Lijf & Lijn alle pijlers

Rennen met Renate 0-5km

01-08-2011 09:52 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de duidelijkheid, het gaat hier om de Nederlandse versie van Evy Gruyaert, Renate Wennemars.



Zijn er nog meer mensen die net als ik zijn begonnen of willen gaan beginnen met het lopen met de mp3's van Renate Wennemars, 0-5 km?



Ik heb les 1 zaterdag achter de rug, ga die vandaag nog eens herhalen! (vriend wil ook meelopen)



(Voor de mensen die de mp3's nog niet hebben. Via deze link kun je je aanmelden waarna je de mp3's van Renate in een zip-bestand kunt downloaden.)



Voorstelrondje:

Ik ben Tchai, 21 jaar en kom uit Noord-Brabant!
Alle reacties Link kopieren
Vind ik ook makeupyourmind. De les die ik nu gelopen heb is het langst. En daarna alleen nog maar lessen met korte stukjes. Voelt een beetje als terug gaan ... Ik wil graag de volgende les nog langer lopen... Maar goed er zal wel een idee achter zitten.

Suc6 woensdag !!!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Ben ik ook weer even , super druk gehad dus geen tijd om te schrijven.

Gelukkig wel blijven lopen:)

Ik zie wel dat ik een andere training heb dan jullie , maar wel gewoon met Renate dus ik mag hier wel legaal schrijven toch?

Zondag heb ik voor het laast gelopen 2 x 9 min. dribbellen en daarna 19 min. joggen!

Ging goed, ik merk dat ik de lessen met verschillende tempo's moeilijker vind.

En die mag ik vanavond lopen!

Vooral dat wedstrijdtempo vind ik killing:(

Maar we gaan er weer gewoon tegen aan!



Donderdag vertrek ik voor twee weken Italie , maar neem wel mijn loop spullen mee.

Volgens mijn schema zou ik dan daar de 5 Km moeten lopen , maar eerst maar kijken hoe warm het daar is.

Met 32 graden 5 KM rennen vind ik wel heftig!



Voor iedereen die moet lopen vandaag have fun!
Alle reacties Link kopieren
@ Konijntje, ik heb ook gister les 12 uitgelopen. Viel me heel erg mee, maar heb wel bewust rustig gelopen.



@Makeupyourmind, spannend die laatste les! Succes!



Ik hou zelf al mijn lessen bij via www.afstandmeten.nl, dan kan ik ook de snelheid zien, wil graag richting 5km binnen een half uur (dus 10 km/u). Eerder ga ik ook echt niet meedoen aan een loop, haha.



Ik loop in principe om de dag, maar in het weekend ook wel eens beide dagen.
Alle reacties Link kopieren
Het is gelukt, 30 min achter elkaar hardgelopen



Het is me best meegevallen eerlijk gezegd. Heb gewoon op het gemakje gelopen en even op die site van Madelein gekeken voor de afstand, ongeveer 4,5 km gelopen....

Ben best een beetje trots op mezelf en hoop ook echt dat ik het nu vol ga houden!



@son1982: wat voor lessen heb jij dan van Renate? Klinkt inderdaad anders dan die ik loop.

Goed man dat je zelfs je outfit meeneemt op vakantie...maar lopen met 30 graden lijkt me idd geen pretje.



@Tchai: hoe is het? Al weer langzaam aan begonnen?



@vogel86: Ben je nog bij een hardloopzaak geweest voor info of ben je toch zelf begonnen?
Het staat al weer een paar posts terug. Maar ik heb een tip voor als je hoofdpijn hebt na het lopen. Ik had het nl ook en mijn hardlooptrainer zag meteen waar het door kwam. Landen op je hak in plaats van op je midden/ voorvoet. Ik weet natuurlijk niet of dat bij jou ook zo is, maar het zou iets kunnen zijn om op te letten. Je kunt jezelf trainen om anders te lopen, zijn allerlei oefeningen voor.
Alle reacties Link kopieren
Son, loop jij ook met de mediumversie van Renate? Die is nl anders. Ik loop hier wel mee, ik sport regelmatig en wilde een wat snellere opbouw dan met Evy.



Ik heb ook de lessen 5-10 van Renate. Ze zijn via internet dus te vinden, maar ik denk dat ik de site hier niet mag noemen



@Make up your mind! Wat goed, supertijd en afstand!



Ik ga morgen voor les 14, en dan nog maar 4 te gaan!
Alle reacties Link kopieren
Super makeupyourmind!!!!



Madelein gaat lekker!!! En het is geen probleem die site te noemen hoor, het topic van Evy staat ook vol met sites waar je evy kan downloaden.



Ik ga denk ik een beetje afwijken van het schema, want ik moet 9 oktober 6,4 km lopen. Dus vanavond doe ik 10-1-20 denk ik, als dat lukt lukt een half uur ook en dan heb ik nog even tijd om dat uit te bouwen.
Alle reacties Link kopieren
Het is uiteindelijk 10-15-10 geworden en tussendoor 1 min wandelen.

Ging lekker, behalve dat ik te snel na de avondmaaltijd ben vertrokken en dat voelde niet echt

lekker.:)
Hoi allen!



Ik was evy helemaaaaal zat ('jealousy' ) en ongeveer tot les 21 gekomen. Nu begin ik met Renate en de muziek is al een stuk beter. De eerste les ging prima, maar af en toe komt mijn hernia opdagen en dan moet ik helaas naar mijn lichaam luisteren en verder wandelen (probeer dan in ieder geval de les af te wandelen).



Lijkt me leuk dit topic een beetje in de gaten te houden, ga vanavond voor les 2
Nou les 2 net gelopen, vind het heerlijk om savonds te lopen, overdag voel ik me teveel bekeken Dit ging ook nog wel goed, ben alleen bang dat het na 7 minuten wat lastiger wordt voor mij, maar dat duurt vast nog even.
Alle reacties Link kopieren
----
Alle reacties Link kopieren
Leuk, n topic over lopen met Renate. Ik ben ook al n poosje bezig met Renate d'r schema. Alleen heb ik aan het begin al besloten om iedere training 3 x in de week te doen, dus 3 x training 1, 3 x training 2 etc. Dit gaat prima en wat meer gematigd. Deed hiervoor aan fietsen maar heb dit nu afgewisseld met lopen. En waar ik anders na 2 minuten al voor pampus lig kan ik nu dus AL 18 min hardlopen!! Overigens heeft mijn man ( mijn personal trainer, haha) een extra training toegevoegd van 24 min als overgang vd 18 min naar de 30 min voor de 5 km. Deze training doe ik donderdag, ben benieuwd! Leuk om met jullie mee te lezen en te schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip zeg!!! Ik vond Evy altijd na 2 lessen stom worden omdat de muziek zo verschrikkelijk saai is... Dat doet Renate echt een stuk beter. Vanmiddag dit topic gevonden en net les 1 gelopen, ging goed! Ik heb absoluut geen conditie dus ben benieuwd hoe les 2 gaat bevallen :D
Alle reacties Link kopieren
Hoi mede-lopers! Wat een geweldige tip!!

Ben zoals vele evy lopers evy echt helemaal zat. Constant dezelfde muziek.. heel vervelend.



Dus, ik snel op die link geklikt, me aangemeld.. maar waar staan die mp3's? Kan ze echt nergens vinden! Iemand die me misschien kan helpen? :(
Alle reacties Link kopieren
quote:makeupyourmind schreef op 05 september 2011 @ 18:06:

[...]





Ik heb gezocht, maar kan ze nergens (veilig en gratis) downloaden.



Zou je mij de bestanden misschien willen mailen?mailen wordt denk ik lastig. Heb het gevonden via
Alle reacties Link kopieren
quote:Madelein schreef op 07 september 2011 @ 15:16:

[...]





mailen wordt denk ik lastig. Heb het gevonden via google.



Daar heb ik ook al volop gezocht, maar kan het echt niet vinden. Weet je nog hoe de ze heten?



Zou er erg blij mee zijn!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:mailen zou wel kunnen, maar het staat op de laptop thuis en ik ben praktisch nooit thuis En dit is de 5-10 km? Helemaal top dan, ik ga hem vanavond binnen halen!
Alle reacties Link kopieren
Dit is het hele pakket Dus 5km easy, 5km medium, en volgens mij ook de 5-10 km.
Alle reacties Link kopieren
quote:Madelein schreef op 07 september 2011 @ 16:04:

Dit is het hele pakket Dus 5km easy, 5km medium, en volgens mij ook de 5-10 km.Zo, dan kan ik even vooruit
Alle reacties Link kopieren
@Madelein: Ik heb ze binnen, het hele pakket, geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Hoe open je ze dan, het is mij niet gelukt.
Alle reacties Link kopieren
Kun je me ze anders mailen makeupyourmind, ben niet zo'n comp. held
Alle reacties Link kopieren
--
Alle reacties Link kopieren
Ben een tijdje bezig geweest, maar ik krijg het niet voor elkaar...

Als je ze zou willen mailen heel graag. Ben je er nu?, dan zet ik mijn emailadres hier even neer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven