Lijf & Lijn alle pijlers

WW, we kunnen het en we gaan het doen!!

05-12-2012 19:34 2568 berichten
Alle reacties Link kopieren
En bij deze weer een fris en fruitig nieuw ww-topic! Waar we lekker doortellen (flexi en propoints, boodschappengids of WW online), elkaar door de lastigere momenten heen slepen en ook heel veel off-topic kletsen :-)



Dan hier nog de "regeltjes":http://forum.viva.nl/templates/viva/img ... sprite.gif

Nieuwelingen zijn altijd welkom. We hanteren hier wel de regel dat je eerst een week mee moet schrijven voor je in de tabel mag, om zo de eendagsvliegen van de diehards te onderscheiden.



Maandag of dinsdag is weegdag... Weeg je op een andere dag, dan is dat geen probleem, maar alleen op maandag of dinsdag kun je je gewicht doorgeven. Iedereen die (zonder het te melden) 2 keer achter elkaar geen gewicht doorgeeft, wordt uit de tabel gehaald. Zo blijft alles overzichtelijk.



We geven het gewicht als volgt door:

Huidig gewicht: ...

Totaal af: ...

Deze week: ...



NaamLengteStart

gewichtStreef

gewichtHuidig

gewichtTotaal af Deze week30 juni doelPrulletje1.5871,15561,2-9,9pauze58Jirelle1.74121,962-65112,4-9,5+0,6 110Marmul1.71121,585105,3-16,4-1,8 103pearssy1,74133,599111,3-22,2-0,3 -pearle1,651108097,9-12,1X-cleo

catootje1,6986,67278,4-8,2-0,4-appeltje841,69866973,4-12,60-jo12341,7075,56870,8 -4,70-jufmevrouw1,71977087,7-9,3-0,1-Femme

Rotterdam1,7895,47082,6-12,7-0,5 81Fleur701,58695567,5-1,5pauze-Jesje1,6875,66768,3-7,3-0,1 -moniekk1,77105,18588,8-16,3-0,2-Bubalicious1,6976,76568,9-7,8-1,168ParisH1,6773,56873,4-0,1XX-mamalois1,801007897,7-2,3 -0,1 (hierna vak) 94awilde1,7186,86383,1-3,7+0,4 -Mamamee 1,74 79,5 6576 -3,5 074 Puntje 1,68 72,5 6572,5 0,0 X-eles21,80857882-3-1,1 -Zusenzo1,76106,1?106,1-- -
Alle reacties Link kopieren
Even snel doorgeven:



Huidig gewicht: 80,1

Totaal af: -5,6

Deze week: +0,2



Helaas een ietsje aangekomen... En voor volgende week vrees ik met grote vrezen... Ben afgelopen weekend uit geweest en tja ik dronk geen water



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Jufmevrouw, inschrijven!!



Hier alweer een eet-dag. Van alles net iets te veel. Morgen pak ik het weer op. ECHT!



Vanmiddag nieuwe hardloopschoenen gekocht. De vorige keer had ik neutrale schoenen gekocht, maar nu blijk ik toch overpronatie te hebben wat nu met mijn nieuwe schoenen gecorrigeerd wordt. Hopelijk krijg ik daardoor nu ook geen blessures meer!!
Alle reacties Link kopieren
@pearssy

haha moest 1 keer 60ml water zijn



@jufmevrouw

bedankt voor de info van de gewichtjes

Ik heb het nu met kleine flesjes water gedaan bij gebrek aan gewichtjes en vond er eigenlijk niets aan.

Behalve dan het pompen (of hoe noemen jullie dat?)

Ik dacht dat het veel intensiever zou zijn, of is dat pas in level 2?

Ik vond alleszins dat het voorbijgevlogen is. Leek alsof ik maar 10 minuten bezig was.



voor de pijn in je benen.... soms eens een warm bad doet wonderen voor de spieren!
Alle reacties Link kopieren
Oef, heb ik me daarnet toch weer laten gaan met de chocola... Ben ongesteld, geldt dat als excuus? Ik zat te twijfelen of ik morgenochtend voor het werk zou gaan hardlopen (want: KOUD!!!), maar nu moet ik wel. Even compenseren...
Alle reacties Link kopieren
ik heb een heul groot stuk brownie gegeten. Was nog over van een tapasavond afegelopen weekend Zal morgenochtend ook gaan hardlopen.
Alle reacties Link kopieren
Halleluja!



Huidig: 73,0

Deze week: -1,7 (??)

Totaal: -6,8



Mijn stilstand van vorige week begreep ik niet, vraag me nu af of ik niet gewoon raar op die weegschaal stond toen :P en nudus resultaten zie van 2 weken.



Vandaag wel veeel te weinig gedronken en had niet avondgegeten voor WW (normaal wel) dus 0,7 is volgens mij (gebrek aan) vocht
Alle reacties Link kopieren
Toch maar niet wezen zwemmen ivm gladheid. Mijn bakje met havervlokken in water met banaan staat al klaar voor morgen. Morgen alleen nog een beetje melk erbij en de boel opwarmen, ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
je kunt je havervlokken toch ook gewoon in de melk weken?



Chitchat, mooi resultaat! Hoe was de iRun clinic zaterdag?
Alle reacties Link kopieren
quote:jo1234 schreef op dinsdag 12 maart 2013 21:44 je kunt je havervlokken toch ook gewoon in de melk weken?



Chitchat, mooi resultaat! Hoe was de iRun clinic zaterdag? "

Chitchat, mooi resultaat! Hoe was de iRun clinic zaterdag?"



Thanks! Was erg vermoeiend (niet zwaar programma maar mijn conditie is echt bankhang-niveau) maar wel trots op die stomme 1 of 2 minuten steeds Dus hoop echt iets aan conditie op te bouwen, al was het maar 5 min rennen of ooit 10. Wel al zin in volgende keer dus dat moet positief zijn
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn 'drive' weer gevonden dus kom me weer melden. Ik ben helemaal van de sigaretten af maar wel wat aangekomen maar dat geeft niet. WW leert me een gezonde leefstijl dus de sigaretten moesten echt weg.



Mijn resultaat na 3 weken;

Huidig gewicht: 74 kg

Totaal af: -16 kg

Deze week: + 2,5



Ik moet nog 4 pagina's bijlezen en dan zal ik reageren verder.



Pearssy sorry maar mijn afwezigheid en bedankt voor het bijhouden van de tabel.
Alle reacties Link kopieren
quote:jo1234 schreef op 12 maart 2013 @ 21:18:

ik heb een heul groot stuk brownie gegeten. Was nog over van een tapasavond afegelopen weekend Zal morgenochtend ook gaan hardlopen.Gedeelde smart is halve smart. M'n wekker staat op 10 voor 6 en dan gaan met die banaan. Heb er nu al eh... zin in.
Alle reacties Link kopieren
Pfoe 10 voor 6? Loop je in het donker? Mijn wekker gaat over 10 minuten, maar het voelt nu al koud!
Alle reacties Link kopieren
Wat goed, stoppen met roken! Die kilo's zijn omkeerbaar, longschade niet - goede keuze en veel respect voor! Zet 'm op!



Ik vraag me af of ik ooit het enthousiasme en de discipline heb om om 6 uur hard te lopen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vanochtend niet gegaan. Er lag een laag sneeuw en het sneeuwde behoorlijk dus ik zag het niet zo zitten. Heb nu mijn sportspullen meegenomen naar mijn werk en wilde naar de sportschool gaan. Maar hier ligt geen sneeuw!! Beetje jammer dat ik mijn sportjas nu niet mee heb en dus niet buiten kan lopen. Maar goed, tussen de middag dan maar even naar de sportschool.



Ola ola, wat goed en fijn dat je rook-vrij bent. En 2,5 kilo valt reuze mee toch? Dat is te overzien!
Alle reacties Link kopieren
Jo, op woensdag heb ik de keuze om voor of na het werk te lopen. Ervoor betekent om 6 uur op (ik moet tenslotte ook op tijd op kantoor zijn), erna betekent laat eten. Vanavond eet ik bij een vriendin, dus erna was geen optie. Ik ben dus inderdaad vroeg opgestaan... Het viel me wel tegen. Zondag redelijk makkelijk 10 km gelopen en nu met moeite 6 km... Maar goed, m'n beweging weer gehad voor vandaag. Hopelijk heb ik mijn chocolade er weer afgelopen. 't Ging wel sneeuwen de laatste km...



Eetlijst vandaag:

T: banaan, 6 km hardlopen (0p)

O: Allbran plus met magere yoghurt (6p)

T: 2 mandarijnen (0p)

L: 1 komkommer en 3 VolVezel boterhammen met kipfilet, appelstroop en hüttenkäse (8p)

T: 2 appeltjes en een mueslireep (2p)

A: geen idee, eet niet thuis...
Alle reacties Link kopieren
Ik was vanochtend compleet mijn havervlokken vergeten! Had toen maar snel even brinta klaargemaakt.



@jo1234 Ik had gisteravond 40g havervlokken in 200 ml water gedaan (vond ik ergens op een site) en ook een banaan erin. Alleen vanochtend was het nog steeds een hoopje water (en niet de wat dikkere massa waar ik op hoopte). Hoe doe jij het?



Ik was gelukkig vanochtend weer 6 ons lichter dan maandag
Alle reacties Link kopieren
Appel, goed hoor. Mij dus niet gelukt vanochtend! Heb je al bevestiging van je inschrijving voor de ladiesrun? Ik heb zojuist mijn bevestiging ontvangen dat ik nu sta ingeschreven voor de 5km!



Jirelle, ik schep wat havermout in een bakje, doe daar melk bij, prak er een banaan bij, beetje kaneel. Goed mengen en dan in de koelkast. Kun je het de volgende ochtend direct opeten.
Alle reacties Link kopieren
Was ook wel trots op mezelf. M'n bed was wel heel lekker warm, maar ja... Wie veel chocola eet, moet er ook wat voor doen om niet aan te komen. Ik heb nog geen bevestiging binnen, even afwachten dus!
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik ben nieuw op dit forum. Meestal lukt het me maar een week of 2 om WW vol te houden. Ik val dan 2-3 kilo af die ik er daarna weer aan eet. Ik wil in totaal 8-9 kilo afvallen. Ik weeg nu net boven de 70 kilo en wil rond de 62 kilo gaan wegen. Hopelijk helpt dit forum me gemotiveerd te blijven :-).
Alle reacties Link kopieren
Nynkelein, welkom !! I Ik hoop dat je hier steun hebt aan de verhalen van anderen en zo gemotiveerd blijft ! Het is erg fijn om verhalen/tips en recepten te lezen etc.... Succes
Alle reacties Link kopieren
Ongesteld... En hongerig!

Heb voor mn gevoel al te veel gegeten vandaag.



O: 2 speltboterhammen met appelstroop en koffie 9p

T: volkorenkoekje met koffie 2p

L: Italiaanse bol met kipfilet, komkommer en mosterd 7p Lekker idee, hier op de site opgedaan



En zojuist een kommetje all bran met melk. Nu nog steeds zin om iets te nemen... GRRRR



Vanavond zelfgemaakte salade met van alles en nog wat. Onder andere gekookt ei, kip en pijnboompitten: 9p



Vanavond ook nog een spinningles doen. Dus heb wel activepoints vandaag. Maar om die bij voorbaat nu al op te eten?
Alle reacties Link kopieren
@mirt: wat een goed resultaat ondanks je etentjes! Zo zie je dat je je met ww niet aan een gek dieet hoeft te houden maar je het makkelijk kan inpassen in je gewone leven!



@jufmevrouw: wat cool dat ze jou als voorbeeld zagen, haha.



@Jo en Appel, niet de boel laten versloffen he, omdat de resultaten teleurstellend waren. Of bewust ff een weekje extra eten om de stofwisseling weer op te peppen.



Gisteren (en vandaag tot nu toe) goede dagen gehad. Lekker lang gewandeld met smurf in de draagdoek. En gisteren heerlijk genoten van 3 koekjes en 3 paaseitjes. The key was hier om een mooi bord te pakken en ze daar op te leggen (ipv in de hand, of nog erger, de rol naast je op de bank... dan gaat t mis!). Een grote mok thee erbij. Had t gevoel dat ik een heeeeeeeeeeerlijk extraatje ophad!
Alle reacties Link kopieren
Ooo meiden hou op over brownies en chocola!!!!

Soms denk ik dat ik beter NIETS meer kan lezen over eten want ik krijg meteen zin in al dat lekkers... en ik hou er zo van om recepten te lezen, hahaha.



Hopelijk was 't lekker dames, en ja, ongesteld zijn vind ik een heel goed excuus



@jufmevrouw ik kan inmiddels wel weer andere sporten doen, behalve een heel uur steps, of kickboxen o.i.d. Maar ik fiets veel dus daarmee heb ik mijn knieen redelijk getraind, alleen hardlopen mag / kan niet meer...



@chitchat pakt hier dus even de weektitel met -1,7..... gefeliciteerd!!! En jammer voor ons met -1,1 maar je hebt 'm verdiend hoor



@ola Hoi, en super dat je die sigaretten de deur uit hebt gedaan!!



@pearssy Bedankt voor de nieuwe weeglijst!



Ik ga lunchen, een zelfgemaakte gevulde soep met rode linzen, wortel, pompoen, veel knoflook, ui en tauge.
Alle reacties Link kopieren
Saszz, doe mijn best. Ik sport wel veel, dus al dat extra eten is er tot nu toe nog niet aan gaan zitten. Maar aan al die chocolade heb ik een paar puistjes overgehouden, dus ik moet toch weer even normaal gaan doen...
Alle reacties Link kopieren
@jo1234 Gebruik jij havermout of havervlokken? En hoeveel havermout/vlokken gebruik jij dan bij hoeveel melk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven