Lijf & Lijn alle pijlers

Weight watchers

18-04-2021 23:41 24 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een nieuw topic over WW
Ik ga morgen starten met paars!
Zijn er meer mensen bezig met WW? Wat zijn jullie ervaringen?
Leven en laten leven :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Eergisteren begonnen met paars. Goed te doen vind ik het.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik begin vanaf vandaag ook weer. Kleur groen, dat lijkt op het oude puntensysteem van WW. Daar ooit al eens met succes mee afgevallen, daarna weer eens begonnen met blauw maar dat was het niet voor mij.

Succes! :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier vandaag begonnen met paars. Zaterdag het hele weekmenu samengesteld en vind eigenlijk dat er hele lekkere dingen op menu staan voor komende dagen. Ik denk dat bij mij vooral de hoeveelheid echt aanpoten wordt. ik eet niet heel veel op een dag maar ga nu dus alles wegen. ben wel een snoeperd in het weekend dus dat wordt wennen maar goed. zag ook al lekkere dingen zoals 0 punten appelcakeje dus dat is wel lekker voor bij de koffie. Ik ben benieuwd, hopelijk ga ik al snel resultaat zien op de weegschaal, dat motiveert altijd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben sinds half februari weer bezig met weight watchers. Ik doe zelf blauw en dat werkt tot nu toe erg goed bij mij.

Ik ben voorheen zelf een aantal kilo’s afgevallen, daarna weight watchers gedaan, daarna nog wat zelf en nu voor de allerlaatste (en tot nu toe moeilijkste) kilo’s weer terug. Ik hoop nu echt mijn streefgewicht met weight watchers te halen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ivy-Jess schreef:
19-04-2021 11:26
Ik ben sinds half februari weer bezig met weight watchers. Ik doe zelf blauw en dat werkt tot nu toe erg goed bij mij.

Ik ben voorheen zelf een aantal kilo’s afgevallen, daarna weight watchers gedaan, daarna nog wat zelf en nu voor de allerlaatste (en tot nu toe moeilijkste) kilo’s weer terug. Ik hoop nu echt mijn streefgewicht met weight watchers te halen.
Wat goed zeg! En fijn.
Ik moet zeggen dat ik erg benieuwd ben, het lijkt te simpel want als je ziet wat je mag eten.
maar goed met een 0,5 tot 1 kg per week zou ik heel tevreden zijn. Heb geen haast en wil het ook echt als levensstijl veranderd doen.

Hoeveel ben je nu afgevallen met WW?
Alle reacties Link kopieren Quote
gordijn87 schreef:
19-04-2021 12:06
Wat goed zeg! En fijn.
Ik moet zeggen dat ik erg benieuwd ben, het lijkt te simpel want als je ziet wat je mag eten.
maar goed met een 0,5 tot 1 kg per week zou ik heel tevreden zijn. Heb geen haast en wil het ook echt als levensstijl veranderd doen.

Hoeveel ben je nu afgevallen met WW?
Dat vind ik het fijnst aan WW, dat het echt is om een levensstijl te veranderen. Ik heb daardoor helemaal niet het gevoel dat ik op dieet ben, want alles mag maar met mate of af en toe. Ik ben nu sinds februari 4 kilo kwijt met WW. Dus zo’n 0,5 kg per week.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ivy-Jess schreef:
19-04-2021 16:40
Dat vind ik het fijnst aan WW, dat het echt is om een levensstijl te veranderen. Ik heb daardoor helemaal niet het gevoel dat ik op dieet ben, want alles mag maar met mate of af en toe. Ik ben nu sinds februari 4 kilo kwijt met WW. Dus zo’n 0,5 kg per week.
Heel netjes en super goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wauw wat goed!
Ik ben vandaag begonnen.
Vind het wel apart dat bv aardappelen helemaal geen punten zijn.
Of doe ik dat dan niet goed.
Eieren is ook niets.

Mag je maar een bepaalde max van zero points? Of mag dat wel onbeperkt.
Leven en laten leven :)
machientje schreef:
19-04-2021 22:49
Wauw wat goed!
Ik ben vandaag begonnen.
Vind het wel apart dat bv aardappelen helemaal geen punten zijn.
Of doe ik dat dan niet goed.
Eieren is ook niets.

Mag je maar een bepaalde max van zero points? Of mag dat wel onbeperkt.
Bij groen kosten eieren en aardappelen wel punten. Aardappelen kosten ook punten bij blauw, dus ik vermoed dat jij paars volgt.

Edit: dat schrijf je ook in de op :facepalm:
Je zou kunnen beginnen met groen of blauw. Hierbij heb je minder 0 punten producten (groen minder dan blauw) waardoor je deze minder overeet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had die test gedaan en kwam uit op paars.
Maar inderdaad, als het niet goed genoeg gaat kn ik beter over stappen!
Tnt gaat het wel prima gelukkig. Fijn dat je lekker fruit en groenten kan eten zonder veel beperking.
Je leert de juiste keuzes maken.
Leven en laten leven :)
Bij mij uit de test kwam groen, maar ik ben overgestapt naar blauw omdat ik verkeerde keuzes ging maken doordat zalm, kipfilet, magere yoghurt en eieren ook veel punten kostte bij groen. Met blauw kan ik beter maat houden.
Alle reacties Link kopieren Quote
PhiIae schreef:
20-04-2021 19:23
Bij mij uit de test kwam groen, maar ik ben overgestapt naar blauw omdat ik verkeerde keuzes ging maken doordat zalm, kipfilet, magere yoghurt en eieren ook veel punten kostte bij groen. Met blauw kan ik beter maat houden.
Is het ook niet zo dat je bij groen en blauw ook meer punten krijgt verdeeld over de dag?

Ik heb paars en heb 17 punten per dag. Vind dat best moeilijk en dan vind ik een 0 puntenoptie zoals yoghurt met bijv aarbeien wel prettig.
gordijn87 schreef:
20-04-2021 20:40
Is het ook niet zo dat je bij groen en blauw ook meer punten krijgt verdeeld over de dag?

Ik heb paars en heb 17 punten per dag. Vind dat best moeilijk en dan vind ik een 0 puntenoptie zoals yoghurt met bijv aarbeien wel prettig.
Klopt. Bij mij was blauw 7 punten minder dan groen, maar ik vind blauw fijner omdat er meer 0 punten producten zijn die ik dagelijks eet. Met groen ging ik daardoor vaak over budget, nu met blauw zit ik er vaak zelfs onder.
anoniem_327839 wijzigde dit bericht op 20-04-2021 20:47
11.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
gordijn87 schreef:
20-04-2021 20:40
Is het ook niet zo dat je bij groen en blauw ook meer punten krijgt verdeeld over de dag?

Ik heb paars en heb 17 punten per dag. Vind dat best moeilijk en dan vind ik een 0 puntenoptie zoals yoghurt met bijv aarbeien wel prettig.
Waarom vind je het lastig? Ik lach me rot met paars: bijna niks kost punten. Ik maak mijn 16 deze week igg geen dag op
Alle reacties Link kopieren Quote
La*Rubia schreef:
20-04-2021 20:46
Waarom vind je het lastig? Ik lach me rot met paars: bijna niks kost punten. Ik maak mijn 16 deze week igg geen dag op
O nou met ontbijt, lunch en diner is het toch wel op eigenlijk. Wel 2x beker magere melk erbij. Dit tikken wel aan met 2 punten voor 180 ml. Maar kom niet grof tekort of zo maar die 17 punten zijn wel vrij makkelijk op aan eigenlijk 3 hoofdmaaldtijden
Alle reacties Link kopieren Quote
gordijn87 schreef:
20-04-2021 21:03
O nou met ontbijt, lunch en diner is het toch wel op eigenlijk. Wel 2x beker magere melk erbij. Dit tikken wel aan met 2 punten voor 180 ml. Maar kom niet grof tekort of zo maar die 17 punten zijn wel vrij makkelijk op aan eigenlijk 3 hoofdmaaldtijden
Maar dan doe je twee keer brood? Als je nou 1 van de 2x nul punten doet? Dan gaat het misschien makkelijker?
Ik ontbijt met yogurt met fruit en volkoren havermout en lunch met volkoren cous cous, quinoa of volkoren pasta salade met een ei en veel groente
La*Rubia schreef:
20-04-2021 21:09
Maar dan doe je twee keer brood? Als je nou 1 van de 2x nul punten doet? Dan gaat het misschien makkelijker?
Ik ontbijt met yogurt met fruit en volkoren havermout en lunch met volkoren cous cous, quinoa of volkoren pasta salade met een ei en veel groente
Ik maak meestal banaanpancakes als lunch. Ei, bakpoeder en banaan (gebakken in de oven), dus 0 punten en ik maak dan zelf een soort jam erbij van gepureerde diepvries vruchten (aardbei, kers, framboos).
Alle reacties Link kopieren Quote
La*Rubia schreef:
20-04-2021 21:09
Maar dan doe je twee keer brood? Als je nou 1 van de 2x nul punten doet? Dan gaat het misschien makkelijker?
Ik ontbijt met yogurt met fruit en volkoren havermout en lunch met volkoren cous cous, quinoa of volkoren pasta salade met een ei en veel groente
Nee ik eet juist geen brood. Heb nu havermout appelpap en overnight oats met blauwe bessen en kokos op, lunch met salade en vandaag eipannenkoek maar denk dat het drinken van melk wel aantikt is toch 4 punten op de dag. Maar kom er vast nog wel in. Pas dag 2 dus moet npg even wennen en orienteren:)

Nog lekkere receptentips?
Alle reacties Link kopieren Quote
PhiIae schreef:
20-04-2021 21:12
Ik maak meestal banaanpancakes als lunch. Ei, bakpoeder en banaan (gebakken in de oven), dus 0 punten en ik maak dan zelf een soort jam erbij van gepureerde diepvries vruchten (aardbei, kers, framboos).
Klinkt heerlijk, bedenk me net dat dit natuurlijk ook goed in de airfryer kan. Slim, want vandaab met olie in een pan is meteen weer extta punten eigenlijk alleen voor olie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yesss al 3,5 kg afgevallen! Top
Leven en laten leven :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Top! Ik ben eergisteren ook weer begonnen, in blauw!
Alle reacties Link kopieren Quote
Oud topic,

Maar is er iemand met een ‘invité a friend’ link voor mij?

Mijn dank is groot :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
De link voor invite a friend (50% korting voor 3 of 6 maanden)

https://www.weightwatchers.nl/nl/checko ... D3AC5B3E00

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven