Lijf & Lijn alle pijlers

Wat te doen tegen super dun haar?

24-11-2020 12:40 38 berichten
Hoi,toen ik nog jong was had ik nog vol haar maar hoe ouder ik werd hoe dunner het werd en nu is het superdun,mijn staartje is gewoon een paar slierten en ik zit hier erg mee..zo dun heb ik het bij niemand gezien.kan ik naar een dermatoloog of moet ik eerst naar een huisarts?en wat kan ik doen om voller haar te krijgen,ik hoorde dat minoxidil helpt tegen dun haar maar dat kan alleen via de huisarts of niet?
himalaya schreef:
24-11-2020 14:53
Nou.. dat is schromelijk overdreven hoor, vind ik.

Nou.. ik zweer er ook bij hoor!
Alle reacties Link kopieren
harlekijntjes schreef:
24-11-2020 18:57
Nee ik beeld het me niet in ik heb wel een paar keer gehoord dat ik dun haar heb ook van kappers en ik heb een trage schildklier sinds mn geboorte en daar slik ik medicijnen al mn hele leven voor.ik heb wel last van overbeharing op mijn buik en rug en overal eigenlijk maar op mijn hoofd ben ik dan weer niet behaard heel raar.
Dat is niet raar. Tweede keer dat ik het vraag: hoe oud ben je?
smulrol schreef:
24-11-2020 21:42
Dat is niet raar. Tweede keer dat ik het vraag: hoe oud ben je?
36
Het is natuurlijk totaal geen wondermiddel, dun haar is dun haar, maar voor mezelf merk ik wel dat dit mijn haren íets dikker laat aanvoelen:

Afbeelding
venessa schreef:
24-11-2020 20:08
Vitamine D! Mag best een wat hogere dosis zijn. Wat is je leeftijd? Ik slik ook hormonen i.v.m. overgang. Kan ook nog bijdragen aan mijn vollere bos sinds jaren.

Ja ik moet wel even mn vitamine d checken of ik daar geen tekort aan heb ik wist niet dat dat ook dun haar kan geven..ik ben 36 trouwens
Ano11niem schreef:
24-11-2020 22:15
Het is natuurlijk totaal geen wondermiddel, dun haar is dun haar, maar voor mezelf merk ik wel dat dit mijn haren íets dikker laat aanvoelen:
Alle reacties Link kopieren
harlekijntjes schreef:
24-11-2020 22:13
36
Hoe is het met je menstruatie?
Alle reacties Link kopieren
Dun haar is er in gradaties. Dus dat de kapper zegt dat het dun is zegt nog niet zoveel. Ik heb ook dun haar, maar ik heb er dan wel weer erg veel van.
smulrol schreef:
24-11-2020 22:20
Hoe is het met je menstruatie?
Nooit problemen met mn mestruatie gehad altijd elke maand ongesteld
UnexpextedMom schreef:
24-11-2020 22:29
Dun haar is er in gradaties. Dus dat de kapper zegt dat het dun is zegt nog niet zoveel. Ik heb ook dun haar, maar ik heb er dan wel weer erg veel van.
Het is niet dat ik kale plekken heb ofzo maar wel inhammen en een paar sliertjes haar,als ik het los doe lijkt het wel meer maar het ligt wel plat langs me hoofd.mn zus en moeder heeft ook dun haar dus mischien is het gewoon genetisch
Alle reacties Link kopieren
Die gummies voor je haar van het Kruidvat, een soort vitaminesnoepjes in de vorm van konijntjes met biotine en vitamine D helpen goed. Je kunt ze ook bij de kapper kopen, maar dan zijn ze 3x zo duur. Een goede volumeshampoo helpt en je haar in een goed model laten knippen scheelt ook heel veel. Geen middenscheiding, maar een scheiding aan de zijkant doet je haar ook minder sluik lijken. Je haar krullen of fohnen en dan haarlak gebruiken helpt ook.

Bij mij hielpen die gummies heel goed al duurt het even voor je resultaat merkt, maar een goede kapper deed wonderen. Ik heb zoveel kappers geprobeerd en ik heb er nu eindelijk een gevonden die ervoor heeft gezorgd dat ik tevreden ben met mijn kapsel.
Fizz schreef:
24-11-2020 23:10
Die gummies voor je haar van het Kruidvat, een soort vitaminesnoepjes in de vorm van konijntjes met biotine en vitamine D helpen goed. Je kunt ze ook bij de kapper kopen, maar dan zijn ze 3x zo duur. Een goede volumeshampoo helpt en je haar in een goed model laten knippen scheelt ook heel veel. Geen middenscheiding, maar een scheiding aan de zijkant doet je haar ook minder sluik lijken. Je haar krullen of fohnen en dan haarlak gebruiken helpt ook.

Bij mij hielpen die gummies heel goed al duurt het even voor je resultaat merkt, maar een goede kapper deed wonderen. Ik heb zoveel kappers geprobeerd en ik heb er nu eindelijk een gevonden die ervoor heeft gezorgd dat ik tevreden ben met mijn kapsel.
Bedankt voor de tips!met biotine ben ik net begonnen dus ik hoop over een paar maanden resultaat te zien en ik kan idd ook naar de kapper zoals je zegt,mischien in laagjes knippen ofzo voor volume.
Candy2020 schreef:
24-11-2020 14:29
Volume droog shampoo en je haar lijkt opeens een volle bos haar


Word het haar niet pluizig van droogshampoo? want ik heb ook last van pluizig haar,zoniet dan ga ik dat ook maar ff proberen naast al die andere tips die me gegeven is..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven