Lijf & Lijn alle pijlers

Wat kost jouw tattoo en tattoo indicaties

02-03-2021 17:23 29 berichten
Ik heb komende zaterdag een afspraak bij mijn tattoo shop om een tattoo te coveren, ik heb ooit (heel dom) in een dronken bui mij laten tatoeëren aan de keuken tafel door een vriend (hij is geen professionele artiest). Ik heb alleen echt geen idee welke prijzen er gerekend worden en wilde een beetje rond kijken hoe de tattoos van anderen zijn en welke prijs daarvoor werd geteld. Ik weet alleen dat deze artiest met een vaste prijs werkt en niet per uur. Mijn tattoo word een mandala op boven mijn elleboog. Welke tattoo hebben jullie en hoeveel moesten jullie ervoor betalen (als ik vragen mag)? En hebben jullie nog tips voor mijn tijdens de afspraak?
Hitman47 schreef:
02-03-2021 22:28
https://pin.it/7zSfe3t
Weet niet of dit linkje het doet maar denk dat zoiets beter is omdat dit veel meer dekt dan jouw voorbeeld.
(Dan wel kleiner natuurlijk deze is nogal groot) ;)
Kan een cover ook zonder kleur of is dat niet mogelijk?
Beide bovenarmen waren allebei een volledige dagsessie (van 13u tot 19u) en waren €750 per stuk. Onderarm aan één kant was ook een volledige dagsessie, ook €750. Andere onderarm was ongeveer 3 uurtjes en daar was ik €450 voor kwijt.
Uurtarief bij een beetje artiest is rond de €150 per uur.
MYlifexoxo schreef:
03-03-2021 17:41
Kan een cover ook zonder kleur of is dat niet mogelijk?
Dan wordt het héél erg zwart en dan zie je vaak ook goed dat het om een cover-up gaat.
Ligt volledig aan de tattoo die je wil coveren.
MYlifexoxo schreef:
03-03-2021 17:41
Kan een cover ook zonder kleur of is dat niet mogelijk?

Wil je de oude niet eerst lichter laten laseren?
Dat is vaak een stuk mooier en dan hoef je minder concessies te doen aan de nieuwe tattoo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven