Lijf & Lijn alle pijlers

Cambridge 500 - Deel 6

26-12-2017 11:19 2534 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben deel 5 helemaal vol-gecambridged, dus gaan we hier verder!
Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!
We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.
Succes iedereen!

Deel 5 kun je hier terug vinden als je wilt terug lezen: lijf-lijn/cambridge-500-deel-5/list_messages/315765

NaamLftd/lengteStartdStapStartgVorigVorigHuidigStreefTotaal
MiniMe334 / 1.7004-113/4117,390,5------7526,8
Witherwings27 / 1.6930-014114,279,878,177,57536,7
Kloekje35 / 1.7009-111109,176,377,176,57532,6
Muisje_8532 / 1.6026-04288,179,677,576,16513,4
Bijenkoningin34 / 1.7202-0919692,490,189,2806,8
Eefsel210926 / 1.6712-09489,574,975,173,567,516
Sophiie1926 / 1.6313-091122,6109,81071058517,6
Pixymama38 / 1.5218-10173696866,6556,4
Vloerkleed--- / 1.6231-10187,978,8------689,1
Ariel14934 / 1.6922-01187,5---------75---
anoniem_205093 wijzigde dit bericht op 30-01-2019 12:36
60.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pipo* schreef:
06-07-2018 13:09

Roxy, Wings, Ariël en Mauvi, hoe gaat het met jullie? Is het nog vol te houden?

Met mij is alles goed hoor! Totaal niet met cb bezig, is idd niet te doen in de zomer :A:
Ga weer richting de 80 dus wil nu wel weer op gaan letten maar zoek het niet om weer cb te gaan doen.
Volgend weekend nog een feestje (incl buffet én de nodige alcohol), misschien daarna de touwtjes weer aan trekken.
Ik bestel wel gewoon nieuwe kleren, dus ben echt wel oké met hoe het nu is. Lekker tegenstrijdig :moon:
Alle reacties Link kopieren
Autch Roxy wat naar voor je vriend. Schijnt enorm pijnlijk te zijn.

Ben weer bij gelezen maar zo snel niet onthouden wij war schreef. Hoofd beetje chaos...hihi.
Wij zijn volop druk in het nieuwe huis (het is zo mooi en wordt alsmaar mooier) en daarbij nog even topsport op werk en nog leuke drukke sociale dingen zoals bruiloft etentjes en concert. Mijn hoofd en lijf vinden het niet altijd even leuk.... CB valt me nu wel zwaar maar ben ook net flink ongesteld. Ik hoop stabiel te blijven en niet aan te komen.

Sorry dat ik niet op ieder iedereen reageer. Komt weer als t wat rustiger is
Alle reacties Link kopieren
@ Roxy; wat naar voor je vriend en wat een raar weekend heb je zo inderdaad denk ik.. Hopelijk gaat het inmiddels al weer wat beter en heb jij gisteren een leuk etentje gehad?

Ik ben benieuwd hoe je afspraak in de sportschool is geweest? Heb je dan een speciaal trainingsschema ofzo gemaakt?

De groentewraps zijn die van de ah; wortel en biet hebben ze. Zelfs vriendlief vond ze lekker... Er zit volgens mij nog steeds wel aardig wat koolhydraten in, maar minder dan de gewone en al lekker wat groenten. Ik vind ze fijn!

@ Ariel; fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Fijn! En ja, in de zomer liggen er veel verleidingen op de loer. Maar toch prima als jij je lekker in je vel voelt! Fijn dat je de tabel hebt aangepast; dank je wel!

@ Mauvi; fijn om wat van je te horen en dat in deze zo drukke periode... Wat gaaf dat het nieuwe huis steeds mooier wordt. Heerlijk! Kan me voorstellen dat CB dan wat zwaar valt, zeker met ongesteldheid erbij. Houd je het wel een beetje vol?

Gisteren ben ik niet meer gaan fietsen ondanks mijn goede voornemen; spontaan kwam een vriendinnetje op bezoek. Veel leuker natuurlijk. Dus niet gefietst, maar wel ruimschoots mijn stappendoel gehaald met het uitlaten van het hondje...

Succes weer dames :-)
Alle reacties Link kopieren
Mauvi hou vol! Kan me voorstellen dat cb nu bijna niet te doen is. Maar je kan het. Stabiel blijven idd voor nu en verder ook een beetje genieten van een hopelijk mooie bruiloft + concert en lekkere etentjes. Je kan het!

Kloekje ik heb nu inderdaad trainingsschema’s op basis van 4 keer trainen in de week: 2 keer een fullbody training, 1 keer bovenlichaam en 1 keer onderlichaam. Nog even mn weg hierin vinden. Zijn wel allerlei oefeningen die ik nog niet deed dus spierpijn gegarandeerd haha.
Ik heb de wortelwraps net gekocht. Gaan vanavond ook kipshoarma eten van mn schoonvader, die is poelier. Zo lekker, beetje paprika ertussen.. hmm. Bedankt voor die tip.
Leuk van je spontane bezoek van je vriendin!!

Nou ik mag mij over 3 kwartier melden bij de weegjuf. Ik ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Meiden ik ga me afmelden voor dit topic. Ik gebruik nog 1 product per dag en ben amper nog met CB bezig. Merk dan ook dat ik hier steeds minder kom.
Ik zal vast af en toe nog wel even komen kijken hoe het met jullie gaat en laat af en toe ook nog wel weten hoe het met mij gaat.

Qua afvallen is het bij mij trouwens een soort van gestagneerd nu; afgelopen week 3 ons kwijt. Maar dat geeft niks, het zit er in ieder geval niet aan!

Jullie nog heel veel succes met de laatste loodjes. En ongelofelijk bedankt voor de steun op mijn moeilijke momentjes :hug: :bigkiss:
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Hey dames!

Misschien wil ik toch wel weer gaan meeschrijven (dat is altijd toch een goede steun geweest), als dat mag?
Ik ben dan wel niet (meer) bezig met CB, maar ik gebruik de shakes van Kruidvat.
Vandaag start ik en heb ik al mijn eerste shake op. Ik meng deze met soja melk, en ze zijn prima te doen!

Ik twijfelde wel even om al te beginnen, aangezien wij over een paar weken gaan verhuizen. Maar ik begin gewoon alvast, wat er al af is, is dan al meegenomen.

@Pipo, succes verder!

@Ariel, Zou ik weer terug in de tabel mogen? Trouwens ik herken wel wat je zei. Van de ene kant vind ik het wel prima zo, en aan de andere kant ook weer niet. Lekker tegenstrijdig.

@Roxy, knap dat je zo vaak gaat sporten zeg! Toen ik mijn zoontje nog niet had ging ik 3x per week. Maar ik ging altijd smiddags (werkte alleen de ochtenden). Want 's avonds vind ik het niets om tussen die mannen en jongen meiden te staan. Maar jeetje jij bent ook een hoop afgevallen al! Echt super knap!

@Mauvi, lees een nieuw huis, wat leuk! Wij gaan over een paar weken ook verhuizen. Heb er super veel zin in. Succes er nog mee!

@Kloekje, haha zo'n onverwachts bezoekje is inderdaad ook wel veel gezelliger haha. Werkt dat een beetje voor je een stappen doel? Misschien dat me dat ook wel wat meer motiveert (met zo'n fitbit). Werk 24 uur op kantoor (wel wandelen tijdens de lunchpauze), en doe 1x per week aan spinning. Verder probeer ik zoveel mogelijk te fietsen met mijn kindje. En heb je misschien verder nog wat tips, want je bent echt veel afgevallen al zeg! Knap! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Pipo wat jammer maar begrijpelijk! Hoe minder ik met cb bezig ben, hoe minder ‘ behoeften ‘ ik ook heb om zoveel te schrijven als in stap 1/2. Ik wens je heel veel succes en jij ook bedankt voor alle tips/oppeppers enzovoorts! Laat je gauw nog eens wat horen? :) succes met de laatste loodjes.

Lovelylady tuurlijk schrijf vooral mee! Gezellig! Het clubje is nog maar klein nu.
Wat je schrijft over de avonden tussen alle mannen/jongens en jonge meiden kan ik me voorstellen. ‘S morgens of ‘s middags zie ik ook wat vaker vrouwen. Dat voelt dan toch prettig.
Ik heb wel een stuk meer zelfvertrouwen nu om bepaalde oefeningen gewoon te doen en tussen de gespierde mannen te staan bij het ‘mannenhok’ (dat noem ik het stuk waar de spiegel bij ons is met alle losse gewichten, de squathokken, de bars, de dumbells, de kettlebells.. haha)
Dat heb ik ook wel erg geleerd van m’n fitness instructeur om schijt te hebben aan alles en iedereen. Daar vind ik nu aardig m’n weg in. Toch blijft het natuurlijk het allerlekkerst als je de halve sportschool voor jou alleen hebt!

Net ook weer lekker wezen trainen. De sportschema’s bevallen me heel goed. Wel merk ik dat stap 4 echt niet meer te doen is met 1000 kcal. Ik ga toch maar naar stap 6/7 volgende week, een shake s morgens omdat ik het een makkelijk ontbijt vind en verder het zelf gaan doen. Ik val ook langzaam af door de spieropbouw dus ik vind het zonde van m’n geld. Afgelopen week was er 8 ons af waarvan maar 1 ons vet, maar wel een hoop centimeters!! Dus ik vind het prima zo gaan. Mn lijf wordt langzaam steeds ietsje strakker.

Kloekje, die wortelwraps waren top gister met die shoarma! Maar er zitten er 5 in een pak dus ik wilde er nog iets mee maken.. wat heb ik dus net gemaakt? Wortelwraps beetje insmeren met pesto, om en om mozzarella met tomaat, beetje peper en zout en een heel klein beetje parmezaanse kaas.. en dan dubbelvouwen tussen de panini grill! Net pizza!!!!! Echt een aanrader!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben op weg naar zwarte cross. Het zal nu denk ik qua eten en drinken minder goed gaan dan Pinkpop. Slaap nu ook op de camping. Ach we gaan wel zien. Zal pas maandag weer reageren...

Succes
Hier staat de Vierdaagse voor de deur. Dan zal ook wel niet alles volgens het boekje gaan. Maar dat gaat het al een tijdje niet. En toch blijft de weegschaal naar beneden gaan.

Officiële nieuwe gewicht: 91,1

Ik kijk nu wel uit naar de 89. Heb op mijn eigen weegschaal de 90,3 al gezien. Maar dat telt officieel niet enzo ;).
Meiden,

Nog even een bericht voor ik maandag op vakantie ga: 3 weken naar spanje! Zonder CB! Althans, volgende week ga ik opbouwen als ik bij vrienden thuis ben, zodat ik dan in de laatste twee weken ook gewoon koolhydraten kan eten. Ben erg benieuwd hoe het me gaat bevallen allemaal, leven zonder CB. Ik ben van plan na de vakantie nog een maand CB stap 1 te doen en dan daarna gewoon op te houden / langzaam op te bouwen want ik ben het zat, haha. Na zes maanden geen normaal eten is de rek er een beetje uit.
Wel hoop ik morgen de 80,9 te zien, dus als dat zo is kom ik even een gil geven erover hier =)Ik hang al zo lang rond de 81, ik wil echt onder de tachtig komen na de vakantie! de 75 kan ik bijna ruiken, vandaar.
Maar goed, is er morgen geen bericht, dan weten jullie waarom ik lange tijd niet reageer op het forum: Espana, baby!


@ roxy: De wortelwraps klinken heerlijk, ben aardig jaloers erop haha. Hoe is het met je vriend?

@Pipo: superjammer dat je gaat (ik ga je grappige berichtjes missen!) maar goed bezig met het voor jezelf kiezen en succes na cb!!!!

@ lovelylady: welcome ! Hoop dat het met de kruidvat shakes net zo goed gaat lopen!

@Kloekje & Minime: Veel plezier!!!!!
@ ariel, wil jij mijn gegevens misschien veranderen?

Hiidig gewicht: 80.9
Totaal afgevallen: 33.3
Huidige stap: 2
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

wat een onwijze rust hier! Ik heb zelf ook niet meer gereageerd na weekendje zwarte cross. Maar dacht nu geef toch even een teken ;-)

Zwarte cross was erg fijn. Moest wel even inkomen donderdag en woensdag had ik nog niet echt zin, maar uiteindelijk helemaal goed gekomen en een heerlijk weekend gehad! Me ook goed gedragen qua eten; ik had mijn eigen dieetmuesli meegenomen en de dieetwraps; dus in de ochtend koffie en yoghurt en fruit halen voor bij de meusli en op festivalterrein in plaats van brood de wrap gegeten; als ik broodje hamburger bestelde bouwde ik het vervolgens om in de wrap :lol:

Ik heb wel een paar biertjes op en soms ook echt een broodje, maar dat vond ik helemaal goed :-).Verder daar ook veel gelopen; zijn hele afstanden op dat terrein. we zaten op zo'n gemiddelde van 18 km.

Verder afgelopen week weer in ritme. ook weer fijn dan en de kilo's vliegen er ineens weer af. Voor de zwarte cross was ik aangekomen, ook door avondje uitgebreid uit eten (en genoten) en de dag er op onstilbare eetdrang. Wel zoveel mogelijk koolhydraatarm gehouden, maar toch aangekomen en niet gek. Nu is het er allemaal al weer af en zit ik onder het gewicht van vrijdag voor zwarte cross (81.9!). Nu vanochtend, ik geloofde het eerst zelf niet, zelfs als eerste getal de 7 gezien! :cheer: Ik kan het nog niet helemaal geloven... Maar echt!

@ Pipo; ik weet niet of je dit nog gaat lezen, maar ik snap je wel. Jammer dat je fit forum gaat verlaten; ik vond je support erg fijn! succes met alles :bigkiss:

@ Loevlylady; schrijf gerust mee als je iets anders doet. Ik volg ook een ander dieet, dus wat mij betreft lekker meeschrijven! Mijn stappendoel staat nu op 10.000, maar met hondje en werkzoekendebestaan lukt dat nu goed. Zodra ik weer een baan heb, ben ik heel benieuwd wat de mogelijkheden zijn.

@ Roxy; een uitvinding he die wraps! Heerlijk. Jouw variant klinkt ook lekker. Ga ik eens proberen!

Hoe gaat het met het trainingsschema?

@ Minime; fijn toch dat die weegschaal maar naar beneden is blijven gaan ook al ging het niet helemaal lekker met CB neem ik aan?

Belangrijker; hoe is het gegaan met de vierdaagse? Echt wel super respect voor je dat je het hebt gedaan!

@ Witherwings; je zult dit mogelijk niet meer lezen, maar oprecht een hele fijne vakantie gewenst; ik hoop dat je lekker aan het genieten bent! en je had de 80.9 nog gehaald; topper!!

@ Ariel voor de tabel (als je het nog doet..):

Vorig gewicht: 81.9
huidig gewicht; 80.6
Totaal afgevallen: 28.5

Vanochtend weliswaar was het 79.9, maar ik houd de vrijdag als weegmoment gewoon aan voor deze tabel....

Groetjes! :bye:
Oh ik heb niet gelopen hoor, alleen gefeest :).

Gewicht staat beetje stil. Maar dat is logisch. Vierdaagse is voorbij, nu weer in het regime.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad erg stilletjes hier. Allemaal druk.

Aaah pipo... ik ga je missen. Fijn dat het goed met je gaat.

Kloekje klinkt goed hoe je het hebt gedaan op de zwarte cross en hoera een 7 vooraan. Hoe gaaf is dat. Dat was voor mij ook echt een mijlpaal. En dat heb ik nu bij 75.9 ook weer.... 75 haha wie had dat ooit durven dromen.

Heb het wel heel lastig en blijf rondom 76, 77, 78 hangen. Wat er bij en wat er af. Wil graag 73 maar echt hard gaat t niet meer. Heb het privé erg druk en dan verzand ik toch wel in oude gewoontes en verkeerde keuzes. De makkelijke weg. Het oppakken wil ik dagelijks maar op de een of andere manier wil ik het niet genoeg want het lukt me maar niet en dat voelt als falen. Nu met consulent afgesrproken dat ik ga opbouwen door 2 wk stap 5, 2 wk stap 6 en daarna stap 7. Bekijken of ik me er aan kan houden en wellicht rond de 75 kan blijven. En dan over een poosje bekijken of ik nog verder wil of dat het voldoende is zo. Ik vind het te duur om te rommelen. En het gerommel is al lang. Ben wel heel trots en blij met de 23 kilo tot nu toe

Ik klus en verhuis en vakantie nog even verder en hoop wel wat van jullie te blijven lezen
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

ik heb niet bijgelezen, alleen even de tabel aangepast, sorry dat het zo lang geleden was. Ik moet wel echt weer aan de gang, durf me niet te wegen maar ik gok dat ik tussen de 81 en de 82 zit. Morgen toch maar de stoute schoenen aan en dan hopen dat ik zodanig schrik en het me weer lukt me volledig aan cb stap 1 te houden! :facepalm: Ik ben de laatste weken weer enorm verslaafd aan naturel ribbel chips en maoam snoep, verschrikkelijk :biggrin: Zag net foto's van mezelf op een feestje vanmiddag en dan baal ik toch wel weer heel erg...
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

@ Minime; oh lekker gefeest! Ook heerlijk! :-). Lukt het nu weer om een beetje in het ritme te komen?

@ Mauvi; fijn het zo'n psychologische grens halen! Zo fijn. Maar ik heb na zaterdagochtend die 7 niet meer gezien... Ik gok op de warmte en dus vocht... Hoop ik dan maar. haha.

Gaat het goed met klussen en verhuizen? En vakantie? In ieder geval leuk om van je te horen!

@ Ariël: dank je wel voor het aanpassen!

Wat een mooie combinatie; ribbel chips en maoam... hopelijk kun je weer in balans komen. Succes!

Mijn gewicht is dus weer wat toegenomen, terwijl ik op zich niet heel gekke dingen heb gedaan. Het is ook nog niet onoverkomelijk, maar leuk is anders. Maar met de warmte acht ik de kans op vocht heel groot!

Hoe gaat het met jullie en de warmte?
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik leef ook nog hoor!
Ik heb alleen weinig behoeften gehad om te lezen of schrijven afgelopen tijd.
Ik zit er gewoon helemaal niet lekker meer in, in cb en het leventje met die rot shakes haha. Ik ga ook veel te vaak buiten het boekje. Ik gebruik nu ‘s morgens nog 1 product omdat ik het een goed vullend en simpel ontbijt vind. Maar ik heb te vaak ‘s avonds een borrel met chipje in de tuin, op het terras, lekkere lunch, bbq’s. Ik heb echt zóveel moeite nu het zomer is en zoveel mooi weer is!
Qua sporten gaat het perfect. Ik train 4 keer per week, ook met de hitte. Water drinken ook keurig. Sta nu 2 weken stil in vet (niks af maar ook niks aan), vet% wel iets omlaag maar er zit weer een halve kilo spiermassa aan. Ik word ook steeds strakker! Dat is fijn natuurlijk.
Ik kwakkel denk nog even de zomer door zo en probeer elke keer nog te balanseren na een vreterige dag.. hopelijk blijf ik dan stabiel in mn vetmassa en kan ik rond oktober weer ECHT 100% de strijd aan om de laatste kilo’s te verliezen.
Fijn dat het goed gaat met iedereen!!!
Veel drinken met deze hitte :sun:
Lastig he, als het zo warm is. Ik ben ook veel langer wakker dan anders. En dan krijg ik weer trek... Slechte zaak.

Strakke regime gaat niet helemaal volgens plan. Pas ging ik uit eten. Van tevoren bekeken dat ik daar een salade kon eten, en er vast een uitgekozen (zodat ik niet in het restaurant zelf alsnog voor iets anders zwicht). Maar toen bleek het restaurant gesloten te zijn. We moesten uitwijken naar iets anders, waar niet echt iets voor mij was. Dus extra dingen gegeten.... Laatste product dan weer overgeslagen. Maar dat is niet zoals het hoort.

Dit weekend heb ik ook een aantal feestjes.... Wel leuk dat er veel mensen zijn die ik lang niet gezien heb. Laat die "wow wat zie jij er goed uit!"-opmerkingen maar weer doorkomen :D. Maar ja, dan zal er ook wel weer gesmokkeld worden.

Van het weekend bikini's geshopt voor op Bali. Dat is ook ineens weer een stuk leuker! Eentje zelfs maat 42! (maak me geen illusies, is gewoon toeval, maar leuk wel!).

Ik ga iig proberen voor volgende week nog onder de 90 uit te komen. Vanochtend 90,7.... Dus even eraan trekken, zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
hallo dames,

leuk om weer eens te lezen,
@mini mi een bikini in 42! wow das leuk he!!!! ik heb ook nieuwe badkleding gekocht maat 42 helemaal happy, alleen in een bikiki durf ik nog steeds niet,,, weet niet of ik dat ooit durf...

heb met fase dre behoorlijk aangerommeld... lukte niet echt, veel tussendoor gesnackt, kaasje hier plakje kipfilet daar en dan nog maar een keer en dan nog maar een keer, niet zo/n succes dus, gistern nar de weegjuf en onder de 80 JOEPIE!!!!! jammerdat ik daar dan twee weken over moest doen,,,
maar nu naar stap vier en denk dat me dat met keedd fruit etc,, en yoghurt extra beter gaat lujkken.

Hoe plande jullie je dag qua etenmet stap 4??? weet niet waar ik die cracker ofzo moet pakken en of ik die wel wil.....

dames zet hem op, ondankt de hitte en de feestjes, en we zijn toch allemaal slanker de zomer in gegaan als er voor , dus daar mogen we al trots op zijn toch!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag dames!

@ Roxy; Klinkt gezellig al die leuke activiteiten! Maar goed om dan daarna te balansen en wat knap dat je het sporten zo actief vol aan het houden bent! De afgelopen dagen ook nog met die hitte? Wat fijn dat je merkt dat je wel strakker aan het worden bent. Meer dan voor het zo actieve sporten?

@ Minime; wat gaaf een bikini maat 42! Heerlijk toch en wat een beloning voor het harde en goede werk! Veel plezier met alle feestjes en de complimenten die je gaat krijgen. Is toch ook wel errug leuk he.

@ Renske: Wouw! Onder de 80 bij de weegjuf! Wat fijn! En je hebt helemaal gelijk; we zijn slanker de zomer ingegaan; dus dat is al heel knap van ons!

Vorige week ben ik nog naar een strandje gegaan en durfde in nog geen bikini aan. Afgelopen donderdag bij een ander watertje gaan zwemmen, waar ik niet van uit was gegaan dus ik ben in ondergoed gegaan; spannend zeer zeker, maar iets in mij zei; f*ck it! Gisteren ook weer naar een watertje gegaan om af te koelen en ik dacht ik stap opnieuw buiten mijn comfort zone; hop in bikini. Blijft nog wel spannend, maar ik doe het gewoon. Scheelt misschien ook wel dat ik vooral dikke heupen/ billen heb en buik is in verhouding altijd meegevallen. Maar ergens wel stoer van mezelf :yes:

Hier regent het nu eindelijk even echt flink door. Wat kan dat weer fijn zijn zeg. Hondje zit heel verbaasd naar buiten te kijken; net of hij niet meer weet wat regen is ;-)

Nou fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
oh ja, ik vergeet helemaal de stand van mijn vrijdag weegdag door te geven (minder leuk met deze warmte (ik hoop nog steeds dat het is van vocht vasthouden)):

@ Ariel

Vorig gewicht: 80.6
Huidig gewicht: 80.7
Totaal afgevallen: 28.4
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen meiden, ff een klein berichtje van mij.
Het is hier behoorlijk rustig!
Wij zitten sinds gisteren op Curaçao. Vandaag gaan we het eiland maar eens ontdekken, gisteren heel rustig aan gedaan.
Qua eten was gisteren een waardeloze dag maar met een 'vliegdag' raak ik altijd wat van slag. Mijn gewicht heb ik goed onder controle verder, blijf mij op gewicht. Als de vakantie voorbij is wil ik niet opnieuw gaan shaken maar mijn plan is om mbv normaal eten, letten op KH inname en veel wandelen komend jaar nog ca.10 kg af te vallen.
Maar nu eerst vakantie vieren!

Succes allemaal!
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Hooi meiden,

Teken van leven uit Espana:
Ik geniet met volle teugen van mijn vakantie. We hebben prachtige kusten gezien, leuke mensen ontmoet en lekker gegeten. Ik probeer het schema van cb aan te houden: twee boterhammen in de ochtend, middag en avond. Tussendoor evt groenten of fruit en avondeten met de rest. Lukt best aardig; af en toe een taartje of een wijntje, wat okee is. Nu twee keer gehad combinatie vn de wan de twee had en toen een maaltijd heb vervangen. Gisteren churros, toetje en wat drankjes op, dus vandaag twee maaltijden vervangen en geen snacks buiten avondeten om. Voel ik me goed bij, dus dan maar zo.

Hoe is het met jullie allemaal? Volgende week kom ik weer enthusiast schrijven in stap 1/2!
@pipo aaaah ik ga je missen! Kom je nog wel langs af en toe??
Alle reacties Link kopieren
@ Pipo; wat leuk om even een berichtje van je te voor bij zien te komen! Wat fijn dat je je gewicht onder controle hebt! Wat fijn!

Maar voor nu; een erg fijne vakantie gewenst!! Veel plezier en lekker genieten!

@ Witherwings; wat leuk een teken van leven uit Spanje! klinkt goed hoe je het aanpakt met eten en inderdaad af en toe wat lekker! Heerlijk! Fijne vakantie nog!

Hier gaat het wel zijn gangetje. Vanochtend gaf de weegschaal gelukkig weer een daling aan. Net niet de 7 als eerste getal, maar gelukkig weer daling ingezet. Ook al weet ik dat het waarschijnlijk vocht is, toch fijn om weer daling te zien. Haha. Verder lekker rustig aan dit weekend. Ook wel eens lekker.

:bye:
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een teken van leven. Gaat heel slecht qua cb. Baal zo van mezelf. Ben flink aan gekomen. Het zijn smoesjes maar ik sta echt in standje overleven met verhuizen in de hitte. Nieuwe huis niet heel heet maar huis waar we nu zitten wel. Inpakken opruimen uitzoeken dingen kopen verven poetsen klussen. En dan ook zo nu en dan wat leuks met de kinderen zorgt er voor dat ik erg uit balans ben en verval in oude patronen zoals snaaien en makkelijk eten. Stom stom. En dan neem ik wel producten wat aankomen op deze manier heel duur maakt... Nog 2 weken en dan moeten we gesetteld zijn. Neem me voor km vanaf september weer te knallen maar t is jammer als ik nu weer bij kom. Kan er helaas nog geen balans in vinden.

Pipo wat heerlijk Curaçao en geen cb. Ga heel erg van je vakantie genieten. En 10 kilo in een jaar in rustig tempo gaat vast lukken met kha.

Whiterwings heerlijk Spanje. Ook in de geniet stand. Klinkt alsof je het goed doet zonder al te star te zijn. Knap dat je niet door slaat.

Kloekje jij gaat ook nog best goed toch. Wat ben je al veel kwijt. Denk dat je nu ook wel vocht vast houdt.

Hoe gaat t met de anderen??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven