Mode & Beauty alle pijlers

Bronzer met glans online kopen

31-03-2020 21:17 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn bronzer is op.
Iemand tip voor een mooie, met klein glansje die via internet te koop is?
Gewoon die je nu had bestellen?
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
31-03-2020 21:20
Gewoon die je nu had bestellen?
Was eentje uit Duitsland die niet te bestellen is in nl
Alle reacties Link kopieren
Waarom kun je je eigen bronzer niet kopen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er drie (niet dat dat ergens voor nodig is, maar goed)

- de butter bronzer van physicians formula. Mooi, subtiel, heel klein beetje glans maar niet veel. Ik vind hem precies goed.
- de Betty loumanizer van Thebalm. Voor mij teveel glans, maar als je daar van houdt zit je hiermee goed.
- benefit heeft Dallas, met een klein beetje glans. Lijkt op foto's wat roze, maar ik heb hem in een pallet en vind hem echt wel bruin. Daar zit ook Hoola in, ik geloof dat dat de best verkochte bronzer van Benefit is. Die vind ik ook erg mooi, maar die is wel echt mat.


Ooh. Dan heb ik er dus vier.... :-$
Oeps.. verkeerd begrepen..
Alle reacties Link kopieren
Benefit Hoola, maar daar zit geen glansje in. Ikzelf overweeg nu om Bronze and glow van Charlotte Tilbury te kopen..
Jufjoke schreef:
31-03-2020 21:27
Ik heb er drie (niet dat dat ergens voor nodig is, maar goed)

- de butter bronzer van physicians formula. Mooi, subtiel, heel klein beetje glans maar niet veel. Ik vind hem precies goed.
- de Betty loumanizer van Thebalm. Voor mij teveel glans, maar als je daar van houdt zit je hiermee goed.
- benefit heeft Dallas, met een klein beetje glans. Lijkt op foto's wat roze, maar ik heb hem in een pallet en vind hem echt wel bruin. Daar zit ook Hoola in, ik geloof dat dat de best verkochte bronzer van Benefit is. Die vind ik ook erg mooi, maar die is wel echt mat.


Ooh. Dan heb ik er dus vier.... :-$
Waar heb je de bronzer van Physicians Formula gekocht? Ik zag deze laatst toevallig bij Sofia Richie en hij leek me prachtig! Helaas lijkt ie overal op internet te zijn uitverkocht. :(
Alle reacties Link kopieren
happyface97 schreef:
31-03-2020 22:08
Waar heb je de bronzer van Physicians Formula gekocht? Ik zag deze laatst toevallig bij Sofia Richie en hij leek me prachtig! Helaas lijkt ie overal op internet te zijn uitverkocht. :(
Ik heb hem destijds bij Boozyshop gekocht. Nederlands bedrijf. Destijds, een paar maanden geleden, was hij de volgende dag in huis. Ik heb sowieso goede ervaringen met dit bedrijf.
Jufjoke schreef:
31-03-2020 22:14
Ik heb hem destijds bij Boozyshop gekocht. Nederlands bedrijf. Destijds, een paar maanden geleden, was hij de volgende dag in huis. Ik heb sowieso goede ervaringen met dit bedrijf.
Dankjewel voor je reactie, ik ga eens kijken!
Alle reacties Link kopieren
Ik zelf heb er twee liggen. Hoola zoals al eerder genoemd en een van Chanel. Maar beide zijn mat. Ik vind met glans vaak gelijk zo heftig dus ik gebruik een vrij natuurlijke losse highlighter erbij. Volgens mij gewoon een van eigen merk Douglas? Bronzers zijn beide goed op te bouwen en gaan lang mee.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
31-03-2020 21:28
Oeps.. verkeerd begrepen..
Nu ben ik wel nieuwsgierig...
Alle reacties Link kopieren
Die hoola is zeker mooi! Heb me aangemeld voor mail wanneer hij weer te koop is.

Tot die tijd nog een goedkoop alternatief vinden...
Jufjoke schreef:
31-03-2020 22:14
Ik heb hem destijds bij Boozyshop gekocht. Nederlands bedrijf. Destijds, een paar maanden geleden, was hij de volgende dag in huis. Ik heb sowieso goede ervaringen met dit bedrijf.
Ik heb er één keer besteld en dit was ook meteen de laatste keer. Ik kreeg het verkeerde product opgestuurd en moest dit terugsturen op eigen kosten en zou dit vergoed krijgen. Ik heb nooit mijn geld teruggekregen, zowel niet voor het artikel als voor het terugsturen. Nog een mail gestuurd en kreeg geen reactie.
Alle reacties Link kopieren
Frietmetmayo schreef:
01-04-2020 11:19
Die hoola is zeker mooi! Heb me aangemeld voor mail wanneer hij weer te koop is.

Tot die tijd nog een goedkoop alternatief vinden...
Gek, je vraagt om een bronzer met glans, en van alle adviezen kies je nou net de enige zonder glans!
Moet je natuurlijk helemaal zelf weten hoor, en Hoola is een hartstikke mooie bronzer, maar het viel me gewoon op.
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt!

Door een reactie hier nog eens even goed nagedacht,recensies gelezenen naar mijn huid gekeken En tot de conclusie gekomen dat het beter is om een matte te nemen Ipv eentje met een glans
( die ik nu heb is ook een matte en dacht eerst dat ik met glans misschien wel mooier zou vinden)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gewoon een goedkope variant van Rimmel. De natural bronzer. Heeft een heel klein schittertje, maar dat zie je pas als de zon op je schijnt.
Ik vind hem heel fijn, gebruik hem al jaren.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook op zoek. Ik vind chanel soleil de tan mooi, maar krijg pukkels van siliconen.
Ik zoek er dus een met een glansje, mag creme zijn, maar zonder dimethicone.
Ik heb een medium warme huid, maar kijk nu echt flets.
Alle reacties Link kopieren
poeder schreef:
01-04-2020 20:05
Ik ben ook op zoek. Ik vind chanel soleil de tan mooi, maar krijg pukkels van siliconen.
Ik zoek er dus een met een glansje, mag creme zijn, maar zonder dimethicone.
Ik heb een medium warme huid, maar kijk nu echt flets.
Ik heb deze, ben er niet weg van. Vind hem vlekkerig ofzo. Hij is bij mij wel mat.
Alle reacties Link kopieren
Guerlain maakt prachtige bronzers. Onlangs heb ik er een van IT cosmetics gekocht, heeft een beetje glans en is niet heel erg donker, wat goed past bij mijn papierwitte koppie.

Physicians formula is al genoemd, ook aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een bronzer van Mac! Echt een hele fijne, kan er niet meer zonder mee :D
Alle reacties Link kopieren
poeder schreef:
01-04-2020 20:05
Ik ben ook op zoek. Ik vind chanel soleil de tan mooi, maar krijg pukkels van siliconen.
Ik zoek er dus een met een glansje, mag creme zijn, maar zonder dimethicone.
Ik heb een medium warme huid, maar kijk nu echt flets.
Dan is het voor jou misschien beter om voor een poeder te gaan. Crème make up bevat bijna altijd siliconen. Dimethicone is er slechts één van. Alle siliconen vermijden is makkelijker met een poeder. Weet je trouwens zeker dat je pukkels door siliconen veroorzaakt worden? Siliconen hebben de laatste paar jaar ten onrechte een slechte naam gehad. Natuurlijk kun je overal allergisch voor zijn of worden, maar siliconen worden over het algemeen bijzonder goed verdragen door de huid. Misschien dus niet door jóuw huid, dat kan, maar het zou ook een ander ingrediënt kunnen zijn dat de pukkels veroorzaakt.
Intolerantie voor siliconen schijnt erg weinig voor te komen.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben er zelfs op getest. Ben daarnaast ook voor latex allergisch en diverse fruitsoorten. Maar goed siliconen is een ding
Alle reacties Link kopieren
ik heb een hele goedkope van Essence en die bevalt prima eigenlijk

https://www.parfumdreams.nl/Essence/Tei ... gLJyvD_BwE
Alle reacties Link kopieren
poeder schreef:
02-04-2020 15:17
Ja ik ben er zelfs op getest. Ben daarnaast ook voor latex allergisch en diverse fruitsoorten. Maar goed siliconen is een ding
Wat vervelend! Dat is een lastige allergie voor wat betreft cosmetica. Het zit echt in heel veel producten. Dan zou ik op safe spelen en een mooie poederbronzer kiezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven