Lijf & Lijn alle pijlers

Start afvallen 14 juli 2018 3.0

16-07-2018 06:55 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Dit is een vervolgtopic van de vorige topics:
Afvallen start: 8 januari 2018
Afvallen start: 8 januari 2018 2.0

In principe is maandag weegdag.

Naam: Chocoladetaartjeee
Lengte: 173 cm
Start: 84,3 kilo
Streef: 68 kilo
Huidig: 82,2 kilo
Totaal: -2,1 kilo

Naam: _Lou_
Lengte: 166 cm
Start: 98,9 kilo
Streef: 65 kilo
Huidig: 76,7kilo
Totaal: -22,2 kilo

Naam: Fenya
Lengte: 165 cm
Start: 117 kilo
Streef: 90 kilo
Huidig: 96,7 kilo
Totaal: - 20,3 kilo

Naam: Frantic
Lengte: 172 cm
Start: 78,6 kilo
Streef: 65 kilo
Huidig: 67,3 kilo
Totaal: - 11,3 kilo

Naam: Fenne
Lengte: 165 cm
Start: 98 kilo
Streef: 62 kilo
Huidig: 63,6 kilo
Totaal: - 34,4 kilo

Naam: Blondie-90
Lengte: 176 cm
Start: 80 kilo
Streef:
Huidig: 80,5 kilo
Totaal: - 0,5 kilo

Meepraten mag natuurlijk altijd!

anoniem_361923 wijzigde dit bericht op 30-07-2018 23:38
63.88% gewijzigd
If there is a will, you will find a way
Alle reacties Link kopieren
Hee Fenya, balen van de buikgriep maar je weekendje klinkt wel heerlijk. Fijn om die kilo’s zo weer te zien wegsmelten. Bijna bij de 95, lijkt me een mooie mijlpaal!

Ik vierde dit weekend 2 mijlpalen: met 68,6 kg zit ik binnen een gezond BMI met mijn lengte en ben ik 30,3 kg afgevallen. Bizar, ongeveer 30% van mijn eerdere lichaamsgewicht kwijt.. nog steeds een gek idee. Nu op naar de 65 en dan zie ik wel even. Merk dat ik naar kerst toewerk en dan is 60 wel erg ambitieus denk ik.

Ik ben ook heel benieuwd hoe het met de rest gaat!
Goed bezig dames!

Ik zie zo veel gelijkenissen tussen ons Lou! Knap hoor dat je het weer hebt opgepakt na je vakantie! Ik vond dat gezonde bmi ook echt zo'n grote mijlpaal. Daar was het mij om te doen in de eerste plaats!

Met mij gaat het ook prima! Nog steeds rond de 61kg en ik voel me er heel fijn bij. Ik denk dat onder de 60kg te laag is voor mij, ook al zou dat prima kunnen met mijn 165cm. Maar ik houd geen kont over haha, dus ik vind het wel prima zo :)
Alle reacties Link kopieren
Haa Fenne, wat fijn dat je zo stabiel blijft! Wat heb je eigenlijk veranderd om van afvallen naar stabiel blijven te gaan?
Haha een beetje kont behouden is ook wel leuk ;-)

Mag ik trouwens vragen hoe lang je hebt gedaan over de laatste 7-8 kg? Ik probeer het wat rustiger aan te doen omdat ik ergens “vind” dat ik te snel ga, maar misschien valt het ook wel mee.. (natuurlijk, iedereen is anders etc)
Ik eet nu weer iets meer koolhydraten. In plaats van crackers eet ik weer gewoon brood en ik neem 's avonds ook weer wat pasta, aardappelen etc. Ook zondig ik wat meer in het weekend: uit eten gaan, feestjes etc.

Over die laatste kilo's heb ik wel wat langer gedaan, ik denk 3 maanden ofzo. Ik heb het stabiliseren ook vanaf 65 kg ingezet zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Oké dank je! Klinkt wel fijn zoals je het zo beschrijft.. ben benieuwd! Je hoort wel vaker dat mensen inderdaad nog even “doorgaan” met afvallen terwijl ze al iets meer eten. Ben je nog begonnen met krachttraining?

Nou jaaa ben benieuwd naar de rest ook!
Alle reacties Link kopieren
Ha allemaal, dit topic is al een tijdje stil, maar misschien leest een van jullie het nog. Wilde jullie namelijk bedanken voor de steun en mijn vreugde met jullie delen;

Ik heb mijn streefgewicht van 65 kg bereikt! (-33/34 kg) Ik schommel sinds begin december rond dit getal en het is goed stabiel te houden, terwijl ik het idee heb alles te kunnen eten (hoewel dat idee gewoon een beetje veranderd is; ik vind nu al wel snel iets “veel”).

Fenne, ben ook heel benieuwd hoe het met je gaat. En hoe gaat het met de rest?

Ik blijf focussen op stabiel blijven en tot nu toe gaat er iedere maand nog een beetje af, dus who knows waar ik uiteindelijk echt wel wat meer moet gaan eten haha ;)

Als iemand anders dit soort topics leest: you can do it!
Wat goed om te horen Lou! Hoe voel je je erbij? Wat fijn dat je nu stabiel blijft!

Ik ben nog een heel klein beetje gezakt denk ik sinds oktober, ik zit nu tussen de 60 en 61.5kg. Op maandagochtend is het 61.5 en op vrijdag is het rond de 60kg. Zo houd ik het dus stabiel. Maandag tot en met donderdag is wel echt gezond en weinig, vrijdag tot en met zondag laat ik de teugels iets vieren. Dat gaat goed! Alleen vind ik eigenlijk wel dat ik maar heel weinig kan eten om niet aan te komen, maar dat went ook ;)
De krachttraining is niet echt van de grond gekomen, maar ik ben nog steeds iedere dag heel blij als ik in de spiegel kijk. Mijn zelfvertrouwen heeft een boost gekregen en dat is eigenlijk het fijnste wat ik eruit heb gehaald! :)
Alle reacties Link kopieren
Wow Lou en Fenne, gefeliciteerd :cheer2: Wat fijn om te lezen dat het gelukt is en dat het lukt om het stabiel te houden. Jullie zijn gewoon 1/3 o_o van jullie oude lichaamsgewicht kwijt!

Hier inmiddels ruim 36 weken zwanger en alles gaat goed. Vlak na de bevalling ben ik waarschijnlijk een paar kilo lichter dan precies een jaar ervoor, bizar hè?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven