Lijf & Lijn alle pijlers

Langdurige pijn tatoeage doorstaan

13-02-2020 15:13 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

In juli heeft mijn favoriete artiest eindelijk plek om mijn tatoeage te zetten, dus vlieg ik naar Praag :heart: Hij schat in zo'n 5 uur nodig te hebben, de tatoeage komt op mijn onderarm en is in kleur. Ik heb al vier tatoeages, maar allemaal klein.

Heeft iemand hier ervaring en dus tips voor het doorstaan van zo'n lange zit?
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Overigens wel heel benieuwd naar je artiest!!!!
t zal wel
Alle reacties Link kopieren
WannabeMom schreef:
13-02-2020 23:26
Overigens wel heel benieuwd naar je artiest!!!!
Ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben pb :proud:
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
13-02-2020 22:33
Ja hoor. Dat zijn de enige tattoos die er zijn. .
Misschien gewoon niks zeggen als je niet weet waar het over gaat.
Anouk ook zo iemand. Mooie vrouw. Jammer van de tatoeage. En dan al die kinderen bij die verschillende mannen.

Met zo'n tatoeage kelder je ineens naar de categorie tokkie.

To je hebt een eetstoornis, laast schreef je nog over je paniekaanval op kantoor. Je maakt je zorgen over of je kind wel in je leven blijft als je ex een nieuwe partner krijgt. Je hebt je scheiding nauwelijks verwerkt.

Ben je op dit moment wel stabiel genoeg om over zoiets levens veranderd te beslissen?
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
14-02-2020 08:56
Anouk ook zo iemand. Mooie vrouw. Jammer van de tatoeage. En dan al die kinderen bij die verschillende mannen.

Met zo'n tatoeage kelder je ineens naar de categorie tokkie.

To je hebt een eetstoornis, laast schreef je nog over je paniekaanval op kantoor. Je maakt je zorgen over of je kind wel in je leven blijft als je ex een nieuwe partner krijgt. Je hebt je scheiding nauwelijks verwerkt.

Ben je op dit moment wel stabiel genoeg om over zoiets levens veranderd te beslissen?

Als je het zo opsomt is het instabieler dan hoe ik me voel :)

Lief dat je bezorgd bent, maar ik zie het niet als iets life changing. Bovendien heb ik meerdere tatoeages en wil ik al jaren een (grotere) tatoeage van deze artiest. De keuze voor het design is wel gevormd door wat ik heb meegemaakt het afgelopen jaar, maar het is prachtig.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
mcsteamy schreef:
14-02-2020 09:11
Als je het zo opsomt is het instabieler dan hoe ik me voel :)

Lief dat je bezorgd bent, maar ik zie het niet als iets life changing. Bovendien heb ik meerdere tatoeages en wil ik al jaren een (grotere) tatoeage van deze artiest. De keuze voor het design is wel gevormd door wat ik heb meegemaakt het afgelopen jaar, maar het is prachtig.
Tja het is jouw lichaam. En dat je voor iemand uit Tsjechië gaat toont ook wel weer aan dat jij je er echt in hebt verdiept.

Ik vind het alleen echt zo zonde.
Maar vergis je niet mensen kijken echt wel anders aan tegen een vrouw met een sleeve dan tegen een vrouw met een losse tatoeage.

Maarjij hebt er al 4 dus als die ook asllemaal op zichtbare plekken zitten veranderd er misschien inderdaad niet zo veel.

Als jij er blij mee bent is het natuurlijk ook niet aan mij om er wat van te vinden.
Ach, ik heb oa een volledige sleeve en hoe vaak ik wel niet aangesproken wordt door vrouwen dat ze m zo mooi vinden en dat ze willen weten waar ik m heb laten zetten. Ik heb hele vrouwelijke tattoos. Vind er niks tokkie aan.
anoniem_290911 wijzigde dit bericht op 14-02-2020 10:28
2.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij heeft een vergelijkbare tattoo, van dezelfde grootte op dezelfde plek. Prachtig, inderdaad helemaal niet tokkie. Zij ervaart ook totaal geen 'problemen' of dat er op een bepaalde manier naar haar gekeken wordt.

Dat ligt ook wel aan de tatoeage, denk ik. Als ik een volledige sleeve van doodshoofden op mijn armen zet kan ik me voorstellen dat dat een ander beeld schetst dan dat ik een mooie, vrouwelijke, kleurrijke tatoeage op de binnenkant van mijn onderarm zet. Het is ook geen sleeve trouwens.

Mijn andere vier tatoeages zijn overigens niet (allemaal) zichtbaar. Één in mijn nek, twee op mijn schouder en één op de zijkant van mijn pols. Die laatste is dus ook op mijn onderarm, maar wordt vaak niet eens opgemerkt :proud:
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Tja, mijn sleeve is geheel zwart; ik heb namelijk een polynesian sleeve en die is echt wel vrouwelijk (de artist ontwerpt het specifiek voor mij en houd echt wel rekening mee dat ik een vrouw ben) ondanks dat er geen kleur in zit hoor. Best naar om te lezen dat het enkel als het kleurrijk is vrouwelijk is... :|

Ik krijg er zat complimenten voor, van vrouwen en mannen.
Alle reacties Link kopieren
Thuis-in-eigen-huis schreef:
14-02-2020 10:23
Tja, mijn sleeve is geheel zwart; ik heb namelijk een polynesian sleeve en die is echt wel vrouwelijk (de artist ontwerpt het specifiek voor mij en houd echt wel rekening mee dat ik een vrouw ben) ondanks dat er geen kleur in zit hoor. Best naar om te lezen dat het enkel als het kleurrijk is vrouwelijk is... :|

Ik krijg er zat complimenten voor, van vrouwen en mannen.

Oh, maar dat zegt toch niemand? Ik kan me heel goed voorstellen dat een zwarte tatoeage ook heel mooi en vrouwelijk kan zijn. En een tatoeage die niet als 'vrouwelijk' bestempeld wordt, kan overigens ook prachtig zijn :proud:
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Thuis-in-eigen-huis schreef:
14-02-2020 10:23
Tja, mijn sleeve is geheel zwart; ik heb namelijk een polynesian sleeve en die is echt wel vrouwelijk (de artist ontwerpt het specifiek voor mij en houd echt wel rekening mee dat ik een vrouw ben) ondanks dat er geen kleur in zit hoor. Best naar om te lezen dat het enkel als het kleurrijk is vrouwelijk is... :|

Ik krijg er zat complimenten voor, van vrouwen en mannen.
Zo bedoelde ik het helemaal niet, sorry als t zo overkwam! Ik zal t woord kleurrijk weghalen want je hebt helemaal gelijk :)
WannabeMom schreef:
13-02-2020 21:25
Mijn go to:
(Volledig been 24 uur, waarvan 2 sessies 2 dagen achter elkaar 8 en 11 uur en andere grote tattoos van 9 uur in 1 zit)
Twee dagen achter elkaar vind ik echt heftig! Ik heb er altijd een dag tussen. Knap hoor. :)

Er zullen altijd mensen over oordelen. Dat geldt voor alle uiterlijke verschijningen. Maar bij tatoeages lijkt er wel extra kortzichtigheid te zijn, ook onder de getatoeëerden zelf, dat zie je hier al. Vooral doen waar je zelf echt blij van wordt. En geniet er ook een beetje van! Ik kom er altijd euforisch vandaan met alweer nieuwe plannen :proud: En omdat ik ook naar het buitenland ervoor ga maken we er altijd een leuk mini tripje van. Veel plezier!
sugarmiss schreef:
14-02-2020 08:56
Anouk ook zo iemand. Mooie vrouw. Jammer van de tatoeage. En dan al die kinderen bij die verschillende mannen.
:blabla:

Met zo'n tatoeage kelder je ineens naar de categorie tokkie.

blablabla.......
Ben je op dit moment wel stabiel genoeg om over zoiets levens veranderd te beslissen?

Jij kraamt ook echt van alles uit hé. Lomper worden ze niet gemaakt.

Het is ook iedere keer hetzelfde in een topic over tattoos. Er komt binnen 2 pagina's wel iemand zeiken over tokkie.
anoniem_387962 wijzigde dit bericht op 14-02-2020 11:06
1.70% gewijzigd
sugarmiss schreef:
14-02-2020 09:30

Als jij er blij mee bent is het natuurlijk ook niet aan mij om er wat van te vinden.

Misschien moet je dat een paar posten eerder bedenken.
mcsteamy schreef:
14-02-2020 07:01
Jullie hebben pb :proud:
Wil je de naam ook even naar mij sturen. Ik ben wel nieuwsgierig en ook nog op zoek naar inspiratie.

Veel plezier in Praag, ik hoop dat het een gave tattoo word!

@ Sugarmiss, waar bemoei je je in hemelsnaam mee zeg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven