Mode & Beauty alle pijlers

Borstvergroting Nederland/Buitenland

21-01-2008 13:28 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik overweeg een borstvergroting.

Ben een beetje aan het rondkijken wat er precies mogelijk is en wat het kost.

Nu zag ik dat het in Belgie wel heel veel goedkoper is dan in Nederland.

Aan de ene kant weet ik dat duurder niet altijd beter is maar aan de andere kant is te goedkoop vaak duukoop.

Hebben jullie ervaringen met borstvergrotingen in Belgie of ander buitenland of weet je waarom het verschil zo groot is?

Ben blij met elke reactie.

Groetjes Catnip
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb het bij dr.D'Hondt laten doen in Belgie. Hij heeft een eigen website, gewoon even op google invoeren.

Hij is echt een vakman, er zijn je al velen voorgegaan.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je reactie bali.

Ik zal er zo even op google-en.

Weet jij waarom het daar (Belgie) goedkoper is?
Alle reacties Link kopieren
Die vraag heb ik hem toen ook gesteld. Het heeft volgens hem te maken met een andere belastingwetgeving. Maakte mij verder ook niet zoveel uit.

Kijk ook eens op het borstenforum. Daar kun je echt heel veel informatie vandaan halen.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook bij d'Hondt geweest en vind het resultaat geweldig. Ik zou zeker op het bf kijken!
Alle reacties Link kopieren
Heb net ff op het bf gekeken, echt heel veel info.

Thanks voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag heb ik een account aangemaakt op deze site, puur om mensen te waarschuwen.

Mijn verhaal in het kort: 7 jaar geleden ben ik in kliniek [...] geopereerd (borstvergroting). Het consult was in Utrecht bij dr. [...]. Daar lagen de siliconen op tafel die ik zou krijgen (McGhan of Naturella dacht ik). Dr. [...] heeft de operatie uitgevoerd.



Anderhalve maand geleden vond ik een knobbeltje in mijn borst, en na een echo in het ziekenhuis kwam de arts al gelijk tot de conclusie dat mijn silicoon aan het lekken was. Buiten op de stoep van het ziekenhuis heb ik gelijk gebeld met kliniek [...]. Ik moest alles in een mailtje zetten en dit zou naar de directeur gaan. Een paar uur later toch nog een keer gebeld want ik had het geduld niet te wachten op een reactie.. Gelukkig kreeg ik dr. [...] snel aan de telefoon en hij vertelde mij dat hij mij niet terug heeft kunnen vinden in het bestand maar dat hij sowieso niets voor mij kon betekenen want dr. [...] werkt niet meer bij [...]. Ik vertelde hem dat dit niet mijn probleem is dat hij daar niet meer werkt, de kliniek heeft mij garantie gegeven........ Dit zou volgens dr. [...] in Belgie anders werken, en zei hij dat elke chirurg verantwoordelijk is voor zijn eigen keuze implantaten. Voor verdere vragen moest ik maar contact opnemen met dr. [...] zelf.

Die heb ik dan ook gelijk gebeld en te pakken gekregen en hij vertelde mij een hele andere kant van het verhaal. Dr. [...] is weg gegaan bij [...] omdat er steeds meer en meer op bepaalde dingen werd bezuinigd. Dr. [...] kreeg zijn dossiers niet terug van dr. [...] en is een rechtszaak begonnen, die hij gewonnen heeft. Er is een politie inval bij dr. [...] thuis geweest en alle vermiste dossiers zijn in zijn garage terug gevonden.

Vorige week heeft dr. [...] mijn siliconen vervangen voor 2000 euro. Vergoeding in NL is niet mogelijk.

Een dag na de operatie ging ik de lekke silicoon bekijken, ik had ze mee naar huis genomen. Drie letters staan erop: PIP

Toen alle vrouwen een paar jaar geleden werden opgeroepen voor deze lekkende PIP silicoon heeft dr. [...] nadrukkelijk gezegd dat hij in zijn kliniek absoluut geen PIP siliconen gebruikt.

Nou ben ik er nog 'snel' bij geweest (ook al had ik gelijk naar het ziekenhuis moeten gaan) maar een vriendin van mij heeft het heel zwaar gehad. Zij heeft waarschijnlijk 4 jaar rond gelopen met lekkende siliconen en heel haar lichaam is ontstoken geweest. Dr. [...] heeft haar nergens mee geholpen. Ze heeft een advocaat die mijn verhaal ook graag wil horen, hoe meer verhalen hoe beter.



Nogmaals, ik wil geen discussies of wat dan ook beginnen... Wil alleen mensen waarschuwen voor deze geldwolf. Ik weet natuurlijk ook niet voor 100 procent zeker of alles waar is wat me verteld is, maar ik weet wel zeker dat ik zo'n verhaal als deze graag had willen lezen toen ik zelf een jaar bezig was met het uitzoeken van een chirurg/kliniek.

Over dr. [...] geen verkeerd woord, ook hij heeft mijn verhaal die hij mee neemt in zijn zaak.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-12-2014 09:47
Reden: laster/smaad
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn borsten zijn gedaan door E. Van Onselen,kliniek zit in Nederland, operatie was in Duitsland. Dik tevreden.



Mijn vriendin was door de horrordokter geopereerd, en kreeg lekkage. Ze heeft via de fabrikant nieuwe borsten gekregen, ookal is deze arts niet meer werkzaam als plastisch chirurg.
Alle reacties Link kopieren
Borstenforum idd!!
Alle reacties Link kopieren
MC166, heel erg naar dat dit je is overkomen!



Ik vind echter dat je veel te ver gaat door op dit forum de naam van behandelaar te noemen. Dit is zwartmakerij, ook al ben jij overtuigd van zijn/ haar onkunde, laat dat aan het oordeel van professionals over of houd het in persoonlijke kring. Ik vraag de moderators om dit aan te passen.



Sterkte wel in je proces in ieder geval! Groetjes, Tjjjjjemig
Ik voel me zo moedellooos
Ik ga als ik geld bij elkaar heb in Rotterdam of schiedam doen. Belgie is nstuurlijk goedkoper maar ik ga niet helemaal daarnaartoe omdat te doen



Bobbi eden doet het in Nederland dus ze zullen hier supergoed zijn. Je ken veel van haar leren qua waar borsten laten doen
Alle reacties Link kopieren
Ja, Bobbi is een voorbeeld voor ons allemaal
Ik voel me zo moedellooos
Ik bedoel qua borsten dat je veel van haar ken leren
Alle reacties Link kopieren
ik heb ze ook in Belgie laten doen in Genk,een Nederlandse arts heeft het gedaan.

Ik ben nog steeds blij,voel ook geen ongeregeldheden.

Waarom het daar goedkoper is,klopt een ander belasting stelsel en de zorg is daar goedkoper.

Hier in Nederland is dat niet normaal meer,dat weten jullie ook.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Ja hier is natuurlijk best duur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven