Mode & Beauty alle pijlers

Botox voor je 35ste is niets mis mee

27-08-2015 09:31 227 berichten
Hoi forummers,



Vanaf 2 september komt Sophie Hilbrand met het BNN-programma Sophie in de Kreukels, waarin zij uit gaat zoeken of zij haar 'kreukelzones' glad zou moeten laten strijken met behulp van botox. In VIVA 40 hebben we een interview met de presentatrice, waar we jullie mening over dit onderwerp willen voorleggen aan Sophie. Daarom zijn we benieuwd naar jouw mening over de volgende stelling:



Botox voor je 35ste is niets mis mee



Ben je het hiermee eens, of juist totaal niet? En waarom? Wij horen het graag!
Alle reacties Link kopieren
By Susan Dalstra / Nieuws 2 10 mei 2010





Hoe ironisch: Botox kan rimpels veroorzaken. Dit ontdekte dr David Becker, een assistent professor uit New York. Botox staat erom bekend spieren slap te leggen. Uit het onderzoek van Becker blijkt dat het gezicht automatisch op zoek gaat naar andere manieren om uitdrukkingen te tonen. Door spieren in andere gebieden te activeren komen er juist meer fijne lijntjes in het gezicht tevoorschijn.



Met dit gegeven wordt het ook heel eenvoudig fervente Botoxgebruikers te herkennen. Rondom de neusbrug ontstaan namelijk de zogenaamde ‘konijnenlijntjes’ – dezelfde lijntjes die ontstaan als je Bugs Bunny imiteert.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Fok! Konijnenlijntjes? Ik ga zo kijken of ik die heb.....kan ik eindelijk Whats up doc roepen!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 augustus 2015 @ 14:03:

By Susan Dalstra / Nieuws 2 10 mei 2010





Hoe ironisch: Botox kan rimpels veroorzaken. Dit ontdekte dr David Becker, een assistent professor uit New York. Botox staat erom bekend spieren slap te leggen. Uit het onderzoek van Becker blijkt dat het gezicht automatisch op zoek gaat naar andere manieren om uitdrukkingen te tonen. Door spieren in andere gebieden te activeren komen er juist meer fijne lijntjes in het gezicht tevoorschijn.



Met dit gegeven wordt het ook heel eenvoudig fervente Botoxgebruikers te herkennen. Rondom de neusbrug ontstaan namelijk de zogenaamde ‘konijnenlijntjes’ – dezelfde lijntjes die ontstaan als je Bugs Bunny imiteert.



....zoals linda de mol die heeft. en monique van de ven.

een vriendin van mij heeft het trouwens ook.

haar kinderen nemen haar niet eens meer serieus, want tja, mamma kijkt toch nooit boos
Dat klopt wel...als ik verbaasd ben dan trekken mijn wenkbrauwen zich aan de uiteinden omhoog...Jack Nickelson effect noem ik dat.
Alle reacties Link kopieren
http://www.dailymail.co.u ... -ironic-effect-Botox.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dat je eens een prikje neemt,... maar dat je armen en je nek beginnen te flubberen en dat je geen een rimpel op je voorhoofd hebt, dat vind ik gewoon niet passend.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:catacarax schreef op 27 augustus 2015 @ 13:38:

Als je huid slapper wordt dan kan je die liften, moonlight. Gewoon weg laten snijden die boel. Zou ik nou net niet doen, want dat durf ik niet (zeg nooit nooit). Maar dat kan....zie Patricia Paay. Lijkt mij trouwens een vreselijk leuk mens.





En lift het je niet dan krijg je dus een slap hangend maar wel rimpelloos vel?



Is het geen gevecht wat we uiteindelijk gaan verliezen? Want hoe ver ga je? Tuurlijk verf je je haren en kleed je je mooi aan en gebruik je make-up. Tot zover is het wel wat we gewend zijn. Maar botox kan jonger maken maar tot op zekere hoogte denk ik. Want als je doorslaat dan zie je er leeftijdloos of juist ouder uit. Dat lijkt me dan helemaal niet de bedoeling.



lisa snoyink ziet er goed uit voor haar 60 jaar en Patricia vind ik te nep.
Flubber armen? Nou ja zeg... hoe banaal!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 augustus 2015 @ 14:09:

Dat je eens een prikje neemt,... maar dat je armen en je nek beginnen te flubberen en dat je geen een rimpel op je voorhoofd hebt, dat vind ik gewoon niet passend.



dat is inderdaad zo idioot, dan laat iemand z'n gezicht strak trekken, borsten liften, billen liften, weet ik veel, maar ja, armen gaan flubberen, bovenbenen worden aan de binnenkant slap, je handen verraden ook altijd dat je geen 25 meer bent en vaak hebben ze dan ook zo'n lubberig kippennekje.



maar wel een lekker strak hoofd.

who are you kidding
Alle reacties Link kopieren
quote:Yggdrasil- schreef op 27 augustus 2015 @ 11:29:

Er is an sich ook niks mis met rimpels ( hebben) maar af en toe groot onderhoud, de goed bijhouden vind ik wel lekker. We sporten, eten gezond, gaan naar de tandarts, de kapper, doen onze nagels en scheren onze benen.

Moet je daar allemaal op een zeker moment dan ook maar mee ophouden?

Dat gaat geleidelijk en nogmaals, door af en toe botox te doen word je geen glad/strak getrokken pop.

Je kan dus gewoon verder gaan met ouder worden. Een goede arts past zijn prikjes daar heus wel op aan.





Mwoah.. sport en eet gezond voor mijn gezondheid, niet per se om rimpels of uiterlijk. Tandarts net zo. Kapper wel voor uiterlijk, maar anders ziet het er echt niet uit. Nagels bijt ik en benen onthaar ik zo min mogelijk.



Als ik eraan denk hoe m'n oma eruit zag en m'n moeder nu, zie ik er op die leeftijd liever zó uit dan als Joan huppeldepup (dood, maar toch een programma, Melissa & Joan, hoe verzin je het, maar dat is een ander topic) Wát een spook!



Enige dat ik mogelijk ooit laat doen zijn m'n oogleden. Nog even en ik kan m'n ogen helemaal niet meer open houden. Verder wordt mijn huid toch ontsiert door eczeem, daar helpt geen botox aan. En nog steeds heb ik geen problemen met m'n uiterljik, men loopt niet gillend voor me weg.. dus het valt allemaal best wel mee.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:catacarax schreef op 27 augustus 2015 @ 14:13:

Flubber armen? Nou ja zeg... hoe banaal!That's life, meid. Je ontkomt er niet aan. Het vel bij je knieen gaat ook zakken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:geordie schreef op 27 augustus 2015 @ 12:52:

[...]





Die fronsrimpel is bij mij een familie kwaaltje , elke vrouw in mijn familie heeft hem, ik heb hem sinds mijn 16e. Dus ja, het is inderdaad gek wat je zegt. Ik was het spuugzat om dag in dag uit te horen dat ik er moe of boos uitzag terwijl ik dat niet was.



Ach waarom verdedig ik mij eigenlijk. Ik voel me er goed bij, en ik weet dat ik er niet met "platgespoten opgevulde nepkop" bij loop.



Maar ik vind zo'n diepe fronsrimpel wegspuiten dan ook weer een heel ander verhaal dan lachrimpels bij ogen en mond, eerlijk gezegd.



Ik snap je geirriteerde reactie, maar bij veel mensen gaat het toch om niet storende rimpels. En echt.. hoe meer je naar je rimpels kijkt, hoe groter ze worden (ik heb het nu niet over je frons) en op den duur denken mensen dat ze uit rimpels bestaan. Mijn ogen worden gelukkig slechter, daardoor verdwijnen rimpels ook. Niet echt, maar ik zie ze neit meer
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Morrigan- schreef op 27 augustus 2015 @ 14:13:

[...]





dat is inderdaad zo idioot, dan laat iemand z'n gezicht strak trekken, borsten liften, billen liften, weet ik veel, maar ja, armen gaan flubberen, bovenbenen worden aan de binnenkant slap, je handen verraden ook altijd dat je geen 25 meer bent en vaak hebben ze dan ook zo'n lubberig kippennekje.



maar wel een lekker strak hoofd.

who are you kidding Weleens over het naaktstrand gelopen en oudere dames gezien die ooit dachten dat het leuk was lekkere, kekke tietjes te kopen? Dan hangt alles, maar die borsten staan nog steeds fier. Vlag, modderschuit.... Het past dan gewoon niet meer bij elkaar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:moonlight schreef op 27 augustus 2015 @ 14:11:

[...]





En lift het je niet dan krijg je dus een slap hangend maar wel rimpelloos vel?



Is het geen gevecht wat we uiteindelijk gaan verliezen? Want hoe ver ga je? Tuurlijk verf je je haren en kleed je je mooi aan en gebruik je make-up. Tot zover is het wel wat we gewend zijn. Maar botox kan jonger maken maar tot op zekere hoogte denk ik. Want als je doorslaat dan zie je er leeftijdloos of juist ouder uit. Dat lijkt me dan helemaal niet de bedoeling.



lisa snoyink ziet er goed uit voor haar 60 jaar en Patricia vind ik te nep.We gaan allemaal rimpelen, daar is niks aan te doen en dat is ook helemaal niet erg. De angst voor ouder worden is wel erg. Of het gevoel dat je minder vrouw zou kunnen zijn als je niet jong bent. Wat iemand ook doet, de intentie erachter zegt wat. Zoals je kan lezen, ik ben "nep" , ik ken mijn reden en ik weet wat ik doe. Ik ben niet bang om ouder te worden. Dat is onvermijdelijk en lijkt me wel wat. Ik heb ook niet het gevoel dat het moet. Dat zou ik wel erg vinden, als mensen denken dat het moet.
Alle reacties Link kopieren






En als je dan zo nodig van alles laat doen, ga dan samen met je vent. Anders wordt het ook slapstick op den duur.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren




Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren




Eh,.................slecht voorbeeld.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:catacarax schreef op 27 augustus 2015 @ 13:38:

Als je huid slapper wordt dan kan je die liften, moonlight.



Gewoon weg laten snijden die boel. Zou ik nou net niet doen, want dat durf ik niet (zeg nooit nooit). Maar dat kan....zie Patricia Paay. Lijkt mij trouwens een vreselijk leuk mens.Jij lijkt mij juist een vreselijk leuk mens. Heerlijk die zelfspot
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 augustus 2015 @ 14:19:

[...]





Weleens over het naaktstrand gelopen en oudere dames gezien die ooit dachten dat het leuk was lekkere, kekke tietjes te kopen? Dan hangt alles, maar die borsten staan nog steeds fier. Vlag, modderschuit.... Het past dan gewoon niet meer bij elkaar.Nou en? Ontstaat er een wereldoorlog? Laat dat mens fiere tieten hebben en een ingedeukte kont. Of mis ik iets als anderen dat hebben? Word ik op de een of andere manier benadeeld als een vrouw dat heeft? Ik snap dit dus niet....
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder is één van de mooiste vrouwen die ik ken. Om haar karakter en om haar energie. En die heeft rimpels. Daar kan geen botoxkop tegenop. (En oh ja, je ziet het vrijwel áltijd, net als opgespoten lippen en opgevulde tetten en ja, meestal loop je dus gewoon voor lul).

Liever wat eleganter oud worden.
quote:Morrigan- schreef op 27 augustus 2015 @ 14:01:

als je je met 35 al druk maakt over rimpels, dan vind ik dat best zorgelijk





Ik maak me druk over het millieu, de politiek, mijn zoveelste ( totaal onterechte) belasting aanslag. Maar mijn rimpels ( die ik niet heb) zijn nooit een reden tot zorg geweest.



En DAT wil ik dus graag zo houden.

Vandaar af en toe dat onderhoud.



Beetje preventie.



Ik vind met ouder worden trouwens niks mis, maar wel een beetje op een leuke manier. Daarom rook en drink ik niet, sport ik, eet ik gezond, etc etc.

Hoewel 90% genen is, hou ik toch de illusie dat levensstijl ook op den duur een rol gaat spelen.



Ik vind platgespoten en volgepropt met fillers en te dikke lippen en te veel bruiningsspray en de hele santenkraam ook meestal niet erg jofel.

Maar ik vind verrimpelde hoofden ook niet zo mooi.

Lekker belangrijk trouwens wat IK vind.

Jij vindt weer wat heel anders. En dat is nou juist zo leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:catacarax schreef op 27 augustus 2015 @ 14:26:

[...]





Nou en? Ontstaat er een wereldoorlog? Laat dat mens fiere tieten hebben en een ingedeukte kont.









Of mis ik iets als anderen dat hebben? Word ik op de een of andere manier benadeeld als een vrouw dat heeft? Ik snap dit dus niet....



Nee, hoor, niemand wordt benadeeld. Maar het heeft ook niets te maken met mooi ouder worden, in mijn ogen.

Het is wel grappig als het allemaal een beetje bij elkaar " past " , zeg maar.





Ik denk dat deze dames ook gewoon oude dameslijfjes hebben. Ze zijn hier 72 en 69.







Wie houd je dan voor de gek? Jezelf? Een ander? Magere Hein niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yggdrasil- schreef op 27 augustus 2015 @ 14:24:

[...]





Jij lijkt mij juist een vreselijk leuk mens. Heerlijk die zelfspot Dat heeft Barbiee ook en daar heb je dan weer een hekel aan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:catacarax schreef op 27 augustus 2015 @ 13:13:

Ik laat die zooi elke 6 maanden inspuiten en ik ben blij dat het kan! Ogen laten doen, lippen gevuld en nu zelfs mijn kaaklijn. IK vind dat beter voor MIJ. Wat een ander ervan vindt interesseert me niet en of ze het zelf wel of niet doen...tja..dat dan weer wel, in de zin van "als ze maar gelukkig zijn".

Ik krijg er trouwens best wel positieve reacties op......(@zussie, je hebt m'n nieuwe lippen nog niet gezien...denk aan Amsterdam hahahaha! Trekt vanzelf weg. Ik ben nu 1 jaar een eend).



Ik lieg er trouwens ook niet om, het is nogal evident. Eerst had ik een verdrietkop en nu niet meer. ik heb trouwens wel gewoon rimpels en die vind ik leuk. Die mogen niet weg. Wel dat huilerige en dat getekende. En ik vind dat iedereen boven de 18 dat allemaal zelf kan en mag bepalen.



Ik ben trouwens zo'n vol geplamuurde vrouw met veel te lange (nep) nagels en wimperextensions en ik heb me er toch een partij lol in! Deed ik vroeger nooit, maar nu zit ik steeds weer wat nieuws uit te proberen. De volgende keer laat ik me weer bruin spuiten. Heb ik 1 x eerder gedaan en liep rond als een mislukte tijger. Nu dus een duckface....Een mislukte vogelbekdier met tijgerprint ben ik. Hahaha!

Kan mij het schelen, ik vind het wel grappig. Ik ga toch niet daten en ik heb geen vent die ik ernstig kan teleurstellen, geen kinderen die spontaan van schrik zullen huilen. Ik schrik zelf wel van die lip....En dan moet ik lachen en dan staat dat wel fraai hoor....dikke lip boven mijn gebleekte tanden.



Dus ik heb er lol in, ik kan het betalen en als ik dat straks niet meer kan of wil, dan is dat ook goed. Leven en laten leven.Heerlijk jou reaktie, ik zeg altijd beter een oude gek dan een grijze muis. Ik heb ook lange nagels, weliswaar puur natuur en in de meest opvallende kleuren gelakt. En dat mag volgens de grijze muizen club echt niet meer hoor boven de 25.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven