Lijf & Lijn alle pijlers

Hoeveel kilo is een kledingmaat?

02-10-2009 16:32 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben lekker aan het afvallen (nu 14 kg) en heb nu maat 46. Ik weet eigenlijk niet precies wat mijn maat was voordat ik zoveel afgevallen ben en was benieuwd hoeveel kilo nu precies één kledingmaat is?
Alle reacties Link kopieren
Bij mij was ± 5 kg. een kledingmaat.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij was 10 kilo een kledingmaat
Alle reacties Link kopieren
Wat je maat was voor je ging afvallen?

Dan kijk je toch even in je kleding die je droeg voordat je 14 kg was afgevallen....
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is ook ongeveer 10 kilo één kledingmaat
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Alle reacties Link kopieren
Lastig te zeggen, want dat ligt aan je figuur.



Bij iemand van 1.65 mtr. ziet maat 46 er toch wel heel anders uit dan bij iemand van 1.85 mtr.
Alle reacties Link kopieren
ongeveer 4 kilo..
Alle reacties Link kopieren
Ligt echt aan je figuur...bij mij is het 4 kilo (heb een peervorm, misschien wel daardoor)
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij gemiddeld 9 kilo.



Bij mij zelf ongeveer vijf kilo. Twee maten meer dan beste vriendin en tien kilo. Hangt ook af van je maten, je lichaam, etc.
Alle reacties Link kopieren
Hangt er toch ook van af wat je verliest bij het afvallen? Verlies je vocht en spieren dan zul je sneller een kledingmaat kleiner hebben dan wanneer je spieren opbouwt en vet verliest.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het bij mij (en anderen) 5 kilo, omdat ik daarnaast veel sport en daardoor strakker ben geworden?
Alle reacties Link kopieren
Daar had ik natuurlijk niet aan gedacht ;) Wanneer je je verloren vet en vocht omzet in spieren is dat natuurlijk weer heel anders.



Had zoveel vers. kleren voordat ik ging afvallen met zoveel vers. maten dat ik het eigenlijk niet precies wist. Had ook M van een grote maten winkel; tja. geen idee dus wat dat in 'gewone' maten is.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is dat ongeveer 5 kilo maar ik ben klein, ik denk dat hoe langer je bent hoe meer je moet afvallen voor een kledingmaat.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Hangt toch af van je figuur...



Ik had van de winter maat 40, nu 34, maar qua gewicht zal ik niet heel veel afgevallen zijn. Laat ik het zo zeggen: ik ben nu dunner dan voor de eerste zwangerschap, maar ik zal niet heel veel minder wegen dan toen.
Alle reacties Link kopieren
Een kilo of 10/15
Alle reacties Link kopieren
Echt niet te zeggen wat mij betreft. Als je een kilo borstvetweefsel kwijt raakt zul je het merken aan je BH, niet aan je broek.



En sommigen bouwen ook spieren op in de tijd dat ze afvallen. Volgens mij moet je gewoon gaan passen wat nu goed zit.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Hoe groter je beginmaat, hoe meer kilo's je af moet vallen voor een maatje kleiner denk ik.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:singalala schreef op 02 oktober 2009 @ 17:00:

Hoe groter je beginmaat, hoe meer kilo's je af moet vallen voor een maatje kleiner denk ik.Oh, ik dacht juist andersom. Ik heb ook het idee dat hoe meer overgewicht je hebt, hoe sneller de kilo's eraf gaan. In ieder geval sneller dan die lousy vier kilo's na de wintermaanden.
Bij mij zit er tussen maat 36 en 38 een kilo of 5, zeker niet 10 kilo.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje het klopt dat hoe meer je weegt hoe sneller/makkelijker het afvallen gaat. Maar voor een kledingmaat minder zal je denk ik wel meer moeten afvallen. Dus dan moet je voor 1 kledingmaat misschien 10 kilo afvallen en ik moet om van kledingmaat 36/38 naar 34/36 te gaan 5 kilo afvallen (en die gaan er verdomde lastig af ).
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Alle reacties Link kopieren
En dan hangt het ook nog af bij welke winkel je past



Ik heb soms maat 42 en 38 op één dag, afhankelijk van het merk kleding
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Ha..ha.. ja dat is weer een heel ander onderwerp~.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
ca. 7-8 kilo
Alle reacties Link kopieren
quote:AnneDaisyMay schreef op 02 oktober 2009 @ 16:54:

Bij mij is dat ongeveer 5 kilo maar ik ben klein, ik denk dat hoe langer je bent hoe meer je moet afvallen voor een kledingmaat.Ik ben lang (1,90 m) en ik moet ongeveer 10 kilo afvallen voor een kledingmaat.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Laat die maten toch eens los, dat zegt geen ruk.

Echt.. merken passen alle maten ook weer wat aan, adhv hun "beeld". Dan heb je bij merk x maar a en bij merk y maat b.

Geniet van wat je in de spiegel ziet!
Computer says nooooo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven