Mode & Beauty alle pijlers

Blouse van doventolk persconferentie

18-09-2020 19:28 37 berichten
Voor een bepaalde gelegenheid binnenkort zou ik de blouse die de blonde doventolk bij de persconferentie aan heeft heel goed kunnen gebruiken (donkerblauwe blouse). Ik ben er alleen niet zo goed in dat te vinden. Ik ben er altijd zo van onder de indruk dat een aantal dames hier dat wel kunnen. Kunnen jullie mij helpen?
Alle reacties Link kopieren
En de blouse van j`mappelle is een stuk korter, blijft niet zo goed in je broek zitten en de mouwen zijn (voor mij) aan de korte kant.
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
18-09-2020 21:28
De stof is anders hoor en ik was ook niet heel blij met hoe de naden genaaid waren. Ik heb daar wel eens wat besteld maar de kwaliteit is niet te vergelijken.
Ik heb er broek van SA en een broek van J’mappelle die echt compleet hetzelfde waren.. maar dat kan wellicht per artikel verschillen. De travelstof van Ladress is ook echt heel fijn
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg een server error bij studio Anneloes. Zit het hele viva forum daar nu ofzo? :lol:
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op de website van rinsma, dames / blouses/ kleur
Alle reacties Link kopieren
Krulliebollie73 schreef:
18-09-2020 21:36
Ik heb er broek van SA en een broek van J’mappelle die echt compleet hetzelfde waren.. maar dat kan wellicht per artikel verschillen. De travelstof van Ladress is ook echt heel fijn
Ik heb ooit een broek gekocht bij JM, zeg maar de Franka versie en de stof was wat ruwer en stugger. Ik vond em niet lekker zitten. Daarna nooit meer iets besteld dus wellicht is het tegenwoordig beter. De travelstof van Ladress vind ik wel mooi van kwaliteit, valt ook mooi soepel.
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
18-09-2020 21:42
Ik heb ooit een broek gekocht bij JM, zeg maar de Franka versie en de stof was wat ruwer en stugger. Ik vond em niet lekker zitten. Daarna nooit meer iets besteld dus wellicht is het tegenwoordig beter. De travelstof van Ladress vind ik wel mooi van kwaliteit, valt ook mooi soepel.
Ze hebben 2* en 3 * sterren stof dikte. Misschien heeft het daar mee te maken.. maar goed.. maakt verder niet uit natuurlijk. Jij mag lekker kopen wat jij wil.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Nee, mag niets meer kopen van mezelf. Winterbudget is al op :)
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
18-09-2020 22:02
Nee, mag niets meer kopen van mezelf. Winterbudget is al op :)
Dat doe je snel.. het is nog maar net herfst. :-D
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Deze? Is ook van travelstof.

https://www.jemappelle.nl/la-blouse-per ... navy-j3288

Ik heb een merkloos jurkje van travelstof.
Is vrijwel hetzelfde als SA.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een donkerblauwe bloes bij de Hema gekocht. Is vrij dun.
moizer schreef:
18-09-2020 20:29
Jammer, hoopte dat dit bericht over de blouse-jurk van Irma ging. Mooi ding, zou ik voor de winter wel willen ter aanvulling van mijn garderobe!
Maak een topic, werkt heel goed!

Maar in ieder geval bedankt voor alle tips. Mijn zus dacht dat het een blouse van promiss was
https://www.promiss.nl/product/overhemd ... Colour=103
Maar dat is geen travelstof en dat lijkt me wel wat om eens uit te proberen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een soortgelijke donkerblauwe blouse hangen van Studio Anneloes. Nooit aan gehad omdat ik niet weet wat ik er bij aan moet. :-$
Een broek (voelt als wat lossere legging) van hetzelfde merk heb ik in dezelfde kleur met witte strepen. Die heb ik in de afgelopen drie jaar al regelmatig aan gehad en is wel sterk. Ben er laatst mee onderuit gegaan op de stenen tijdens een wandeling en hij is nog steeds heel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven