Lijf & Lijn alle pijlers

Geschrokken van mijn cellulitis benen

26-11-2019 23:31 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Had een videotje van mijn achterkant gemaakt om mijn cellulitis te kunnen zien (wel met een lamp aan in de avond maar dat doet er niet toe wel kan ik zeggen ik ben mezelf echt heel erg geschrokken van zeker heel mijn boven benen vol met Putten billen ook )

Wat een aantal jaren geleden nog hele mooie strakke benen waren lijkt nu helemaal niks meer van over te zijn en ik overdrijf echt niet!

Dus a.ub I need Tips and tricks Please !
( kan de aangerichte schade nog worden hersteld of kan ik dat vergeten ?)

( Ik ben overigens 27 en heb geen over gewicht beweeg de laatste tijd wel weinig en eet heel veel bewerkt voedsel) maar vroeger deed ik hetzelfde dus ..
Afbeelding
Afbeelding
Detoxen dus...
Afbeelding
Bindweefselmassage. Maar zet je schrap hoor, kan echt best pijnlijk zijn.
Ik heb maat 38, geen overgewicht maar ik heb hier meer last van gehad toen ik nog niet sportte. Ik heb gemerkt dat met name het regelmatig doen van squats mijn benen strakker heeft gemaakt.
Verder eens met wat er al gezegd door anderen.
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 27-11-2019 07:37
Reden: tikfout
0.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
27-11-2019 00:27
Pijpen werkt daar ook niet tegen.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
27-11-2019 06:44
Ik heb maat 38, geen overgewicht maar ik heb hier meer last van gehad toen ik nog niet sportte. Ik heb gemerkt dat met name het regelmatig doen van squads mijn benen strakker heeft gemaakt.
Verder eens met wat er al gezegd door anderen.
Ik heb al sinds mijn 20 ste of zo cellulite en het was er niet beter op geworden met ouder worden.
Doe nu 3 jaar krachttraining, de laatste maanden intensief (ook veel squatten, lunges, deadlifts...) en je ziet er bijna niets meer van. Is nu minder dan het 20 jaar geleden was. (Nog) niet helemaal strak hoor maar dat hoeft ook niet, schrok wel van mijn spiegelbeeld een paar weken geleden toen ik naar het resultaat van mijn glute workouts wou kijken want eerlijk gezegd wou ik de laatste jaren niet te veel geconfronteerd worden daarmee en vermeed ik dat.
Leuk op je bijna 50 ste.
Ik zou zeggen, probeer eens met gezond eten, veel water drinken en krachttraining. kan je ook thuis, genoeg voorbeelden op YouTube.
Heb wel geduld want de eerste maanden ga je niet veel verschil merken.
Baat het niet voor je cellulitis, je kan er enkel op vooruit gaan.
Alle reacties Link kopieren
Jaren geleden hebben ze behandelingen getest in het Belgische programma'Ook Getest op Mensen' (kan de aflevering helaas niet meer vinden). Vier vrouwen testte daarin populaire anti-cellulitisbehandelingen met dermatoloog. Twee maanden smeerde ze, deden ze aan masseren of gingen ze joggen. Uiteindelijk bleek dat joggen het effectiefst was.
Alle reacties Link kopieren
Geen videootjes meer maken van je achterkant.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Van alcohol wordt het ook een stuk erger, stoppen met drinken dus.
En verder niet piepen want we hebben het allemaal.
Alle reacties Link kopieren


Wauw de foto's op die website zien er wel goed uit qua resultaat. Ben benieuwd of het in het echt ook zo is, iemand hier ervaring met deze ingreep?
Alle reacties Link kopieren
Beleza schreef:
27-11-2019 07:48
Wauw de foto's op die website zien er wel goed uit qua resultaat. Ben benieuwd of het in het echt ook zo is, iemand hier ervaring met deze ingreep?
Dus je maakt de onderhuidse (bindweefsel)lagen stuk, waardoor je huid slapper wordt en je geen cellulitis meer hebt.
Briljant plan. :wtf:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Na je 18de krijg bijna iedereen cellulite.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Bindweefsel is geen spierweefsel dus je kan het niet trainen. Wel wordt het minder zichtbaar als je je benen een beetje bruint.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
27-11-2019 00:34
Gedeeltelijk : je moet smeren met sperma.
Helpt ook voor een mooie gezichtshuid
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Ik zag eens een keer een test op tv waarin alle kandidaten weer een andere methode kregen toegewezen en op het laatst werd het resultaat beoordeeld, maar toen bleek het "borstelen" het beste resultaat te geven (kan je nagaan wat een onzin het is). Welke borstel weet ik niet meer. Er schijnen diverse anti-celluliteborstels te koop te zijn dus misschien iets voor Sinterklaas? Of zou je iemand daarmee beledigen. Ik vrees van wel. ;-)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
27-11-2019 08:24
Helpt ook voor een mooie gezichtshuid
Ik geloof er niks van. Misschien als je acne hebt ja, het is super uitdrogend.
Alle reacties Link kopieren
Kit_Kat schreef:
27-11-2019 07:17
Jaren geleden hebben ze behandelingen getest in het Belgische programma'Ook Getest op Mensen' (kan de aflevering helaas niet meer vinden). Vier vrouwen testte daarin populaire anti-cellulitisbehandelingen met dermatoloog. Twee maanden smeerde ze, deden ze aan masseren of gingen ze joggen. Uiteindelijk bleek dat joggen het effectiefst was.
Oh, in mijn geval was het een Engelse of Duitse test. Misschien was het RTL-Z (die vaak Engelse docs heeft) of een van de Duitse mainstream zenders.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
27-11-2019 08:36
Ik geloof er niks van. Misschien als je acne hebt ja, het is super uitdrogend.
Probeer het eens :)
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
27-11-2019 08:37
Oh, in mijn geval was het een Engelse of Duitse test. Misschien was het RTL-Z (die vaak Engelse docs heeft) of een van de Duitse mainstream zenders.
Goh, wat grappig dat de resultaten zo verschillen. Daar schieten we dan ook niet veel mee op ;)
Alle reacties Link kopieren
Kit_Kat schreef:
27-11-2019 08:48
Goh, wat grappig dat de resultaten zo verschillen. Daar schieten we dan ook niet veel mee op ;)
Nee, maar daar wordt dan weer een halfuurtje zendtijd op een amusante manier mee gevuld. Want iedereen zit toch hoopvol te kijken en ook met een zekere opluchting dat al die vrouwen daar last van hebben.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
27-11-2019 08:42
Probeer het eens :)
Hoe denk je dat ik weet dat het uitdrogend is op de huid? :-D
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
27-11-2019 08:58
Hoe denk je dat ik weet dat het uitdrogend is op de huid? :-D
Maar heb je het ook goed ingesmeerd/laten insmeren? :D
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
27-11-2019 09:00
Maar heb je het ook goed ingesmeerd/laten insmeren? :D
Keurig 20 min laten intrekken. Hele droge huid. En ontstoken ogen. Sperma is niet de oplossing voor al onze problemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven