Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Lijf & Lijn
Welkom op de pijler Lijf en Lijn. Op deze overzichtspagina vind je alles dat te maken heeft met lekker in je lijf zitten en innerlijke verzorging.

Of het nu gaat om welk dieet het beste werkt, de vraag is yoga iets voor mij, welke sport goed is om spieren op te bouwen, of om gezellig samen afvallen, alles omtrent deze onderwerpen komt hier aan bod.

No Poo

18-04-2017 13:34 41 berichten
Link kopieren Quote
Iemand hier op het forum vertelde dat ze No Poo deed en hoewel ik eerst dacht van die is gek ben ik eens gaan rondzoeken op internet en ben ik nu ook begonnen.

No Poo is heel simpel, je haar niet meer met shampoo wassen maar alleen met water.

Wie heeft er al ervaring mee?

Het is mijn eerste week pas en ik merk nu na enkele dagen dat mijn haar een soort van plakkerig is na het douchen..als het droog is merk ik niks, het zit nog net zo mooi in de krullen als normaal :)
Link kopieren Quote
Je moet de avatar nemen die jou het beste weergeeft ;-)
Link kopieren Quote
haha ja dan moet ik overstappen op die andere, maar goed ik hou het nog even bij de zangeres van een van mijn favoriete bandjes :love:
Link kopieren Quote
Hoe is het nu met je haar?
Link kopieren Quote
ca 2 weken en de plakkerigheid lijkt wat minder. Kan niet zeggen dat ik heel veel verschil zie of voel maar het zit nog steeds net zo makkelijk in model als het altijd al deed...ik mis de shampoo dus nog niet
Link kopieren Quote
Mooi, nu nog volhouden :-d
Link kopieren Quote
Goedzo! En inderdaad volhouden!

Ik mis af en toe wel het schone gevoel dat shampoo geeft, maar heb daarvoor in de plaats voller haar en minder pluis
Link kopieren Quote
3 weken.. bij nat en droog haar niks aan de hand maar ertussenin is het plakkerig en stug, alsof er enorm veel stylingmiddel in zit ofzo..ik kan het stijl alle kanten op kammen en het bijft zitten zoals ik het kam.

Beetje opfluffen en het krult weer en zit dan wel wat anders maar wel ok, als het droog is zit het zoals het altijd al zat..

maar nog steeds plakkerig als het vochtig is dus
Link kopieren Quote
En 4 weken en geen verandering..

Als ik nou naar de kapper ga..die wast altijd..moet ik dan weer opnieuw beginnen ? :O
Link kopieren Quote
Ik dacht even dat dit ging over die stomme op reclame op TLC over zon wc-poep-spray
Link kopieren Quote
Ik dacht even dat dit ging over die stomme op reclame op TLC over zon wc-poep-spray
Link kopieren Quote
Het hoeft toch niet rigoureus in één keer? Ik waste mijn haar altijd elke dag. Een paar maanden geleden ben ik begonnen met om de dag wassen en nu merk ik dat het er na 2 dagen nog best aardig uitziet, dus nu was ik het vaak om de 2 dagen. Mijn doel is 2 keer per week wassen (of eventueel minder). Ik heb kort haar, dus het moet er wel goed uit zien, vlechten of in een staart is geen optie ;-)
Why the hell can't we all just sit in a circle and sing fucking Kumbaya!!!
Link kopieren Quote
Je kunt de kapper ook vragen je haar niet te wassen.
Link kopieren Quote
Ik was met conditioner, stukken beter voor mijn krullen. Die worden een pluizenbende van shampoo.
Link kopieren Quote
Ik gebruik wel shampoo, maar niet echt veel en sowieso niet op de lengten, alleen een lichte hoofdhuidmassage zeg maar.
— What cannot be said above all must not be silenced but written. ― Jacques Derrida
Link kopieren Quote
--
Link kopieren Quote
week 5 - stuk minder plakkerig als het vochtig is maar nog wel wat van dat stugge alsof er veel stylingmiddel in zit...lijkt er op dat het toch precies de 6 weken gaat worden die steeds genoemd wordt.

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven