Mode & Beauty alle pijlers

Aanraders zwarte skinny jeans

15-07-2020 09:20 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een zwarte skinny jeans die ook lang zwart blijft.
Ik ben dol op de levi's mile high super skinny, alleen ik vind wel dat de kleur snel vaal wordt. Logisch wel, omdat ik deze broeken heel vaak draag.
Nu ben ik dus op zoek naar een broek die dat hopelijk minder snel heeft, of tips om te voorkomen dat die broeken zo snel vaal worden.

Mijn eisen zijn:
- max 100 euro
- High rise
- Stretch
- Skinny
- Het is een plus als het merk ook bezig is met het verduurzamen van hun producten/merk
Minder vaak wassen helpt in ieder geval tegen vervaging. Spijkerbroeken hoef je echt niet na dagelijks gebruik te wassen, alleen als je er echt eten overheen gooit of vlekken maakt.

En als ze eenmaal vaal zijn en ze zijn verder nog goed, gebruik een keertje Dylon en ze zijn weer mooi zwart voor een hele tijd.
anoniem_398472 wijzigde dit bericht op 15-07-2020 11:18
0.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een skinny van de Bershka die blijft lang mooi. Wat Maree zegt, niet te vaak wassen, en als ie vervaagt kun je hem altijd nog verven met Dylon
Ik heb een hele mooie van 7 for al mankind. Wel iets duurder maar al jaren kleurvast.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de mango jeans erg fijn. Blijven lang zwart maar je moet jeans niet te vaak wassen. Hoe meer je wast hoe sneller de kleur vervaagd.
Bij vervaging helpt Dylon inderdaad erg goed. Ooit eens een vaal zwart kledingstuk mee geverfd en dat was echt weer als nieuw.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor alle tips!
Ik probeer mijn broeken al minder te wassen, ik blijf dit toch wel een dingetje vinden.
Dylon ga ik eens een keer proberen, er staat mij iets bij dat ik dit ooit geprobeerd heb en dat het resultaat mij niet beviel maar heb nog genoeg broeken waarbij ik dit kan proberen.
Alle reacties Link kopieren
C&A. Goede kwaliteit en prijs. Ik draag momenteel een zwarte stretch skinny met hoge taille van deze winkel :)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Tompkins van Polo , die zit eigenlijk altijd fantastisch en deze skinny heb ik in alle kleuren. Ik heb ook een zwarte skinny van Massimo Dutti maar die gaat beduidend korter mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een van Supertrash die al jaren mooi zwart blijft. Helaas begint hij nu wel echt te slijten.
Alle reacties Link kopieren
Als je hem gekocht hebt eerst een nachtje in de azijn, dat fixeert de kleur.
Alle reacties Link kopieren
Marks & Spencer! Kosten maar 15 pond en zijn echt super, heb er 1 nu al 2 jaar en in de winter toch heel vaak aan en nog steeds als nieuw. Kan je vast wel online bestellen. Heb nu al 4 verschillende kleuren en echt mn lievelingsbroeken. High waist, kleur blijft goed, hele goede prijs, alleen vast geen duurzaam merk.

https://www.marksandspencer.com/en-nl/h ... 68863.html
Alle reacties Link kopieren
Obscuro schreef:
15-07-2020 09:20
Mijn eisen zijn:
- max 100 euro
- High rise
- Stretch
- Skinny
- Het is een plus als het merk ook bezig is met het verduurzamen van hun producten/merk
De zwarte skinny jeans van Vanillia voldoet aan alle bovenstaande eisen.

Zelf was ik mijn spijkerbroeken binnenste buiten om vaal worden te voorkomen. De eerste keer was ik hem met de hand. Voor de tweede was doe ik hem eerst een nacht in een emmer water met een scheut azijn.
Alle reacties Link kopieren
Obscuro schreef:
15-07-2020 09:33
Dankjewel voor alle tips!
Ik probeer mijn broeken al minder te wassen, ik blijf dit toch wel een dingetje vinden.
Dylon ga ik eens een keer proberen, er staat mij iets bij dat ik dit ooit geprobeerd heb en dat het resultaat mij niet beviel maar heb nog genoeg broeken waarbij ik dit kan proberen.
Belangrijk bij Dylon is dat je genoeg verf gebruikt. Je hebt bij kruidvat die kleine zakjes, daarmee kun je prima een zwarte spijkerbroek bijwerken, alleen is 1 zakje niet genoeg om bv een blauwe broek zwart te verven. Op de verpakking staat hoeveel gram kleding per zakje geverfd kan worden om het goed dekkend te krijgen.
En je hebt ook die potten, die vind ik zelf fijner. In de wasmachine, kleding erbij en het is pikzart. En het laat geen resten achter in de wasmachine (hoewel ik erna altijd wel een kookwas draai met handdoeken sokken etc waarvan ik het niet erg zou vinden als het verkleurt)
Alle reacties Link kopieren
rianneplaya schreef:
15-07-2020 10:18
Marks & Spencer! Kosten maar 15 pond en zijn echt super, heb er 1 nu al 2 jaar en in de winter toch heel vaak aan en nog steeds als nieuw. Kan je vast wel online bestellen. Heb nu al 4 verschillende kleuren en echt mn lievelingsbroeken. High waist, kleur blijft goed, hele goede prijs, alleen vast geen duurzaam merk.

https://www.marksandspencer.com/en-nl/h ... 68863.html
mooie broeken inderdaad en ik zie dat ze zelfs lengte maten hebben..!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erg tevreden over de broeken van de Mango. En zoals hierboven al is gezegd, doe ik al mijn nieuwe kleding altijd eerst even in wat azijn voor ik ze was. Dat houdt de kleur vast waardoor ze niet afgeven in de was en waarschijnlijk ook minder snel vaal worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag al zoveel jaar en zo vaak zwarte skinnys en heb gemerkt dat de goedkopere merken niet onder doen.
Heb er vorig jaar 1 gekocht van only en die blijft zwart, zit stretch in en wat hoger in de taille. Zalige broek voelt als een legging🤣
Marée schreef:
15-07-2020 09:24
Minder vaak wassen helpt in ieder geval tegen vervaging. Spijkerbroeken hoef je echt niet na dagelijks gebruik te wassen, alleen als je er echt eten overheen gooit of vlekken maakt.

En als ze eenmaal vaal zijn en ze zijn verder nog goed, gebruik een keertje Dylon en ze zijn weer mooi zwart voor een hele tijd.
Nou na een dag of 2 of 3 moet ie echt in de was hoor.
Alle reacties Link kopieren
Wassen met wasmiddel voor donkere was. Binnenstebuiten en niet zo vaak
De Only Royal High skinny jeans zit heerlijk en voldoet aan je eisen :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven