Lijf & Lijn alle pijlers

Mijn vriend scheert zijn oksels.

21-10-2021 21:32 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
hè dames, sinds kort scheert mijn vriend zijn oksels kaal. De eerste keer toen ik het zag moest ik er heel hard om lachen, maar bij nader inzien vind ik het helemaal niet zo gek en best wel hygiënisch eigenlijk. Maar wat vinden de dames hier, is dit ok voor een man of toch een beetje te..... ?
Alle reacties Link kopieren
Elk jaar, voor de zomer sta ik weer met het dillemma; "Ga ik mijn oksels scheren of niet?"

Tot op heden blijven mijn balen shag gewoon onder mijn armen.

Ik weet niet wát het precies is, maar iets houdt me tegen dit te doen. Terwijl ik elk jaar weer meer vrienden met gladgeschoren oksels op het strand zie aankomen.

Gevoelsmatig is het toch een stukje mannelijkheid wat ik dan weg zou halen.
Alle reacties Link kopieren
Charimshas schreef:
21-10-2021 21:47
Ik vind t niet mannelijk om een baal shag onder je arm te hebben 🤣

Een baal shag onder de oksels lijkt mij ook raar. Haar daarentegen zit er gewoon en is nog hartstikke genderneutraal ook.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
konwalia schreef:
21-10-2021 22:02
Ik vind haar niet per definitie vies, maar ik merk wel dat je sneller weer naar zweet ruikt met langer okselhaar. Ik was 's ochtends en 's avonds lekker met een stuk zeep, maar ik denk soms echt dat je het allemaal minder goed kunt schrobben ofzo, en de geur daarom zo gauw weer terug komt :$

Mijn vriend scheert zijn okselhaar trouwens ook. Eens per twee weken ofzo, net als ik. Ik vind het niet raar, het is maar wat je zelf fijner vindt.

Ik ruik sneller naar zweet wanneer ik m'n oksels net geschoren heb. Nou denk ik ook dat dat komt, omdat ik tijdens een bepaald moment in de cyclus denk dat het er maar weer eens af moet, dat haar, en dat ik dan dus door andere hormoonspiegel meer en met meer stank zweet. Maar geen haar betekent dus niet per se minder zweetgeur.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
25-10-2021 14:25
Ik ruik sneller naar zweet wanneer ik m'n oksels net geschoren heb. Nou denk ik ook dat dat komt, omdat ik tijdens een bepaald moment in de cyclus denk dat het er maar weer eens af moet, dat haar, en dat ik dan dus door andere hormoonspiegel meer en met meer stank zweet. Maar geen haar betekent dus niet per se minder zweetgeur.
Als ik geschoren heb, dan kan ik 2 à 3 dagen geen deo op doen, want heel gevoelig. Als het ook nog eens op het verkeerde moment in mijn cyclus is, dan ruik ik toch wel. Een tijdje deed ik het op vrijdag, dan kon de boel in het weekend bijkomen.
Momenteel trim ik het gewoon en ik merk dat ik daardoor minder ruik.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Foechoer schreef:
21-10-2021 21:54
Zowel mannen als vrouwen hebben van nature okselhaar. Dat glad als vrouwelijk beschouwd wordt is cultureel bepaald, niet biologisch. En ook vrij recent trouwens, in de jaren '70 was iedereen nog weelderig behaard, zowel onder de oksels als verder onder de gordel.

Nou, in de jaren 70 was dat misschien even zo. Maar het is niet alsof vrouwen eerder nooit hun oksels / benen / schaamstreek onthaarden. Dat is van alle tijden, al sinds de Romeinen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven