Lijf & Lijn alle pijlers

Gezellig samen afvallen mét tabel

16-03-2013 14:06 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan de dames van Gezellig samen afvallen verder, nu met een tabel. Vrijdag is weegdag en dan wordt de tabel bijgewerkt.



We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!



Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!



NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
Alle reacties Link kopieren
Welkom op ons nieuwe topic dames! Ik hoop dat we samen veel kilo's kwijt gaan raken en straks allemaal tevreden zijn over ons lichaam!
Alle reacties Link kopieren
Ik meld dat ik het nieuwe topic gevonden heb! Heb hier 2 strontvervelende kinderen. Denk dat ik ze maar even in de buggy deponeer straks om een extra wandelingetje te maken. Gelijk ook weer wat lichaamsbeweging erbij.



Happy new topic!



Hvm
.........
.............
...........
hallo iedereen! welkom ook voor de nieuwelingen. Hoewel ik zelf ook nog nieuw ben.

Leuk om veel te lezen. Ik ben nog niet gewend aan alle namen maar dat komt nog.



eigenlijk wil ik mijn gegevens niet opschrijven want maar ik zag dat ik al onder in de tabel sta...Ik heb vrijdag niet gewogen maar afgelopen maandag. Afgelopen was ik niet lekker en ben ik nog niet echt begonnen. Alleen alvast wat informatie gezocht.

ok, komt'ie dan. 1.63 lang en begin gewicht 90 kilo. streefgewicht weet ik niet. laat ik eerst maar zeggen 75.

Ik moet eerst maar eens echt beginnen.



Ik ben nog steeds niet 100%, ongelofelijk hoeveel snot er uit een hoofd kan komen!



een hoop hier zijn al heel goed bezig met beweging zeg! Ik geloof ook erg in doen wat je leuk vindt, anders hou je het niet vol. Hardlopen is niks voor mij en ik denk shred ook niet, ik moet het nog opzoeken. Ik ben meer van de zumba en het dansen. Dansen doe ik bijna nooit meer maar er zijn wel zumba workouts te vinden. Wandelen en fietsen ook goed. Maar eerst nog wat snot weg!



hvm, 10 kilo onder je lengte, wow! Dat heb ik al sinds mijn puberteit niet meer gewogen. Ben je tenger gebouwd? Ik ben breed. ik ben tevreden met een paar kilo meer dan mijn lengte.



Succes allemaal en een prettig weekend!
Alle reacties Link kopieren
Mag ik me ook aanmelden voor dit topic? Ik kan ook wel wat stimulans gebruiken!! Deze week begonnen met weightcare shakes en savonds na 8en niks meer eten. Na mijn bevalling (9maanden geleden) zijn er helaas flink wat kilo's blijven plakken

Ben 25 en weeg 82 kg
Alle reacties Link kopieren
Ohja ik ben 1.72 meter
Alle reacties Link kopieren
Dankje Sneeuwitje dat je dit topic (opnieuw) gestart hebt! Leuk om te zien dat ik in de tabel sta, extra motivatie.



Welkom voor de nieuwe meeschrijvers! Met elkaar afvallen werkt echt beter.



Rrinkje: Ik vind dansen ook heel leuk, ook lang zumba gevolgd. Volgens mij zijn daar ook wel youtube filmpjes van, dat is ook wel wat.



Hier erg druk vandaag dus reageer even kort via telefoon. Ook ff een moeilijke dag om gezond te eten maar ik probeer het!
Alle reacties Link kopieren
Gezellig dat er zoveel enthousiasme is! Mijn dag gaat vandaag tot nu toe supergoed.. En ook vanavond geen moeilijke verleidingen in het vooruitzicht, mijn team heeft een wedstrijd (ik helaas op de bank door een hielspoor :( ) dus ik ben de hele avond op pad om ze lekker aan te moedigen!

De weekenden zijn meestal toch extra lastig. Hoe kiezen jullie het moment om jezelf iets lekkers te gunnen? Ik hoor wel eens dat mensen een dag in de week kiezen dat ze bijvoorbeeld 's avonds chips mogen, dat helpt je om de andere dagen dat te weerstaan.

Wat is jullie tip?
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!!!!



Super fijn sneeuwwitje dat jij deze taak op je hebt genomen!



En wat een gezellige drukte!



Aan alle nieuwkomers: welkom!
Alle reacties Link kopieren
@ sneeuwwitje: helaas zijn mijn gegevens in de tabel (nog niet) waar! Wil jij ze aanpassen:



Startgewicht: 87.8



Huidig gewicht: 87.0



Leeftijd en streefgewicht kloppen wel!



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Streefgewicht is bij mij 62 kg, een flinke klus nog!!
Alle reacties Link kopieren
Het wordt al een flinke club!! Ik heb ook (nog) moeite met alle namen xD



Ik had ijs gekocht voor mijzelf, daar mocht ik dan een schep van als toetje, en dat is dan ongeveer 100 kcal. Zo'n klein bakje van hertog waar ook echt maar 200 gram in zit. Nou, ik vond het ijs dus helemaal niet zo lekker en toen heb ik het weg gegooid!! Dat had ik een paar maanden geleden nooit gedaan, weer een stapje in de goede richting!



Morgen heb ik mijn weegmoment, ben benieuwd! (of hebben jullie een gezamenlijk weegmoment afgesproken en heb ik dat gemist?:P)
Bedankt voor de mooie tabel Sneeuwwitje! Mijn streefgewicht is 59 kilo. Leuk dat er zoveel geschreven wordt! Ik ben erg druk deze dagen, dus na het weekend even een meer uitgebreide update van mijn kant. Fijn weekend verder nog allemaal
Alle reacties Link kopieren
Nou, net op de weegschaal gestapt, weer 1 kilo kwijt!!! Ik weeg nu 82,4 kg
Alle reacties Link kopieren
Mag ik misschien ook meeschrijven ? Ik ben al twee maanden bezig en ben al 6,6 kilo kwijt, maar ik merk dat de motivatie daalt en de paaseitjes wel erg lekker zijn....



Ik ben 43, 1,65, startgewicht was 78,4 en ben nu 71,6 en wil naar de 65.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de tabel aangepast. Wijzigingen graag dik gedrukt dan kan ik het makkelijker terugvinden! Ik pas de tabel 1-2 keer per week aan, het is namelijk wel even een klusje waar ik echt voor achter de computer moet gaan zitten. Ik forum veel mobiel, maar daar kan ik geen aanpassingen doen in de tabel.



Het sneeuwt/regent hier, maar ik had me voorgenomen om te gaan hardlopen. Misschien ga ik zo nog wel een rondje lopen...
Alle reacties Link kopieren
He meiden, zou ik mee mogen schrijven? Schrijf ergens anders al een tijd alleen het is daar zo stil geworden.



Ben al 17 kilo afgevallen, van 73 naar 56. Weeg nu 59. Paar weken niet kunnen sporten vanwege ziek zijn enzo. Wil nu weer even streng gaan zijn, en richting de 53. Dat is mijn uiteindelijke doel. Ben, met smokkelen, 164. Ik weet dat 53 een laag getal is, maar dan heb ik een prima bmi. Heb nu echt mog een buikje en overal nog wel vet, dus ik kan het hebben.



Ik hoop dat ik hier mee mag gaan schrijven zodat ik weer wat meer motivatie ga krijgen!!!
Alle reacties Link kopieren
He runrunrun, ken je me nog van het Juli 2012 topic? Ik ben erg teruggevallen en moet dus weer opnieuw beginnen. Dus dacht, dan begin ik ook met een nieuw topic Natuurlijk mag je meeschrijven, gezellig!



Ik heb net een rondje hardgelopen in de natte sneeuw. Vind mezelf nu officieel een bikkel Zo lekker onder de warme douche.
Hoi allemaal,



Ook ik ben weer van de partij!

Sneeuwwitje bedankt dat jij deze tabel wilt bijhouden voor ons allemaal



Veel succes iedereen!
Alle reacties Link kopieren
@ sneeuwwitje1: Wow inderdaad officieel een bikkel! Goed bezig!



@runrunrun: Gezellig dat je meeschrijft! Knap zeg al zoveel afgevallen.

Zie dat ik niet het enige "kleintje" rond de 1,60 m ben hier :D Vindt 't meestal wel prettig om klein te zijn maar qua gewicht is het erg vervelend, je wordt er erg snel een rond propje van :( hihi



Iedereen weer succes tijdens het laatste dagje van het weekend!
anoniem_76625 wijzigde dit bericht op 17-03-2013 12:20
Reden: typfout
% gewijzigd
.............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven