Mode & Beauty alle pijlers

Badschuim/douchegel met ‘warme’ geur?

27-10-2021 19:26 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu het weer kouder wordt ben ik op zoek naar badschuim of douchegel met een warme geur (kun je dat zo zeggen?)

Er zijn vooral veel producten te vinden met frisse fruitige geuren maar volle, warme, winterse geuren kan ik op één of andere manier niet vinden. Iemand suggesties?
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Al bij de rode en oranje Rituals gekeken?
Alle reacties Link kopieren
Paarse palmolive.
Alle reacties Link kopieren
Treaclemoon Warm cinnamon nights bath & shower gel....

Ik kan hem alleen nergens meer vinden bij de drogist @( dus als iemand een tip heeft waar nog verkrijgbaar hou ik me aanbevolen!!
Alle reacties Link kopieren
Oew, ik heb afgelopen weekend echt de perfecte wintergeur meegenomen. Maar dat was bij de DM in Duitsland. Weet niet of dat een optie is? Vind sowieso dat de merken daar veel vaker van die limited edition wintergeuren hebben.

Afbeelding

Zie dat bol hem verkoopt, voor veel te veel geld O_O wel grappig, geleverd door de verkoper Razendsnel geleverd, met een levertijd van….hou je vast….1-2 weken :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik keek even voor je bij het Kruidvat online, maar ik zie toch best wat geuren die als "oriëntaals" omschreven worden en dat zijn meestal wel warme, kruidige, wat zwaardere geuren. Ik zie bijvoorbeeld van Fa de geur Oriental Moments, van Kruidvat eigen merk de geur Golden Intense, van Therme de geur Mystic Rose, dus ik denk dat je gewoon eens moet gaan snuffelen in een grotere drogist. Het bestaat zo te zien namelijk wel.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Chachachaa schreef:
27-10-2021 19:34
Treaclemoon Warm cinnamon nights bath & shower gel....

Ik kan hem alleen nergens meer vinden bij de drogist @( dus als iemand een tip heeft waar nog verkrijgbaar hou ik me aanbevolen!!
Ze hadden Treaclemoon in de aanbieding bij de kruidvat, weet niet of die geur erbij zat.

Ik vind de nieuwe ritualsgeur serendipity erg lekker
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Madderijn schreef:
27-10-2021 19:29
Al bij de rode en oranje Rituals gekeken?
Ja, Rituals! Of de groene :flirting:
Alle reacties Link kopieren
HobbeltVerder schreef:
27-10-2021 19:32
Paarse palmolive.
Dacht ik ook gelijk aan.
Alle reacties Link kopieren
Body Shop Vanilla Pumpkin lijn (limited edition)
Treacle Moon Brazilian Love (ze noemen het zomers, maar door de amandel ruikt het best warm zonder zwaar te zijn)
Treacle Moon warm Gingerbread spice (limited edition)
Alle reacties Link kopieren
Bij the Body Shop hebben ze ‘vanilla pumpkin’ bodylotion en douchegel!
Alle reacties Link kopieren
HobbeltVerder schreef:
27-10-2021 19:32
Paarse palmolive.
Ja, die is lekker inderdaad!
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Therme hammam douchegel
Alle reacties Link kopieren
Irregular_Choice schreef:
27-10-2021 19:35
Oew, ik heb afgelopen weekend echt de perfecte wintergeur meegenomen. Maar dat was bij de DM in Duitsland. Weet niet of dat een optie is? Vind sowieso dat de merken daar veel vaker van die limited edition wintergeuren hebben.

Afbeelding

Zie dat bol hem verkoopt, voor veel te veel geld O_O wel grappig, geleverd door de verkoper Razendsnel geleverd, met een levertijd van….hou je vast….1-2 weken :rofl:
Haha, deze heb ik ook net dit weekend gekocht. En moest er meteen aan denken bij de titel van het topic.
Lekker is ie! Ik heb m ook in handzeep.
En lekker goedkoop ;-)
Maar dan moet je wel bij de grens wonen ja.
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig, de meeste producten die hier genoemd worden ken ik eigenlijk wel maar waren een beetje weggezakt!

De rode Rituals inderdaad, de paarse Palmolive, de halve winterafdeling van de DM en alles met ‘spice’ van TBS - ik had het zelf kunnen bedenken!
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Kneipp douchegel amandelbloesem!
Van Kruidvat eigen merk een groene fles, 'Wilde kastanje'.
Alle reacties Link kopieren
Therme Ibiza flow :heart:
Alle reacties Link kopieren
Aberlady schreef:
27-10-2021 21:25
Van Kruidvat eigen merk een groene fles, 'Wilde kastanje'.
Ooh ja, daar haal ik altijd een paar flessen van, heerlijk en de geur blijft hangen.
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een mousse van dove. (Goudkleurige)
Ik wil nooit meer iets anders, die ruikt zo ongelofelijk lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven