Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Lijf & Lijn
Welkom op de pijler Lijf en Lijn. Op deze overzichtspagina vind je alles dat te maken heeft met lekker in je lijf zitten en innerlijke verzorging.

Of het nu gaat om welk dieet het beste werkt, de vraag is yoga iets voor mij, welke sport goed is om spieren op te bouwen, of om gezellig samen afvallen, alles omtrent deze onderwerpen komt hier aan bod.

Heeft iemand ervaring met Juice Plus afslank programma?

11-06-2016 23:54 63 berichten
Link kopieren Quote
Hallo allemaal,

Heeft iemand ervaring met dit afslank programma?

http://mv01282.juiceplus.com/content/JuicePlus/nl_nl.html

http://letsgetinshape.nu/nl/completelifestyle3

Het zijn meerdere coaches en gebruiken producten van Juice Plus.

Het is de bedoeling om dit 4 maanden te doen. Eerste week detox en daarna shakes en gezonde maaltijden etc. Ze hebben een besloten Facebook supportgroep (juice plus + weight loss & nutrition support group) waar ik een kijkje in mag nemen en de meiden daar delen veel met elkaar. Ze zijn super tevreden en de foto's van voor en na liegen er niet om. Toch twijfel ik omdat ik het wel €40 kost voor een basis pakket en dat elke maand betalen. Aan de andere kant doe je dus geen boodschappen meer want je hebt hun pakket met dingen.

Iemand ervaring met ze?
Link kopieren Quote
Hallo,

Heeft iemand die het wel gevolgd heeft de info van de "coaches" beschikbaar? (voedingslijst , ebook, recepten)
Link kopieren Quote
Hallo, zijn er hier dames die deze dieet hebben gevolgd ? Zou er iemand mij het plan van de eerste week kunnen door sturen ? (Detox week) Aub :)
Link kopieren Quote
Halo?!?!?!
Link kopieren Quote
De meeste dames hier zijn niet zo van de dieetsappen, en zoals je in de reactie iets eerder leest, het is een piramidespel dus niet aan beginnen
Een goed geheugen weet wanneer het moet vergeten
Link kopieren Quote
Ik heb het gedaan! Eerlijk, het heeft mij wel geholpen om net even die laatste kilo's er af te krijgen.

Dat je geen boodschappen meer hoeft te doen, omdat je die shakes eet is echt onzin! In iedere shake moet je groente of fruit toevoegen, wat nog meer geld kost dan een normale boterham met kaas. Dus ik heb ervaren dat het je juist veel geld kost... Avondeten bestaat ook uit veel groente, mager vlees of een stukje vis, geen gewone aardappelen of rijst maar juist zoete aardappel, quinoa, zilvervliesrijst etc. Alle producten die je mag eten zijn dus duurder dan 'normale' producten.

Een coach is echt onzin... Ze verkopen je de shakes en proberen je van alles aan te smeren zoals fruitcapsules, maar gecoacht wordt je niet. Als je een vraag hebt over wat bijvoorbeeld een gezond, hartig tussendoortje is, krijg je als antwoord een wortel.

Ze verkopen je dus van alles en daarna moet je het zelf maar uitzoeken. Ik kreeg een e-book met 20 pagina's vol ideeen voor shakes en smoothies. Terwijl anderen boeken kregen van 180 bladzijdes met allerlei gerechten voor het ontbijt de lunch en diner.

Toen ik de waarheid sprak over dit alles op de supportgroep van facebook werd ik er af gegooid.... Alle berichten die je erop plaatst worden gecontroleerd door beheerders, als je daarin een keer zegt dat je die week niks bent afgevallen wordt het al niet geplaatst. Alleen de achte succesverhalen worden geplaatst.

Ik zou zeggen.. Lekker zelf gezonde smoothies eten, veel bewegen, niet te veel koolhydraten (zeker als je weinig beweegt) en dan val je net zoveel af als met deze shakes.
Link kopieren Quote
Amytje20 schreef op 18 november 2016 @ 18:48:

Hallo, zijn er hier dames die deze dieet hebben gevolgd ? Zou er iemand mij het plan van de eerste week kunnen door sturen ? (Detox week) Aub :)

Ik heb het gedaan! Probleem is alleen dat je geen 'plan' krijgt toegestuurd. Je moet het vooral zelf uitzoeken bij dit dieet. Er werd door mijn coach gezegd dat ik tijdens de detox alleen groente, fruit en kip/vis mocht eten. Geen koffie drinken, niet roken, eigenlijk alleen water drinken 2-3 liter per dag. Geen koemelkproducten. Geen groentes uit de nachtschadefamilie, geen eieren.

Wat ik dan per dag at?

Ontbijten met een smoothie van bijv. geitenmelk, banaan en aardbei.

Lunchen met een salade bijv. met gerookte kip of geitenkaas, komkommer, appel etc.

Avondeten met bijv. gegrilde zoete aardappel, wortels, boontjes, broccoli, en een stukje vis of kip.

Als tussendoortje? Een appel, soms een rijstwafel (maar die mogen eigenlijk niet), plakje kip, schaaltje geiten yoghurt of soja yoghurt, handje ongebrande en ongezouten nootjes.
Link kopieren Quote
Amytje20 schreef op 18 november 2016 @ 18:48:

Ik heb het niet gevolgd, maar wel lid geweest van de "geheime" groep, ik heb 3 detox programma's die ik daar voorbij heb zien komen, maar kan geen plaatjes plaatsen.... Wil het eventueel wel doormailen oid?

Ben zelf nog opzoek naar het ebook....
Link kopieren Quote
Ik heb ook een paar verdwaalde dagen in z'n geheime groep gezeten was "per ongeluk" toegevoegd volgens de pb die ik kreeg. Ik zag daar vooral veel dure dingen voor bij komen en de shakes en capsules zijn gewoon vreselijk duur. Snap niet dat mensen daar in trappen.
Link kopieren Quote
Ken twee mensen die dit hebben gedaan en die zijn van heel zwaar binnen korte tijd naar slank gegaan. Ze voelen zich nu fit en gezond en komen niet meer aan. Is echt een goed lifestyle programma denk ik.
Link kopieren Quote
Ik weet wel iemand die je kan helpen met begeleiding voor afvallen zonder dat je zoveel geld kwijt bent. Stuur maar een PB als je de link wilt naar hun website.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Link kopieren Quote
Heeft er iemand ook ervaring met de bessen pillen? Ik las namelijk dat het de groei van je haar sterk verbetert maar ik vraag me af of dit wel echt werkt.
Link kopieren Quote
Ik doe het nu 4 weken. Ik doe een illegale versie, ben met een coach in gesprek gegaan en die heeft me toegevoegd aan de besloten groep. Ik heb toen besloten het niet te volgen. Ze heeft me nooit uit de groep gehaald . Een vriendin van mij deed het ook maar heeft t niet volgehouden. Ik heb haar producten overgekocht en het ebook gekregen. Ik voel me super super goed sinds ik het doe. Het is geen dieet het is een andere levensstijl. Prima te doen ik heb geen moment honger gehad. Vindt het eeg leuk en vooral lekker om te volgen. Je eet weinig koolhydraten, nauwelijks suikers en kookt alles puur natuur dus niet uit pakjes met e-nummers ed. Ik val zon 0,5 kg per week af dus geen crash dieet.
Link kopieren Quote
Handez zou ik misschien het ebook kunnen krijgen van je?

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven