Lijf & Lijn alle pijlers

Miradry tegen overmatig zweten. Iemand ervaring?

07-02-2017 23:01 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallooo,

Ik heb veel last van overmatige transpiratie. Alleen onder mn oksels. Mijn hele leven bestaat al jaren uit meerdere setjes kleding meenemen, zwarte kleding, okselpads..alles om het maar niet zichtbaar te laten zijn. Ik wordt er erg onzeker van en de vele middeltjes van de drogisterijen werken niet. Bijna alles al geprobeerd.

Nu was ik laatst aan het googlen en las ik over miradry. Een behandeling van ong. 1500 euro maar je bent voorgoed van het zweten af. Veel geld natuurlijk maar als het werkt heb ik het ervoor over. Wie heeft er ervaring mee?? Ben namelijk heel benieuwd.????
Ik heb mirady niet gegoogled, maar is botox geen optie? Wordt bij medische indicatie ook deels vergoed.
Ik weet dat iontoforese werkt. Maar of dit ook bij oksels mogelijk is?

Ik neem aan dat je Odaban en dat soort zaken al geprobeerd hebt.

Bekend met Oxybutynine?
If accidentally read, induce vomiting.
Mijn zoon heeft 2 x een Miradry-behandeling gehad. De eerste keer hielp het heel goed maar een paar maanden later was er veel terug. Dat hadden ze ook tegen hem gezegd. Bijna altijd heb je een 2e of 3e behandeling nodig.

Hij heeft na 1 jaar een nieuwe behandeling gehad (meestal gaat dat sneller). HJet gaat nu heel goed. Heel misschien moet hij nog een 3e behandeling. Tweede behandeling is 2 maanden geleden, hij kan nog niet zien of het nog een keer nodig is.

Een beetje transpireren is natuurlijk normaal. Momenteel transpireert hij helemaal niet.

Hij is er heel blij mee. Hij nam altijd 2 t-shirts mee als hij wegging.
Ik heb er nooit van gehoord zelfs, dus wat dat betreft heb je niets aan mij.

Ik heb echter jaren last gehad van overmatig zweten (oksels), en dat ging op slag over toen ik stopte met de pil. Ik heb jaren marvelon geslikt en toen had ik nergens last van, tot ik van de HA op een andere moest (naam vergeten). 3 jaar lang me rot gezweet, tot ik met die pil stopte.

Je schrijft dat je alles geprobeerd hebt, maar dan ga ik er een beetje van uit dat je het over symptoom bestrijding hebt.

Heb je ook geprobeerd te stoppen met de pil? Indien van toepassing.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
En heb je Syneo5 geprobeerd? Bij mij is het ook alleen onder de oksels en het is ook een enorm gore geur waar niet tegen op te spuiten is met de deo(ondanks dat ik regelmatig douche). Sinds ik denk ik alweer tien jaar Syneo5 gebruik om de vier dagen is het weg!
Ikzelf niet, mijn man wel.

Hij heeft een aantal keren botox laten inspuiten maar het zweten kwam steeds sneller terug en je mag de behandelingen niet te snel achter elkaar doen.

Vorige zomer heeft hij de Miradry behandeling gehad.

De behandeling zelf was prima te doen, je wordt verdoofd. De napijn is wel behoorlijk (maar het blijft een man ), de eerste 2 dagen goed koelen.

Meteen erna helemaal geen zweet meer. Na 2 maanden zat hij op ongeveer 85%, dat was ook gezegd. Voor hem zeer acceptabel omdat het nog steeds veel minder is dan een normaal persoon, laat staan voor hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven