Lijf & Lijn alle pijlers

WW, we kunnen het en we gaan het doen!!

05-12-2012 19:34 2568 berichten
Alle reacties Link kopieren
En bij deze weer een fris en fruitig nieuw ww-topic! Waar we lekker doortellen (flexi en propoints, boodschappengids of WW online), elkaar door de lastigere momenten heen slepen en ook heel veel off-topic kletsen :-)



Dan hier nog de "regeltjes":http://forum.viva.nl/templates/viva/img ... sprite.gif

Nieuwelingen zijn altijd welkom. We hanteren hier wel de regel dat je eerst een week mee moet schrijven voor je in de tabel mag, om zo de eendagsvliegen van de diehards te onderscheiden.



Maandag of dinsdag is weegdag... Weeg je op een andere dag, dan is dat geen probleem, maar alleen op maandag of dinsdag kun je je gewicht doorgeven. Iedereen die (zonder het te melden) 2 keer achter elkaar geen gewicht doorgeeft, wordt uit de tabel gehaald. Zo blijft alles overzichtelijk.



We geven het gewicht als volgt door:

Huidig gewicht: ...

Totaal af: ...

Deze week: ...



NaamLengteStart

gewichtStreef

gewichtHuidig

gewichtTotaal af Deze week30 juni doelPrulletje1.5871,15561,2-9,9pauze58Jirelle1.74121,962-65112,4-9,5+0,6 110Marmul1.71121,585105,3-16,4-1,8 103pearssy1,74133,599111,3-22,2-0,3 -pearle1,651108097,9-12,1X-cleo

catootje1,6986,67278,4-8,2-0,4-appeltje841,69866973,4-12,60-jo12341,7075,56870,8 -4,70-jufmevrouw1,71977087,7-9,3-0,1-Femme

Rotterdam1,7895,47082,6-12,7-0,5 81Fleur701,58695567,5-1,5pauze-Jesje1,6875,66768,3-7,3-0,1 -moniekk1,77105,18588,8-16,3-0,2-Bubalicious1,6976,76568,9-7,8-1,168ParisH1,6773,56873,4-0,1XX-mamalois1,801007897,7-2,3 -0,1 (hierna vak) 94awilde1,7186,86383,1-3,7+0,4 -Mamamee 1,74 79,5 6576 -3,5 074 Puntje 1,68 72,5 6572,5 0,0 X-eles21,80857882-3-1,1 -Zusenzo1,76106,1?106,1-- -
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!!



Mooie, positieve titel! Bedankt voor het aanmaken Pearssy.
Alle reacties Link kopieren
Thanks Pearssy! Goede titel!



Hebben er hier vanavond nog mensen sinterklaas gevierd? Hier niet, maar wel "gezondigd" met een stukje chocoladeletter. Netjes afgewogen wel 6 punten en daarmee 4 punten over mijn dagtotaal, prima.
Happy new topic!



Ja, ik heb Sinterklaas gevierd en flink wat gegeten ook. Niet handig. Sowieso een slechte week dit, vorige dagen waren ook al niet best en deze week nog twee keer Sinterklaas vieren. Lukt moeilijk om mezelf te herpakken. Ik heb eigenlijk nog helemaal geen punten geteld deze week ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de tabel bijgewerkt en hoop dat het klopt. Zo niet, dan hoor ik het wel van jullie
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen pearssy, dank je wel!



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Happy New Topic



Dank je wel pearssy voor het nieuwe topic!



Geen sinterklaar hier, maar wel lekker zelfgemaakte warme chocomelk met speculaasjes op..



Vanavond ga ik lekker boerenkool eten
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Hier gisteren ook geen sinterklaas gevierd, maar wel op het werk een stuk taart en thuis een chocoladeletter gegeten. Heerlijk! Totaal niet binnen de punten, maar dat lukt me de hele week al niet. Qua weegschaal gaat het ook niet echt denderend, ik heb een plus vergeleken met vorige week maar zit nog wel in lijn met mijn eindejaarsdoel van onder de 60 blijven. Ga dat dan ook maar vast proberen te houden!



Thanks Pearssy voor de tabel! We kunnen het inderdaad en we gaan het ook zeker doen, alleen ik dan iets later
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Leuk een nieuw topic! Mijn week gaat - denk ik - wel goed. Gister mijn derde les van start to run erop zitten en vandaag weer pilates.



Sneeuwt het bij jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
ohwjee, er liggen twee chocoladeletters op mijn buro....

dat wordt een uitdaging als ik maandag weer op kantoor ben
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Computersaysno, nee hier schijnt de zon... er ligt wel een millimeter sneeuw op de daken
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic! Hartstikke bedankt pearssy!



Gisteren nog sinterklaas gevierd bij mijn vader maar heb mij keurig gedragen.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic! Hartstikke bedankt pearssy!
Haha ja een hele centimeter hier! Het is ondertussen opgehouden en het is weer +2,5. Waarschijnlijk morgen meer sneeuw...



Vandaag denk ik een mooie dag om een recept van weight watchers te proberen, voor vanavond.



Als iemand suggesties heeft, heel graag!
En marmul, 2 chocoladeletters... Misschien kun je er iemand mee blijmaken :P of eet je ze gewoon heeeel langzaam op! Klein stukje per dag ofzo. Zo heb ik laatst een reep chocolade opgekregen in 1,5 week, en trots dat ik was!
Alle reacties Link kopieren
Wow, 1,5 week over een chocoladeletter doen? Succes Marmul. Misschien moet je ze gewoon heeeeel snel opeten, net of ze er niet waren Succes er mee, ik weet niet of ik de verleiding zou kunnen weerstaan.



Mijn eetlijstje:

O: 2 batavenbroodjes met gekookt ei + beker melk (11)

T: banaan

L: 2 batavenbroodjes + ham + tomaat (5)

T: kiwi

D: aardappels uit de oven + rode bieten+ appelmoes (9)

Beweging; 1 uur sportschool, combi kracht/cardio



Dan nog 3 punten over, komen vast wel op
Alle reacties Link kopieren
ach er liggen hier in huis 5 chocolade repen. En een lading kookchocola ik kan er prima vanaf blijven, maar dat is extra pure chocola en dat eet ik niet zo snel weg.



Ik ga mijn best doen om niet alles in een keer op te eten!



Jo, wat is batavenbrood?



Computer, ik snap dat je daar trots op was... 1,5 week over een reep chocola is zeker netjes!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Wow inderdaad, 1,5 week over een reep chocolade. Ik zou het niet kunnen



Pure chocolade vind ik ook niet zo lekker.



Ik kreeg gisteren onverwacht een cadeautje van de sint, een waardebon van Douglas.

Vond het alleen wel een beetje vervelend want we hadden gezegd dat we niks zouden doen, en ik had dus niks gekocht....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind pure chocolade ook niet zo lekker. Ik ben echt van de melkchocolade, jummm!



Marmul, batavenbrood koop je bij de aldi voor 1,69 geloof ik. Het is donker volkorenbrood en bevat minder zout, is een groen WW product en heeft minder punten dan gewoon volkoren brood. En het smaakt prima!
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw topic, nice!



Gisteren geen Sint gevierd (dat doen we a.s. zaterdag bij mijn ouders), maar wel wat pepernoten gegeten. Kostte me 2 punten van mijn weektotaal. Op mijn werk kreeg ik een GROTE (wel 200 gram!) chocoladeletter, lekker! Nu zorgen dat ik hem niet in 1 keer opeet, maar dat lukt vast wel. Later kreeg ik ook nog een klein lettertje en een collega hoefde haar grote letter niet, dus ik ben rijkelijk voorzien van chocola. Er lag verder nog een banketstaaf in stukjes gesneden klaar, maar daar ben ik niet zo'n fan van. Lekker laten liggen dus...
Alle reacties Link kopieren
ah jo, dat bedoel je met batavenbrood. Nu heb ik nog genoeg punten maar straks is het wel handig denk ik.....



Appel, jij hebt ook genoeg gekregen zo te lezen
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Marmul, inderdaad. Zaterdag doen we cadeautje plus gedichten bij mijn ouders en daar verwacht ik ook nog wel een letter te krijgen. Dusse...



Vandaag is wel weer een echte pechdag. Ik ben vanmorgen hard gevallen op weg naar het station. Een of andere stomme muts keek niet uit met oversteken en liep zo voor me langs. Ineens zag ze me toch, stond midden op de weg stil en toen probeerde ik uit te wijken met mijn fiets. Maar ja, het was glad door de fijngetrapte sneeuw, dus daar ging ik. Ik wilde meteen door naar de trein, tot ik zag dat mijn broek rood kleurde. Toch maar eerst even naar huis gefietst en nu zit ik met een kapotte knie en een paars met blauwe linkerarm alsnog op het werk. De blauwe plekken aan de rechterkant van mijn lichaam na die val van 2 weken geleden zijn ook nog niet weg, dus ik zie er een beetje verkreukeld uit op het moment.
Alle reacties Link kopieren
ai das pijnlijk appel... en vervelend dat mensen niet goed uitkijken...



Ik zit nog steeds thuis, lopen gaat redelijk, alleen als ik mijn teen veel belast/beweeg doet ie daarna pijn

en ik heb het gevoel dat ik wel een week kan slapen
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Jeeej, nieuw topic. Heel erg bedankt Pearssy!

Misschien ook leuk om de nieuwjaarsdoelen erbij te zetten of onthouden we die zelf wel?



Hier gisteren ook Sinterklaas gevierd. Ver over mijn punten heen, maar had ik ook met mezelf afgesproken. 5 dagen dat dat oké is. (sint, kerstdag1, kerstdag2, oud, nieuw).

Wat ik heb gehad (ik had nog 10 punten over die dag):

Chocoladeletter van 65 gram, 50 pepernoten, 8 schuimpjes, warme chocolademelk met slagroom, gebak en 2 bonbons



Maar ik ben nu aan het twijfelen of ik dat wel zo oké vind.. Doe ik de hele week (maand) mijn best en zal ik mezelf die 5 dagen volstoppen.. hmm, nee, dat geeft ook geen goed gevoel. Dus nieuwe afspraak: wel erom denken, iets meer mag, maar het hoeft niet gelijk overdreven

Klinkt goed, nu de uitwerking nog, hihi.



Hier inderdaad ook sneeuw en super glad op de weg! Morgen verwachten ze hier nog veel meer. Ben benieuwd..



Oei, sterkte Appeltje en Marmul. Klinkt beiden erg pijnlijk en vooral vervelend
Alle reacties Link kopieren
Auw Appeltje, wel leuke kleuren



Marmul



Ik heb de nieuwjaarsdoelen erbij gezet, geef even door als je er niet bij staat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven