Lijf & Lijn alle pijlers

Haartransplantatie Nederland

08-05-2024 16:56 29 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn vriend is aan het onderzoeken of hij een haartransplantatie wil laten doen. Hij heeft al een aantal klinieken in de regio gesproken maar krijgt geen duidelijke reactie welke techniek het beste is en de beste haardichtheid geeft.

Locatie maakt niet zoveel uit zolang het in Nederland is bij een gerenommeerde kliniek.

Vandaar hier mijn vraag, is er iemand met goede ervaringen of juist slechte ervaringen van bepaalde technieken en/of klinieken?
Alle reacties Link kopieren Quote
Whadiepooh schreef:
08-05-2024 16:56
Hij heeft al een aantal klinieken in de regio gesproken maar krijgt geen duidelijke reactie welke techniek het beste is en de beste haardichtheid geeft.
Maar dit is toch gek? Waarom krijgt hij daar geen duidelijke antwoorden op? Stelt hij wel duidelijke vragen?
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Vaak kun je een gratis intake doen en iemand face to face spreken. Misschien is de beste techniek wel afhankelijk van een aantal zaken waarvoor je iemand moet zien. Denk aan waar nog haar groeit, hoe dik dat is, e.d. Misschien kan de beste techniek van persoon tot persoon verschillen. Waarom gaat hij niet op gesprek?
Alle reacties Link kopieren Quote
Rooss4.0 schreef:
08-05-2024 17:55
Maar dit is toch gek? Waarom krijgt hij daar geen duidelijke antwoorden op? Stelt hij wel duidelijke vragen?
Ja ze zeggen allemaal dat het niet zo te zeggen is welke het beste is en dat hij moet langskomen. Dat alle technieken hun voor en nadelen hebben ook qua eerste uitval na het zetten.

Als iemand doorvraagt is hij het wel maar hij spreekt voornamelijk assistentes.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pekka123 schreef:
08-05-2024 18:10
Vaak kun je een gratis intake doen en iemand face to face spreken. Misschien is de beste techniek wel afhankelijk van een aantal zaken waarvoor je iemand moet zien. Denk aan waar nog haar groeit, hoe dik dat is, e.d. Misschien kan de beste techniek van persoon tot persoon verschillen. Waarom gaat hij niet op gesprek?
Er zit niet zoveel in de regio waardoor hij ook naar andere plekken heeft gebeld begrijp ik nu. Hij zou graag een beeld willen hebben van wat overall de beste techniek is en voor informatie niet 3u rijden. Maar is misschien ook lastiger te zeggen dan hij denkt, ik heb er helemaal geen verstand van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zucht... :facepalm: Dus moeten wij die hem nooit gezien hebben en die geen verstand hebben van: het maar zeggen.

Bekijk de reviews online, boek een gratis intake bij een kliniek in buurt, zeg dank voor de info ik denk er even over na.
Voelt het niet goed dan ga je ook nog naar kliniek 2 en daarna maak je een keuze.

Echt: hoe moelijk kan het zijn?
Alle reacties Link kopieren Quote
Pekka123 schreef:
08-05-2024 18:16
Zucht... :facepalm: Dus moeten wij die hem nooit gezien hebben en die geen verstand hebben van: het maar zeggen.

Bekijk de reviews online, boek een gratis intake bij een kliniek in buurt, zeg dank voor de info ik denk er even over na.
Voelt het niet goed dan ga je ook nog naar kliniek 2 en daarna maak je een keuze.

Echt: hoe moelijk kan het zijn?
Wauw ok. Hij moest overal foto’s aanleveren om vervolgens te horen dat ze elke techniek anders is en ze geen advies kunnen geven welke hij moet nemen. Ook niet als hij langskomt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dan ga je naar een andere kliniek.
Alle reacties Link kopieren Quote
Whadiepooh schreef:
08-05-2024 18:27
Wauw ok. Hij moest overal foto’s aanleveren om vervolgens te horen dat ze elke techniek anders is en ze geen advies kunnen geven welke hij moet nemen. Ook niet als hij langskomt.

Dus bij de behandeling ‘doen ze maar wat’? Trekken ze lootjes, doen ze iene-miene-mutte? :sarcastic:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Of je belt Gerard Joling.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pekka123 schreef:
08-05-2024 18:51
Of je belt Gerard Joling.
:proud: of Hans Klok :-D
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Die ook?
Alle reacties Link kopieren Quote
Alleen al vanwege het filmpje zou ik voor deze kiezen: https://hasci.nl/haartransplantatie-han ... OIEALw_wcB
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is kneiter duur en niet blijvend. Ik ken een aantal mannen die het gedaan hadden en die zijn nu alsnog kaal.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Quinnepin schreef:
08-05-2024 19:23
Het is kneiter duur en niet blijvend. Ik ken een aantal mannen die het gedaan hadden en die zijn nu alsnog kaal.
Ja van mij part gaat hij kaal maar hij heeft daar moeite mee dus onderzoekt nu toch de opties.
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
08-05-2024 18:47
Dus bij de behandeling ‘doen ze maar wat’? Trekken ze lootjes, doen ze iene-miene-mutte? :sarcastic:
Wat flauw.
Het is een cosmetische ingreep. Een plastisch chirurg zal een vrouw ook niet opdragen welk formaat borstimplantaat ze moet krijgen, hoogstens een advies maar de klant bepaald.

Bij haar transplantatie gaat een kliniek ook geen keuzes maken, hoogstens opties voorleggen met verschillend prijskaartje en dan moet de klant kiezen. Of ze geven net advies om (nog) niks te doen, zoals bij mij
Maar dat advies gaat nooit over de telefoon
Alle reacties Link kopieren Quote
smulrol schreef:
08-05-2024 19:38
Wat flauw.
Het is een cosmetische ingreep. Een plastisch chirurg zal een vrouw ook niet opdragen welk formaat borstimplantaat ze moet krijgen, hoogstens een advies maar de klant bepaald.

Bij haar transplantatie gaat een kliniek ook geen keuzes maken, hoogstens opties voorleggen met verschillend prijskaartje en dan moet de klant kiezen. Of ze geven net advies om (nog) niks te doen, zoals bij mij
Maar dat advies gaat nooit over de telefoon
Precies je moet iemand zien. Als hij wel duizenden euro's wil uitgeven maar niet 2 uur heen en weer wil rijden voor een goed advies, dan klopt er iets niet aan de wens van je vriend.

Ik zou hem zeggen dat elk besluit goed is, ook kaal scheren en dat je het wel merkt wat hij er wel of niet mee doet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pekka123 schreef:
08-05-2024 18:58
Alleen al vanwege het filmpje zou ik voor deze kiezen: https://hasci.nl/haartransplantatie-han ... OIEALw_wcB
Daar ben ik geweest voor een intake en die hebben mij afgewezen als kandidaat, dus ze zijn daar wel eerlijk
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom wil hij persee in Nederland? In mijn familie zijn aantal mannen naar Turkije geweest in afgelopen 5 jaar. Ziet er prima uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
smulrol schreef:
08-05-2024 19:38
Wat flauw.
Het is een cosmetische ingreep. Een plastisch chirurg zal een vrouw ook niet opdragen welk formaat borstimplantaat ze moet krijgen, hoogstens een advies maar de klant bepaald.

Bij haar transplantatie gaat een kliniek ook geen keuzes maken, hoogstens opties voorleggen met verschillend prijskaartje en dan moet de klant kiezen. Of ze geven net advies om (nog) niks te doen, zoals bij mij
Maar dat advies gaat nooit over de telefoon

Waarom flauw? TO zegt dat hij zelfs geen advies kan krijgen als hij langskomt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Mangogo schreef:
08-05-2024 22:08
Waarom wil hij persee in Nederland? In mijn familie zijn aantal mannen naar Turkije geweest in afgelopen 5 jaar. Ziet er prima uit.
Ik denk de angst voor dat goedkoop duurkoop kan zijn. Dat snap ik wel. Er zijn vast een hoop goede verhalen maar ook een hoop slechte.
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
08-05-2024 22:41
Waarom flauw? TO zegt dat hij zelfs geen advies kan krijgen als hij langskomt.
Nee dat zegt TO niet
Ja ze zeggen allemaal dat het niet zo te zeggen is welke het beste is en dat hij moet langskomen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Whadiepooh schreef:
08-05-2024 22:48
Ik denk de angst voor dat goedkoop duurkoop kan zijn. Dat snap ik wel. Er zijn vast een hoop goede verhalen maar ook een hoop slechte.
Ja, je.moet ook niet de goedkoopste kiezen dan. Mijn broer koos een duurdere Turkse kliniek maar was nog steeds 25% goedkoper dan in Nederland ondanks vluchten en verblijf in Turkije.

Ze doen het daar dus juist veel vaker dan hier begreep ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn zus heeft hier een paar jaar terug een transplantatie gehad is erg mooi geworden .
https://hasci.nl/
Zij is in Maastricht geweest.
Alle reacties Link kopieren Quote
Whadiepooh schreef:
08-05-2024 22:48
Ik denk de angst voor dat goedkoop duurkoop kan zijn. Dat snap ik wel. Er zijn vast een hoop goede verhalen maar ook een hoop slechte.
Mijn ex had juist de ervaring dat de behandeling in Istanbul meer resultaat was voor minder geld. Eerst was hij in Duitsland geweest (waar hij woonde) waar hij de mededeling kreeg dat hij maar een beperkt aantal haarzakjes getransplanteerd kon krijgen. Het resultaat hiervan was nog lelijker dan gewoon kaal, dus is hij uiteindelijk voor de helft van de prijs nog een keer naar Istanbul gegaan waar ze het dubbele (of driedubbele - flink meer in ieder geval) aan haarzakjes konden en wilden transplanteren.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven