Lijf & Lijn alle pijlers

Rennen met Renate 0-5km

01-08-2011 09:52 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de duidelijkheid, het gaat hier om de Nederlandse versie van Evy Gruyaert, Renate Wennemars.



Zijn er nog meer mensen die net als ik zijn begonnen of willen gaan beginnen met het lopen met de mp3's van Renate Wennemars, 0-5 km?



Ik heb les 1 zaterdag achter de rug, ga die vandaag nog eens herhalen! (vriend wil ook meelopen)



(Voor de mensen die de mp3's nog niet hebben. Via deze link kun je je aanmelden waarna je de mp3's van Renate in een zip-bestand kunt downloaden.)



Voorstelrondje:

Ik ben Tchai, 21 jaar en kom uit Noord-Brabant!
Alle reacties Link kopieren
Na een blessure aan mn been (ben onderuit gegaan) was ik weer begonnen met Evy maar vind het zo`n saai programma (zelfs versie 2011). Je loopt de eerste 6 lessen bijna elke keer dezelfde les. Dus toen toch maar weer Renate,al vind ik haar wel pittig. Gisteren met les 2 begonnen en werd ingehaald door een man (je kon zien dat hij langer liep) en toen ik eens goed op hem lette zag ik dat hij veel langzamer liep dan ik en toen ben ik ook eens zo gaan joggen en hups hield het het gelijk 12 minuten achter elkaar vol. ik liep dus te snel!

Ben wel bij morgen ga ik les 7 doen. Denk dat ik dat op die manier wel kan.
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik ook weer eens na een lange tijd. Helaas door knieproblemen niet kunnen hardlopen en het begint er steeds meer op te lijken dat hardlopen gewoon niet de juiste sport voor mij is, anders moet ik over een aantal jaar een paar nieuwe knieën ben ik bang.

Ik heb nu dus besloten om niet meer te gaan hardlopen, maar wil een crosstrainer voor thuis kopen. Zo kan ik toch sporten en de belasting voor m'n knieën een stuk minder.

Jullie veel succes met het lopen!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik weet niet of dit topic nog echt actief is, maar ik hoop dat iemand me kan helpen!



Ik heb zojuist de trainingen van 0-5 km met Renate Wennemars afgerond en nu wil ik graag verder met 5-10 km of liever nog een tijdje het onderhoudsschema voor de 5 km volgen. Ik zag dat er ook een schema is om 4 mijl (6,4 km) te gaan lopen, dat lijkt me ook wel fijn als tussenschema voor ik de 10 km wil gaan proberen. Maar weet iemand misschien waar ik die kan downloaden?
Alle reacties Link kopieren
De 10 kilometer heb ik sucessvol afgerond dankzij de verkregen podcast van makeupyourmind. Nu wil ik graag doorgaan naar de 15 kilometer. Is er toevallig iemand die deze in zijn bezit heeft en naar mij toe kan mailen? Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
quote:moenie85 schreef op 16 april 2012 @ 12:23:

De 10 kilometer heb ik sucessvol afgerond dankzij de verkregen podcast van makeupyourmind. Nu wil ik graag doorgaan naar de 15 kilometer. Is er toevallig iemand die deze in zijn bezit heeft en naar mij toe kan mailen? Alvast bedanktHeb je hem al?
Ik zoek eigenlijk de versie 5 kilometer, heb me aangemeld op runnersworld maar daar kan ik m niet vinden. Iemand enig idee waar ik m wel gratis kan downloaden
Alle reacties Link kopieren
@ oestra nee, helaas nog niet. Heb jij hem toevallig?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb hem.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben op zoek naar de mp3 versie van renate 1-5 km en 5-10 km. kan iemand deze misschien mailen? Vast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
@Oestra, zou jij hem mij kunnen mailen?
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand de 4 EM (de easy-versie) uitgelopen? Hoe is dat bevallen? Lukt het je inderdaad om in 7 weken in een redelijke tijd de 4 engelse mijl te lopen?
Alle reacties Link kopieren
ik heb laatst ergens een tip gelezen dat er diverse renschema's op de website van peterdedecker punt com staan die je kunt downloaden (running-coach-met-renate-wennemars)
Alle reacties Link kopieren
En ik stel mijn vraag ook maar gelijk even hier... Weet iemand waar ik de 10km Renate kan downloaden? Je zou me er HEEL erg blij mee maken
Alle reacties Link kopieren
ook ik zou graag willen weten waar ik een schema van 10-15 km kan downloaden! en het schema voor de halve marathon zou ook top zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:elise1978 schreef op 02 februari 2012 @ 20:29:

Hallo allemaal,



Ik weet niet of dit topic nog echt actief is, maar ik hoop dat iemand me kan helpen!



Ik heb zojuist de trainingen van 0-5 km met Renate Wennemars afgerond en nu wil ik graag verder met 5-10 km of liever nog een tijdje het onderhoudsschema voor de 5 km volgen. Ik zag dat er ook een schema is om 4 mijl (6,4 km) te gaan lopen, dat lijkt me ook wel fijn als tussenschema voor ik de 10 km wil gaan proberen. Maar weet iemand misschien waar ik die kan downloaden?



Heb je hier al wat van gehoord/ gekregen?

Is het mogelijk dat je mij dat ook kan sturen? Ik heb vandaag de 5 km ook afgerond en wil ook het eerst bijhouden en daarna naar de 10 km. Het is nu te snel donker om te lang te trainen.

Graag dan naar jobo_70@hotmail.com.

Alvast bedankt.

Groet Jolanda
Alle reacties Link kopieren
quote:bee-tje schreef op 02 juli 2012 @ 12:04:

ik heb laatst ergens een tip gelezen dat er diverse renschema's op de website van peterdedecker punt com staan die je kunt downloaden (running-coach-met-renate-wennemars)



Ik kan ze helaas niet downloaden en openen.

Kan iemand mij erbij kunnen coachen? Stap voor stap erdoor heen loodsen?
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Dit is een oud topic, maar ik vond het wel leuk om hem te uppen.



Ik loop sinds 2 weken ook met Renate. Ben vandaag les 7 gelopen van de 0-5km. Ik vind het best pittig!



Zijn er nog meer mensen die ongeveer bij dezelfde les zijn? Misschien kunnen we elkaar motiveren?
Alle reacties Link kopieren
quote:miepjes schreef op 21 maart 2013 @ 12:27:

Hallo allemaal,



Dit is een oud topic, maar ik vond het wel leuk om hem te uppen.



Ik loop sinds 2 weken ook met Renate. Ben vandaag les 7 gelopen van de 0-5km. Ik vind het best pittig!



Zijn er nog meer mensen die ongeveer bij dezelfde les zijn? Misschien kunnen we elkaar motiveren?ik ga vanavond les 8 lopen..... jij bent waarschijnlijk al wat verder inmiddels...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven