Lijf & Lijn alle pijlers

Waar val je eerst af?

19-02-2020 08:55 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil beginnen met afvallen. Ik vroeg me af waar je het eerst afvalt? Of verschilt dat per persoon? Kan je dit beïnvloeden? Ik wil echt graag wat minder vet aan mijn benen. Mijn billen zijn redelijk groot en wil eigelijk niet dat die heel smal worden.. iemand tips?
:popcorn:
Hoofd -> armen -> tieten -> benen/kont -> rug -> en dan komt pas die gehaktbal van een buik bij mij :wtf:

Ik kan het niet beïnvloeden.
Borsten--> Gezicht --> Buik --> herhaal vorige 3 --> benen en kont. Ik was een peer met een eeuwige grote kont waar ik juist wél van af wilde.

Als je vet kwijt wilt, maar niet wilt inleveren op de omvang van je achterste, zou ik nu alvast beginnen met het trainen van je bilspieren, zodat je dat opvangt.
Alle reacties Link kopieren
Waar het meeste vet zit gaat het eerste vet weg maar dat wil niet zeggen dat het ook gelijk duidelijk zichtbaar is en ook niet al het vet verdwijnt op diezelfde plek voor het ergens anders zal verdwijnen. Je kunt het volgens mij plaatselijk hoogstens trainen om stevigere spieren te kweken.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
gezicht
Byrma schreef:
19-02-2020 09:14
Waar het meeste vet zit gaat het eerste vet weg maar dat wil niet zeggen dat het ook gelijk duidelijk zichtbaar is en ook niet al het vet verdwijnt op diezelfde plek voor het ergens anders zal verdwijnen. Je kunt het volgens mij plaatselijk hoogstens trainen om stevigere spieren te kweken.
Dit is niet waar, het verschilt per persoon maar in de regel geldt dat gezicht en borsten het snelst verdwijnen. Benen heupen en taille zijn het moeilijkst. En er is niks dat je kan doen omdat te veranderen
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 19-02-2020 09:16
0.79% gewijzigd
Gezicht en de (.)(.) eerst
Alle reacties Link kopieren
Tieten waarschijnlijk. Tenzij je dat graag wil, dan waarschijnlijk ook weer niet. Je hebt er weinig invloed op, waar je lichaam vet opslaat en waar het eerste vet verliest is genetisch bepaald. Doe je weinig aan. Met bodybuilding kan je wel je spiervolume beïnvloeden, als je tenminste voeding en rust ook goed op orde hebt. Maar dan ben je beter af met een goede personal trainer dan met een topic hier.
You say potato.
I say vodka.
In de tuin
Gezicht, armen en benen. Vooral mijn armen lijken nauwelijks "vet" te hebben, al vrees ik dat gebrek aan spier misschien wel het eerste probleem is.

Brengt mij bij het volgende: heb je eerst voldoende "spier" nodig om ergens dikker te worden of kun je ook steviger worden zonder eerst spier te hoeven ontwikkelen?
Ik heb zulke stengel-armpjes...
Alle reacties Link kopieren
Borsten :"-(
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Lovehandles. En dan moet ik meteen stoppen met afvallen want anders volgen dierbare onderdelen
Alle reacties Link kopieren
BeaTea schreef:
19-02-2020 09:00
Hoofd -> armen -> tieten -> benen/kont -> rug -> en dan komt pas die gehaktbal van een buik bij mij :wtf:

Ik kan het niet beïnvloeden.
:biggrin:

Bij mij mijn gezicht. Krijg daar dan ook direct opmerkingen over, van die holle ogen.

En mn kont volgt snel, de kont die ik niet heb zeg maar :-|
Nooit bij mijn gezicht. Die gaat als laatst.
Maar hoe kan TO beinvloeden dat haar benen wel afvallen en haar billen niet?
NYC schreef:
19-02-2020 09:18
Gezicht, armen en benen. Vooral mijn armen lijken nauwelijks "vet" te hebben, al vrees ik dat gebrek aan spier misschien wel het eerste probleem is.

Brengt mij bij het volgende: heb je eerst voldoende "spier" nodig om ergens dikker te worden of kun je ook steviger worden zonder eerst spier te hoeven ontwikkelen?
Ik heb zulke stengel-armpjes...
Je krijgt dikkere armen als je dikker wordt. Als je dat niet wil moet je triceps trainen
Alle reacties Link kopieren
Borsten -> gezicht -> love handles

Kom ook het eerst aan in die volgorde.
Luci_Morgenster schreef:
19-02-2020 09:26
Maar hoe kan TO beinvloeden dat haar benen wel afvallen en haar billen niet?
dat kan niet
S-Meds schreef:
19-02-2020 09:26
dat kan niet
Ja, ik denk stel die vraag nog maar even voor TO want daar heeft niemand het over. ;)
S-Meds schreef:
19-02-2020 09:26
Je krijgt dikkere armen als je dikker wordt. Als je dat niet wil moet je triceps trainen
Ik hoef niet per se triceps/duidelijke spieren, maar gewoon dikkere armen, benen en lijf in het algemeen. Als ik aankom lijk ik "slap/hangend" aan te komen maar nog steeds in het algemeen de indruk te wekken van een iel lichaam. Terwijl andere mensen "vol" dikker worden als ze aankomen. Vroeg mij af of dat met de spiermassa te maken kon hebben maar dat hoeft dus niet?
Luci_Morgenster schreef:
19-02-2020 09:27
Ja, ik denk stel die vraag nog maar even voor TO want daar heeft niemand het over. ;)
Het kan echt niet wat veel bedrijven
je ook willen laten geloven. Er is maar één manier waarop je je billen minder groot krijgt in verhouding en dat is liposuctie
NYC schreef:
19-02-2020 09:29
Ik hoef niet per se triceps/duidelijke spieren, maar gewoon dikkere armen, benen en lijf in het algemeen. Als ik aankom lijk ik "slap/hangend" aan te komen maar nog steeds in het algemeen de indruk te wekken van een iel lichaam. Terwijl andere mensen "vol" dikker worden als ze aankomen. Vroeg mij af of dat met de spiermassa te maken kon hebben maar dat hoeft dus niet?
Je hebt verschillende typen vet en je hebt verschillende figuurstypen. Als je aankomt en je ziet het niet aan je lijf en je hebt geen kracht getraind dan zit het vet waarschijnlijk tussen je organen. Dat heet skinny fat, niet gezond
S-Meds schreef:
19-02-2020 09:31
Het kan echt niet wat veel bedrijven
je ook willen laten geloven. Er is maar één manier waarop je je billen minder groot krijgt in verhouding en dat is liposuctie
Als ze dunnere benen wil en niet wil afvallen op haar billen dan wil ze grotere billen in verhouding. Ik zou zeggen trainen dan. Dat gaat niet lukken met alleen afvallen via een dieet.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 19-02-2020 09:35
10.49% gewijzigd
TOFI, is net zo ongezond als ThIFO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven