Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaringen kliniek ooglidcorrectie omgeving Zwolle

19-12-2025 11:25 16 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil een bovenooglidcorrectie laten uitvoeren, maar ik mis ervaringen vanuit mijn eigen netwerk met welke kliniek goede ervaringen zijn.

Vandaar de vraag hier:
Welke kliniek in omgeving Zwolle heb je goede ervaringen?
Ik ben wel op zoek naar een kliniek die echt in/rondom Zwolle de operatie uitvoert (zoektocht heeft me opgeleverd dat sommige klinieken de operatie in Amsterdam bv uitvoeren, dat is te ver aangezien ik van vervoer afhankelijk ben die dag)
Is Groningen te ver? (uur rijden)
Ik ben bij A Klinieken geweest.
(Wij moesten ook langs Zwolle om mijn moeder op te halen die tegelijk met mij liet doen)
Ik ben echt super tevreden.
€850 kost het daar nu.

https://aklinieken.nl/ooglidcorrectie-g ... k6EALw_wcB
BeeDifferent schreef:
19-12-2025 11:28
Is Groningen te ver? (uur rijden)
Ik ben bij A Klinieken geweest.
(Wij moesten ook langs Zwolle om mijn moeder op te halen die tegelijk met mij liet doen)
Ik ben echt super tevreden.
€850 kost het daar nu.

https://aklinieken.nl/ooglidcorrectie-g ... k6EALw_wcB
Groningen is vanaf mijn woonplaats helaas bijna 1,5uur.
Ik heb online een kliniek in Zwolle gevonden die 1700 vragen (maar waarvan ik dus geen ervaringsverhalen heb), wat een verschil met 850,-! Vandaar de ervaringen, want kan me voorstellen dat het toch goedkoper moet kunnen.
Ik heb diezelfde kliniek gevonden en vind de resultaten op insta fantastisch maar wat een verschil in prijzen met andere klinieken.
Ik lees even mee!
Ik denk dat je hier toch niet naar de prijs moet kijken. Het is geen marktplaats.

Voor mij zou belangrijk zijn:
- wie doet de operatie. Ik zou alleen een echte plastisch chirurg willen (check het big register) geen cosmetisch chirurg.
- Reisafstand is belangrijk voor complicaties
- Wie doet de after care in het weekend? Zelf had ik een hele kleine ingreep in een bergman kliniek. In het weekend sprong mijn hechting, toen kon ik nergens langs. Laat staan dat ik echt iets groots had laten doen. Je eigen huisarts zit hier niet op te wachten, die krijgen daar bijna geen vergoeding voor.
Geen advies voor omgeving Zwolle maar ik heb het in het ziekenhuis laten doen en was ±€1000 kwijt.
Alles gaat voorbij
fryskefaam schreef:
19-12-2025 11:46
Ik heb diezelfde kliniek gevonden en vind de resultaten op insta fantastisch maar wat een verschil in prijzen met andere klinieken.
Ik lees even mee!
Welke is dat? :)
Looksclinics
Joppie schreef:
19-12-2025 12:08
Geen advies voor omgeving Zwolle maar ik heb het in het ziekenhuis laten doen en was ±€1000 kwijt.
Daar heb ik geïnformeerd maar plannen consulten pas in maart/april en daarna pas operatie.
Ik heb m’n jaar al vol met vakanties gepland, dus dat past helaas niet ivm gebrek aan vrije dagen (maakt de zoektocht wel iets lastiger merk ik nu)
Kipzonderkop schreef:
19-12-2025 12:05
Ik denk dat je hier toch niet naar de prijs moet kijken. Het is geen marktplaats.

Voor mij zou belangrijk zijn:
- wie doet de operatie. Ik zou alleen een echte plastisch chirurg willen (check het big register) geen cosmetisch chirurg.
- Reisafstand is belangrijk voor complicaties
- Wie doet de after care in het weekend? Zelf had ik een hele kleine ingreep in een bergman kliniek. In het weekend sprong mijn hechting, toen kon ik nergens langs. Laat staan dat ik echt iets groots had laten doen. Je eigen huisarts zit hier niet op te wachten, die krijgen daar bijna geen vergoeding voor.
Ik ben het met je eens dat kundigheid voor de prijs zou moeten gaan, maar prijsverschil is wel behoorlijk.
Maar goede tips rondom after care weekend bv, zelf niet aan gedacht!
Ik stuur je even een pb
Mijn moeder heeft het lang geleden laten doen bij de a kliniek in Groningen. Ook een heel mooi resultaat. Echter nu, zo'n 15 jaar later, is het allemaal weer gaan hangen.
valisa schreef:
19-12-2025 14:05
Mijn moeder heeft het lang geleden laten doen bij de a kliniek in Groningen. Ook een heel mooi resultaat. Echter nu, zo'n 15 jaar later, is het allemaal weer gaan hangen.

Tja, lichamelijk verval gaat gewoon door. Dat is hoe het werkt.
valisa schreef:
19-12-2025 14:05
Lijkt me vrij logisch.
Klopt is ook vrij logisch. Geef het alleen aan zodat ts weet dat het niet voor altijd resultaat geeft.
fryskefaam schreef:
19-12-2025 12:33
Looksclinics
In het team op hun website zit 1 arts. Hij is oogarts, geen plastisch chirurg.

Aanvulling: ik lees op de websites van verschillende ziekenhuizen dat daar ook ooglidcorrecties door oogartsen worden gedaan.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven