Lijf & Lijn alle pijlers

Zijn tattoos tokkie?

17-04-2019 16:39 355 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw van 40+
Geen typische doorsnee vrouw van die leeftijd. Ik heb vrij veel tatoeages maar ik heb gestudeerd en werk op wo niveau. Er heerst nog een enorm vooroordeel en taboe op tatoeages. Ik heb behalve tattoos ook een aantal piercings.
Hoe denken jullie hierover en waarom?
Niq schreef:
17-04-2019 17:43
Ja daar heb je tokkie tattoo ingevuld. En bij de 2e zie je vanalles, zelfs een Sleeve Gastrectomy Surgery. Fucking sexy?
Dat kan je toch even wegfilteren? Mierenneuker :')
Wat een zielige bekrompen denkwijze. Als je zo denkt ben je zelf een tokkie.

Maar dat weet je heus wel. Dom reltopic.
Viking71 schreef:
17-04-2019 17:11
Ik ben 40+, ben HBO-er/Ingenieur en op mijn werk draag ik een pak. Ik heb vorig jaar een tattoo laten zetten op mijn linker achterbeen. Het is een eigen ontwerp geweest, met voor mij met veel betekenis. Er zit een heel verhaal achter, ik heb eigenlijk alleen maar positieve reacties gehad uit mijn omgeving. Maar daarnaast heb ik zoiets van het is primair voor mijzelf, als iemand er last van heeft, jammer dan.
Toen ik er zat om hem te laten kwamen er telkens 35+-ers binnen om ook tattoo's te laten zetten, wel kleiner dan die van mij, maar het begint veel meer geaccepteerd te worden. Al is er veel verschil in kwaliteit, en ik vind ook niet alles even mooi.

Heb je ook een voorbeen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind tatoeages op zich niet tokkie/marginaal/stom/lelijk, wel soms de plek of het soort tatoeages.
Als ik sommige dingen zie denk ik ‘daar ga je nog spijt van krijgen’ maar hé, ik hoef er niet mee te lopen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Tja... ik ben een stukje ouder en ik vind het inderdaad ordinair... :-)