Lijf & Lijn alle pijlers

Hééééééél veel afvallen, wie helpt of doet mee??

15-07-2018 09:26 1567 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenmorgen dames! ❤️

Dit is het punt voor mijzelf dat ik er echt maar dan ook echt klaar mee ben!! Ik weeg veel te zwaar voor mijn leeftijd en lengte en ik begin er ook gewoon last van te krijgen met bewegen, maar ook met mijn zelfvertrouwen.
Ik heb al zo vaak gezegd dat ik er klaar mee ben en dat er iets moet gebeuren/veranderen, maar elke keer hou ik het niet vol. :(
Heel eerlijk, ik hou gewoon van eten en sporten vind ik gewoon echt niet leuk!
Heeft iemand tips om het sporten leuker te maken?
En is er interesse om samen af te vallen, dan wil ik eventueel een schema maken en bijhouden elke week met gewicht en hoeveel je bent afgevallen.
Ik heb nog nooit hulp van buitenaf gevraagd maar misschien helpt dit juist beter om het vol te houden als we ervaringen uitwisselen en elkaar kunnen motiveren.

(Ik ben 24 jaar oud, 1.65m en 88 kilo90,7 kilo.)

Ik start trouwens 16 juli (morgen dus) en ik wil elke maandag wegen en het schema updaten.

Laat je horen!

Liefs


Schema:
NaamLeeftijd en lengteStartdatumStartStreef01-0808-10Totaal afgevallen
IBIopviva34|1.72m16-07-18108,775,0---25,1
Sunshine199226|1.71m01-01-19109,270,0---22,5
mañana45+|1.73m01-08-18124,075,0 ---21,5
heivlinder45+|1.87m21-07-18113,085,0---16
fitmama89830|1.71m13-11-18113,295,0---11,5
workaholiccc24|1.65m16-07-1890,765,0---7,8
MeredithGrey32|1.62m15-04-1984,065,0 71,370,7-13,3
Luuntje1941930|1.80m29-04-19102,785,0---6,6
Reiwa32|1.77m08-05-19105,790,0---
friezinnetje201447|1.75m26-11-1896,0 96,2 ---3,4
Madamecannibale32|1.77m06-07-19139,6,0130,0---0,0
PassingThrough35|1.74m30-03-19109,780,0---12,4
PotjePindakaas34|1.69m01-06-18127,085,0 ---19,1
Totaal||||||||||||||||||||||||||||||||||-




Wat mij motiveerd is de volgende tekst:
In two weeks you’ll feel it.
In four weeks you’ll see it.
In eight weeks you’ll hear it.


Zet hem op allemaal!! :applause:


:jump: We hebben ook een whatsappgroepje. Mocht je hierin willen, stuur me dan even een priveberichtje met je mobiele telefoonnummer. :jump:
workaholiccc wijzigde dit bericht op 08-10-2019 12:03
63.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik werk het schema vanavond bij!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 700 gram afgevallen en woog 92.3. Redelijk tevreden erover. Ik hoop heel hard om het nieuwe jaar onder de 90 kilo in te gaan dat is wel een mini streefgetal van mij.

Gisteren met een mal mini chocolaatjes van sinterklaas gemaakt. 2 ladingen gemaakt en geen 1 chocolaatje geproefd. Ga het zondag vieren en neem ze dan mee, in de koelkast blijven die uiteraard prima.
Ik ga ook mandarijnen muffins maken maar die kan ik ook eten. Als laatste maak ik nog speculaas koekjes heb hele leuke koekjes stekers van sint en piet.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Pffff, het gaat de verkeerde kant op. De weegschaal stond een tijdje stil maar nu komt er telkens weer een paar ons bij en ik wil echt afvallen. Geen smoesjes meer dus, het is weekend, we hebben het nog in huis dus het moet op, voor deze keer mag het. Nee, het is nu klaar! Er gaan kilo's af in plaats van er bij.
Toabs schreef:
27-11-2018 08:34
Ugh, 122,6

Was gisteren vergeten te wegen, denk dat ik er zo geen zin in had dat ik het verdrongen heb ;-D

Ben langdurig ziek wat de afgelopen maanden flink verergerd is, en ik merk dat ik in plaats van mijn gezondheid op 1 te zetten, er een zooitje van maak. Te weinig energie stop in gezond eten en bewegen gaat al helemaal lastig. Maar goed, ook zoek zijn blijft een excuus natuurlijk, juist dan moet je goed voor jezelf zorgen.

En: Friez! :cheer:

Je kent me onder een andere naam uit mc topics enzo, begint met een m en eindigt met een k ;-D iets met naanbrood enzo.
hoi Toabs, moet even goed nadenken hoor, maar denk dat ik het wel weet. :hello:
Alle reacties Link kopieren
Tot mijn grote vreugde bijijijna onder de 90 kilo! Nog een half kilootje. Als m'n gewicht weer met een 8 begint ben ik echt heel blij, toch een soort psychologische grens :).
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, ik ben met de pil gestopt en heb het idee dat ik echt minder vocht vasthoud nu en dus wat minder opgeblazen en wat lichter!
Alle reacties Link kopieren
Vorige week niet gereageerd, heb het erg druk gehad.
Vanochtend 83.7kg. Het wil nog maar niet lukken hier, erg veel stress en daardoor ga ik snaaien, en dat is meestal geen groente of fruit
het is zoals het is
vanmorgen op de weegschaal geweest en ik was 1 ons gegroeid. Ach niet naar het toilet geweest en het was gelijk gebleven. Vanmiddag ook naar mijn coach geweest, die was tevreden. Het lukt nog niet allemaal met helemaal aan mijn dieet te houden, maar dat is dan maar even zo. Zolang ik maar niet te veel aankom.
Alle reacties Link kopieren
dropsleutel schreef:
28-11-2018 17:49
Vorige week niet gereageerd, heb het erg druk gehad.
Vanochtend 83.7kg. Het wil nog maar niet lukken hier, erg veel stress en daardoor ga ik snaaien, en dat is meestal geen groente of fruit

Ik zit met hetzelfde nu, we gingen erg goed alleen nu lijkt het wel alsof ik elke keer aan het compenseren ben.
'1 kilo eraf, oh dan kan ik weer 1 kilo aan eten.'
Alle reacties Link kopieren
Workaholiccc schreef:
29-11-2018 08:29
Ik zit met hetzelfde nu, we gingen erg goed alleen nu lijkt het wel alsof ik elke keer aan het compenseren ben.
'1 kilo eraf, oh dan kan ik weer 1 kilo aan eten.'
Ja, ik zag het bij jou ook al. Jij hebt de 81kg ook al in beeld gehad, ik ook (81,9) maar dat lijkt nu weer zo ver weg. Het lukt gewoon even niet, nu helpt mijn thuissituatie ook niet echt mee moet ik zeggen, maar zo heb ik iedere keer wel weer een excuus. Ik ben al anderhalve week niet te sporten geweest, om de meest idiote redenen: te koud, het regent, te moe enz.

Ik heb besloten vanavond te gaan, ik merk dat ik dan toch iets meer kan eten zonder gelijk aan te komen :facepalm: . Het gekke is dat ik 's ochtends de dingen heel goed kan bedenken, maar zo aan het eind van de middag gebeurd er iets in mijn hoofd dat ik anders ga denken of zo :popcorn:

Maar zoals ik nu denk sta ik vanavond in de sportschool en ik hoop dat ik daar vanmiddag nog net zo over denk :-]
het is zoals het is
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Mag ik met jullie meeschrijven? Ik ben opzoek naar een actief groepje, waar we een beetje verhalen kunnen wisselen. Qua afvallen wil ik 9 kilo kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Dag dames. Weer terug in NL en bijgelezen. Hoop prachtige resultaten! Hier helaas weer gewicht erbij na de vakantie maar dat is er nu na 4 dagen wel grotendeels weer af. Ik houd t daarom voor tabel op gelijk en hopelijk volgende week weer minnen. Ik lees nu op telefoon dus reageer snel vanaf laptop of tablet, iets makkelijker
Alle reacties Link kopieren
En weer een nieuwe week...
Mijn gewicht is onveranderd blijven steken op 112.
Er is denk ik wel een heel klein beetje af, maar ik heb een ouderwetse weegschaal, die is niet zo exact, dus ik rond altijd af op halve kilo's. De wijzer stond wel aan de goede kant van de 112 :-)

De afgelopen week was niet zo best met sinterklaas en een pizza-avond, maar morgen worden mijn boodschappen bezorgd, dus dan heb ik weer een koelkast vol gezonde dingen.

Succes allemaal deze week!
Vorige week donderdag stond de weegschaal op 99.8 helemaal blij natuurlijk. Maar menstruatie zit er aan te komen dus hou weer vocht vast. Helaas 101.5 vanmorgen, maar dat zou volgende week dus onder de 100 moeten zijn......hoop ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik woog vanmorgen 84,7, weer lekker in de min gelukkig. Verstopping waar ik vorige week last van had is opgelost, met hulp van een middeltje van de apotheek. Dat had wel een hele slechte nacht tot gevolg met verschrikkelijke buikkrampen, maar goed, ik ben het kwijt...

Hier ook een hoop emo-gedoe vorige week m.b.t. ouders, maar ik bedacht me ineens dat dat me niet tot snaaien heeft aangezet, dat is wel fijn. Mijn moeder moest vorige week geopereerd worden aan haar heup en ik heb toen een nacht bij mijn ouders geslapen (zij lag dus in het ziekenhuis) omdat mijn vader alzheimer heeft. Het is toen tot me doorgedrongen hoe slecht het eigenlijk met hem gaat en dat hakte er wel even in..
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Mijn gewicht 85.5, helemaal blij de -10 is gehaald :hyper:

@ Juultje, jeetje heftig zeg een vader met alzheimer. Ik denk idd dat je pas echt ziet hoe het dan met je vader gaat, als je er idd een langere tijd bent. Gaat het weer goed met je moeder?

@heivlinder, komt vast goed volgende week

@manana, gelukkig staat de wijzer aan de goede kant, ik had eerst ook zo'n weegschaal, maar heb uiteindelijk toch maar een andere gekocht, vond het toch fijn, dat ik niet zo hoefde te gokken.

@potjepindakaas, fijne vakantie gehad? en fijn dat de kilo's er alweer bijna af zijn, misschien ondertussen al wel helemaal eraf?

@goldenrose, welkom en succes

Hier al een paar drukke dagen gehad met veel verleidingen, feest, sinterklaas met uiteten in buffet restaurant, naar bios geweest.
Nou vanavond nog Sinterklaas vieren met gezin en dan gaan we altijd uiteten bij het pannenkoekhuis, ook niet echt gezond hè, maar dan zitten de dagen vol verleidingen er weer op :-D
Alle reacties Link kopieren
Wat goed, Pien!

Met mijn moeder gaat het goed gelukkig. Er is een stukje bot uit haar heup gehaald, waardoor ze hopelijk straks weer beter kan lopen. Ze heeft 2 jaar geleden haar heup gebroken en daarna bleef het een beetje aanmodderen.

Lekker hoor, pannenkoeken! Mijn kinderen willen ook graag weer een keer, maar dat hou ik af, omdat er dus niets daar op de kaart staat dat ik nu wil eten. Wel afgelopen donderdag Sint Pannenkoek gevierd, dus lekker thuis pannenkoeken gebakken.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
84.1 :swear:
het is zoals het is
Hier ook hetzelfde gebleven, 110.8.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm het lijkt besmettelijk maar hier ook gelijk gebleven.

Vandaag wel weer naar de yoga gegaan en morgenochtend weer lekker zwemmen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
ik vind het momenteel erg lastig om me aan mijn dieet te houden. Begin weer te 'grazen'. En honger heb ik eigenlijk niet, het is weer hetzelfde oude liedje om maar wat in je mond te hebben. Nu heb ik alleen de 'goede' extraatjes in huis, maar ja, als ik daar te veel van neem is het ook niet goed.

Maar vanavond wel weer wezen sporten :high5:
Alle reacties Link kopieren
102,2 vanochtend!! Ben helemaal blij, de motivatie is weer terug! Onder de 100 kilo het nieuwe jaar in is nu een stuk meer haalbaar. Zou wel fijn zijn als ik dan precies 25 kilo ben afgevallen, maar goed zover ben ik nu nog niet. Nu moet ik het weer vol zien te houden, niet de motivatie kwijt raken.

Ga m'n best doen komende weken hier te blijven schrijven maar het is nu hoogseizoen dus erg druk, op de App blijf ik wel mijn gewicht doorgeven. Ook moet ik volgend jaar verhuizen omdat mijn boven buren een hekel hebben aan mijn hond. Ze is overdag nooit thuis want dan zit ze net als ons in het hotel en gaan altijd vanaf hier wandelen, sowieso zijn wij altijd alleen maar thuis om te slapen, beetje triest maargoed moet dus ook nog ergens te tijd vandaan zien te halen om huizen te gaan zoeken/bekijken en dan verhuizen.

Succes allemaal komende weken!! en Fijne 5 december!
Gewicht nog steeds hetzelfde, valt me eigenlijk nog mee ook. Met sinterklaas toch wel pepernoten gegeten ed.
Vanmorgen weer wezen sporten, dat ging erg goed. Zal mijn hobby niet worden, maar vandaag met een supergoed gevoel weer thuis gekomen.
De komende weken worden ook lastig, een paar verjaardagen, en dan kerst natuurlijk. Heb ik ook nog 1,5 week vrij, ook moeilijker. Nou ja, we gaan het zien.

Hoe gaat het met de anderen hier?
Hou vol allemaal ook in het weekend!

Gisteren wezen shoppen. Wilde graag een roomwitte gebreide jurk met skinny broek eronder. Best eng maar vertrouwde maat 46 gepakt en gepast...te wijd! Maat 44 was er niet meer, verkoopster keek mee en zei dat kan makkelijk een maat kleiner. Hij kwam vandaag aan in 44 en bovenin zelfs te ruim. Maar voel me er prettig in en daar gaat het om! Zet wel elastiek in de tailleband.

Zelfs weer vol zelfvertrouwen op de foto geweest.

Verleiding vanavond is een heerlijke zelfgemaakt lasagna die nu in de oven staat met glas wijn erbij natuurlijk.

ben benieuwd maandag.
109.3 vanmorgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven