Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaring met cryolipolyse/coolsculpting/thermo-cryolipide?

14-08-2012 22:44 71 berichten
Wie heeft hier ervaring mee? Is een methode voor figuurcorrectie dmv bevriezen van vetcellen. Schijnt een alternatief te zijn voor liposuctie.
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 14 april 2013 @ 02:05:

Heb ooit eens een topic geplaatst over cryosauna. Is dit hetzelfde? Want bij mijn voorbeeld wordt door de kou geresetGereset? Zit er ergens een aan/uit knop in je navel die de je 5 seconden moet indrukken of zo? En wat wordt er dan gereset? Je vetcellen?
natuurlijk helpt het niet, get real, vetcellen bevriezen door de huid heel zonder dat de huis ook maar enigzins koelt? Wat is dat voor buitenaardse techniek?
Alle reacties Link kopieren
Wel humor hoe sommigen hier dan reacties neerzetten die werkelijk nergens op slaan. Resetten, vetcellen vrijmaken door koeling, vetvellen klaarmaken voor verbranding door je lichaam.
ja de wonderen zijn de wereld niet uit
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben in december 2012 met een kuur (3 behandelingen) begonnen. Het effect werkt maanden door en ik zie nu zeker verschil. Mijn benen zijn strakker en mijn zwembandjes weg. Ik was niet heel dik, maar had gewoon vet op deze plaatsen. Informatie kun je vinden op de site van [spam], waar ik het heb laten doen. Maar ik zou een informatiegesprek aanvragen. Dat is meestal gratis en dan weet je zeker of het wat voor jou is.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Maaikeplus*, hoe snel na de eerste behandeling zag je resultaat?
Alle reacties Link kopieren
quote:goudkuipje83 schreef op 04 juni 2013 @ 22:13:

As vrijdag ben ik aan de beurt in Hoofddorp, ik heb 3 behandelingen gepland. Ik laat jullie weten hoe het is gegaan! Ik hoop dat het positief uitpakt, ook ik raak die laatste vetjes maar niet kwijt (wel door z-schap). Sport en eet gezond!



Keep in touch!En ben benieuwd.
Mijn vriendin heeft een paar weken geleden de eerste behandeling gehad. Er zou 20% vet moeten verdwijnen maar er is niks weg.



Ik ben benieuwd na de volgende behandelingen, ze moest er 4 geloof ik, maar ik geloof er geen bal van dat het helpt.



Overigens heeft mijn vriendin maat 34-36 maar een buikje die ze wil weghebben. Absoluut dus geen sprake van overgewicht.
20% vet verdwijnen? En dat geloofde zij? dat de helft van haar in rook zou opgaan?
Alle reacties Link kopieren
@sabbaticalmeds hoofdrekenen is niet je sterkste kant geloof ik? Als je toch niets zinnigs te melden hebt, wat doe je hier dan?
de vraag stellen is hem beantwoorden emmap
Alle reacties Link kopieren
Ik Zie hier verschillende reacties.



[...]

ik was ook heel erg sceptisch want ondanks dat de theorie wel klopt.

( je onderkoelt de vetcellen deze gaan kapot en worden door je lichaam gewoon afgevoerd ( een proces wat wel een paar maanden duurt.)



ik heb gekozen voor een behandeling aan mijn bovenbenen.

toen ik de eerste keer ging werd ik gemeten en gewogen.



toen werd me verteld dat als ik de 3 behandelingen achter de rug zou hebben ik misschien wel tot 6 cm per bovenbeen kon verliezen.

maar ik ben altijd al een persoon geweest van eerst zien dan geloven.



ik heb toen ook tegelijkertijd aan mijn gewicht gewerkt want ik wilde ook een paar kilo's kwijt.



dus toen ik voor mijn tweede behandeling kwam 7 weken later werd ik opnieuw gemeten.

ze keek op het formulier en pakte opnieuw het meetlint.



ze vroeg aan me of ik al iets gemerkt had aan mijn kleding toen ik ja zei vertelde ze me dat ze het bijna niet kon geloven maar dat er per been 7 cm vanaf was.



ik ben na 5 weken voor mijn derde behandeling geweest en ondanks dat mijn gewicht hetzelfde was als tijden de 2de behandeling was er toch nog 2 cm per been vanaf.

in totaal dus 9 cm per been.

nu werkt dit nog een tijdje door dus ik denk dat het uiteindelijke resultaat wel nog iets beter zal zijn.



de grote verandering in het begin heeft natuurlijk ook te maken met het dieet en het feit dat ik was afgevallen maar het scheelt mij nu 2 kledingmaten.



voor mij heeft dit gewerkt en ik ben overtuigd.

in het najaar ga ik proberen mijn rolletje op mijn buik te behandelen en zal dan ook vertellen of dat ook heeft gewerkt.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-07-2013 15:26
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:emmap schreef op 19 juni 2013 @ 15:17:

Hoi Maaikeplus*, hoe snel na de eerste behandeling zag je resultaat?



Na 2/3 maanden begon ik het echt te merken, kleren zaten losser.



Je moet natuurlijk niet verwachten dat je super slank wordt, terwijl je van jezelf dik bent. Dat niet iedereen het gelooft is logisch, maar dat is vooral omdat er stomme dingen geschreven worden. Natuurlijk wordt het vet niet 'bevroren', het wordt heel koud gemaakt en vetweefsel kan daar minder goed tegen, waardoor het wordt afgebroken.

Is het je nooit opgevallen dat wanneer je vaak koud douchet, of een tijdje veel in koud water zwemt, je huid strakker voelt? Dan is het toch niet zo vreemd dat vet met kou gereguleerd kan worden?

Het slimst is om informatie aan te vragen bij de mensen die er echt verstand van hebben. Mijn gesprek bij Dorien in Druten was verhelderend en eerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook hoor. Heb 8 behandelingen gehad. Werd wel bij gezegd dat ik het moest combineren met 3x per week sporten, niet snoepen en geen alcohol. Na 8 weken was ik toen toch maar mooi al 6 kilo kwijt. Deed een combo van cardio en krachttraining en daarbij dan de cryobehandeling. Werkt echt wel!!



😳
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het zonder cryo net zo goed had gewerkt met 3 keer sporten en geen alcohol. Maar ja, misschien dat de investering in de behandeling helpt om gemotiveerd te zijn en te blijven en dan is het het waard, toch?
Alle reacties Link kopieren
Ja dat bedoelde ik met mijn post te zeggen.





Gezonder eten, bewegen en voilà.... je valt af.

Zo kan je elk afvalproduct aan de man brengen.
Alle reacties Link kopieren
Via groupon kun je nu een behandeling kopen met 60% korting, maar ik lees hier dat je toch wel meer behandelingen nodig hebt, niet? Dan ben ik bang dat ook deze aanbieding verloren geld is, jammer....
Alle reacties Link kopieren
Ben toch nog wel benieuwd of er positieve resultaten te melden zijn....
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Ik ben Brigitte en heb inmiddels 3 behandelingen cryolipolyse gehad met de coolipo twin. Stand 80% en 90%. Bijna voluit dus...

Eerst even wat over mezelf om het plaatje zo compleet mogelijk te maken. Ik ben 39, weeg 63kg, lengte 1.79 en heb gemiddeld maat 38. Ik sport weinig tot niet. Een aantal maanden op en af naar de fitnessschool uurtje wat cardio, krachttraining etc. Ik ben uit pure nieuwsgierigheid gegaan want als het zo makkelijk wordt voorgeschoteld nou dan kan er toch een paar cm af? Het is nu 16 weken geleden (alle 3 gedaan dus) en er gebeurd vrij weinig tot niets... Het heeft me 650,00 gekost. Dat is mijn keuze geweest maar lieve dames het werkt absoluut niet. Ja er wordt geadviseerd te sporten en op je eten te letten. Ik kan jullie vertellen ik heb niets aan mijn eet en leefpatroon gewijzigd want mijn inziens zou dat ook niet moeten. Kortom het is pure diefstal voor diegene die al jaren met hun gewicht bezig zijn en worden gelokt met het zoveelste mooie broodje aap verhaal. Mochten er iemand vragen hebben dan hoor ik het graag. Succes bij het nemen van jullie beslissing. Ps. jullie begrijpen wel dat ik het hierbij niet laat zitten en mijn verhaal ga halen want dit mag zo niet doorgaan.! Groetjes Brigitte
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vriendin die het ook heeft laten doen. Ze wilde alleen op één plek een rolletje weg hebben. Verder is ze iemand die veel sport, maat 36/38 heeft, niet rookt, niet drinkt etc. etc.

Ze is "behandeld" door Cryokuur in Heerhugowaard. Ik kan jullie uit de droom helpen, het werkt NIET. Na 3 keer "behandelen" is er geen centimeter af gegaan. Dat Cryokuur beweert een garantie te geven, geen resultaat dan geld terug. Maar ze kan fluiten naar haar geld. Ene [...] die die tent runt lacht zich volgens mij een ongeluk om iedereen die erin trapt.Is toch iedere keer ca. 650 euro voor elk slachtoffer, best slim hij loopt er lekker mee binnen. Hopelijk helpt dit bericht om nog meer toekomstige gedupeerden te voorkomen. Dus trap er alsjeblieft niet in.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-12-2013 10:07
Reden: Verwijderd ivm privacy
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij mag je niet spammen, maar ook niet lasteren. Ik heb je gestafd.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Alle reacties Link kopieren
Staf, staffen, gestafd??
Alle reacties Link kopieren
Ja, je mag geen namen noemen dus dat heb ik gemeld bij de moderators. Die hebben de naam verwijderd.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Alle reacties Link kopieren
Ja dat snap ik maar ik heb werkelijk geen idee wat je met "staffen" bedoelt.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik je gemeld heb bij de moderators, zie je in de roze balk naast je naam die 4 icoontjes staan? De meest rechtse is het stafje.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven