Mode & Beauty alle pijlers

ALDI dagcreme die alle anti rimpel cremes versloeg in test

19-05-2008 13:23 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met de ALDI anti rimpel creme die alle andere dure cremes versloeg in die Duitse test...?



Zo ja welke van de 4...

en wat is je ervaring ermee..?
Alle reacties Link kopieren
Idd die met de groene deksel.

Die met de lichtblauwe deksel kwam erg goed uit de test van een Duitse consumentenbond omdat er geen irriterende stoffen in zouden zitten.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik heb niet het hele topic gelezen, dus hoop niet dat ik een dubbel antwoord geef.



Maar op die tests van de Consumentenbond ga ik niet meer af.



Ik heb ooit het matras van de IKEA gekocht op basis van de test en ik vond het maar niks.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die Aqua Depot hier nog staan, maar kan nu niet zeggen dat ik die zo geweldig vind. Heb het gevoel of mn huid de creme binnen no time heeft opgeslurpt en krijg er evengoed droge plekjes van. Tevens prikt ie wat op mn huid, omdat het geparfumeerd is.



Wil die anti rimpelcreme nog wel eens proberen voor dat geld, maar verwacht met mijn huid geen geweldig resultaat. Maar wie weet bewijst het het tegendeel ;)
Alle reacties Link kopieren
consumentenbond is niet betrouwbaar.

ik heb de best geteste stofzuiger laatst gekocht , ik heb nog nooit zo kolereding gehad die zo slecht zuigt.

Ook kocht ik vorig jaar de beste weegschaal, in notime kapot.

het enige wat betrouwbaar is je eigen waarneming .

Ik ben er heilig van overtuigd dat ze gesteakt worden door de ondernemingen zelf

Paula Begoun vind ik ook een geloofswaanzinnige, verkondigt lukraak wat je allemaal vooral niet moet kopen aan huidverzorging en gooit een eigen merk op de markt, duh.





ik heb net wel een tiramisu op van de lidl en die is net zo lekker als bij de appie, maar de helft goedkoper.Zelf waargenomen.



het enige anti rimpel wat anti rimpel werkt is retinol. vitamine A, maar in de lidl creme zit heus wel synthetische A en ook nog eens zo weinig dat het niks toevoegd, misschien er ff overheen gevlogen en dan mogen ze al erop zetten dat er A in zit.

Er zit heus wel verschil in het 1 en ander.
Alle reacties Link kopieren
of Aldi whatever
Alle reacties Link kopieren
Het is best grappig , maar

ALDI creme is gewoon goed naar mijn mening of ik ben hem zo gewend dat ik geen andere kan gebruiken.

Heb verder heel wat merk producten en cosmetica ( Chanel , Collistar, Lancome zitten steevast in mijn toilet tasje) waar ik veel geld aan uitgeef, maar ben nog geen betere dagcreme dan dat van de ALDI tegengekomen haha



LOW BUDGET , maar betrouwbaar!
Alle reacties Link kopieren
alleen hoe is het over 20 jaar met je huid, heb je hem dan wel genoeg gevoed ????
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een creme persoonlijk gebonden wat voor de 1 perfeckt is kan voor de andere totaal niets doen. Oud worden we toch het is gewoon belangrijk dat je niet te veel zont, niet rookt en gezond eten, goed reinigen en gewoon een beschermende creme gebruikt, verders is het ook een questie hoe je ouders eruit zien de genen dus.
Alle reacties Link kopieren
Owh...en afgaan op consumeneten programma's beste getest enz... dat zegt idd dan ook niet zo veel, heb het zelf ondervonden met een ladyshave van babyliss die zou als beste uit de test zijn gekomen, nou mooi niet wat een gedrocht van een apparaat snel de roteb ingegaan en heel snel een andere gekocht.



Gewoon afgaan op je eigen ervaring en wat het voor jou doet.
Alle reacties Link kopieren
De Biocure Aquedepot heb ik gebombardeerd tot bodylotion. Zit veel te veel parfum in en het legt een soort van filmpje over mijn huid waardoor ik de hele dag een trekkend gevoel houd.
Alle reacties Link kopieren
Even een reactie van mij. Ik heb een paar maanden de Aldi creme gebruikt omdat het als beste uit de test kwam maar eerlijk gezegd niks geen verschil met paar maanden ervoor. Het is wel een fijne creme zoals het voelt en ruikt maar geen lijntjes ofzo die minder worden of dat de huid er beter uit gaat zien. Ik heb ooit 1 creme gehad die echt heel erg goed was En dat was die van Ariane Inden de fruitzuur creme met hyaluronzuur erin. Ik heb deze een paar maanden gebruikt en ik zag echt dat me huid er beter uitzag en de huidstructuur verbeterde. Het was een dure creme 50 euro anders was ik hem blijven gebruiken. Nu probeer ik die van oil of olaz die nieuwe met hyaluronzuur of ik meng zelf hyaluronzuur door me creme Even kijken wat beter werkt. Maar dus de aldi creme vond ik niks doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Aldi nachtcreme gekocht en ik moet zeggen dat ik hem tot nu toe heel erg fijn in gebruik vind! Tot voor kort gebruikte ik van De Tuinen de Aloe Vera dag- en nachtcrème, maar sinds die winkel vorig jaar hun eigen merk producten "vernieuwd" had, beviel die crème me niet meer omdat ze hem hadden verdunt.



Dus, ik op naar de Aldi en 2,29 euro geinvesteerd in een potje anti rimpel nachtcrème. HEERLIJK! Het is zo goed als niet geparfumeerd wat ik erg prettig vind, en smeert lekker uit. Ook trekt hij goed in, maar niet te snel, waardoor ik echt het idee heb dat mijn huid goed gevoed wordt. Na een paar dagen moet ik zeggen dat de droge plekjes op mijn kin weg zijn en mijn huid er echt goed uit ziet. Kortom: ik geloof erin en blijf hem tevreden gebruiken!
Alle reacties Link kopieren
Die van de schlecker kwam een paar jaar geleden als beste uit de test,en ook ooit die van de hema,heb het allemaal wel eens gebruikt maar heb toch weer de dag en nacht creme van Clarins gekocht.



En ik zie wel degelijk verschil,mn huid ''straalt'' meer dan bij die goedkope cremes.

Is heus goed spul hoor,maar geloof echt dat de wat duurdere cremes meer ''doen'' voor je huid.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de (groene) aldi creme, maar ik vind hem veel te erg geparfumeerd. Mijn huid wordt er een beetje rossig van, wat ik wel mooi vind. Verschil in lijntjes ed heb ik niet gemerkt.



En de nachtcreme (donkerblauwe dekseltje) ook geprobeerd. Die vind ik wel prettiger en trekt sneller in.



Maar toch hou ik het maar bij mijn Clarins cremetje. Vind het gewoon een fijner gevoel geven. Ik vind de huid er wat frisser uit zien en wat ontspannener. Minder rode plekjes ook.



Goed dat er een creme is voor mensen die wat minder uit willen geven, dat wel. Maar ik kies toch liever voor Clarins want ik heb best wel een moeilijke huid.
Alle reacties Link kopieren
ik krijg normaal van alle cremes pukkels maar van die blauwe van de Aldi niet. voorlopig blijf ik deze gebruiken.



het doel van een anti-rimpel creme is trouwens om rimpels te vóórkomen. als je ze eenmaal hebt zullen ze niet verdwijnen door een creme. hoe duur ook.
Alle reacties Link kopieren
Heyjij schreef op 29 september 2008 @ 22:23:

ik krijg normaal van alle cremes pukkels maar van die blauwe van de Aldi niet. voorlopig blijf ik deze gebruiken.
bij mij is het precies andersom; ik heb nog nooit pukkels gekregen van een creme totdat ik die van de aldi kocht; ik zat gelijk helemaal onder. :-@
Alle reacties Link kopieren
Altijd het proberen waard toch voor die paar euro. Ik gebruik de creme voor het naar bed gaan, omdat ik deze toch wel wat aan de vette kant vind. Dus voor mij niet voor overdags.



Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de Aldi Biocura Q10 nachtcreme nu een maandje of 4 en ben er zéér tevreden over. De creme smeert heerlijk uit en trekt snel in, mijn huidstructuur is mooier geworden en ik krijg er gelukkig geen puistjes en mee-eters van, iets waar ik helaas snel last van heb.



De Q10 dagcreme en de Aqua-Depot heb ik ook. De Q10 dagcreme is *iets* te rijk voor mijn gecombineerde huid, die kan ik evt. alleen gebruiken tijdens de koude wintermaanden, die Aqua-Depot is heel lekker tijdens hele warme dagen. De geur is trouwens ook heerlijk



Mijn moeder heeft een tijdje de creme voor de rijpere huid (die met de rode deksel) gebruikt maar kreeg na een paar weken helaas last van puistjes en kapotte plekjes op haar gezicht, iets wat ik vaker gelezen heb.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog zo een met het probleem van plekjes in het gezicht door de creme uit het potje met de rode deksel. Nu gebruik ik die met de groene en de donkerblauwe deksel en die bevalt mij prima:-)

Geen bultjes en plekjes meer en het smeert lekker uit. Het hydrateerd goed maar ik zie geen verschil in minder rimpels.
Alle reacties Link kopieren
Wat een onzin... mensen willen echt in de maling genomen worden. Logisch dat je liever gelooft dat zo'n creme net zo goed is want wie wil er niet voor een dubbeltje op de 1ste rij zitten? Maar je wilt niet weten hoe er gesjoemeld wordt met die tests, BINNEN de wettelijke grenzen aangezien die grenzen zeer ruim zijn. Met welke andere cremes is 'ie vergeleken, wat was de gebruikelijke verzorging van de testpersoon, wat wordt er letterlijk verstaan onder "beste", beste waarmee? Als iemand niks gebruikte of de verkeerde creme voor haar huidtype had, kan elke creme al een verbetering zijn. In veel tests lees je "als beste getest", daaronder kunnen ze bedoelen dat het de beste prijs-kwaliteit verhouding heeft, wat voor een creme van 3¤ al snel het geval is. Veel goedkope crèmes bevatten dezelfde werkzame stoffen als dure... wat ze er alleen niet bij vertellen is dat er 0,0003% van die stof in zit en in een dure creme bijv. 10%. Er zijn zoooveel factoren die meespelen in een uitslag van een test dat je er werkelijk geen waarde aan kan hechten.
Alle reacties Link kopieren
Prima als je baat hebt bij een goedkope Aldi creme.

In deze creme zitten zoveel geur- en conserveringsmiddelen dat het bij mensen die daar gevoelig voor zijn een allergische reactie kan geven, zoals bij mij.

Er zitten weinig werkzame stoffen in, Als die er al in zitten vervliegen die als ze blootgesteld worden aan lucht. In feite smeer je vet en verdikkingsmiddel op je gezicht.

Zie artikel consumentenbond van deze week.
Alle reacties Link kopieren
Bibiboe en wat dacht je van Door de Marie Clair als beste getest........... ja dat publiceren ze voor veel geld maar is never nooit niet door de Marie Clair
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren
Arrasje, het is voor de consument heel erg duister wat betreft allerlei testen. Je wilt niet weten hoeveel dermatologen, artsen, en eigenlijk allerlei deskundigen op gebieden van allerlei producten, een flinke duit in 't achterzakkie krijgen om ze te laten beamen dat dat product het beste is. Beste is om gewoon je logica te volgen. Als een crème 3¤ kost, waar winst op gemaakt wordt, dan hebben we nog de kosten van verpakking, fabriekpersoneel, transport etc.... wat blijft er dan over aan kosten van werkzame stoffen??? Alleen lucht en water is zo goedkoop!
Alle reacties Link kopieren
Ik googelde op viva anti rimpelcreme en kreeg dit topic.



Eigenlijk heb ik geen zin om er speciaal een topic over te openen dus even kijken of er forummers zijn die me via deze weg kunnen helpen.



Ik wil al een lange tijd een anti rimpelcreme kopen. Maar zelf zie ik door de bomen het bos niet meer. En reclames zijn een goeie voor mij, ze weten het zo overtuigend te brengen dat ik het direct geloof.



Idem met de verkoopsters, ik denk al bij voorbaat dat ze me wel iets zullen aansmeren waar ze de meeste provisie over krijgen.



Wie weet er een internetside die mij een beetje "objectief" kan informeren, of waar ik op mijn gemak even kan kijken wat misschien het beste bij mij past.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
MV; zoek naar hydraterend/ vochtinbrengend. Mijn moeder is dermatologe en heeft me altijd ingeprent dat dat het belangrijkste is wat een huid nodig heeft. Vergeet het zeewier-, elastiek- en algengebeuren. Vocht rules. Daarom ziet mijn huidje er zo geweldig uit maar dat komt volgens mijn moeder dan weer doordat ik zo'n makkelijk leventje leef en niks te lijden heb
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven