Lijf & Lijn alle pijlers

Flamboyante diva`s en oude wijn,meestal heerlijk,maar soms azijn

01-04-2007 11:00 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we weer lekker verder.
quote:

Ik heb de pincode trouwens voor de zekerheid in de "digitale kluis" gezet:P

Je zult de tas van je leven zien en je pincode is uit je oude brein verdwenen.

Je kunt op mijn(onze) leeftijd zomaar een "stroomstoring" krijgen.

hier moest ik vreselijk om lachen, ik heb namelijk ook mijn pincode vd creditcard achter slotje op mijn mobiel hihihihi, mijn grootste vrees is dan ook dat mijn batterij op is:D
Lourdes, veel plezier in je vakantie.
Ik heb een ezelsbruggetje bedacht om mijn pincode te onthouden.
sssssssssssst
Hee Sto, wat lees ik nou? Een eigen beautylijn? Dat is slim zeg, opstarten via het forum, gelijk al je forumvriendinnen als klant. Hele goede reclamemove!Succes met het helen van je arm!
mwa, als alleen de vrouwen van deze topic t gaan kopen , begin ik er maar niet aan:(

reclame word moeilijk, ik mag geen namen noemen, heb ik ook nog niet gedaan, anders begin ik al fout, dus, het moet zich nog bewijzen, vrees ik, maar  het is leuke uitdaging, vooralsnog.

dank voor de beterschapswensen!!
Quinty, bedankt voor het meedenken, maar ik houd mijn (mobiele) telefoon aan mijn andere oor of wang, zo je wilt :P. En ik zit nooit met mijn handen aan mijn gezicht, dat heb ik al vroeg geleerd! Anyway, het is nu eenmaal een feit dat mijn huid na het stoppen met de anticonceptiepil een paar jaar geleden meer onrustig is dan ooit. So be it, ik ben in ieder geval verlost van hoofdpijn en migraine, en daar moet ik dan maar een bij tijd en wijle onrustige huid aan over houden. Die hormonen deden mijn huidje wel goed, maar mijn hoofdje niet.

Sto, in de categorie vies: op een stoel (in tram, bus, metro) gaan zitten waar net iemand anders heeft gezeten. Zo'n stoel is dan helemaal warm, gatver! Ik zoek dan snel een andere plek, en anders ga ik voorzichtig op het puntje zitten.
ja das ook zoiets!

waar ik ook een beetje slecht tegen kan is een overbette openbaar toilet, sta je in een lange rij, en deurtje open, deurtje dicht, ongeveer 7 mensen voor jou die gaan toileteren, o men, ik kan daar slecht tegen, vind het zo bah!

ik weet t , het is een beetje vreemd, maar ik kan er niet zo goed tegen

ik heb t ook als ik bij de slager sta, aaaaaal dat vlees met bloed eraan en dan denk ineens, gadverdamme, allemaal dierenlijken en dan hoef ik niet meer, ik vind vlees heerlijk hoor, maar liefst gelijk gebakken op het bord, ik loop echt weg!!!

ik zal ook niet zo gauw iets bij een kraampje eten, die mobiel is, waar wassen die mensen hun handen, he, he????

je begrijpt t al, ik ben een beetje paranoia met hygiene.:(
Wat vinden jullie dan van trapleuningen in openbare ruimtes. Brrrr zo smerig!
tip..

zo n desinfecterende lotion in je thuis is ideaal, ze hebben bij de etos kleine flesjes ervan.
@laatmetalles: dat vind ik ook vies.

Ook die dingen bij de roltrap.

Heb je al een revisie gehad bij B Kwadraat?
de deurknop vd openbare toilet is ook aangeraakt door je voorganger die net een nieuwe tampon heeft ingebracht zonder inbrenghuls, ieuw!!!

Ik ben erg hoor!!!
En wat dacht je van sommige Franse wc`s met een "deponeergat" en 2 voetsteunen ernaast.

Ook zonder wc papier.

Als je doortrekt en je bent niet op tijd weg!!!

Krijg je het spoelwater over je voeten.

Over de deurknop nog maar te zwijgen.

Vorig jaar heb ik een oorbel in de wc laten vallen(schone wc) en ik heb hem na lang dubben er toch uit gevist.

Thuis een nacht in de sop laten staan.

Het waren m`n lievelings bellen.

Smeerlap WC:P
Sto!!

Ben je trouwens nog steeds tevreden met je Orgasm? Niet te rose en te glanzend?
WC,die toiletten zijn drama!!!

Een vrouw plast niet altijd recht!!!!!
quote:

Sto!!

Ben je trouwens nog steeds tevreden met je Orgasm? Niet te rose en te glanzend?

ja nog steeds fan!!!

wat ook zo fijn is ,hoewel die heel fijn van structuur is en dun, het spul zelf gaat niet stuk in het doosje en warrelt niet alle kanten op als je met de kwast over gaat, vind ik ook n groot voordeel, plus het doosje is heel plat en klein, makkelijk hoor.

echt alles klopt aan dat spul, ik ben Goudvis nog steeds dankbaar voor de tip.
Hmm, klinkt goed die structuur. Vaak heeft rouge de neiging om nogal poederig op je gezicht te liggen. Ik twijfel nog tussen Orgasm en Deep Throat. In de laatste schijnt iets meer peach te zitten, dat flatteert me denk ik meer dan alleen rose. Maar volgende week kan ik het testen, dan zit ik in New York, yeehaa!!
Ik gebruik rouge van Biotherm en die bevalt prima.

Olaz complete everynight sunshine gebruik ik op het moment als nachtcreme. Wel goed uitkijken dat mijn nagels niet geel worden. Het hele witte in het gezicht haalt de creme weg, maar verder doet ie niets. Normaal gebruik ik geen nachtcreme; enkel rond de ogen creme.

De Olaz ruikt prettig.

De CR heb ik opgebruikt, Wilde C. Ik heb nog een potje en die gebruik ik weer in de winter. Op het moment gebruik ik superdefense van Clinique.

De mascara van MF gekocht, maar nog niet gebruikt.

Ik heb Paula's advies opgevolgd om spullen weg te doen. Zeker bij mascara's gaat de kwaliteit achteruit en het is een bron van bacterien.
Porcupine; NY city here I come. Ben je daar op vakantie?
Wat is dat toch gezellig om zo te beppen! Wilde C., helaas nog geen tijd voor een kleurenrevisie gehad. Als ik dat ga doen plak ik er meteen een stijladvies aan vast.Het is het laatste jaar zo belachelijk druk om mij heen. Veel verdrietige zaken hebben zich ook voorgedaan helaas. Vroeger was ik hiervan helemaal in de stress geraakt (ouder worden heeft zijn voordelen). Het lijkt me heerlijk om me eens ouderwets te kunnen vervelen!Die ontsmettende flesjes heb ik overal liggen.... Boodschappen doen is ook niet veilig want geld is ook door velen betast.
quote:Hmm, klinkt goed die structuur. Vaak heeft rouge de neiging om nogal poederig op je gezicht te liggen. Ik twijfel nog tussen Orgasm en Deep Throat. In de laatste schijnt iets meer peach te zitten, dat flatteert me denk ik meer dan alleen rose. Maar volgende week kan ik het testen, dan zit ik in New York, yeehaa!!zegge, kun je niet naar de sexpeiler!!:D
Sexpijler? Haha, ja beetje kinky namen, goed voor de verkoop moeten ze bij Nars gedacht hebben want Orgasm en Deep Throat gaan als een tierelier (als je makeupalley moet geloven). Ook hoog genoteerd staat de kleur ' Torrid', maar die hoeft niet verbannen te worden. Die mag gewoon.

De blush van Biotherm ken ik niet, het is wel een fijn merk, ik heb erg lang de Sense foundation gebruikt, maar deze glimt te veel bij mij.

Een mini-vakantie van een week naar New York. Stond hoog op mijn lijstje en dit weekend vertrek ik. Heb alleen een schoenprobleem: welke neem ik mee, wat trek ik aan? Heb jullie Teva-verhaal gevolgd, maar die ga ik echt niet dragen in een stad als New York. Het liefst draag ik de hele dag mijn hakken, afgewisseld met een schattig slippertje, je weet nooit wie je tegen komt! Maarja, da's verre van praktisch dus ik moet nog maar eens goed nadenken.

Sorry dat ik inbreek op jullie topic, normaal lees ik alleen stilletjes mee...
Porcupine; blijf lekker posten. Een fijne tijd in NY. Ga toch maar voor het wandelgemak. Er valt zoveel te zien en te doen en alles is te belopen.

Laatmetalles; ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik voel me enorm bevoorrecht met mijn goede gezondheid hebt. Ik maak in mijn nabije omgeving trieste dingen mee. Ik kan er niet altijd goed mee omgaan, ondanks mijn "oudere leeftijd". Het blijft soms hangen in mijn hoofd. Het beeld wat je hebt van een persoon die eerst gezond was en nu aftakelt. Ik vind mezelf te kort schieten, omdat ik niet alle ellende naar me toe wil en kan trekken. Heb vanochtend vroeg al naar diverse mensen kaartjes gestuurd om ze sterkte te wensen of de moed niet op te geven.
porcupine

blijven schrijven hoor, harstikke leuk!

NY, bofkont!!!

wil er alles over horen!!

je heb t  veel te zien, ik zou wat makkelijke schoenen aan doen en een paar elegante mee nemen voor  t goede moment als je gezien wil worden, makkelijke schoenen als NY gaat zien, een pijnvertrokken gezicht ziet er ook niet leuk uit.

veel plezier.
Gewoon blijven meeschrijven,Porcupine!

Ik heb vroeger ook stad en land afgelopen op mooie schoenen daar krijg ik nu de rekening van.

Dus neem maar van een oude diva aan: als je echt lang moet lopen,trek dan lekkere(meestal niet zo`n mooie schoenen)schoenen aan.

Des te langer kun je op mooie schoenen blijven lopen.

En veel plezier in NY.

@Titana: ik ben benieuwd hoe de MF mascara je bevalt.

Na mijn vakantie moet ik weer aan de kaak worden geholpen,kleine ingreep,maar toch vervelend.

Maar er zijn veel ergere dingen,daar denk ik dan maar weer even aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven