Lijf & Lijn alle pijlers

tattoo verwijderen, wat kost het ongeveer?

27-04-2007 13:49 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Een half jaar geleden heb ik een tattoo op mijn bovenarm een kleine gelukkig. Maar ik heb er heel veel spijt van, heeft iemand een idee wat het kost om hem weg te laten laseren. Ik vind het bij mij erg ordinair staan.

Ik  heb er ook eentje tussen mijn schouderbladen die vind ik wel mooi,

Gr kim
niemand?
op elke wiilekeurige site v n kliniek staan prijzen

het is iig veel en veel duurder dan de tattoo zelf:(
Bedankt sto zal eens kijken.

Helaas in het Noorden van het land zijn geen klinieken.

Tja gelukkig draag ik niet vaak hemdjes, staan mij niet zo mooi, moet je een beetje strakke armen  hebben vind ik. Dus de tattoo is niet opvallend. Behalve als ik badkleding draag.

Mijn man zei, tja dat had me maar eerder moeten bedenken, heeft hij ook wel weer gelijk in, ik heb het in een opwelling laten zetten.

Dus ik laat het eerst maar effe.

Misschien volgend jaar als het me nog zo stoort.
Kijk eens op de site van irma hulscher. Zij werkt sinds kort met het nieuwste op het gebied van tattoo verwijdering. Gewoon www.irmahulscher.nl

Groetjes
Goudvis 30 hardstikke bedankt dat ziet er goed uit.

Ga kijken of ze in het Noorden met deze produkten werken.

super
Hallo,

Ik weet dat je in het Noorden in Joure en het ziekenhuis van Drachten tatoeages kunt laten verwijderen doormiddel van lasertechniek.

In Drachten gebeurt dat in de huid en laserkliniek van het ziekenhuis.

Misschien is dat wat voor je.

Succes.
rejuvi tattoo remover.

Ik heb met bovengaande methode mijn tattoo op mijn bovenarm vanmorgen laten verwijderen.

Het is nog afwachten hoe het resultaat straks zal zijn en of één behandeling voldoende zou zijn, maar ik heb er wel vertrouwen. in

Het is dezelfde methode als een tattoo zetten dus door iemand die ook tattoos zet.

Bedankt voor de tip
Kim65,

Waar heb je dat laten doen dan? En wat voor methode is het precies?
Morningstar zie de site www.irmahulscher.nl 

Daar staat beschreven hoe het gaat.

Je kunt ook kijken of er een tattooshop is die deze methode gebruikt.

Over het reslultaat kan ik nog niks zeggen, het ziet er nu niet uit.

Ik zal zeker een maand geduld moeten hebben.
Kim,Kun je me op de hoogte houden van het resultaat? Ik heb namelijk ook een tattoo op mijn bovenarm die ik er graag vanaf zou willen hebben. Eind van de maand heb ik een afspraak om hem te laten verwijderen op de zelfde manier als jij hebt gedaan. Wat heb jij er voor betaald en hoe groot was jou tattoo?De resultaten schijnen heel goed te zijn.
Ja, ik ben ook benieuwd hoe het resultaat gaat worden!

Ik wil ook graag een tatoeage laten weghalen.

Is er ook kans op litekenvorming?

En waar heb je het laten doen?
pipilangkous en morningstar het koste bij mij 100 euro. Ik vraag me wel af of 1 behandeling voldoende zal zijn.

Ik denk zelf van niet.

Het ziet er nu niet zo prettig uit de tattoo zie je nog er vormt zicht een korst. Mijn huid om de tattoo is nogal rood.  Je moet de plek droog houden.

Ik ben nu bij een tattoo shop in Groningen geweest, daar heb ik mijn tattoo niet laten zetten.

Het resultaat zal nog even op zich laten wachten.

Maar ik hou jullie op de hoogte.
Kim,Hoe is het met je arm?Ik ben zooooo benieuwd...
pippilangkous met mijn arm gaat het goed. Een groot gedeelte van de korst is verdwenen helaas zit de tattoo er nog wel lichter. Dus ik zal over een aantal weken nog een behandeling nodig hebben. Helaas

Kim
Typ ik een bericht, is hij weg!Nog een keertje dus....Vervelend dat je nog een keer terug moet. Valt het met de pijn en zo mee of tegen? En heb je het idee dat na de tweede keer je tattoo wel weg zal zijn?Ik heb mijn tatoo nu 3x laten laseren en is iets vager nu. Ik moet nog zeker 10 keer teerug om hem te laten laseren voordat ik hem kwijt ben. Tussen de laserbeurten moet een week of 8 zitten en kost me per keer 75 euro. (1x laseren was duurder dan de tattoo zelf...)Eind van de maand heb ik een afspraak bij een tattooshop om hem ook op "jou manier" te laten verwijderen.
Dan kost het met laseren wel een vermogen om je tattoo te laten verwijderen. :?. De methode is hetzelfde als een tattoo laten zetten. Dus als je dat pijnlijk vond is het ongeveer hetzelfde. Ik vond het erg meevallen.

Succes ermee.Ik laat nog wel weten hoe het verder gaat.
Kim65, denk je dat de tatoeage na nog een behandeling wel weg is dan?

En zie je nu wel duidelijk dat hij minder is of valt het resultaat je een beetje tegen.

Je hebt het in Groningen laten doen, hoe vond je het daar dan?
Morningstar de tattooshop in Groningen vond ik prima. Ze hadden alleen nog niet veel ervaring met deze methode, dus zij konden mij niet vertellen hoeveel behandelingen, ik nodig zou hebben.

Ik had natuurlijk gehoopt, dat 1 behandeling voldoende zou zijn maar zie nu de tattoo nog zitten.. Eerst moet de korst er helemaal vanaf zijn,dan stuur ik ze via email een foto, dit wouden ze graag.

En dan maar weer een nieuwe afspraak maken.

Een tattoo zetten is dus vele malen goedkoper, dan weer verwijderen.

Een dure les voor me, maar laseren is nog kostbaarder dusss
morningstar ik weet dus niet of de tattoo na de volgende behandeling wel helemaal weg is. Elke huid is anders, dus dat is afwachten.
Ik ben ook bezig om een tattoo weg te laten halen.

Met een laser doen ze dat en het kost bij mij 75 euro per keer...En het mag maar 1 x per maand ivm bloedvergiftiging.

Ik ben nu 3 x weggeweest en je ziet het al goed vervagen hoor.....

Ze hebben 2 vestigingen ik zit bij die van regio gelderland

www.tattoomove.nl
Hoi Kim,Hoe is het met je tattoo? Ben je al weer een keer geweest?
pippi nee helaas de tattoo is nog niet weg. Wel wat vager maar nog duidelijk aanwezig. Er zitten nog een paar kleine korstjes, zitten pulken. Als die weg zijn maak ik nog een afspraak.

Hoe gaat het me jou?
Vervelend voor je dat hij nog zo aanwezig is. Kan ik hier uit opmaken dat de kans groot is dat hij na een 2e behandeling nog niet weg is, of heb ik dat verkeerd?Ik ben nog niet geweest voor mijn tattoo. Aankomend weekend ga ik naar de Toppers en wil niet met een korstige arm daar naar toe en over 3 weken ga ik een weekendje weg. Ik zal dus nog even moeten wachten.......
Waarom mailen jullie Irma niet voor info. Zij heeft er wat meer ervaring in en dan weet je een beetje wat je kan verwachten.

Succes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven