Spataderen op vulva
zaterdag 18 april 2026 om 11:29
Iemand wel eens gehoord over wat een vrouw deed aan spataderen op de vulva?
In januari was ik bij de huisarts en er hoefde niks gedaan te worden. Nu was ik er gisteren weer om ik geen drie maar twaalf spataderen heb, wisselende menstruatie en opgeblazen buik. Nog steeds geen zorgen. Dus weer naar huis, maar het zit mij niet lekker.
Miet ik naar andere arts voor zijn mening of zelf ergens heen en actie ondernemen? Ik weet het even niet. Twijfel zo. Iemand een tip?
In januari was ik bij de huisarts en er hoefde niks gedaan te worden. Nu was ik er gisteren weer om ik geen drie maar twaalf spataderen heb, wisselende menstruatie en opgeblazen buik. Nog steeds geen zorgen. Dus weer naar huis, maar het zit mij niet lekker.
Miet ik naar andere arts voor zijn mening of zelf ergens heen en actie ondernemen? Ik weet het even niet. Twijfel zo. Iemand een tip?
zaterdag 18 april 2026 om 11:32
Ik had dit tijdens mijn zwangerschappen. Was hormoongerelateerd volgens mij. Moest toen compressiekousen (zelfs panties in mijn geval) dragen.
Na de bevalling ging het vanzelf weg en ik had er geen last van (wel van spataderen op mijn benen die ik weg heb laten halen)
Misschien een afspraak met een gyn maken ?
Na de bevalling ging het vanzelf weg en ik had er geen last van (wel van spataderen op mijn benen die ik weg heb laten halen)
Misschien een afspraak met een gyn maken ?
zaterdag 18 april 2026 om 22:37
Zit je nou diagnoses te stellen?
Dat mag hier niet he. Ook niet als je zegt dat je huisarts bent.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-04-2026 19:28
Reden: Quote verwijderd
Reden: Quote verwijderd
19.82% gewijzigd
Graftak!
zondag 19 april 2026 om 12:18
Ja, bijna alles.
Maar dat is via google met meerdere dingen.
Hmmz even kijken wat te doen. Vaag iets.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-04-2026 19:28
Reden: Quote verwijderd
Reden: Quote verwijderd
19.47% gewijzigd
zondag 19 april 2026 om 14:13
Volgens mij stel ik heel duidelijk geen diagnose, maar vraag ik OP of dit klachtenpatroon haar bekend voor komt, een heel significant verschil. Op zich had je dat zelf ook gewoon kunnen bedenken ipv direct te sneren.Lady*Voldemort schreef: ↑18-04-2026 22:37Zit je nou diagnoses te stellen?
Dat mag hier niet he. Ook niet als je zegt dat je huisarts bent.
zondag 19 april 2026 om 14:15
Ja wel, want je benoemt de aandoeningHollandwijker schreef: ↑19-04-2026 14:13Volgens mij stel ik heel duidelijk geen diagnose, maar vraag ik OP of dit klachtenpatroon haar bekend voor komt, een heel significant verschil. Op zich had je dat zelf ook gewoon kunnen bedenken ipv direct te sneren.
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 19 april 2026 om 14:19
Zucht. Een diagnose stellen zou zijn als ik zou aangeven dat ik de klachten bij PCS vind passen. Ik vraag OP of zij klachten van PCS herkent, dat is, nogmaals, heel wat anders. Ze is duidelijk op zoek naar informatie en ervaringen, daar is een forum ook voor. Maar misschien is het prettiger voor OP om dit even te laten en wat nuttigs bij te dragen? Het lijkt me een heel vervelend probleem namelijk.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in