Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Lijf & Lijn
Welkom op de pijler Lijf en Lijn. Op deze overzichtspagina vind je alles dat te maken heeft met lekker in je lijf zitten en innerlijke verzorging.

Of het nu gaat om welk dieet het beste werkt, de vraag is yoga iets voor mij, welke sport goed is om spieren op te bouwen, of om gezellig samen afvallen, alles omtrent deze onderwerpen komt hier aan bod.

Gezellig samen afvallen mét tabel

16-03-2013 14:06 2431 berichten
Link kopieren Quote
Hier gaan de dames van Gezellig samen afvallen verder, nu met een tabel. Vrijdag is weegdag en dan wordt de tabel bijgewerkt.

We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!

Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!

NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)
HVM371,7897,173,023,168,0
Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0
Felice431,7879,4--74,0
Smukke311,6889,080,58,568,0
Alegria271,87105,068,336,775,0
Link kopieren Quote
Ik ben er niet. Heb niet gesport en ook niet op mijn voeding gelet. Ik voel mijn broek weer strakker zitten, dus dat is geen goed teken. Volgende week weer sporten dus.

Fijn dat het bij jou meeviel Sneeuwwitje!
Link kopieren Quote
71,4 >-D:facepalm::cry:

Oké, welk excuus heb ik?

- Het was vakantie.

- Ik ben in de verkeerde helft van de maand beland.

- Ik ben snotverkouden met een keelinfectie.

- Maar ik ben toch wezen sporten (alleen niet op volle kracht )

- Hmmm.... :sarcastis
Link kopieren Quote
Ooooo, balen HVM. Maar je weet nu wel waar je naartoe moet werken...

Super balen dat je ziek bent, beterschap.

Hier gaat het weer iets beter. Weer aan het werk, dus dan heb ik wat meer structuur (ook qua eten...). Vanochtend 69,5. Net ongesteld geworden, dus dan ben ik daarvoor altijd een heleboel vocht kwijt.
Link kopieren Quote
Goedemorgen, pffff wat een gepruts met het nieuwe forum. Ik hou hier echt niet van, er mist ook een heleboel functionaliteit en alles ziet er zo anders uit...

Nou goed, deze week twee keer gesport. Gisteren was echt afzien (wilde hier een leuke smiley plaatsen, maar die zijn allemaal weg....). Het resultaat op de weegschaal is er wel, woog vanochtend 69,2!!
Link kopieren Quote
Hoi Sneeuwwitje,

Ik heb eindelijk een manier gevonden om het forum weer op te kunnen! Heb een nieuwe browser op mijn telefoon moeten installeren :facepalm:
Anyway, 70,9 was het vanmorgen.
Ik heb nogal last van de hormonen. Ben helaas in de overgang en heb zo'n verschrikkelijke moeite om me in te houden met eten :cry:
Ik ben in ieder geval wel wezen sporten deze week. Ik hoop zo de schade te beperken.

Bij jou gaat het goed! Ga zo door!

Btw; wat ontzettend moeilijk om een normaal bericht te schrijven trouwens. Kan niet zien wat ik typ totdat ik het geplaatst heb
hvm wijzigde dit bericht op 19-05-2017 07:17
Reason: Het forum werkt niet naar behoren
26.54% gewijzigd
Link kopieren Quote
Het nieuwe forum is inderdaad om te huilen. Het is dat ik er zo verslaafd aan ben :facepalm: maar anders had ik het opgegeven.
Jeetje, wat vervelend dat je zo'n last hebt van hormonen en al in de overgang bent. Kan me voorstellen dat dat je hele lichaam op z'n kop zet...
Ik heb vanochtend niet gewogen, ga ik morgen even doen.

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven