Mode & Beauty alle pijlers

Broadway Nail Thuiskit voor gelnagels

09-06-2008 22:00 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is een "do it yourself" kit om thuis zelf gelnagels aan te brengen. Het bevat "kunstnageltjes" een pot cleaner, één gel activator en een pot gel/lijm.Het is te koop bij de Ici Paris en Kruidvat.



Nou, ik heb m dus gekocht....voor 13 euro bij Ici Paris, want bij de kruidvat kost ie 15 euro....ik heb het een paar keer aangebracht, maar ben er niet echt voor 100% tevreden over.



Ten eerste wanneer de de kunstnagel erop plakt, plakt ie niet helemaal en op je nagelbed zie gewoon stukjes waar lucht tussen zit en dat terwijl ik het helemaal niet hard aanduw.



Ten tweede als je super goed vijlt hou je aan de zijkanten vooral bij duim nog stukjes over met een hoogte verschil, waardoor het nep uit ziet...



Ten derde op een gegeven moment komt de kunstnagel wat omhoog te zitten...



MAAR wat ik nu misschien van plan ben is om alleen de gel en de gel-activator op mijn natuurlijke nagels aan te brengen (dus zonder de kunstnagel) en telkens de "uitgroei" op te vullen....is dat verstandig?
dat kan je best doen. Ik ga 1 keer in de 3 weken naar een nagelstyliste en zij gebruikt eerst nepnagels onder de gel. Maar als de eigen nagels lang genoeg zijn doet ze de gel daar op. Gewoon proberen zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
kaetje schreef op 09 juni 2008 @ 22:04:

dat kan je best doen. Ik ga 1 keer in de 3 weken naar een nagelstyliste en zij gebruikt eerst nepnagels onder de gel. Maar als de eigen nagels lang genoeg zijn doet ze de gel daar op. Gewoon proberen zou ik zeggen.
Ja precies! ziet er iig veel natuurlijker uit en blijft langer zitten, denk ik/hoop ik!
Alle reacties Link kopieren
Wat stom van me zeg. Ik had gewoon naar kruitvat moeten gaan en daar mijn spullen vandaan halen. Was ik stukke goedkoper uit.... :thunder:
bubbelientje schreef op 09 juni 2008 @ 22:35:

Wat stom van me zeg. Ik had gewoon naar kruitvat moeten gaan en daar mijn spullen vandaan halen. Was ik stukke goedkoper uit.... :thunder:
goedkoper uit dan....??
Alle reacties Link kopieren
Dan wat ik voor een opleiding heb uit gegeven. Niet voor niks dat het nagelvak erkend moet gaan worden. Dan worden al die nagelkits uit de schappen gehaald en krijgen wij minder rampen nagels binnen van vrouwen die denken dat je zo even die gel erop kan kwakken.
Alle reacties Link kopieren
Dit zou ik ook nooit thuis durven te doen, dit moet je denk ik toch echt aan een prof overlaten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven