Lijf & Lijn alle pijlers

Gezellig samen afvallen mét tabel

16-03-2013 14:06 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan de dames van Gezellig samen afvallen verder, nu met een tabel. Vrijdag is weegdag en dan wordt de tabel bijgewerkt.



We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!



Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!



NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sneeuwwitje,

Fijn dat je er weer bent en wat goed van je dat je zo op gewicht blijft!
Ik heb deze week een slechte week. Ben ziek, en heb niet gesport. Ik was helaas niet ziek genoeg om niks te eten, dus ik zal het straks hopelijk durven bekijken op de weegschaal. Zal wel niet echt iets zijn om blij van te worden vrees ik.. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Nou idd niet iets om vrolijk van te worden. 76.4. :cry:

Nou Ja, volgende week staat het doel weer voor alles onder de 76.

Groetjes hvm
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sneeuwwitje,

Hoe is het?
Hier sinds een paar dagen weer strikt met eten. Schrijf alles op in het schrift met daarbij het aantal dagen dat ik het volhou. Ben nu op dag 4. En de hormonen zijn ook een beetje aardig. De weegschaal gaf vanmorgen 75,1 aan. Zowaar de goede kant op!

Fijn weekend! :cheer: :hello:
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het de goede kant op gaat.
Hier vanochtend 70,4. Dus best oké, voor m’n gevoel weeg ik meer, hormonen....
Moet dit weekend ongesteld worden, maar hoop dat het uitblijft. Zijn namelijk al een maand of 4 bezig om zwanger te worden.
Alle reacties Link kopieren
Oooh wat spannend! :jump: :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sneeuwwitje,

Hier weer goed nieuws!
Ondanks een verblijf bij mijn moeder en dus niet heel netjes alles opgeschreven, gaf de weegschaal vanmorgen toch 74,2 aan.
Mijn doel voor volgende week is 73,5

Ik hoop dat bij jou alles naar wens gat!

Groetjes hvm
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, wat goed dat er weer wat af is!
Ik heb deze week niet op de weegschaal gestaan. Werd gisteren pas ongesteld, dus had al een test gedaan (die was negatief). Dus deze week even een struisvogel. Komende week ga ik er weer voor.
Alle reacties Link kopieren
He Sneeuwwitje,

Heel begrijpelijk dat je hoofd daar even niet mee bezig is.
Toch weer even een teleurstelling dan.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, heb me goed herpakt. Heerlijk gesport, eten ging iets minder goed. Maar de weegschaal was lief vanochtend: 70,1
Bijna weer onder de 70!!!

Hoe was jouw week?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sneeuwwitje,

Joehoe! Wat goed van je! :cheer2: :cheer:

Ik kan hier merken dat ik weer aan de verkeerde helft van de maand aanbeland ben. Wat had ik deze week een moeite om in de supermarkt het schap met chips en chocolade voorbij te lopen ( wel netjes gedaan). Dat zegt wel hoe laat het is.

De weegschaal gaf vanmorgen 74,4 aan.
Ben ik niet superblij mee, maar gezien andere keren dat ik ongesteld moest worden, ben ik allang blij dat er niet een kilo vocht extra erbij zat. Misschien ben ik wel afgevallen maar zie ik het niet vanwege het vocht, kan ook nog.
Deze week niet gesport trouwens want ik ben helaas ziek. :sick: Gisteren vroeg naar bed gegaan, dat scheelt dan ook weer qua snaailust :P

Nou, ik hoop komende week weer iets beter te voelen en ook weer te sporten.

Heel fijn weekend gewenst!

Groetjes hvm
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sneeuwwitje,

Ik ben deze week flink ziek helaas. Niet gesport en nergens op gelet. Prioriteit ligt nu bij herstellen van een griep.

De weegschaal gaf vanmorgen 74.6 aan. Tja...nouja

Ik hoop dat het bij jou goed gaat!

Ik zou een smiley toevoegen maar ik zie het menu in Chinese tekens. Tussen, dan maar uit mijn hoofd.
Oh, als ik het bericht wil wijzigen zie ik wel het gewone menu O_o
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend dat je ziek bent HVM, veel beterschap.

Ik heb deze week heel goed gesport. Het eten is een ander verhaal... Het lukt me niet om strenger voor mezelf te zijn. Ik zie het nu helaas vooral aan m'n buik. Ben niet tevreden. Zag net ook nog foto's van mezelf van dit weekend en daar werd ik niet blij van. Ik weet wat er moet gebeuren, maar moet het nu nog DOEN!
Alle reacties Link kopieren
Het gaat niet goed hier :(
Nog steeds niet helemaal beter. Helaas is mijn gewicht wel weer bijna terug. :'(
75,2 vandaag...
Dat sintsnoep helpt ook ab-so-luut niet.

Hoe gaat het bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook moeite met Sint-snoep. Maar sport wel netjes 3x per week. Ben met hardlopen m’n afstand aan her uitbouwen en dat gaat best lekker.

Helaas weer ongesteld geworden gisteren. Daar word ik wel verdrietig van, zijn straks al een half jaar bezig om zwanger te worden. Weet dat het even kan duren, maar het is zo frustrerend....
Alle reacties Link kopieren
:hug:
Knuffel voor jou. Ik voel met je mee. En niemand die je kan vertellen wanneer het wel lukt en dat maakt het wachten ook zo zwaar. Je weet niet wanneer er een eind aan komt. Ik hoop echt voor je dat het niet lang meer duurt.
Ik ben van plan om maandag weer op een laag tempo te beginnen met sporten. Door die zware griep is heel mijn conditie weg. Ik denk ook dat het gemakkelijker is om van het sintsnoep af te blijven als ik weer sport.
Alle reacties Link kopieren
Dat maakt het zo moeilijk inderdaad. Je hebt geen idee hoe lang het nog gaat duren. Vorig jaar met kerst dacht ik nog dat ik dit jaar met kerst zwanger zou zijn. Maar dat is dus helaas niet zo. Geduld hebben is belangrijker dan ik dacht in dit geval.

Gisteren op de weegschaal gestaan: 70,3. Valt me mee in deze periode :proud:

Hoe is het met sporten gegaan deze week?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sneeuwwitje,

Nou helaas niet gesport. Ik heb het knetterdruk gehad afgelopen week. Nog steeds niet beter. Verschrikkelijke oorpijn nu :'( En nu ook 3 zieke kinderen waardoor slapen er niet meer inzit. Ik verdwijn 's avonds zo vroeg mogelijk in mijn bed om tenminste nog een paar uurtjes te kunnen pakken. Ik durf straks eigenlijk niet op de weegschaal. :,(
Alle reacties Link kopieren
Hoi HVM,
Hoe gaat het met je? De decembermaand overleefd? Ik heb me niet zo goed gedragen :proud: Maar ben sinds maandag weer begonnen en neem elke dag netjes een salade mee naar m'n werk. Wil nu weer richting de 68 kilo. Was vanochtend 70,8. Het begin is er weer!
Alle reacties Link kopieren
Het is hier een drama. :cry: :cry: :cry:
Ik ben ontzettend moe na een gigantisch hectische periode.
Ziek geweest en feestmaanden in combinatie met autistisch kind is zwaar en uitputtend. Ik ben nu eindelijk weer aan het bijkomen en heb vanmorgen de schade geïncasseerd. Het is verschrikkelijk! Nog net geen 80.
Nee, dat ga ik echt niet in vetgedrukte letters neerschrijven.
Dus.... Ik moet er 10 kilo af. Zucht... :| :sick: :'(
Alle reacties Link kopieren
Lieve HVM, wat balen zeg... Ik zit ook ziek thuis met een mega griep. Gelukkig heb ik niet super veel eetlust.
Misschien dat dat ook door iets anders komt: heb net namelijk een test gehad en ik ben zwanger!!! Helaas is vriend op zijn werk, nu de uren tellen tot hij thuis komt.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!!!! :cheer2: :cheer2: :hello: :blob: :jump: :cheer2:

Wat fijn!

Nou Ja, de komende maanden ben je hopelijk niet al te misselijk en niet al te moe. ( Ik viel regelmatig om 19:30 zo in slaap........moe..... :proud: )

Wat een heerlijk nieuws voor 2018 :D
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu best moe, maar heb ook een flinke griep te pakken. Weet ook niet welke symptomen nu door de griep of door de zwangerschap komen.
Vriend reageerde heel blij :heart: Nu dus niet meer afvallen, maar aankomen.... Ik hoop het wel een beetje onder controle te houden.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, mocht je na de zwangerschap steun nodig hebben om een paar kilo kwijt te raken...

Dan weet je het hier te vinden. Voor nu, vooral gezond eten. :D
Alle reacties Link kopieren
Haha, dan weet ik dit topic zeker te vinden!
Heb jij de draad al weer een beetje op weten te pakken?
Alle reacties Link kopieren
Hoi HVM, hoe gaat het met je?
Hier inmiddels 11 weken zwanger. Met 8 weken een goede echo gehad en overmorgen weer een echo.
Ik ben misselijk en moe en heb veel trek. Moet echt regelmatig eten.
Hardlopen gaat echt waardeloos en heb me nu opgegeven voor sporten met zwangeren. Hopelijk blijft m'n conditie zo een beetje op peil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven