Te dik zijn etc deel 2
donderdag 19 juli 2018 om 19:00
Zo, heerlijk gegeten. Lamsgehakt rul gebakken met oa sumak en djinten. Tomaat en mais erdoor. Op een bietentortilla met ijsbergsla en raita van Griekse yoghurt met bietensap, knof en munt.
Kruiden zelf geteeld, gedroogd en gemengd. Groenten zelf geteeld, yoghurt zelf gefermenteerd en schaap eigenhandig geëlektrocuteerd, geslacht en uitgebeend. Natuurlijk. Zonder er door heen te zitten.
Nu een kopje eikeltjeskoffie van zelf geraapte eikeltjes.
Kruiden zelf geteeld, gedroogd en gemengd. Groenten zelf geteeld, yoghurt zelf gefermenteerd en schaap eigenhandig geëlektrocuteerd, geslacht en uitgebeend. Natuurlijk. Zonder er door heen te zitten.
Nu een kopje eikeltjeskoffie van zelf geraapte eikeltjes.
Vriendelijk.
maandag 23 juli 2018 om 17:28
Wat is er met jou aan de hand dat je stemming steeds zo omslaat? Een hele tijd post je normaal en dan opeens ga je sneren en bitchen. Elke dag weer.patatjedubbelmayo schreef: ↑23-07-2018 17:23Neem nog een wijntje. En een trek van je vaper. En ga nig even sporten voor je high.
.
maandag 23 juli 2018 om 17:33
En ook steeds minder calorieën, en dan komt de overgang
En blijven bewegen is ook al niet altijd te doen. Maar goed, ondanks (voor)oordelen van enkelen op dit forum, doe ik lekker m'n ding. Irl heb ik hier gelukkig geen last van.
Ik ga lekker bonen eten. Met allemaal groentes en zoete aardappel. Is dat een groente? Heb ik ontdekt tijdens vakantie. Toen kreeg ik er één van de buurvrouw.
Later is nu
maandag 23 juli 2018 om 17:33
maandag 23 juli 2018 om 17:35
Ja schijnt onder groentes te vallen. Waarom weet ik ook niet.Dreamer schreef: ↑23-07-2018 17:33En ook steeds minder calorieën, en dan komt de overgang
En blijven bewegen is ook al niet altijd te doen. Maar goed, ondanks (voor)oordelen van enkelen op dit forum, doe ik lekker m'n ding. Irl heb ik hier gelukkig geen last van.
Ik ga lekker bonen eten. Met allemaal groentes en zoete aardappel. Is dat een groente? Heb ik ontdekt tijdens vakantie. Toen kreeg ik er één van de buurvrouw.
.
maandag 23 juli 2018 om 17:37
Ja lachen hoorpatatjedubbelmayo schreef: ↑23-07-2018 17:33Sneren en bitchen? Really? Ik herhaal je eigen woorden.
Denk je zelf dat je sportverslaafd bent?
.
maandag 23 juli 2018 om 17:38
Neem een snickers. Je bent er duidelijk weer aan toepatatjedubbelmayo schreef: ↑23-07-2018 17:23Neem nog een wijntje. En een trek van je vaper. En ga nig even sporten voor je high.
maandag 23 juli 2018 om 17:40
Mag ik dan mezelf staffen voor mijn diagnose over mijn eigen verslaving?
maandag 23 juli 2018 om 17:43
maandag 23 juli 2018 om 17:44
Okay ik kan ook roepen dat ik een maagverkleining de grootst mogelijke onzin vind, want als je van jongs af aan gezorgd had dat je geen overgewicht had gekregen was dat allemaal niet nodig geweest. Dat er artsen zijn die in verder gezonde magen snijden vind ik eigenlijk je reinste kul.Solomio schreef: ↑23-07-2018 16:42Ik ben nogal verzot op wetenschappelijke onderzoeken en lees hier veel te veel uitspraken die gewoon niet wetenschappelijk onderbouwd zijn.
Dan vind ik dat dus onzin, ja, daar mag ik graag over in discussie gaan.
Ik vind lang niet alles onzin, maar wel veel van de huidige hypes.
maandag 23 juli 2018 om 17:48
Ja, dat kun je roepen.zoutopmijnhuid schreef: ↑23-07-2018 17:44Okay ik kan ook roepen dat ik een maagverkleining de grootst mogelijke onzin vind, want als je van jongs af aan gezorgd had dat je geen overgewicht had gekregen was dat allemaal niet nodig geweest. Dat er artsen zijn die in verder gezonde magen snijden vind ik eigenlijk je reinste kul.
En dan?
Vind je dat echt vergelijkbaar?
Het verschil tussen een mening en feiten.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 23 juli 2018 om 18:04
Wil je nog antwoord geven op mijn vraag, of je denkt dat je sportverslaafd bent, of negeer je die bewust?patatjedubbelmayo schreef: ↑23-07-2018 17:57Ik had eiwitrijk brood. Uit de vriezer. Vies!!!! Dat ligt nu in de kliko.
.
maandag 23 juli 2018 om 18:15
Ik ben net languit in het kinderbadje gaan liggen. Past precies.patatjedubbelmayo schreef: ↑23-07-2018 18:12Het is zo warm dat ik gewoon zweetvlekken onder Mn tieten heb
Toen ik mijn ogen opendeed zag ik enge buurman gluren uit zijn slaapkamer raam. Iew.
maandag 23 juli 2018 om 18:16
Ooo GetverMuntjeinmijnbroekzak schreef: ↑23-07-2018 18:15Ik ben net languit in het kinderbadje gaan liggen. Past precies.
Toen ik mijn ogen opendeed zag ik enge buurman gluren uit zijn slaapkamer raam. Iew.
Vriendelijk.
maandag 23 juli 2018 om 18:19
Dat krijg je van al dat brood dat je eet!Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑23-07-2018 18:18Snap ik ook wel. Bovenstukje is te klein, is nog pre zwangerschap. Dan vraag ik er ook om natuurlijk.
Vriendelijk.