Lijf & Lijn alle pijlers

termijnen betal borstvergroting

03-06-2014 09:21 71 berichten
Ik heb wel is hier een topic over borsten vergroten geopend. Ik heb gister kliniek gebeld en vragen gesteld en yep termijnen is mogelijk gelukkig. Wie heeft ervaring met Rotterdam kliniek
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dat nooit doen. Kun je beter gaan sparen. Echt
.
Alle reacties Link kopieren
Rotterdam kliniek bestaat niet. Misschien moet je de correcte benaming gebruiken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Tieten op afbetaling is een heel slecht plan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Heb je al een baan dan?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Parkliniek heten ze.
Alle reacties Link kopieren
Lenen kost geld! Je kan echt beter eerst sparen. Een borstvergroting is GEEN eerste levensbehoefte. Zorg dat je het geld hebt voordat je het uitgeeft.



Je weet nooit hoe je financiële situatie over een tijdje is. Wanneer je een grote schuld bent aangegaan dan kan je in de problemen komen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Nadat je je borstvergroting hebt gehad en je begint af te betalen vind je het niet zo erg want je bent er blij mee. Na een tijdje zijn die borsten gewoon voor je geworden en zit je nog tijden vast aan dat afbetalen. Dat vind je dan echt niets. Het zal ook een flink bedrag zijn per maand. Zonde, ga even door sparen als je het perse wilt
.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een zoontje en wie weet een eigen huis.. Ik zou dat risico niet nemen. Het is idd geen levensbehoefte
.
quote:isa__88 schreef op 03 juni 2014 @ 09:25:

Ik zou dat nooit doen. Kun je beter gaan sparen. EchtIk snap het wel. Je moet eerst betalen in termijnen dan mag je pas vergroten. Ben nu aan het sparen en dat ik helft in handen geef en helft in termijnen is ook mogelijk
Nee dat mag niet. Je moet eerst betalen
Alle reacties Link kopieren
Oh dus eerst betalen en daarna mag je een operatie? Maar dan kun je toch net zo goed door sparen? Ik weet niet hoeveel het kost daar?
.
Je hebt toch al een vergroting en flinke memmen?



Sparen lijkt mij verstandiger.
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op dinsdag 03 juni 2014 09:33 Oh dus eerst betalen en daarna mag je een operatie? Maar dan kun je toch net zo goed door sparen? Ik weet niet hoeveel het kost daar?



Dat is geen afbetaling idd.



Maar ik snap het wel. Dat is een regeling voor stommeriken zonder zelfbeheersing qua sparen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Als je de helft vooraf betaalt, ben je dat wel kwijt op het moment dat de kliniek failliet gaat en jij je nieuwe borsten nog niet hebt! Oppassen dus.
quote:isa__88 schreef op 03 juni 2014 @ 09:33:

Oh dus eerst betalezen daarna mag je een operatie? Maar dan kun je toch net zo goed door sparen? Ik weet niet hoeveel het kost daar?Ja klopt je moet eerst betalen daarna mag je pas operatie anders niet .pfff ja is niet goedkoop je mond valt zo open. 3.880
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het sowieso niet nodig want je hebt al borsten maar goed jij denkt daar anders over en is jouw lichaam maar spaar dan even door en laat je sowieso goed informeren Barbie.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:annelaure schreef op dinsdag 03 juni 2014 09:34 Je hebt toch al een vergroting en flinke memmen?



Sparen lijkt mij verstandiger. Ja, maar bij de echte Barbie staan toch ook deurwaarders op de stoep en ondertussen toch tieten belachelijk vergroten? Das toch normaal? Ikwilhet, ikwilhet, ikwilhet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Doe effe normaal zeg. Je gaat toch geen borsten op afbetaling kopen? En dan ook nog eerst dokken voordat je geopereerd wordt. Lekker slim!
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, niet eerst dokken. Stel Barbie, jij hebt de helft betaald en die tent gaat over de kop dan kun je fluiten naar je centen. Zorg maar dat je het allemaal in 1x hebt en dan direct je vergroting. Ik zou dat risico niet nemen, zeker niet met zo'n bedrag
.
Alle reacties Link kopieren
Zo zielig ook dat het egoïsme voor het kind gaat. Kind moet straks weken voorzichtig met mama doen, want onnatuurlijk grote tieten zijn belangrijker dan leuk met je kind spelen en knuffelen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Doe normaal joh, tieten op afbetaling. Echt, totaal geschift.
Alle reacties Link kopieren
Als je het geld niet hebt kun je het ook niet kopen,dat werkt met alles zo .

Hoe wil je dat dan over 10 jaar doen en ze vervangen moeten worden en je het geld ook niet hebt.Je kind is dan een stuk ouder en dan heb je het geld echt wel nodig voor school.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Ik denk dat ikndan jullie mening volg en door spaar
Alle reacties Link kopieren
Meiske accepteer jezelf nou eens.Als je nou cup AA had kon ik het nog begrijpen maar je bent mooi zo.Hoevaak moet dat tegen je gezegd worden.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven