tattoo verwijderen, wat kost het ongeveer?
vrijdag 27 april 2007 om 13:49
vrijdag 27 april 2007 om 17:24
Bedankt sto zal eens kijken.
Helaas in het Noorden van het land zijn geen klinieken.
Tja gelukkig draag ik niet vaak hemdjes, staan mij niet zo mooi, moet je een beetje strakke armen hebben vind ik. Dus de tattoo is niet opvallend. Behalve als ik badkleding draag.
Mijn man zei, tja dat had me maar eerder moeten bedenken, heeft hij ook wel weer gelijk in, ik heb het in een opwelling laten zetten.
Dus ik laat het eerst maar effe.
Misschien volgend jaar als het me nog zo stoort.
Helaas in het Noorden van het land zijn geen klinieken.
Tja gelukkig draag ik niet vaak hemdjes, staan mij niet zo mooi, moet je een beetje strakke armen hebben vind ik. Dus de tattoo is niet opvallend. Behalve als ik badkleding draag.
Mijn man zei, tja dat had me maar eerder moeten bedenken, heeft hij ook wel weer gelijk in, ik heb het in een opwelling laten zetten.
Dus ik laat het eerst maar effe.
Misschien volgend jaar als het me nog zo stoort.

vrijdag 27 april 2007 om 18:47
Kijk eens op de site van irma hulscher. Zij werkt sinds kort met het nieuwste op het gebied van tattoo verwijdering. Gewoon www.irmahulscher.nl
Groetjes
Groetjes
vrijdag 27 april 2007 om 21:21
zaterdag 5 mei 2007 om 12:49
rejuvi tattoo remover.
Ik heb met bovengaande methode mijn tattoo op mijn bovenarm vanmorgen laten verwijderen.
Het is nog afwachten hoe het resultaat straks zal zijn en of één behandeling voldoende zou zijn, maar ik heb er wel vertrouwen. in
Het is dezelfde methode als een tattoo zetten dus door iemand die ook tattoos zet.
Bedankt voor de tip
Ik heb met bovengaande methode mijn tattoo op mijn bovenarm vanmorgen laten verwijderen.
Het is nog afwachten hoe het resultaat straks zal zijn en of één behandeling voldoende zou zijn, maar ik heb er wel vertrouwen. in
Het is dezelfde methode als een tattoo zetten dus door iemand die ook tattoos zet.
Bedankt voor de tip
zondag 6 mei 2007 om 12:10
Morningstar zie de site www.irmahulscher.nl
Daar staat beschreven hoe het gaat.
Je kunt ook kijken of er een tattooshop is die deze methode gebruikt.
Over het reslultaat kan ik nog niks zeggen, het ziet er nu niet uit.
Ik zal zeker een maand geduld moeten hebben.
Daar staat beschreven hoe het gaat.
Je kunt ook kijken of er een tattooshop is die deze methode gebruikt.
Over het reslultaat kan ik nog niks zeggen, het ziet er nu niet uit.
Ik zal zeker een maand geduld moeten hebben.
maandag 7 mei 2007 om 09:32
Kim,Kun je me op de hoogte houden van het resultaat? Ik heb namelijk ook een tattoo op mijn bovenarm die ik er graag vanaf zou willen hebben. Eind van de maand heb ik een afspraak om hem te laten verwijderen op de zelfde manier als jij hebt gedaan. Wat heb jij er voor betaald en hoe groot was jou tattoo?De resultaten schijnen heel goed te zijn.
maandag 7 mei 2007 om 17:26
pipilangkous en morningstar het koste bij mij 100 euro. Ik vraag me wel af of 1 behandeling voldoende zal zijn.
Ik denk zelf van niet.
Het ziet er nu niet zo prettig uit de tattoo zie je nog er vormt zicht een korst. Mijn huid om de tattoo is nogal rood. Je moet de plek droog houden.
Ik ben nu bij een tattoo shop in Groningen geweest, daar heb ik mijn tattoo niet laten zetten.
Het resultaat zal nog even op zich laten wachten.
Maar ik hou jullie op de hoogte.
Ik denk zelf van niet.
Het ziet er nu niet zo prettig uit de tattoo zie je nog er vormt zicht een korst. Mijn huid om de tattoo is nogal rood. Je moet de plek droog houden.
Ik ben nu bij een tattoo shop in Groningen geweest, daar heb ik mijn tattoo niet laten zetten.
Het resultaat zal nog even op zich laten wachten.
Maar ik hou jullie op de hoogte.
vrijdag 11 mei 2007 om 10:27
Typ ik een bericht, is hij weg!Nog een keertje dus....Vervelend dat je nog een keer terug moet. Valt het met de pijn en zo mee of tegen? En heb je het idee dat na de tweede keer je tattoo wel weg zal zijn?Ik heb mijn tatoo nu 3x laten laseren en is iets vager nu. Ik moet nog zeker 10 keer teerug om hem te laten laseren voordat ik hem kwijt ben. Tussen de laserbeurten moet een week of 8 zitten en kost me per keer 75 euro. (1x laseren was duurder dan de tattoo zelf...)Eind van de maand heb ik een afspraak bij een tattooshop om hem ook op "jou manier" te laten verwijderen.
vrijdag 11 mei 2007 om 11:27
zondag 13 mei 2007 om 13:23
Morningstar de tattooshop in Groningen vond ik prima. Ze hadden alleen nog niet veel ervaring met deze methode, dus zij konden mij niet vertellen hoeveel behandelingen, ik nodig zou hebben.
Ik had natuurlijk gehoopt, dat 1 behandeling voldoende zou zijn maar zie nu de tattoo nog zitten.. Eerst moet de korst er helemaal vanaf zijn,dan stuur ik ze via email een foto, dit wouden ze graag.
En dan maar weer een nieuwe afspraak maken.
Een tattoo zetten is dus vele malen goedkoper, dan weer verwijderen.
Een dure les voor me, maar laseren is nog kostbaarder dusss
Ik had natuurlijk gehoopt, dat 1 behandeling voldoende zou zijn maar zie nu de tattoo nog zitten.. Eerst moet de korst er helemaal vanaf zijn,dan stuur ik ze via email een foto, dit wouden ze graag.
En dan maar weer een nieuwe afspraak maken.
Een tattoo zetten is dus vele malen goedkoper, dan weer verwijderen.
Een dure les voor me, maar laseren is nog kostbaarder dusss
maandag 14 mei 2007 om 12:52
Ik ben ook bezig om een tattoo weg te laten halen.
Met een laser doen ze dat en het kost bij mij 75 euro per keer...En het mag maar 1 x per maand ivm bloedvergiftiging.
Ik ben nu 3 x weggeweest en je ziet het al goed vervagen hoor.....
Ze hebben 2 vestigingen ik zit bij die van regio gelderland
www.tattoomove.nl
Met een laser doen ze dat en het kost bij mij 75 euro per keer...En het mag maar 1 x per maand ivm bloedvergiftiging.
Ik ben nu 3 x weggeweest en je ziet het al goed vervagen hoor.....
Ze hebben 2 vestigingen ik zit bij die van regio gelderland
www.tattoomove.nl
dinsdag 29 mei 2007 om 13:06
Vervelend voor je dat hij nog zo aanwezig is. Kan ik hier uit opmaken dat de kans groot is dat hij na een 2e behandeling nog niet weg is, of heb ik dat verkeerd?Ik ben nog niet geweest voor mijn tattoo. Aankomend weekend ga ik naar de Toppers en wil niet met een korstige arm daar naar toe en over 3 weken ga ik een weekendje weg. Ik zal dus nog even moeten wachten.......