zit denk 1-1.5 kg aan, maar dat kan nu ook weer spiermassa zijn door de heftige krachttraining. We zien het wel.. ik geniet in het weekend en probeer door de weeks streng. Daarnaast lekker veel trainen. Dus.. ik ga me weer in mn sportpak hijsen want na 10e ga ik niet meer door de hitte O_O

Jullie nog leuke dingen op de planning vandaag? Hier een verjaardag en vanavond etentje met collega’s. Gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Wings ik had dat ook heel erg voor mn vakantie. Zo erg dat ik acuut wilde stoppen. Gelukkig is het zo goed als over nu ik een week of 3 zonder cb had gedaan en ik ga niet meer in een lage stap. Ik had ook hele plukken. Gelukkig heb ik veel haar maar ik merkte dat mijn staart steeds dunner werd en zelfs mijn vriendinnen zagen het.
Ik hoop dat het gauw over is voor je :hug:
(Ik slikte trouwens vanaf toen ook maar elke dag een vitamine b pil van davitamon op aanraden van mn consulent)
Alle reacties Link kopieren
@ Wings; balen dat het even wat minder gaat qua afvallen, maar bedenk dat het met deze warmte zeker kan zijn dat je vocht aan het vasthouden ben. Niet opgeven nu.

Wat naar van dat haar zeg! Ik heb ook eens gehad (buiten een afvalperiode om?!), maar kreeg ook de tip van b(12?). Nu lijkt het allemaal weer redelijk ok te gaan. Maar dat is zeker schrikken!

Oh! en je gaat alweer bijna op vakantie. Wat een heerlijk vooruitzicht!!

@ Pipo; wat fijn dat je zo'n heerlijke middag en avond hebt gehad! Dat is zeker genieten zoals je het omschrijft! :flirting:

@ Mauvi; balen dat je maar niet dichterbij je streefgewicht komt. Met CB gaat het niet goed zeg je, maar met jou?

@ Roxy; Wauw! Je hebt het sporten weer helemaal fanatiek opgepakt! Goed bezig hoor! EN met dit lekkere weer zijn de verleidingen groot ja! Maar zoveel sporten en spieren opbouwen. Toch zeer zeker goed bezig. En allemaal leuke plannen voor vandaag. Klinkt gezellig!

De biertjes vrijdag waren erg lekker. Ik heb er van genoten. En niet helemaal los gegaan. Begonnen met spa rood en een biertje na de proeverij ook weer spa rood en thee. Dus redelijk netjes en was ook helemaal goed zo :-)

Gisteren de wandeling meegelopen van 30 km! Het ging me goed af en dat ondanks de warmte. Eigenlijk geen last van gehad, dus ik ben trots op mezelf. En volgens de gps op mijn telefoon was het uiteindelijk 33 km. Vandaag geen last van stijve spieren/spierpijn of iets dergelijks. Dus ik heb een nieuw record wat ik makkelijk kan lopen :-). Na afloop zijn we met zijn allen pannenkoeken gaan eten... Was ook echt wel toe aan zoiets te eten ;-). Van genoten. Verder heel veel water gedronken en onderweg kersen. Top dag dus. Vandaag wel een blaar ontdekt op mijn grote teen, maar weinig last van. Wel van warmteuitslag bij mijn enkels.. Dus net boven de sokrand enorme rode plekken... Jammer.

Vandaag verder geen plannen. Even rustig aan en ik merk dat ik dat na gisteren ook wel fijn vind!

Fijne zondag!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja en na bier taferelen (uiteraard) wel aangekomen en na gisteren is er nog wat gewicht bijgekomen. Ik ga er van uit dat dat vocht is...
Nou meiden,
Blijkbaar zit het dus in de lucht. Had gisteren een bruiloft en zou alleen wat groenten en vlees eten... was er ook een toetjesbuffet.
Ben twee keer langs geweest, taart genomen, toen na de bruiloft bij een verjaardag nog koekjes en flink wat chocola op :facepalm:
Hek was even van de dam.
En ik heb me toch vanochtend gehuild want het was nergens voor nodig en ik was na 1 bordje toetje al misselijk dus alles wat ik erna at was eigenlijk amper meer lekker.
Vandaag en morgen maar stap 1. Ben nu gewoon nog steeds misselijk man! Ik baal als een stekker, zou mezelf wel willen slaan.
Alle reacties Link kopieren
Wings, vind je dit geen extreme reactie?
Dat je er achteraf van baalt kan ik me nog voorstellen. Maar er van huilen, je zelf voor straf 2 dagen op stap 1 zetten...
Begrijp me niet verkeerd, 1 of 2 dagen balansen na een uitspatting is niet verkeerd. Maar ik lees uit jouw bericht dat je jezelf straft omdat je even uit de bocht bent gevlogen. Niet doen, lijkt me niet nodig.
Misschien moet je eens gaan bedenken waarom je uit de bocht bent gevlogen, wat heeft je getriggerd. En waarom je door bent gegaan terwijl de trek in iets lekkers al weg was, waarom je door bent gegaan terwijl je al misselijk was. Ik denk dat je daar meer aan hebt dan jezelf te straffen.
:hug: :hug:
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
@ wings: helemaal eens met Pipo! Jezelf niet zo hard straffen hoor! Voor nu alleen belangrijk de draad weer op te pakken en je niet schuldig voelen over het zondig moment. :rose:
Ha meiden,

Hier is het ook wat lastiger in de zomer. Toch sneller een drankje hier en uit eten daar. Hier in Nijmegen is ook nog de Kaaij als extra calorierijke trekpleister. Maar het afvallen gaat gestaag door. Gewicht van de vakantie plus extra is eraf. Vanochtend op eigen weegschaal zelfs op 91,3! Maar goed. Niet officieel, dus niet in de tabel zetten ;). Morgen weer wegen.

Ik heb zelf heel erg het (vast verkeerde) idee dat als ik een beetje zondig hier en daar, dat het dan sneller gaat. Want afgelopen dagen best zondig gedragen, en toch weer bijna een kilo omlaag nu. En dat terwijl ik én ongesteld ben én in de hitte en alles.

Ik doe morgen een officiële update.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag dames,

Wat een rust op het forum. Heeft het te maken met het warme weer?

@ Minime; Wat fijn om te lezen dat je extra vakantiegewicht plus wat extra er al weer af is. Gestaag afvallen is ook goed he! En je houdt je lichaam denk ik wel meer wakker op de een of andere manier met af en toe zondigen denk ik. Maar ieder lichaam zal er anders op reageren denk ik zo.

Ik ben benieuwd naar de officiële update!

Hier gaat het zijn gangetje. Sinds het weekend dan weer flink aangekomen; 1 kilo sinds mijn hier doorgegeven gewicht vrijdag, maar het gaat er heel gestaag langzaamaan weer van af, maar ik zit nog lang niet bij mijn gewicht van afgelopen vrijdag... ik vermoed dat het ook voor een deel vocht is met deze temperturen. We gaan gewoon stug door!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, het is hier inderdaad heel rustig. Ik heb het idee dat het op het gehele forum rustiger is dan normaal?
Qua CB ga ik aardig. Zoals te verwachten viel ben ik door mijn 'uitspating' van zaterdag niet afgevallen. Dat wil zeggen, op mijn eigen weegschaal. Op die van mijn weegjuf ook niet maar volgens de Hare komt dat omdat ik vocht zou vasthouden en ben ik wel in vet afgevallen.
Voor de tabel hoef je voor mij dus niks te veranderen Ariël.

Ik geniet nu volop van mijn 2 boterhammen op de dag maar in tegenstelling tot vorige keer, heb ik nu veel minder trek/honger. Ik weet van vorige keer dat ik, toen ik koolhydraten ging toevoegen en dus uit ketose raakte ik ineens heel veel trek kreeg. Ik heb de laatste dagen juist moeite om mijn 2 shakes naar binnen te werken...

Succes weer allemaal meiden!
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Officiële nieuwe gewicht: 91,8
Totaal afgevallen: 25,5

Niet zo veel eraf. Maar nog altijd naar beneden!
Alle reacties Link kopieren
Wings alweer een beetje bijgekomen van je uitschieter? Jammer dat je het jezelf zo kwalijk hebt genomen. Ik denk dat je jezelf zo eens in de zoveeltijd iets moet kunnen gunnen. Zo gaat het leven straks na cb (denk ik?) toch ook verder.
Het is al super goed als je de dag erna gelijk de gezonde draad weer kan oppakken. Zo blijft het toch keurig in balans.

MiniMe als het maar omlaag gaat en dat gaat super bij jou! Fijn zeg. Bijna onder de 90!!

Kloekje zal zeker vocht zijn.. bij mij ook al 1,8 kg deze week! Bizar veel terwijl ik goed heb gedronken en maar 1 avond alcohol.. maar drink bijna noooit meer dus misschien bij mij toch alcohol de boosdoener hahahaha.

Pipo fijn dat je minder trek/honger hebt nu je weer koolhydraten toevoegd! Lijkt me positief. Keurig dat je weer in vet bent afgevallen.

Ik ben veel aangekomen. Gelukkig wel 6 ons in vet afgevallen en bijna 2% in m’n percentage, dat is wat ik het belangrijkste vind. Maar de klapper was dus 2.4 kg spier en dan een hoop vocht door alcohol/warmte. Ik heb erg veel en fanatiek gesport afgelopen week dus dit is te verklaren. Jammer dat het in het getal dan niet terug te zien is maar ik probeer mij hier minder op te focussen. Uiteindelijk kom ik er wel, maar voel me er weer goed bij om veel te sporten.
Ga nu wel even iets strenger in stap 4. Ga te vaak m’n eigen dingetje doen buiten het boekje om maar wil wel iets meer vet proberen te verliezen dan 6 ons met zoveel sporten en zo weinig eten (dus dan moet ik me daar ook aan houden :facepalm: )

Ik laat de tabel ook even voor wat het is :-) Zet hem op allemaal meiden!
Alle reacties Link kopieren
@ Pipo; Op zich klinkt het als goed nieuws toch; ondanks de uitspatting gelijk gebleven en volgens de weegschaal van de weegjuf in Vet afgevallen. Kan echt wel zijn hoor dat je nu vocht vast houdt!

Oh wat klinkt dat goed; de boterhammen! Daar keek je echt naar uit toch? Was de eerste boterham ook echt een geluksmomentje? Wat fijn dat je geen extra trek krijgt door het eten van koolhydraten!

@ Minime: weer lekker naar beneden in gewicht! Heerlijk toch!

@ Roxy; Wow! weer zo fanatiek in de sportschool! Met deze warmte lukt mij dat echt niet; dan ga ik voor een stuk fietsen en/of wandelen buiten. Dus heel goed van je. En ook jij bent weer afgevallen in vet! Dat is wel het belangrijkste toch. Wat dat betreft wel fijn dat jullie bij weegjuf op zo'n luxe weegschaal kunnen staan! Ik doe het met dat ene getalletje. Haha.

Vanavond ga ik weer een avondwandeling maken. Vandaag maar een redlatief korte; 10 km. Ik heb er wel weer zin in!

Probeer te genieten van het lekkere weer dames!
Wow Roxy, wat een gesport! En dat met deze temperaturen....

Ik herken dat gesmokkel in stap 4 wel. Daarom ben ik weer stap 3 gaan doen. Is wat duidelijker. En daadwerkelijk gesmokkel telt dan ook minder hard aan, heb ik het idee. Ik wil graag voor eind van de maand onder de 90.... zou tof zijn.

Sporten is voor mij nog steeds een dingetje. De sportschool heeft al gebeld waar ik blijf.... :-$ . Gelukkig afgelopen dagen wel druk in huis geweest met sjouwen en poetsen en klussen. Dat telt misschien ook ;).
Alle reacties Link kopieren
Ik meld even een 76.9 kg. Heb de flow wel weer te pakken. Mega druk qua werk en 2 huizen
Alle reacties Link kopieren
@minime: wat een mooi doel/streven. Succes en ik hoop dat het lukt! Met stap 3 moet dat wel haalbaar zijn, lijkt me zo!

Huishoudelijk bezig zijn en zeker met sjouwen en klussen is er zeker wel sprake van een workout! Goed bezig!

@mauvi: fijn dat je ondanks de megadrukke periode de flow weer te pakken hebt. Knap van je! Succes!

Fijne dag weer dames
Alle reacties Link kopieren
Vergeet ik gewoon te vertellen hoe het bij mij gaat... :-?

Het gaat prima. Ben weer terug op mijn gewicht van vorige week vrijdag. Natuurlijk hoop ik dat er morgen nog wat meer van is! Haha. zien we morgen wel!

Gisteren was de avondwandeling mooi en een gezellige club. Inmiddels ben ik ook 2x meegelopen met dat initiatief van een uurtje lopen in mijn ‘nieuwe stad’. Het idee vind ik erg leuk en het is ook echt sociaal! De gemiddelde leeftijd ligt wel hoger haha, maar prima om zo de stad te leren kennen en mensen. Dit ga ik zeker vaker doen en waarschijnlijk op korte termijn ook als vrijwilliger met een eigen groep enzo. Ik word er nog steeds blij van.

Vandaag weer aan de krachttraining.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,

Hierbij mijn wekelijkse vrijdag update (@ Ariel):

Vorig gewicht: 81.7
huidig gewicht: 81.3
Totaal afgevallen: 27.8

Het is niet veel, maar er is toch maar weer af en dat nadat ik het weekend ineens weer veel was aangekomen... Ik snap het niet, maar ik ben tevreden :-)

Vanavond met twee oud-collega's/vriendinnen sushi eten en volgende week ga ik naar de zwarte cross. Dus we gaan wel zien hoe het de komende week zal gaan...

Gisteren heb ik oude kleding van mezelf opgehaald op een andere locatie. Nog een deel achtergelaten waarvan ik inschatte het echt nu nog niet te passen. Maar wat leuk is dat 'shoppen' in eigen oude kleding en het gewoon weer passen... Ik werd er blij van en nu heb ik veel jurkjes en rokjes, maar daar moeten nu nog leuke schoenen bij; vanmiddag even op jacht denk ik ;-)

En over een tijdje kan ik gewoon weer shoppen bij mezelf en dat is tegen einddoel; wat dat is kledingmaat 38. Mijn uiteindelijke doel!
Alle reacties Link kopieren
Eraf is eraf Kloek!!
Ik had geen kledingmaat als streven, wel een soort van eindgewicht. En dat heb ik nog steeds niet gehaald maar ik vind het wel goed zo. Als ik het nog haal is het leuk en anders maar niet.

Ik gebruik nu 2 producten per dag en eet 2 bruine boterhammen bij de lunch of 100 gram aardappelen bij het avondeten.
Ik merk dat ik steeds minder met het hele CB gebeuren bezig ben, sta ook bijna niet meer op de weegschaal.
Ik krijg nu wel minder vezels binnen omdat ik nu minder colon clean gebruik. Ik weet niet of het daar aan ligt maar de afgelopen dagen zat ik zo ongelooflijk verstopt. Gisteren een tabletje bisacodyl genomen en vanmorgen is ein-de-lijk de boel op gang gekomen. Ik voel me 2 kg lichter!

Vanavond gezellig met oudcollega uit eten in Haarlem. Ik heb er zin in!
Roxy, Wings, Ariël en Mauvi, hoe gaat het met jullie? Is het nog vol te houden?
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Hoihoi!

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Hier alles nu okee, een weekje vol beproevingen achter de rug na zondag. Jullie hadden wel gelijk hoor, ik moet niet zo enorm mezelf naar beneden halen, maar ik denk dat ik dat juist extra doe zodat ik het nog minder wil doen als de volgende optie langskomt ofzo?
In ieder geval heeft het schrikbarend goed gewerkt want op woensdag had ik een barbecue met mijn mentorklas waar het helemaal goed is gegaan (2 kleine vleesjes en groente!) en verder van de week alle cravings met kauwgom gestopt, dus ik ben trots.
Maar aankomend weekend wordt wel moeilijk. Ik heb morgen een spaans festival waar ik heen ga waar ik heel veel zin in heb, maar dat wordt moeilijk met al dat eten en die alcohol om me heen.. ik mag technisch gezien geen eten meenemen volgens de site maar ga het toch proberen met mijn reep en een beetje groente.. wie weet. Daarna zondag een teambbq en een boekenclubje -- allemaal met snacks en eten natuurlijk, aargh! Allemaal beproevingen.
MAAR over anderhalve week ga ik op vakantie en dan mag ik helemaal uit de CB dus daar kijk ik zeker naar uit.

Hoe staat het bij jullie allemaal?

@Pipo: Oh ik mis brood ook zo erg he. Is het fijn dat weer te kunnen eten? Kan me inderdaad voorstellen dat je na zo lang 'kunstmatig' een stoelgang reguleren nu even een opstopping hebt, maar snap dat je het een klein zetje geeft hoor. Welke stap zit je nu dan?

@Kloekje: goed bezig hoor, ik ben jaloers, je bent me voorbij!! goed hoor ;) Ik had laatst ook een 50 aangetrokken van eerst en die paste ik dus mooi niet meer, heb een mooie foto gemaakt in de spiegel waar je het verschil flink ziet om mensen te laten zien muahahaha. En goh, wat jammer, moet je schoenen shoppen ;)

@Mauvi: jij klinkt alsof het flink druk is, laat vooral af en toe even een teken van leven horen!

@Roxy: met dit weer vind ik hardlopen echt te heftig en ook valt mijn haar nog altijd uit dus ik ga niet zwemmen - kortom, ik ben jaloers op hoe enthusiast jij nog sport. Ik houd altijd wel van wat fietsen, dus ik ga zo door jouw enthusiasme gewoon nog even een rondje rond in het zonnetje. Dank voor de inspiratie ;)
Trouwens, echt mooie FFF fotos, meis! Ik ben jaloers, mijn buikje is nog niet weg hoor =(
Alle reacties Link kopieren
@ Pipo; Wat vervelend dat de stoelgang even echt op slot zat. Dat is allesbehalve fijn.... Maar goed om het even een zetje te geven.

Je gebruikt nog steeds producten van CB? is het goed te doen verder zo of zijn de 'verleidingen' te groot? Wel goed hoor om niet zoveel meer op de weegschaal te staan.

Hoe was je etentje gisterenavond?

@ Wings; Ook al is het mogelijk voor een volgende keer om jezelf voor je eigen gevoel beter in de hand te houden; ben niet te streng voor jezelf. Echt niet! ook 'slanke' mensen hebben lijkt me wel eens een uitspatting. Niet meer zo streng zijn!

Het festival klinkt goed! Maar inderdaad mag je officieel niets meenemen, maar proberen kan je zeker toch? En anders iets zoeken wat het dichtste in de buurt komt. Ga in ieder geval genieten en de vakantie schiet al lekker op!

Voorbij? Ja iets Maar jij hebt er al in zijn totaliteit veel meer kilo's af. En het is geen wedstrijd he? We doen dit voor ons zelf en hebben allemaal een eigen streven/doel en zijn allemaal al heel goed op weg! :-)

Ik heb de foto gisteren ook gezien van Roxy; Wow! Wat een mooie foto's en een mooie dame! :flirting: Daarvoor ook al een hele leuke dame met een geweldige lach!

Gisteren ben ik met 2 oud-collega's vriendinnetjes sushi gaan eten en wijn en cocktail op. Was heerlijk en ik me niet overeten zoals bij sushi wel eens kan gebeuren bij mij. Heerlijk genoten en weer maar een ronde sushi met rijst; verder groente en vlees. Wel toetjes op.. Heerlijk. En vanochtend was het gewicht op de weegschaal hetzelfde als gisterenochtend...

Daarvoor geslaagd met witte gympies. Vind het mooi staan onder een nieuwe oude jurk. Alleen wennen aan gympies onder een jurk; ik ben echt meer pumps, hakjes enzo gewend. Maar het staat mooi en vandaag sandaaltjes besteld (die hadden die vriendinnen van me; aangehad en ze zitten heerlijk; dus ik durfde die online te bestellen). Ik ben mezelf echt even flink aan het verwennen :lol:

Vanmiddag krijg ik ook bezoek; ik ga shoarma bakken (bonus ah) met groentewraps en bij de shoarma paprika en champignons en een salade erbij.

Vanochtend een shake op van een banaan, een avocado en groot glas water; lekker vond ik dat en het vulde ook echt goed!

En morgen denk ik maar een flink stuk fietsen! Compenseren ;-)

Fijn weekend dames!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,
Hier wat minder leuk nieuws. Vriendlief heeft vrijdag rond 10:00 niersteenaanvallen gekregen.. wat een ellende. Hij heeft (nog steeds) zoveel pijn!! Gelukkig heeft hij nu sterke medicijnen. Morgenochtend toch maar weer even de arts bellen. Misschien een echo maken, heb het idee dat t wel erg veel aanvallen zijn in 1 weekend, dus dan moeten het ook meerdere steentjes zijn. Hij heeft ze alleen nog niet uitgeplast (of dit niet gemerkt door de medicijnen die zn urineleider verbreden).
Daardoor een gek weekend.
In cb opzicht verder alles wel ok. Netjes gehouden aan doordeweeks streng s weekends wat losser. Schaal was vanmorgen ook blij. Morgenochtend heb ik om 10.00 een afspraak met een begeleider in de sportschool, leuk!!

@Mauvi fijn dat je de flow weer te pakken hebt! Hoe gaat het nu met alle hectiek?

@Kloekje Gelukkig was je nog wat afgevallen, dat motiveert. En je sushi avond klinkt top. En heerlijk hè, dat shoppen in je eigen kast, daar wordt ik ook zo happy van!!
Hoe was de shoarma met groentewraps? Klinkt erg lekker. Welke groentewraps had je gekocht?

@Minime over dat sporten: als ik er eenmaal uit ben is het voor mij ook een ‘ dingetje ‘ , ik moet er echt weer ff helemaal in zitten en dat heeft tijd nodig. Het moment om er naar toe te gaan vind ik ook niet altijd even leuk. Maar als ik eenmaal ben geweest neemt de endorfine de overhand... haha. Misschien, zou je een bewegingsvorm kunnen zoeken die meer bij je past. Dan al niet fitness, misschien zwemmen, stukken hardlopen in het bos, tennissen, fietsen noem het maar op?

@Wings hoe was je Spaanse festival?
Leuk dat ik je heb kunnen inspireren met mijn sportmotiviatie! Maar mijn buik is nog echt niet weg hoor. Ik heb echt een harde zwemband nog. Merk wel dat hij steeds iets minder wordt, maar echt een platte buik.. Pfoe, I wish! Hard door trainen haha.

@Pipo Wat klote dat jij nu ook zo’n last van verstopping hebt. Weet nu precies hoe dat voelt! Ik had het heel toevallig vrijdag ochtend om 6:30 ook.. te laat op werk erdoor. Naar zeg. Ik krijg alleen mijn vezels echt niet weg en vind ze door de shake niet te nassen dus ik neem ze bijna niet meer omdat ik toch in stap 4 zit dacht ik dat moet wel kunnen.. nou vrijdagochtend dus mooi weer last!

Nou ik zou vanavond ook een etentje hebben, vriendlief staat erop dat ik gewoon ga omdat ik niks voor hem kan doen. Op het moment gaat het oké met hem door de medicijnen maar ik vind het toch vervelend als ik niet in de buurt ben. Maar zijn ouders wonen vlakbij. Dat scheelt wel. Denk dat ik toch even ga, ben wel toe aan wat ontspanning na een gekke week.

Fijne zondag meiden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven