Lijf & Lijn alle pijlers

Snel zwanger na borstvergroting

12-04-2021 23:16 29 berichten
Hey allemaal
Ik heb een half jaar geleden een borstvergroting ondergaan omdat er weinig over was na de bevalling van mijn zoontje.

Nu ben ik onverwachts zwanger (wilde eigenlijk maar 1 kindje) en maak ik me best wel zorgen.

Zijn er hier dames die snel na een borstvergroting zwanger zijn geraakt? Zijn je borsten nu verpest? Of werden ze enorm tijdens de zwangerschap en veel pijn gehad?

Ik heb weinig mensen in mijn omgeving die een borstvergroting hebben gehad, 1 kennis zei dat haar borsten juist mooier en natuurlijker werden.

Eigenlijk raden artsen aan om pas na een jaar zwanger te worden, heb ik op internet gelezen .

Iemand ervaring mee?
Because schreef:
13-04-2021 08:52
Heeft geen zin. Het advies is niet opgevolgd maar zo verschrikkelijk is dat niet. Het gaat erom dat 3 tot 6 maanden het beste zou zijn voor het resultaat, niet omdat het schadelijk zou zijn voor iets.
TO maakt zich ongerust. Dat is altijd een reden om even te bellen. Die 3-6 maanden die ik op Amerikaanse sites vind, stelt haar wellicht al wat gerust. Haar eigen behandelaar even spreken zal dat waarschijnlijk nog meer doen. Wat mij betreft dus wel degelijk zinvol.
S-Groot schreef:
13-04-2021 00:16
Goh, dat is wat, heb je net zes maanden geleden een borstvergroting laten doen. Dat er weinig over is na een bevalling hoor je niet zoveel, ik hoor dat eigenlijk alleen na borstvoeding (of bedoel je dat?).
Schijnt toch echt dat de zwangerschap een grotere invloed op je borsten heeft dan de borstvoeding.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het nu niet veel kwaad meer kan. In een groep voor mensen met een genmutatie met hoge kans op borstkanker zijn veel vrouwen die preventief een reconstructie laten doen en daarna ook vrij snel zwanger zijn.

Wat zou kunnen is dat je huid nog wat dun is en doordat je borsten vaak in een zwangerschap nog wat voller worden dat er striae kan ontstaan op je borsten rondom je tepel. Dit hoeft absoluut niet maar kan wel. Dat is ook oa de reden waarom het beter is even te wachten, samen met het genezen van het littekenweefsel.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat Monica Geuze zoiets ook had. Zij heeft volgens mij nog een operatie daarna gehad.

Hier zegt ze er iets over:

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... ngen-gehad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven